Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Eg vil tru Anelka og Henry har spelt sin siste kamp for Wenger. Dette er sikkert mest Wenger's avgjerd, snarare enn klubbens. Wenger er som Fantomet; hard mot dei harde.

 

At dei kan kome attende i ei eller anna stilling etter å ha lagt opp er ei heilt anna sak. Dersom dei har dei rette kvalifikasjonane, vel og merke. Steve Bould er eit godt døme på dette, etter mellomspelet i Sunderland.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Må nesten si at det er litt trist og se Henry for øyeblikket :( Min favorittspiller er ikke en skygge av seg selv en gang ... Nettopp sett Spania - Frankrike. Henry bommet først på åpnet mål fra 1.5 meter og igjen en hel bom noen minutter senere. Virker som han har mistet det meste. Farten har blitt dårligere, dårligere på å utfordre og avslutningsegenskapene er ikke helt på plass lenger .. mulig han rett og slett er drittlei også. Har liksom ikke den gnisten og innsatsen lenger

 

Bare nevnes at Diarra gjorde en bra kamp synes jeg. Der har vi ihvertfall innsats. Synd han ble for utålmodig. Han kommer til å bli veldig god.

Link to comment
Share on other sites

Må nesten si at det er litt trist og se Henry for øyeblikket :blink: Min favorittspiller er ikke en skygge av seg selv en gang ... Nettopp sett Spania - Frankrike. Henry bommet først på åpnet mål fra 1.5 meter og igjen en hel bom noen minutter senere. Virker som han har mistet det meste. Farten har blitt dårligere, dårligere på å utfordre og avslutningsegenskapene er ikke helt på plass lenger .. mulig han rett og slett er drittlei også. Har liksom ikke den gnisten og innsatsen lenger

 

Bare nevnes at Diarra gjorde en bra kamp synes jeg. Der har vi ihvertfall innsats. Synd han ble for utålmodig. Han kommer til å bli veldig god.

 

Henry savner sikkert klubben sin.

Exiten til Anelka kan ikke sammenlignes med Henry's. Tror han hadde blitt ønsket velkommen tilbake av alle som er glad i Arsenal, Wenger innkludert, dersom han troppet opp på dørstokken med lua i hånda.

Link to comment
Share on other sites

Keegan, dette er vel bare våte drømmer?

 

Han kommer aldri til å gå til Newcastle, det er jeg sikker på.

Må innrømme at jeg ikke har sett en hel kamp med Henry siden han dro. Men tydelig at han ikke er den samme. Er du sikker på at han hadde blitt ønsket velkommen tilbake? Kanskje av fansen, men ikke av medspillerne. Jeg er redd han ville tatt for mye plass for utviklingen til de andre, selv om han er en levende legende for klubben.

Link to comment
Share on other sites

Keegan, dette er vel bare våte drømmer?

 

Han kommer aldri til å gå til Newcastle, det er jeg sikker på.

Må innrømme at jeg ikke har sett en hel kamp med Henry siden han dro. Men tydelig at han ikke er den samme. Er du sikker på at han hadde blitt ønsket velkommen tilbake? Kanskje av fansen, men ikke av medspillerne. Jeg er redd han ville tatt for mye plass for utviklingen til de andre, selv om han er en levende legende for klubben.

 

Hadde Henry gått til bakgårdsklubben i nord ville eg mista all respekt for han.

Men det er nok berre Keegan som sjonglerer med kjende navn, slik som lillebror har det for vane å gjere.

Link to comment
Share on other sites

Keegan, dette er vel bare våte drømmer?

 

Han kommer aldri til å gå til Newcastle, det er jeg sikker på.

Må innrømme at jeg ikke har sett en hel kamp med Henry siden han dro. Men tydelig at han ikke er den samme. Er du sikker på at han hadde blitt ønsket velkommen tilbake? Kanskje av fansen, men ikke av medspillerne. Jeg er redd han ville tatt for mye plass for utviklingen til de andre, selv om han er en levende legende for klubben.

 

Hadde Henry gått til bakgårdsklubben i nord ville eg mista all respekt for han.

Men det er nok berre Keegan som sjonglerer med kjende navn, slik som lillebror har det for vane å gjere.

Jepp

http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/08/526307.html

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke akkurat se for meg at Henry går til Newcastle, men hadde han gjort det så tror jeg ikke han hadde blitt spesielt god uansett. Virker litt som om Keegan tror Henry fortsatt er like god og kan være like god som i hans glansdager i Arsenal, men Henry begynner å dra på årene og man ser at han ikke er den samme som tidligere lenger.

 

Tror han spiller i Barca til han legger opp og så returnerer til Arsenal og London ved å få en jobb i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Keegan, dette er vel bare våte drømmer?

 

Han kommer aldri til å gå til Newcastle, det er jeg sikker på.

Må innrømme at jeg ikke har sett en hel kamp med Henry siden han dro. Men tydelig at han ikke er den samme. Er du sikker på at han hadde blitt ønsket velkommen tilbake? Kanskje av fansen, men ikke av medspillerne. Jeg er redd han ville tatt for mye plass for utviklingen til de andre, selv om han er en levende legende for klubben.

