Jump to content

Manchester City


Christian

Recommended Posts

  • Replies 777
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, Marius- said:

Mulig jeg og kommentatorene ikke å de armene du refererer til. Så bare han hoppa i kroppen på han, men samtidig han rygga inn. Hvis han blir tatt i trynet, så burde jo schar også vise det? Han ble litt slått ut luften ut av så det ut som. 

Han tar seg jo til ansiktet? Stones hopper inn med armen først og treffer ham. Jeg ser på bein sports. Når både Andy Gray, Richard Keys og Nigel de Jong er enige om noe(fotballmessig), er det som oftest riktig, selv om de er en gjeng med tullinger på mye. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Enig, jeg trodde det var strakt i kneeet live, tror dommeren også trodde det. Det var bare en hekt, dog noe høy. Men gult er helt ok

Ja, jeg kan skjønne at dommer kan ha trodd det. Men det er dette som jeg synes er så frustrerende. VAR viser til tider at de KAN være et veldig bra verktøy. Og så skjer sånn som luggeepisoden og lignende.

Sånn som straffesituasjonen i førsteomgang, hvorfor kan ikke VAR bare la dommer se på den selv? Så kan han ta avgjørelsen selv. Sånn som det blir brukt nå, endrer jo 'alltid' hoveddommer avgjørelsen etter å ha blitt bedt om å se det på skjerm selv. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Ja, jeg kan skjønne at dommer kan ha trodd det. Men det er dette som jeg synes er så frustrerende. VAR viser til tider at de KAN være et veldig bra verktøy. Og så skjer sånn som luggeepisoden og lignende.

Sånn som straffesituasjonen i førsteomgang, hvorfor kan ikke VAR bare la dommer se på den selv? Så kan han ta avgjørelsen selv. Sånn som det blir brukt nå, endrer jo 'alltid' hoveddommer avgjørelsen etter å ha blitt bedt om å se det på skjerm selv. 

Enig igjen. Bruk verktøyet og ta det derfra 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
34 minutes ago, Gunners68 said:

Brentford leder mot City og det er velfortjent. 

Uavgjort nå. City viser svakhetstegn i kamp etter kamp. Det er ingen måte gitt at de skal vinne serien i år.

Det hadde vært deilig å gått inn i vm-pausen med en solid ledelse.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det virker som om Haaland hadde en litt off-day at work. Allikevel scoret han to og kunne ha putta fem.

Allikevel så syns jeg ikke at laget City ser så skremmende gode ut. Jeg syns rett og slett at vi spiller bedre enn dem, så har vi også mange fler poeng enn dem. Det er ikke overraskende.

jeg gleder meg allerede til kampen mot Brighton. Tror vi vinner helt greit.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
2 hours ago, Tapapa said:

Jeg leser hele tiden at vi har så tynn stall, mens City angivelig har så enorm bredde. Vel, de startet uten KdB og Haaland og gikk på trynet ut av  Carabao-cup. 

Det gjorde de, men det kan man da også gjøre med en stor stall. På lik linje som vi kan gå på tryne med første 11’er mot ett annet pl lag. Noe uklart der?

Link to comment
Share on other sites

man kan ikke bruke enkeltkamper som "bevis" for noe som helst. City har nok det høyeste makspotensialet, men som vi ofte har sett er det bunnivået som i størst grad bestemmer hvem som vinner til slutt. Sånn sett er det gledelig at City viser svakhetstegn, selv om de har bredere stall enn Arsenal.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...