Jump to content

2007.01.06 Liverpool B


Imerslundinho

Recommended Posts

Meget sterk kamp i går. Nydelig fighting i store deler av kampen og fenomenale enkeltprestasjoner.

 

Hadde egentlig tenkt å skrive et lengre innlegg om kampen, men blir så irritert når jeg ser folk her inne være misfornøyde etter 3-1 seier borte mot Liverpool. Er dere Chelsea-supportere som er her inne for å lage kvalme? Jeg er rett ogslett sjokkert over at det går an å være misfornøyd etter å ha slått et av verdens beste hjemmelag. Husk at vi alltid har hatt problemer med Liverpool på Anfield, og at de er svært gode defensivt. Vi slipper dem til få sjanser og scorer noen fantastiske mål.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

I dag var vi dårlige dere!!!

 

Helsikke, så sur jeg blir etter slike kamper. Og det var helt sikkert Goonerne som var Anfield i kveld også. Drittkamp!

Det går jo ikke an å si sånn etter en 3-1 seier over Pool ;) ;)

Uansett hvor kjedelig den er!

 

Hørt om ironi??

JA!

Men OKAY! Dårlig forståelse av meg.

Link to comment
Share on other sites

Meget sterk kamp i går. Nydelig fighting i store deler av kampen og fenomenale enkeltprestasjoner.

 

Hadde egentlig tenkt å skrive et lengre innlegg om kampen, men blir så irritert når jeg ser folk her inne være misfornøyde etter 3-1 seier borte mot Liverpool. Er dere Chelsea-supportere som er her inne for å lage kvalme? Jeg er rett ogslett sjokkert over at det går an å være misfornøyd etter å ha slått et av verdens beste hjemmelag. Husk at vi alltid har hatt problemer med Liverpool på Anfield, og at de er svært gode defensivt. Vi slipper dem til få sjanser og scorer noen fantastiske mål.

Jeg er såååå enig med deg Anabole.

Er vel ganske lenge siden pool har tapt hjemme og dette resultatet er

vel et av de sterkeste denne sesongen.

Å slå pool 3-1 borte er ikke annet enn klasse.

Gutta jobbet bra.Korriger meg hvis jeg tar feil men pool har vel ikke

tapt hjemme på 23-24 kamper.

3 klassemål og dette var imponerende.

Link to comment
Share on other sites

..og på liverpool.no, skylder de på Dudek. Syns nå Dudek gjorde en god jobb. Han kunne vært tidligere ute på målet til Henry, men når forsvaret klumper seg opp sånn, så er det ikke lett å se for ham. De to andre målene, skulle det også noen gode redninger til for å ta.

 

Forsvaret til Liverpool, derimot..

Link to comment
Share on other sites

Meget sterk kamp i går. Nydelig fighting i store deler av kampen og fenomenale enkeltprestasjoner.

 

Hadde egentlig tenkt å skrive et lengre innlegg om kampen, men blir så irritert når jeg ser folk her inne være misfornøyde etter 3-1 seier borte mot Liverpool. Er dere Chelsea-supportere som er her inne for å lage kvalme? Jeg er rett ogslett sjokkert over at det går an å være misfornøyd etter å ha slått et av verdens beste hjemmelag. Husk at vi alltid har hatt problemer med Liverpool på Anfield, og at de er svært gode defensivt. Vi slipper dem til få sjanser og scorer noen fantastiske mål.

 

Det er vel INGEN som er missfornøyde med seieren igår, er det vel?

Link to comment
Share on other sites

Meget sterk kamp i går. Nydelig fighting i store deler av kampen og fenomenale enkeltprestasjoner.

 

Hadde egentlig tenkt å skrive et lengre innlegg om kampen, men blir så irritert når jeg ser folk her inne være misfornøyde etter 3-1 seier borte mot Liverpool. Er dere Chelsea-supportere som er her inne for å lage kvalme? Jeg er rett ogslett sjokkert over at det går an å være misfornøyd etter å ha slått et av verdens beste hjemmelag. Husk at vi alltid har hatt problemer med Liverpool på Anfield, og at de er svært gode defensivt. Vi slipper dem til få sjanser og scorer noen fantastiske mål.

 

Det er vel INGEN som er missfornøyde med seieren igår, er det vel?

