Jump to content

2007.04.08 Newcastle United B


zaldor

  

51 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Jaja, vi fikk i hvertfall ett poeng men skuffende at vi ikke klarer å karre oss til en scoring og seier. Den gedigne sjansen vi hadde mot slutten summerer egentlig uflaksen vår om dagen. Helt ufattelig at vi ikke klarer å få den ballen i mål.

Link to comment
Share on other sites

Me var for redde for å tapa i dag. Noko som er forståelig nok ettersom det ville vore det tredje tapet på rad. Likevel hadde me den dobbelsjansen der Solano redda to gongar på strek, og me kunne fort ha vunnet med litt flaks. Men i dag var me faktisk ikkje gode nok til å ta alle poenga.

Link to comment
Share on other sites

En forferdelig fotballkamp. Vi har ikke stolpe inn i dag heller, men jeg er likevel måtelig fornøyd. Det gjelder å få positive opplevelser, og uavgjort borte mot Newcastle etter tre strake tap er på sitt vis positivt. Vi er oppe i knestående igjen.

 

Dagens resultater styrker vår kamp om CL-spill i og med at differansen til Bolton er uforandret med ennå en kamp under beltet.

Link to comment
Share on other sites

En bedrøvelig kamp,rett å slett!

Synes alt går så steike tregt og første touchen til flere av spillerene våre er jo helt ræva.

savner at en spiller som hleb går på et løp i bakrommet for å få ballen istedenfor og stoppe opp og vente på en passning,synes det skjer hele tiden.

Er så mye og sette fingeren på hær at man kunne sikkert skrevet en lang avhandling,skal heller prøve å glemme hele kampen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens resultater styrker vår kamp om CL-spill i og med at differansen til Bolton er uforandret med ennå en kamp under beltet.

 

Nettopp! Tre poeng mindre å spille om. Det viktigste blir å unngå tap mot nettopp Bolton, samt at vi begynner å sette mulighetene.

Link to comment
Share on other sites

I dag fortjente vi ikke å score. Angrepet var katostrofalt og feilpasningene kom på løpende bånd. Alt for få løp og kreativitet. Det er lenge siden vi har hatt så få skudd i løpet av en kamp og angrepet har fungert så dårlig. Da jeg så at Rosicky ikke engang var med ble jeg redd med en gang siden Hleb og Ljungberg skaper ytterst lite i den siste tredjedelen, noe som også var tilfelle i dag. Når Fabregas i tilegg heller ikke har sin beste dag, blir det ikke lett for laget. Diaby og Adebayour sleit veldig med touchene i dag. Ali kom inn og bare løp uten noe nytte, mens Baptista ikke fikk gjort stortt i løpet av sin halvtime på banen. Sist kamp var jeg ikke særlig negativ med tanke på at vi skapte mye og spilte bra. I dag, derimot var det meste bortsett fra forsvarsspillet begredelig. Hvis ikke Rosicky kommer tilbake til neste kamp, må vi nok vente oss flere slike kamper der det ikke finnes kreativitet i laget.

Link to comment
Share on other sites

Syns hele laget virka utslitt i dag. Ingen flyt og gutta bare lunter utpå der.

Ok, det var kamp for 2 dager siden, men i alle dager da...?? Må jo ha litt krefter igjen?

Greit nok med et poeng i dag siden Bolton ikke vant, men jeg så ikke noen lyspunkt i dag.

 

Elendig fotballkamp og 0-0 var vel eneste utvei.

 

Hjemmekampen mot Bolton blir nok en liten finale om 4. plassen, hvis ikke Everton hiver seg inn i kampen da..

Link to comment
Share on other sites

Tenk og kaste vekk to timer av livet på noe så kjedelig som dette her. Jeg er for første gang de ti siste årene som Arsenal fan, pessimist og negativ i tankemåten om framtiden. selv etter 1-6 på OT for noe år siden syntes jeg ting så lysere ut, selv med spillere som Stepanovs.

Det begynte med salget av Vieira, måtte Wenger innse sine feil og hente han i sommer, noe som aldri skjer..menmen lov og drømme.

kunne vel skrevet i time etter time om frustrasjon, men det hjelper vel så lite....det kan vel bare gå en vei, mye kan fornadres med ett godt resultat på whl.

