Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Henry kåret til Premier League`s,beste spiller gjennom tidene

 

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2473406.ece

og likevel kom han ikke med på canal+ sitt lag...

 

Var jo tusenvis av fjortis Manchester United supportere som var med på den kåringen da, tenker nok at denne kåringen var av mer seriøse supportere enn alle disse medgangssupportere..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Fikk et akutt savn etter Henry når jeg så et lite innslag fra kampen mot Osasuna igår. En lang,hard crosser fra høyre back/kant mot Henry, på venstre hjørne av sekstenmeteren, som med utsiden av foten bare legger den helt død for å i neste øyeblikk dra seg innover i banen og avslutte mot lengste stolpe.... Ble ikke mål, men den lille detaljen minnet meg på at vi ikke har slike spillere lenger i klubben. Ade og VP kan også gjøre slikt i sine beste øyeblikk, men Henry gjorde det uke etter uke og klarte å skape masse sjanser for seg selv og for andre ved å variere med skudd og innlegg fra dødlinja!

 

Miss him!

Link to comment
Share on other sites

Fikk et akutt savn etter Henry når jeg så et lite innslag fra kampen mot Osasuna igår. En lang,hard crosser fra høyre back/kant mot Henry, på venstre hjørne av sekstenmeteren, som med utsiden av foten bare legger den helt død for å i neste øyeblikk dra seg innover i banen og avslutte mot lengste stolpe.... Ble ikke mål, men den lille detaljen minnet meg på at vi ikke har slike spillere lenger i klubben. Ade og VP kan også gjøre slikt i sine beste øyeblikk, men Henry gjorde det uke etter uke og klarte å skape masse sjanser for seg selv og for andre ved å variere med skudd og innlegg fra dødlinja!

 

Miss him!

Helt enig, så akkurat det du påpeker jeg også. Henry gjør mange fantastiske ting ute på banen. Men det som gjør han til en av de beste er det at han kan gjøre det gang på gang, kamp etter kamp. Den stabiltetet og den enorme teknikken har vi ikke i dagens Arsenal. Det er et klart savn, for sånne ting som Henry gjør og gjorde for Arsenal er de smådetaljene som åpner forsvar og han skaper ting helt alene. Og noe som Henry utmerker seg med er ay han bruker teknikk og finter så effektiv.. Mot mål og ikke småtriksing på midten.

 

Men jeg tror Van Persie kan komme opp på et tilsvarende nivå en dag. Han har strålende teknikk som Henry, forskjellen er at Van Persie bruker den for sjelden. Hans evne til å "trylle" ser vi for sjelden. Men jeg tror det kommer hvis han holder seg skadefri over lengre tid. Dette var også en viktig grunn til at Henry kunne brilijere uke etter uke, han holdt seg skadefri over lengre tid.

 

Thierry Henry one of the greatest!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

En av mine aller høyeste ønsker når det gjelder fotball er å få Titi tilbake der han hører hjemme. Gjør det riktignok stor i Barca nå og hadde et fantastisk mål i går, men jeg håper fortsatt! Fantastisk mann! Tenkt å ha møtt han i CL-finalen?

Link to comment
Share on other sites

Det hadde jeg ikke klart å sett på!

Helt enig med deg, det hadde ikke jeg klart å se på.. Hvis vår legende hadde avgjort mot oss, nei huff det hadde blitt for tøft.. Men hvis vi ikke vinner Champions League i år, så unner jeg Barcelona det og da spesielt Thierrt Henry :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så var da Valdès litt på villspor, men ett fantastisk frispark av Juninho Phvordandetnåennstaves, og angående Ronaldo, så er han jo ingenting forhold til Juninho, som er verdens(tidenes?) beste frisparkskytter.

 

Når jeg så målet yil Thierry, ble jeg først litt redd for at Henry skulle treffe stolpen med hodet XD

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å spore av her, men når det gjelder frispark så er Juninho god han, men er vel strengt tatt ikke i nærheten av Beckham!

 

Vel, la oss nå bare ta en liten statistikk. Beckham har scoret 43 mål totalt i karrieren på frispark, Juninho har scoret 42 mål på frispark BARE for Lyon.

 

Juninho regnes også som en av de største gjennom tidene når det kommer til frispark, sammen med Beckham og Del Piero.

 

Personlig har jeg mer sansen for Del Piero sine frispark enn både Juninho og Beckham sine :)

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 25 2009, 04:41 PM) 160605[/snapback]

Ikke for å spore av her, men når det gjelder frispark så er Juninho god han, men er vel strengt tatt ikke i nærheten av Beckham!

 

Vel, la oss nå bare ta en liten statistikk. Beckham har scoret 43 mål totalt i karrieren på frispark, Juninho har scoret 42 mål på frispark BARE for Lyon.

 

Juninho regnes også som en av de største gjennom tidene når det kommer til frispark, sammen med Beckham og Del Piero.

 

Personlig har jeg mer sansen for Del Piero sine frispark enn både Juninho og Beckham sine :huh:

Litt off-topic jeg og...

Juninho er den beste, har vel vunnet den franske ligaen hvert år siden han kom dit og scorer fra overalt på banen, ellers vil jeg bare slenge inn spillere som Rogerio Ceni og Chilavert som jo også var og er eksperter.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 25 2009, 04:41 PM) 160605[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Ikke for å spore av her, men når det gjelder frispark så er Juninho god han, men er vel strengt tatt ikke i nærheten av Beckham!

 

Vel, la oss nå bare ta en liten statistikk. Beckham har scoret 43 mål totalt i karrieren på frispark, Juninho har scoret 42 mål på frispark BARE for Lyon.

 

Juninho regnes også som en av de største gjennom tidene når det kommer til frispark, sammen med Beckham og Del Piero.

 

Personlig har jeg mer sansen for Del Piero sine frispark enn både Juninho og Beckham sine ;)

Litt off-topic jeg og...

Juninho er den beste, har vel vunnet den franske ligaen hvert år siden han kom dit og scorer fra overalt på banen, ellers vil jeg bare slenge inn spillere som Rogerio Ceni og Chilavert som jo også var og er eksperter.

 

Ingen tvil om at disse spillerne var gode frisparkskyttere, men jeg har personlig ikke sett de spille så derfor er alt jeg har sett av de blitt gjennom youtube, så det ville blitt litt feil for meg å påstå at disse var eksperter gjennom å se diverse skrytevideoer :P

 

Forøvrig syntes jeg også mannen tråden handler om også er en veldig undervurdert frispark ekspert :huh:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...