I såfall; snakk om å være kravstore!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi scorer 3 mål mot Liverpool når vi endelig har god effektivitet. Alle målene kunne vært forhindret. På det først målet står Dudek for langt ut, på det andre kommer inn forsvaret ut og presser. Grunnen til at de ikke går i Rosicky på det andre målet var nok at de var redde for en gjennombruddspasning. Det tredje målet var tabbe av Carragher. Målet til Liverpool var i mine øyne tabbe av Henry siden han bare løper vekk fra Kuyt som om ballen hadde gått ut. men Henry gjorde opp med mål og det var herlig å se den ene gangen da han jagde helt tilbake til forsvar etter at han hadde mistet ballen på midten.

 

Uansett så scorer vi like mange mål i én kamp som Liverpool har sluppet inn hittil i PL på hjemmebane. Når de i tilegg har 9 - 2 - 0 på hjemmebane i PL er dette ekstremt bra. De hadde vel med unntak av Dudek toppa lag? Vi var uten Gallas og Fabregas. Sistnevnte savntet vi ekstremt i dag. Ikke fordi Fabregas er duellkongen, men Flamini mistet ballen mye og ble knust av Gerrard i duellspillet, særlig i andre. Ellers vil jeg skryte veldig av Rosicky som endelig scorer sine to første mål på engelsk jord. Hele laget fortjener ros for god jobbing, Liverpool-spillerne fikk aldri rom utenfor 16-meteren og det resulterte i så å si ingen sjanser for dem. Greit nok, vi mistet ballen mye og ble knust i midtbanekrigen, men vi skapte i alle fall noe da vi kom til motstanderens 16-meter - i motsetning til Liverpool. Til tross for noe surring av midtstopperne synes jeg de gjorde en veldig god kamp. Senderos hadde et par farlige sleiver, men han redder oss flere ganger og ofrer seg mye. Herlig å se han storme ut for å blokkere et skudd i første omgang som fort kunne blitt mål. Men Senderos laget noen unødvendige frispark som fort kunne blitt mål.

 

Resultatet ga ikke noe bra bildet av kampen, men seieren var ikke ufortjent som f.eks. tapet for City vi hadde tidligere i år. Av sjanser Liverpool hadde kan jeg huske skuddet til Alonso på corner, volleyskuddet til Crouch og frisparkene. Defensivt gjør vi en stor lagprestasjon, offensivt er det derimot tamt. Men 3 enkeltmannprestasjoner var nok. Dommeren var god synes jeg. Eboue fikk korrekt kort for drøying av tid. Fy, når vi sier at du skal lære av din landsmann mener vi Toure og ikke Drogba :)! Liverpool ble ikke snytt for straffe. Gilberto trekker seg halveis og Alonso lar den ene foten slepe bakken slik at den akkurat toucher beinet til Gilberto. Bra dømt av dommeren! Da Kuyt legger seg ned etter at henry treffer han skulle heller ikke vært straffe. Kortet til Clichy synes jeg derimot er mer uhell, akkurat som da Alonso fikk sitt andre gule kort i kampen på Highbury i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Meget sterk kamp i går. Nydelig fighting i store deler av kampen og fenomenale enkeltprestasjoner.

 

Hadde egentlig tenkt å skrive et lengre innlegg om kampen, men blir så irritert når jeg ser folk her inne være misfornøyde etter 3-1 seier borte mot Liverpool. Er dere Chelsea-supportere som er her inne for å lage kvalme? Jeg er rett ogslett sjokkert over at det går an å være misfornøyd etter å ha slått et av verdens beste hjemmelag. Husk at vi alltid har hatt problemer med Liverpool på Anfield, og at de er svært gode defensivt. Vi slipper dem til få sjanser og scorer noen fantastiske mål.

 

Det er vel INGEN som er missfornøyde med seieren igår, er det vel?

 

Forstod du ikke hva jeg mente? Ingen var misfornøyde med at vi vant, men mange var misfornøyde med måten vi vant på. Etter så bra kamp som vi presterte i går synes jeg rett og slett at det ikke burde være lov.

Link to comment
Share on other sites

Meget sterk kamp i går. Nydelig fighting i store deler av kampen og fenomenale enkeltprestasjoner.

 

Hadde egentlig tenkt å skrive et lengre innlegg om kampen, men blir så irritert når jeg ser folk her inne være misfornøyde etter 3-1 seier borte mot Liverpool. Er dere Chelsea-supportere som er her inne for å lage kvalme? Jeg er rett ogslett sjokkert over at det går an å være misfornøyd etter å ha slått et av verdens beste hjemmelag. Husk at vi alltid har hatt problemer med Liverpool på Anfield, og at de er svært gode defensivt. Vi slipper dem til få sjanser og scorer noen fantastiske mål.

 

Det er vel INGEN som er missfornøyde med seieren igår, er det vel?