 

Godt at Start åpner bra da :)

Link to comment
Share on other sites

Syns man skal være fornøyd her, alltid surt når man ikke vinner, men siste tidens form er katastrofal. Ble dog ikke så mye bedre idag. Fremdeles 2 poeng foran Bolton med en kamp mindre spilt. Vi tar 4.plassen og slår dem på lørdag. Tør ikke tenke på et nytt tap for Bolton og nytt tap hjemme til helgen. Tror selvfølgelig vi vinner. Vi må spille dem ut og komme tilbake i formen igjen.

 

Positivt:

1 poeng

Diaby

Været

Vi hadde ikke så mange sjanser å bomme på

1 skritt nærmere 4.plassen

Eboue og Lewin blir stadig bedre venner

Ingen mål imot

Vi har like mange kamper som 11 lag akkurat nå

 

Negativt:

Gilbertos "pasninger"

De fleste andre spillerne, ikke sååå dårlig, men forventningene er store...

6 kamper igjen, positivt (?) at det er 4 hjemmekamper

Kom til lite sjanser og 0 mål, burde scort på slutten der

Seriestart i Norge

Vi mistet 2 poeng og 3.plassen til dårlige scousers

 

Det var litt i farten, nå venter sumobryterne på lørdag. Ikke helt fornøyd med dagens kamp, men 3 poeng mot Bolton og vi skal til Champions League, hvis vi i det hele tatt har noe der å gjøre...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal spiller latterlig+Newcastle spiller latterlig==Latterlig kamp. Jeg kjenner ikke igjen Arsenal sånn som dem driver nå. Hadde nesten tårer i øyne for dette holder ikke, dette er ikke Arsenal. Noen som en statistikk på antall feilpasninger? Noen som en statistikk på antall dårlig mottak?

 

Håper Wenger klarer å motivere spillerne litt nå. Trenger seier resten av sesongen for å sikre denne fordømte 4.Plassen.

 

Fant 2 lyspunkter idag.

1. Vi tok i det minste 1 poeng.

2. Hleb traff mål etter en 4 minutters spill med et skudd fra en 16-17 meter. Meget oppløftende.

Link to comment
Share on other sites

Dagens resultater styrker vår kamp om CL-spill i og med at differansen til Bolton er uforandret med ennå en kamp under beltet.

 

Nettopp! Tre poeng mindre å spille om. Det viktigste blir å unngå tap mot nettopp Bolton, samt at vi begynner å sette mulighetene.

 

Seier mot Bolton til helgen og fortsatt en kamp tilgode bør kunne styrke sjansene om fjerde plassen ytterligere. Nå gjelder det bare å begynne å score mål. Klarer vi det så tror jeg mye er gjort.

Link to comment
Share on other sites

Wenger etter kampen: "We lacked creativity but the spirit was fantastic."

 

jaha?? :)

 

Så ikke mye spirit i dag jeg da men...

 

Og Wenger er tydeligvis fornøyd med 1 poeng.

Jeg ville vært like bekymret som de siste 3 tapene etter en sånn forestilling.

 

forresten....sjekk gulljournalistikken fra Nettavisen:

" Amper thriller i Newcastle" http://www.nettavisen.no/sport/pl/article961519.ece

 

er det mulig?? Dette var vel hverken en thriller eller amper kamp..hehe.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er dårlig!!!

Laget består av tekniske, fintspillende, spjelinger som ikke vet hva innstats er og som ALLE er bedre offensivt enn defensivt!!! At ikke Wenger ser dette er helt tragisk!!!

 

da burde jo det egentlig hagle med mål når arsenal spiller!! kan si det sånn og: Laget består av tekniske, fintspillende, spjelinger som ikke vet hvor målet står..

 

hvis ikke wenger ser at dette laget trenger forsterkninger så er han ikke rett mann for arsenal lenger, så enkelt er det..

 

i fjor hadde vi talenter og et ungt lag i utvikling bla bla bla, blir mye bedre neste år bla bla, så i år sier folk her inne akkurat det samme, beklager og måtte si det men dette laget har ikke tatt ett eneste skritt fremover siden i fjor og uten en del utskiftninger og forsterkninger så blir det samme jalla greiene neste år..

