Jump to content

Manchester City


Christian

Recommended Posts

  • Replies 803
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

18 minutes ago, Gunners68 said:

Klar målsjanse , Ederson siste mann til City , og det er  " selvfølgelig " gult. Vet ikke hva jeg skal si om utvisningen til Fulham da. Det endte med direkte rødt, selv om situasjonen var annerledes. 

Jeg mener det er helt riktig å gi Jimenez direkte rødt. Setter motspiller i fare og har ingen sjans til å spille ball.

Ederson skulle absolutt hatt soleklart direkte rødt kort. 

Link to comment
Share on other sites

Det er aldri farlig spill; helt seriøst hvordan kan du skade noen der?? Hvilken skade kan han få, og da tenker jeg ikke teoretisk, men helt reelt??
Vondt ja, men aldri stygt eller farlig. Ederson derimot tar en spiller i full sprint fra siden og høyt på leggen. Det kan virkelig bli stygt. 

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, RP7 said:

Det er aldri farlig spill; helt seriøst hvordan kan du skade noen der?? Hvilken skade kan han få, og da tenker jeg ikke teoretisk, men helt reelt??
Vondt ja, men aldri stygt eller farlig. Ederson derimot tar en spiller i full sprint fra siden og høyt på leggen. Det kan virkelig bli stygt. 

Tenker du på Jimenez på Longstaff? Hjernerystelse? Han hopper inn med hofta i hodehøyde og i stor fart. 

Ederson sin er styggere, det er jeg helt enig i. Og det er krise at det ikke blir rødt kort.

Heldigvis seirer rettferdigheten noe og Shitty roter bort 2 poeng. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Tenker du på Jimenez på Longstaff? Hjernerystelse? Han hopper inn med hofta i hodehøyde og i stor fart. 

Ederson sin er styggere, det er jeg helt enig i. Og det er krise at det ikke blir rødt kort.

Heldigvis seirer rettferdigheten noe og Shitty roter bort 2 poeng. 

Deilig at City roter det til igjen 😁

Ellers triste bilder fra Bournemouth. Får håpe det går bra med Luton spilleren. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Simbad said:

Tenker du på Jimenez på Longstaff? Hjernerystelse? Han hopper inn med hofta i hodehøyde og i stor fart. 

Ederson sin er styggere, det er jeg helt enig i. Og det er krise at det ikke blir rødt kort.

Heldigvis seirer rettferdigheten noe og Shitty roter bort 2 poeng. 

Var den jeg tenkte på. Ja, han treffer han med kroppen, men sjansen for skade er minimal. Det er mye større sjanse for hjernerystelse når to spillere klinker hodene i hverandre. Jeg syns dette er alt for soft for rødt, gult for dumskap er helt greit. Rødt skjønner jeg ikke. 
 

City har virkelig rotet seg inn i en merkelig trend; de slipper inn så mange mål ar de trenger 3 el 4 for å vinne. Det blir tøft i lengden. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
48 minutes ago, Bekkern said:

Herlig at Chelsea klarer å få uavgjort mot City og at Braut ikke scorer… City er sårbare og etterlater seg enorme rom å kontre i. Det må vi utnytte når vi skal dit i slutten av mars. 

 

Det som irriterer meg er byttene.. 

Når de leder 1-0 og tar av ALLE som var farlige for Chelsea... Dvs Sterling, Jackson og Palmer...

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, elx said:

 

Det som irriterer meg er byttene.. 

Når de leder 1-0 og tar av ALLE som var farlige for Chelsea... Dvs Sterling, Jackson og Palmer...

Pochettino gjorde noen forferdelige bytter i mine øyne. At han ikke setter innpå Mudryk på slutten og i tillegg tar av alt av fart på topp, er ganske dårlig kamphåndtering. 

De var heldige med at Shitty hadde en såpass lite effektiv dag på jobb. Haaland hadde feks nok av gode muligheter til å både score 2 og 3 mål. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Simbad said:

Pochettino gjorde noen forferdelige bytter i mine øyne. At han ikke setter innpå Mudryk på slutten og i tillegg tar av alt av fart på topp, er ganske dårlig kamphåndtering. 

De var heldige med at Shitty hadde en såpass lite effektiv dag på jobb. Haaland hadde feks nok av gode muligheter til å både score 2 og 3 mål. 

