Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Å nei! Er det noen som har sett den nye (?) reklamen for Gillette med Henry? :P Gikk nettopp på Discovery Channel..

Ja, der alle klippene av Henry er når han spiller for oss ;)

 

noen som har en link eller no til et sted hvor jeg kan se den, fikk lyst til å se den xD

Link to comment
Share on other sites

Noen som så Barca-Atethic Bilbao kampen forrige helg?

 

Det er latterlig å se Henry filme seg til straffespark. Han henger igjen med sitt høyrebein i 20 sekunder før keeperen kommer, og da sparker Henry keeperen i ansiktet med vilje, og Barca fikk straffe.

 

Det lukter Barca-lavmål lang vei av Henry nå.

 

Noen høydepunkter av kampen pluss mål og straffespark hendelsen kan ses her: LINK - Etter 34 sek på videoen kommer straffesituasjonen

 

Forresten kan det nevnes at Henry holdt seg til hodet etter å ha fått straffespark (!!!!!!) uten at han var i nærheten av å slå hodet engang. Dette kan man dog ikke se på videoen linket ovenfor.

Link to comment
Share on other sites

I dag skulle jeg rive ned en Henry-plakat for å gjøre plass til nye Arsenal-plakater. Jeg rev den ned, men jeg klarte rett og slett ikke å krølle en Arsenal-legende sammen til en ball og kaste den i søpla. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den nå ;)

gjør som meg ligg den fint ned i en papp-eske og så vekk med den . så kan du ta den fram en dag det butter litt i mot og tenke på denne store fotball-spilleren :(

Link to comment
Share on other sites

Sløkket av Henry å gå på en egoistisk feiring med finger i været og tull når han kun setter inn returen etter et fantastiskt raid av et 18årig talent. Om han ikke scorer der er det skandale, og sjansen i seg selv er han heller ikke med på å skape.

Link to comment
Share on other sites

Sløkket av Henry å gå på en egoistisk feiring med finger i været og tull når han kun setter inn returen etter et fantastiskt raid av et 18årig talent. Om han ikke scorer der er det skandale, og sjansen i seg selv er han heller ikke med på å skape.

 

Jøss.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ikke etter mine observasjoner. Til tross for det arrogante og sure uttrykket snudde han seg alltid og pekte på lagkameraten med assist. Om assisten var bra, that is, og ikke bare en vanlig pasning som hvem som helst kan legge, eller om han selv ikke gjorde en utrolig prestasjon etterpå.

Link to comment
Share on other sites

Såg Barcelona - Sevilla idag, og det som slo meg er at Henry aldri kjem til å bli halvparten så god som han var i Gunners, dersom Barca fortset å bruke han som no..

 

Henry i ei midtspissrolle funkar ikkje, han må kunne bevege seg friare, og då helst ut mot venstre.. Han blei utruleg mykje betre idag då Giovani Santos kom inn på topp, og Henry kunne legge seg litt i mellomrommet.. Då la han også opp til eit mål..

 

Når det er sagt så er eg glad han gjekk til Barca når han først skulle bytte klubb.. dei er definetivt eit sjåverdig lag, om enn ikkje halvparten så sjåverdige som Gunners.. :D

 

 

 

Thierry Henry 369 kampar for Gunners - 226 mål - 82 assists!

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at Henry ikke vil bli den samme som han var i Arsenal er at Ronaldinho spiller for Barca, og måten Barca nå spiller, gjør at Ronaldinho har plassen ute til venstre. Der Henry liker seg best. Henry er ingen midtspiss, det er Eto'o. Selv om Henry er en klinisk avslutter vil han nok ikke komme til å kunne omstille seg fra å være midtpunktet i Arsenal, til å være en del av et lag med spillere som er like, om ikke mer artistiske enn han selv. Grunn: Alderen. Jo eldre man er, jo vanskeligere er det å omstille seg. Han vil nok kunne bli viktig for Barca, men aldri den spilleren som er blitt en legende i Arsenal. Dessverre, for jeg ønsker Titi alt godt i sin nye klubb. Vi har han å takke for mange utrolige minner, som dribleraidene på over halve banen mot henholdsvis Scum og Pool.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...