Jump to content

2007.04.08 Newcastle United B


zaldor

  

51 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Newcastle United - Arsenal

 

Kampdag: 04.09.2007

Avspark: 16:00 norsk tid

 

TV-kanaler:

Canal+ Sport 1

 

Streams:

Myp2p.eu

 

Skade-info:

Arsenal.com - Injury news

 

Om kampen:

Arsenal reiser til Newcastle og St James' Park for å møte Newcastle United. Det kan forventes tøff motstand av et godt hjemmelag, selv om formen deres har variert. Toon Army har for øyeblikket 40 poeng på 32 kamper å skryte av, og de tok 3 poeng borte mot Sheffield United i deres forrige kamp. Hjemmelaget står uten Ameobi og Owen. Klarer Londongutta å plassere ballen bak en god Shay Given?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

I morgen blir det hardt vi er nødt til å vinne ellers kan vi (nesten) si bye bye til 3.plassen :P Klarer vi endelig å stikke av med 3 poeng etter 3 strake tap ? :D

Link to comment
Share on other sites

Er ikke ofte jeg tror på tap nei. Men må være opptimistisk og Arsenal Football Club må ha tro på at de klarer det. Blir tøff kamp, særlig etter tre tap, men vi må bare nullstille oss og gi alt. Det er stor sjans for at 4.plassen kan ryke, tror ikke det, men alt er mulig i fotball. Vi må, som Arsene sier, spille som om alle kamper igjen var cupfinaler. På en normal dag skal vi ta Newcastle, men disse dager er dessverre ikke helt normale.

 

Tror samme laget som sist

 

451:

Jens

Manu Kolo Wil Gael

Alex Cesc Gil Tom

Freddie

Ade

 

Rett og slett, vi må vinne. Gleder meg! Proud to be a Gooner, anytime!

Link to comment
Share on other sites

Tippet U sist,men nå tipper jeg B faktisk...Har trua nå :P

Tror vi vinner 2-1 etter noen seine scoringer av Adebayor og Baptista :D

Lykke til Gunners!

 

Men en annen ting Zaldor,er ikke kampdagen 09.04-07?

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Emmanuel Eboue

Toure

Gallas

Gael Clichy

Håper jeg på..1-3 seier..Rosicky,Gilberto på frispark faktisk,og endelig Cesc..

(adebayor har mange store sjangser :D )

 

Fredrik Ljungberg

Cesc Fabregas

Gilberto ©

Hleb

 

 

Rosicky

 

Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Emmanuel Eboue

Toure

Gallas

Gael Clichy

Håper jeg på..1-3 seier..Rosicky,Gilberto på frispark faktisk,og endelig Cesc..

(adebayor har mange store sjangser ;) )

 

Fredrik Ljungberg

Cesc Fabregas

Gilberto ©

Hleb

 

 

Rosicky

 

Adebayor

 

 

Bare for å se det sånn så drømte jeg at vi vant 1-3 denne kampen ;) Husker ikke hvem som scorte, men etter kampen så begynnte alle på forumet å skrive hvor flink wenger er og at 3. plassen komme vi til å stikke av me ... :D :P B) Håper drømmen går i oppfyllelse :D

Link to comment
Share on other sites

Er redd det beste vi kan oppnå i dag er ett uavgjort resultat. 0-0 eller 1-1 virker nærliggende. Tror Arsenal kommer til å selge seg dyrt og jeg ser for meg at det blir vanskelig å score på oss med Gallas tilbake i form.

Hadde vi bare klart å putte ett par mål, så er jeg rimelig sikker på at vi vinner. Er bare redd det ikke kommer til å skje.

 

Skal vi makte å vinne så er jeg redd det må noe radikalt til.

 

Kanskje dette laget:

 

Lehmann

Eboue Toure Gallas Clichy

Ljungberg Diaby Gilberto Rosicky

Randall Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Tror nokk laget blir slik :

 

Lehmann

 

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

 

Hleb-Fabregas-Gilberto-Rosicky/Ljungberg

 

Ljungberg/Rosicky-Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger kun to ting...

 

Stolpe inn offensivt og null tull defensivt. Det er et faktum at vi sliter med å score, men det som kan velte lasset er en ny defensiv feil som gjør at spillerene mister trua.