At Mudryk ikke kommer inn er nok relatert til at han er svak i den defensive jobbingen og at han vurderte det som for stor risiko. Enig i at Pochettino burde ihvertfall hatt Palmer igjen på banen. En som aldri slutter å løpe er Gallagher, en løpsmaskin av de sjeldne. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Bekkern said:

At Mudryk ikke kommer inn er nok relatert til at han er svak i den defensive jobbingen og at han vurderte det som for stor risiko. Enig i at Pochettino burde ihvertfall hatt Palmer igjen på banen. En som aldri slutter å løpe er Gallagher, en løpsmaskin av de sjeldne. 

En av Palmer, Sterling eller Jackson burde absolutt blitt værende på hvis man ikke stoler nok på Mudryk. Jackson feks skapte mye trøbbel for Shitty, selv om han er enormt slurvete foran mål.

Nkunku jobba ikke akkurat spesielt bra defensivt han heller, så Mudryk inn istedenfor ham kunne også vært en idé. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Haaland er i slag i kveld. Har scoret 5 så langt. 1 mål til og han tangerer George Best som scoret 6 mot Northampton i samme cup i sin tid. 

Og der ble han byttet ut 😁

 

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Stefanb said:

Tviler på at Manure klarer å holde unna. City er veldig mye bedre, men skal selvfølgelig aldri si aldri.

City er veldig mye bedre 😁 De gir ikke ifra seg ledelsen nå.

Link to comment
Share on other sites

Synes faktisk City var svært heldig.

Hadde ikke Walker "takla" Rashford før 1-1 målet så hadde han vært alene gjennom. 

Så den ikke mer enn 2 ganger, men så ut som frispark for min del iallefall, drar han tilbake med armen.

Så blir det kontring i mot og City scorer.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, elx said:

Synes faktisk City var svært heldig.

Hadde ikke Walker "takla" Rashford før 1-1 målet så hadde han vært alene gjennom. 

Så den ikke mer enn 2 ganger, men så ut som frispark for min del iallefall, drar han tilbake med armen.

Så blir det kontring i mot og City scorer.

Aldri i livet om det der var et frispark for Rashford. Han kaster seg ned så fort Walker bare puster på han.

United hadde 1 skudd på mål hele kampen og bare 26% ballbesittelse. De var minus et par ganger på overganger noen trussel for City. 

Det var så klasseforskjell på disse lagene. Foden var nok matchvinner i dag mer som i form av individuelle prestasjoner, men det var ikke fordi Manure var gode. De var ræva i all verdens forstand..

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Stefanb said:

Aldri i livet om det der var et frispark for Rashford. Han kaster seg ned så fort Walker bare puster på han.

United hadde 1 skudd på mål hele kampen og bare 26% ballbesittelse. De var minus et par ganger på overganger noen trussel for City. 

Det var så klasseforskjell på disse lagene. Foden var nok matchvinner i dag mer som i form av individuelle prestasjoner, men det var ikke fordi Manure var gode. De var ræva i all verdens forstand..

 

Du hadde grått som en liten baby om det var mot Saka eller Martinelli, det er jeg overbevist om.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, elx said:

 

Du hadde grått som en liten baby om det var mot Saka eller Martinelli, det er jeg overbevist om.

Du får være så overbevist som du selv kan være på det, men det er ingenting som tilsier at Rashford skal falle på den måten han gjør der basert på den lille kontakten som er mellom han og Walker. Rashford så det var Walker og skjønte at han ikke klarte å løpe fra han og bestemte seg for at det beste han kunne gjøre var å falle. Hadde Saka eller Martinelli falt på den måten og skreket etter straffe på den hadde jeg vært flau.

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Stefanb said:

Du får være så overbevist som du selv kan være på det, men det er ingenting som tilsier at Rashford skal falle på den måten han gjør der basert på den lille kontakten som er mellom han og Walker. Rashford så det var Walker og skjønte at han ikke klarte å løpe fra han og bestemte seg for at det beste han kunne gjøre var å falle. Hadde Saka eller Martinelli falt på den måten og skreket etter straffe på den hadde jeg vært flau.

 

Så mye grining som det har vært over dommere på dette forumet, så tror jeg faktisk at det hadde blitt massiv klagestorm på den avgjørelsen.:) (Om det hadde gått i mot Arsenal)

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...