Jump to content

2007.04.08 Newcastle United B


zaldor

  

51 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Newcastle stiller med en 4-5-1 formasjon, mens Arsenal også stiller med en slags 4 - 5 - 1 formasjon, men med en ganske offansiv Ljungberg.

 

Blir vel mer en 4 - 4 - 1 - 1 formasjon fra vår side i dag

 

Noen som har funnet en bra kanal på sopcast som sender kampen foresten? Helst en uten kinesiske/japanske kommentatorer :D

Link to comment
Share on other sites

Kan noen hjelpe meg med å få til streams ? Skjønner ikke dritten av det opplegget ! hvilket program må jeg ha får å kunne se en av disse "kanalene" http://www.myp2p.eu/Matches/Match2.htm

Anyone ?

 

Last ned TVants eller PPmate. De jeg bruker og som jeg foretrekker. Sopcast er også et bra program. Trykk på linken som passer til programmet du har. Når du har trykket på kan streamen bruke litt tid på å lastes inn. Har du dårlig linjehastighet så bør du ikke surfe og laste ned samtidig.

 

Når du ser over stream henger streamen som regel litt etter. Du må regne med 5-6 minutter forskjell.

Link to comment
Share on other sites

Last ned TVants eller PPmate. De jeg bruker og som jeg foretrekker. Sopcast er også et bra program. Trykk på linken som passer til programmet du har. Når du har trykket på kan streamen bruke litt tid på å lastes inn. Har du dårlig linjehastighet så bør du ikke surfe og laste ned samtidig.

 

Når du ser over stream henger streamen som regel litt etter. Du må regne med 5-6 minutter forskjell.

Viser TVants eller PPmate kampen ?

 

Edit: Fant link til TVants på tråden til Imers. Men alt står på kinesisk eller noe :S Hvor finner jeg download til PPmate ? Står ikke på tråden til imers :D

Edit2: Fant det ! ;) Skal man ta beta version eller Stable Version ? :S

Link to comment
Share on other sites

Last ned TVants eller PPmate. De jeg bruker og som jeg foretrekker. Sopcast er også et bra program. Trykk på linken som passer til programmet du har. Når du har trykket på kan streamen bruke litt tid på å lastes inn. Har du dårlig linjehastighet så bør du ikke surfe og laste ned samtidig.

 

Når du ser over stream henger streamen som regel litt etter. Du må regne med 5-6 minutter forskjell.

Viser TVants eller PPmate kampen ?

 

Begge såvidt jeg ser. Bare å velge det.

Link to comment
Share on other sites

Vi skaper fint lite og det som skapes settes ikke. Mange år siden jeg har sett et så lite effektivt Arsenal-lag.

Må vel si vi er heldige som ikke ligger under også. N`castle skaper nok inne i boksen vår til å kunne vinne dette.

Skal vi derimot ta alle poengene her må det dyttes frem mer folk og da spes innenfor sekstenmeteren.

Link to comment
Share on other sites

At Eboue får spele bortekampar er ei gåte for meg. Måten han må ut for behandling kvar gong nokon er borti han (eller ikkje er borti han) irriterer vettet av meg.

 

Ellers ein litt kjedelig omgang, men Newcastle er farlige på dødballar, og når dei kjem rundt på kantane (noko dei gjer ganske ofte). Backane virkar slitne i dag.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger kun to ting...

 

Stolpe inn offensivt og null tull defensivt. Det er et faktum at vi sliter med å score, men det som kan velte lasset er en ny defensiv feil som gjør at spillerene mister trua.

 

La oss håpe på stolpe inn i dag. Disse spillerene er mer enn kapable til å slå Newcastle bare de ikkje er like herpa i hodet som oss her på forumet. Motivasjon og riktig spenningsnivå er Wengers utfordring i dag.

 

Gi gass!!

 

Så langt ingen stolpe inn offensivt. Derimot rikelig med defensive feil. Heldigvis har ikke Newcastle klart å utnytte noen av gavepakkene. Akkurat nå er spillerene mer redd for å tape enn de er lystne på seier. Den sinnstilstanden genererer feil. Det må bli slutt på disse feilene!! Konsentrasjon og offensiv tankegang er medisinen. Så får vi håpe på at noen klarer å sette en av de 2-3 sjansene vi får i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...