 

Forstod du ikke hva jeg mente? Ingen var misfornøyde med at vi vant, men mange var misfornøyde med måten vi vant på. Etter så bra kamp som vi presterte i går synes jeg rett og slett at det ikke burde være lov.

 

Når vi vinner, behøver ikke alt være rosenrødt, mens når vi taper behøver ikke alt være helt svart.

Hvorfor skal det ikke være lov å begrunne seriøse meninger om hvordan man syntes laget fungerte, selv med en meget sterk borteseier mot f.eks Pool igår? (resultamessig)

 

Skal det være slik at det ikke skal være lov til å si noe positivt når vi taper heller, for å dra det litt langt her?

Så lenge man argumenterer seriøst for sine synspunkter/tanker/opplevelser, så skal det være opp til hver enkelt når de ønsker å lufte disse tankene. Uansett om det er en heldig borteseier, en overbevisende borteseier, en overbevisende hjemmeseier, eller rett og slett et flaut/pinlig hjemmetap.

 

 

Dette er min mening :P

Link to comment
Share on other sites

Vi scorer 3 mål mot Liverpool når vi endelig har god effektivitet. Alle målene kunne vært forhindret. På det først målet står Dudek for langt ut, på det andre kommer inn forsvaret ut og presser. Grunnen til at de ikke går i Rosicky på det andre målet var nok at de var redde for en gjennombruddspasning. Det tredje målet var tabbe av Carragher. Målet til Liverpool var i mine øyne tabbe av Henry siden han bare løper vekk fra Kuyt som om ballen hadde gått ut. men Henry gjorde opp med mål og det var herlig å se den ene gangen da han jagde helt tilbake til forsvar etter at han hadde mistet ballen på midten.

 

 

Dette kaller jeg Tjernåspiss.Når en ikke evner å se 3 fantastiske mål er det noe spinnhakkande gale.

Det første var nydelig samspill mellom Hleb og Tomas før Tomas slo den vakkert inn fra utsiden av 16.

Ingen keepere står inn på streken i en slik situasjon.

Mål 2 og 3 er nydelige enkeltprestasjoner av Tomas og Henry.

 

Skal en analysere for mye kan alle mål være unngått.

>Lær å verdsette og nyte klassefotball.

Link to comment
Share on other sites

Hva ble det til, spilte vi 4-4-2 eller 4-5-1?(Så ikke kampen da jeg var på hyttetur.)

Godt å se at Rosicky endelig innfrir.

Noen som vet når trekningen av neste runde er?

Gratulerer alle Arsenalfans med at vi besteg kanskje det tredje vanskeligste hinderet(Hypotetisk sett: Det hadde vel vært verre å møte ManU og Chelsea borte) på veien til Wembley!!!

Fire fotballkamper til, så er vi der gutter og jenter!!!

Link to comment
Share on other sites

Hva ble det til, spilte vi 4-4-2 eller 4-5-1?(Så ikke kampen da jeg var på hyttetur.)

Godt å se at Rosicky endelig innfrir.

Noen som vet når trekningen av neste runde er?

 

Vi spilte 4-4-2, med Henry og van Persie på topp. Rosicky viste ikke noe særlig utenom de to måla, men du verden, det holder for meg :D

 

Trekninga er i morra kl 14.30 så vidt meg bekjent. Skal se om jeg finner link.

 

Edit: Link

Link to comment
Share on other sites

Dette smakte gitt! Etter pool's stressende åpning var jeg sikker på at hvis vi greide å ri av stormen så vill vi score før pause. To nydelige fra Mozart til og med! Fint og se Henry kjøre et skikkelig solomål igjen og at Phil rydder opp i stor stil bak. Noen unødvendige frispark lager han dog. En herlig seier og en iherdig innsats av de aller fleste.

 

PS: Hva er det Eboue driver med? Sparker ned Garcia og spiller skadet selv? Jeg sier spiller for jeg tror ikke han fikk noen smell, men prøvde å unngå det gule. Mye rare fakter og skuespill på gutten....

PPS: Hva er oddsen for at vi får chelski eller manure i neste runde?

Link to comment
Share on other sites

Hat et veddemål med en i klassen og som er Liverpoolfan om at hvis liverpool taper en av kampene på anfield skal han gi meg 1000 kr så nå må arsenal ta en fin borteseier B)

Høyt spill ;)

Skal ikke du gi noe hvis Arsenal taper da?

Nei han er så alt for sikker på liverpool på anfield men han gadd ikke gi meg så mye

jeg sa det var greit han ga meg 500 ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...