 

Det kan hende du har rett. Tror Henry hadde tilpasset seg det nye laget vårt. Spillestilen har han selv vært med på å utvikle, så den bør han kjenne ut og inn. I mine øyne hadde brikkene falt på plass om han kom tilbake etter ett mislykket Barcelona-opphold til sommeren.

 

Han kler ikke den Barcelona-drakta heller. Han ser ut som en forkledd Arsenal-spiller.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kommer Henry med lua i hånda og vill tilbake, så sier vi vell ja gjør vi ikke det? Selvsagt for en fornuftig sum.. Sjansen for at noe slikt skulle skje er vell ikke spesielt stor men.. Personlig tror jeg Henry blir i Barcelona ut karrieren som jeg ikke tror blir så alt for mange år dessverre. Enten det er eller så stikker han til USA som Becham :P

Link to comment
Share on other sites

Keegan, dette er vel bare våte drømmer?

 

Han kommer aldri til å gå til Newcastle, det er jeg sikker på.

Må innrømme at jeg ikke har sett en hel kamp med Henry siden han dro. Men tydelig at han ikke er den samme. Er du sikker på at han hadde blitt ønsket velkommen tilbake? Kanskje av fansen, men ikke av medspillerne. Jeg er redd han ville tatt for mye plass for utviklingen til de andre, selv om han er en levende legende for klubben.

 

Hadde Henry gått til bakgårdsklubben i nord ville eg mista all respekt for han.

Men det er nok berre Keegan som sjonglerer med kjende navn, slik som lillebror har det for vane å gjere.

Jepp

http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/08/526307.html

 

Der sier Keegan at han velvillig setter transferrekord for å hente Henry til Newcastle. Kvar er logikken, ein kjempespelar, storscorar, tilretteleggar, alt på ein gong, blir solgt for 190 millionar kroner til ein klubb som han ikkje innfrir i det heile tatt (så langt) og skal da bli henta inn til samme liga han blei solgt fra for ein ny rekord i transfersum.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg er redd Henry ikke passer inn i dagens Arsenal. Henry passet perfekt i Arsenal med Bergkamp som servitør og ikke minst den mer direkte fotballen som ble spilt inntil ett par sesonger siden.

 

Sier desverre nei takk til Henry!

Link to comment
Share on other sites

Eg for min del seier aldri nei takk til Henry..

 

Dersom han vil komme tilbake og gjere ein jobb for Gunners, så er han hjerteleg velkommen i mine auge.. At det er aktuelt er nok heller lite trulig jfr. Wenger sin politikk...

 

Jeg sier nei takk om vi så får ham gratis. Han ble for "stor" for klubben og det løsnet etter at han dro. Vi er bedre uten, og jeg er også i tvil om han er god nok for en fast plass på laget.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Henry kommer nok neppe tilbake, men jeg skulle gjerne sett at han vendte "hjem" igjen. Riktignok hadde han da måttet akseptere at det nå er Fabregas som laget roterer rundt, og at han nå ikke kan forvente å ha fast plass på laget lengre. Menmen, dette er og blir spekulasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Eg for min del seier aldri nei takk til Henry..

 

Dersom han vil komme tilbake og gjere ein jobb for Gunners, så er han hjerteleg velkommen i mine auge.. At det er aktuelt er nok heller lite trulig jfr. Wenger sin politikk...

 

Jeg sier nei takk om vi så får ham gratis. Han ble for "stor" for klubben og det løsnet etter at han dro. Vi er bedre uten, og jeg er også i tvil om han er god nok for en fast plass på laget.

 

BE

 

Jeg tror et var mer til den avtalen enn overgangssummen, da den var alt for lav. Men det blir bare spekulasjoner. Han har selv utalt at han vil tilbake en dag. Jeg håper at han avslutter karrieren på Emirates.

 

I mine øyne er Henry en superhelt som går rett inn på alle første lag. Men må finne seg i å bli likebehandlet med Ade, RvP, Wallcott, Bendtner og Eduardo. Dvs. mindre spilletid hvis han ikke presterer.

 

Han sitter sikkert med en tåre i øyekroken da han ser laget sitt banke ut Milan av CL. Nei jeg håper han kommer tilbake og synes ikke det er en dårlig ide.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bursdagen min jo ;)

 

MEN over til det viktige:

 

31.03.08 - Rocky 7 Day

 

Syv år siden David Rocastle så tragisk gikk bort av kreft. De fleste her kjenner historien, og jeg selv skulle ønske jeg hadde sett denne karen spille. Noen fantastisk klipp på youtube derimot er godt å se om igjen :unsure: Ingen tvil hva han betydde for klubben, og ikke minst for fansen i den perioden han spilte hos oss, The Arsenal!

 

http://www.rocky7.co.uk/ - Herlig, samtidig rørende å lese! ;) David Rocastle - RIP

 

EDIT: Denne kom feil! Skulle selvfølgelig i "på denne datoen"...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...