 

La oss håpe på stolpe inn i dag. Disse spillerene er mer enn kapable til å slå Newcastle bare de ikkje er like herpa i hodet som oss her på forumet. Motivasjon og riktig spenningsnivå er Wengers utfordring i dag.

 

Gi gass!!

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en veldig veldig viktig kamp.

For hvis vi taper denne, så har vi bare to poeng mer en Bolton med samme antall kamper.

Og til helga spiller vi mot Bolton, og hvis vi taper den.... ja då er bolto forann oss på tabellen.

Og vi har har fortsatt lag som tottenham og chelsea og spille mot.

Hvis vi ikke kommer til CL neste år, ja då vet jeg ikke hva jeg skal si.

Vi mister jævela mye penger og spillere som Ribery vil ikke komme til oss.

Men nå trakk jeg fram det absolutt verste som kunne skje da..

 

Tilbake til kampen, Denilson ble spart mot West Ham og er visst tilbake te startellveren.

Og hvis han starter vet jeg ikke helt ossen lag vi stiller med.

Enten spiller vi 451, eller kommer Denilson inn for Hleb...

Så er det det store spørsmålet hvem som skal score for oss....

Ade har ikkje scoret etter nyttår(i PL) og for en spiss så er det faen med på tide å score et mål..

Det er han presset ligger på, men spillere som Rosicky og Cesc kommer som regel til to 100% sjanser hver kamp... Hadde jo vært morsomt om Cesc endelig hadde puttet et mål, men jeg tror ikkje før jeg ser det!

 

Hvis vi klarer å putte et tidelig mål på den første sjansen så tror jeg vi vinner, men hvis ikkje.... ja da blir det vanskelig, for newcastle hjemme er en utrolig vanskelig kamp!

Tror dette blir laget;

Jens

Eboue Toure Gallas Clichy

 

Gilberto

 

Hleb Cesc Denilson Rosicky

 

Adebayor

 

almunia, senderos, diaby, aliadiere, baptista

Link to comment
Share on other sites

Jeg drar en negativ i dag jeg...

Vi spiller uavgjort! Tror ikke vi klarer noe mer.. vi er inni en utrolig målfattig stim, og Newcastle har vel en ok periode, har de ikke det?

 

Anyways.. vi spiller uavgjort!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper avgjort. Newcastle, som har vært det eneste laget i PL som har vært mer utsatt for skader enn oss, har så å si toppet lag nå. De vant sist kamp borte og er nå tilbake i sin lekepark. Vi på vår side har nå tapt 3 kamper på rad, og har 1 - 6 i målforskjell på de kampene - men tallene lyver litt i forhold til prestasjonene. Før sist kamp var Newcastle inne i en forferdelig periode, så det er langt i fra umulig å slå dem. Statistisk sett er det veldig tette kamper på St. James' Park, så det kommer nok til å maks til å bli en tomålsseier til et av lagene.

 

Jeg håper på dette laget:

Jens

 

Eboue Toure Gallas Clichy

 

Gilberto

 

Denilson Fabregas Diaby

 

Rosicky

 

Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen vinn me, folkens! Arsenal taper ikkje 4 kampar på rad. Det kan eg garantere. Ineffektiviteten denne sesongen må ta slutt på eit tidspunkt, og eg trur det blir nå! Me vinn 4-1. Ade(2), Cesc(endelig) og Rosicky(langskudd) scorer måla. Martins gir Newcastle eit trøstemål.

 

Jens

Hoyte - Kolo - Gallas - Clichy

Ljungberg - Diaby - Gilberto -Cesc - Rosicky

Ade

Link to comment
Share on other sites

På tide at Wenger velger å benke Hleb. Diaby kan få seg ein sjanse fra start. Håper på ein 4-5-1, med Adebayor som enslig spiss. Det kan funke.

 

Men eg er ikkje superoptimist.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen har me ikkje råd til å tape. Trur heller ikkje me gjer det. Kan ikkje huske sist me tapte 4 på rad... Diaby må få starte i dag

 

Jens

Eboue - Kolo - Gallas - Clichy

Gilberto

Denilson - Fabregas - Diaby

Rosicky

Ade

 

Jeg tror også Diaby blir avgjørende for hvordan kampen ender - Trenger han virkelig fra start i dag!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...