Jump to content

2007.01.06 Liverpool B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Forsvarsspillet vårt virket veldig rufsete i starten, med en rusten Eboue, nervøs Senderos og Toure og Clichy har heller ikke vært helt på topp. Flamini og Gilberto virket litt uvenn med ballen i starten, men har spilt seg opp. Rosicky og Hleb har klart å finne hverandre og spissene (Henry og van Persie). Håper på at vi ikke faller ned i 2. omgang, men fortsetter å kjøre til dommeren blåser av kampen. Go Gunners!!

Link to comment
Share on other sites

JAAAA! ROSICKY! :)

 

Makan så deiligt ;)

 

 

Kongescoring av Rosicky!!!!

 

 

Ingen som har målet?

Sliter med steamen eg :P

 

 

Har du ikke tv3?

 

Nei, har ikke det. Men fått inn steamen igjen nå, så fekk vertfall med meg det siste målet ;) Var det første bedre?

Link to comment
Share on other sites

Første omgangen er vel i bunn og grunn en temmelig dårlig omgang fra vår side, men heldigvis klarer ikke Liverpool skape noe som helst ut av overtaket sitt. Forsvarsspillet deres bør jo være under enhver kritikk :) Alle våre spillere har etter min mening mer å gå på. Rosicky kan også gjøre en langt bedre omgang en dette, hvis vi ser bort fra to perlemål selvfølgelig ;)

 

Sotrfornøyd med resultatet, men andre omgangen kan bli skummel! Føler meg langt fra trygg..

Link to comment
Share on other sites

Vi lever farlig i starten av 2. omgang. Vi må heve oss skal vi vinne dette!

 

Må ikke legge oss bakpå og drøye tid, da blir omgangen alt for lang. Opp og press og prøv og få 0-3 målet som avgjør kampen. Ingenting er avgjort på 0-2 til pause eller etter en time.

 

Leser på vgnett nå at Eboue legger seg ned å haler tiden? stemmer dette?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...