 

det er helt forbanna unødvendig at arsenal skal krige med bolton everton og tottenham om 4 plasser, og det er jo det vi driver med, wenger snakker om CL finaler når han bør snakke om 16dels finaler, og seriemesterskap når vi ligger 17 poeng bak united, og om 2 plassen når alt vi trenger og gjøre er og safe 4 plassen..

Link to comment
Share on other sites

Vet nesten ikke hva jeg skal si men detter er betenkelig. Vi produserer bare en stor målsjansje på nitti minutter og det gir oss ikke akkurat selvtillit foran serieinnspurten.

 

For tiden er vi vaksinert mot scoringer og det er vanskelig å se hvordan vi skal begynne å vinne kamper igjen. For det må vi skal vi greie fjerde plassen.

 

At Ljungberg får 90 minutter i dag er en fallitt erkæring. Mannen er ett forhistorisk dyr som lever kun i opslagsverkene på universiteter. En skandale at den mannen får tillit uke etter uke. Han har ikke fart, han har posisjoneringsvansker og han misteir ballen i 8 av 10 tilfeller. Svensken må vi snarest selge til høystbydende. Vet ikke hvordan kontraktsforholdet hans er men mannen har faktisk hatt en nedadgående kurve i tre år nå. OFFLOAD

 

Adebayor er ingen goalgetter. Han er god på sitt beste men ingen 20 mål pr sesong-type. At han nå virker vaksinert mot scoringer er nok etterhvert blitt noe psykisk betinget. Ser for meg han mer som en squadplayer i framtida. En som kan komme inn sent i kamper og forandre ett spillemønster som har kjørt seg fast. Alt i alt rett og slett ute av form.

 

Hleb har jeg begynnt å tvile på. Fantastisk på sitt beste og fryktelig svar for det meste. Vil han for mye? Er det medspillerne som ikke makter å lese hans genuinitet? (tvilsomt) Eller er han som jeg tror en god gammeldags medgangsspiller? I så fall vil han nok bli mer konstruktiv med bedre spillere rundt seg. Men det er nå en gang slik at alt går ikke på skinner alltid - og ihvertfall ikke nå.

 

Fabregas må snart hviles. Han bidrar mindre og mindre for hver kamp nå og mest av alt er det synd på gutten. Du skal ikke som 17 18 og 19 åring ha fast plass på Arsenal og samtidig være lagets viktigste spiller - for det er akkurat det Fab er. Alt er sentrert rundt vår gode spanjol - men gutten er for ung til å bære ett så stort ansvar. Her gir jeg Wenger strykkarakter for ikke å ha tatt grep etter at Vieira/Edu forsvant.

 

Gilberto blir jeg aldri klok på. Dypt savnet når han ikke er der og faktisk ganske ofte kamper der varemerket er feilpasning etter feilpasning. Jeg ogse "ser" at Gilberto legger ned ett stor arbeid framforalt defensivt men feilpasningene skemmer ofte spillet hans og flyten i spillet vårt.

 

Eboue ser ut til å være inne i en blindgate. Han kommer ofte med offensivt men angrepene avsluttes ofte med ham. Dessuten gir han bort alt for mange frispark.

 

Når det gjelder de andre som startet i dag, Lehmann, Toure, Gallas, Clichy og Diaby så synes jeg de gjør en god jobb i dag som så ofte tidligere.

 

Det er lite tvil om at Wenger har lite spillerom, særlig framover på banen. I dag burde han startet med Ali framfor svensken. Kanskje kunne han prøvd en spiller som Randall, noen skade hadde det nok ikke gjort.

Vi får bare håpe att Wenger har noen ess i ermene og at han tryller frem noen seiere.

Fjerdeplassen må vi ha...

 

Hva denne våren har vist oss er at stallen trenger forsterkninger i sommer. Skitt fiske :)

Link to comment
Share on other sites

Jaja, jeg tippet iallfall riktig resultat, bare synd jeg ikke satsa penger. Vel, kampen i dag var ikke like frustrerende som den forrige, men det er noe som sier meg at vi kommer til å ta lite poeng fremover.

 

 

Du er vel ikke tilfeldigvis en av disse "mediene" i Åndenes makt?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...