Jump to content

2007.01.06 Liverpool B


Imerslundinho

Recommended Posts

Eboue og Djourou er spilleklar, mens Adebayor, Ljungberg, Gallas og Walcott er skadet. Fabregas og Van Persie spiller ikke pga suspensjon. I følge Skysports så er Baptista spilleklar.

 

Tror vi får se dette laget:

 

Lehman

 

Eboue - Toure - Senderos/Djourou - Clichy

 

Hleb - Flamini - Gilberto - Rosicky

Baptista

Henry

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Edit: et helt offtopic spm, men noen som vet hvorfor jeg har sånn Warn: (0%) Under nicek mitt? :S

 

Jeg har skrevet i "Nye Moderatorer"-tråden om akkurat det. Var vel du som spurte der også?

 

Takk for oppdatering på skader osv, Donaraz.. alltid greit!

 

Men da blir vel laget omtrent slik:

- - - - - - - Lehmann - - - - - - - - -

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

- - - - - - - Gilberto - - - - - - - - -

Hleb - - - - Fabregas - - - Rosicky

- - - - - - - Baptista - - - - - - - - -

- - - - - - - - Henry - - - - - - - - - -

 

Nå ble det satt litt på spissen med den lagoppstillingen, men dette er liksom rollene de forskjellige skal spille, men det blir nesten som en 4-4-1-1 eller 4-5-1

 

EDIT:

Glemte å skrive om Eboue og Djourou. Men jeg mener at det er litt kjapt å hive dem innpå allerede nå mot Liverpool i en viktig kamp, siden de har vært ute en stund. Da er det kanskje bedre med en nærvøs Phillipe, og en litt klønete Justin.

Men misforstå meg rett.. jeg synes Eboue og Djourou er klaaaare førstevalg foran de andre to, men det er i denne sammenhengen jeg kanskje ville sett dem på benken, og at de heller kom inn etter en stund. Men er de klare, så er det bare bra hvis de får spille fra start, for det er de som er de beste for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Troppen i dag; Jens Lehmann

Emmanuel Eboue

Kolo Touré

Philippe Senderos

Gaël Clichy

Alexander Hleb

Gilberto Silva

Mathieu Flamini

Tomas Rosicky

Jeremie Aliádíère

Thierry Henry

Manuel Almunia

Johan Djourou

Justin Hoyte

Denilson

Julio Baptista

Alexandre Song

Link to comment
Share on other sites

Ut i fra troppen blir vell laget noe som dette:

 

jens

 

Eboue Kolo DJ Clichy

 

hleb bert flamini rosicky

 

julio

henry

 

almunia, senderos, hoyte, denilson, ali

 

kan godt mulig som andre sier at Hoyte og Senderos kommer til å starte.

 

Men med uten cesc og robin blir det meget hardt, da er det viktig at Henry, hleb, rosicky står fram!

Får også håpe Julio putter seiersmålet!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil at Aliadiere skal få lov til å starte sammen med Henry på topp, slik at vi kan få se om han kan klare å samarbeide godt med Titi, og også kanskje få et mål som gjør at selvtilliten begynner å vokse igjen.

Siden det er FA-cup, bør kanskje Almunia få lov til å spille?

Håper på dette laget:

Almunia

Hoyte-Djourou/Kolo-Senderos-Clichy

Hleb-Gilberto-Flamini/Baptista-Rosicky

Ali-Henry

 

Gleder meg til denne kampen, og håper vi kan fortsette trenden etter Charltonkampen med nok en seier. Liverpool på Anfield er alltid vanskelig, men dette laget bør være godt nok til å kunne slå Pool ut av FA-cupen.

Link to comment
Share on other sites

Edit: et helt offtopic spm, men noen som vet hvorfor jeg har sånn Warn: (0%) Under nicek mitt? :S

 

Jeg har skrevet i "Nye Moderatorer"-tråden om akkurat det. Var vel du som spurte der også?

 

Takk for oppdatering på skader osv, Donaraz.. alltid greit!

 

Men da blir vel laget omtrent slik:

- - - - - - - Lehmann - - - - - - - - -

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

- - - - - - - Gilberto - - - - - - - - -

Hleb - - - - Fabregas - - - Rosicky

- - - - - - - Baptista - - - - - - - - -

- - - - - - - - Henry - - - - - - - - - -

 

Nå ble det satt litt på spissen med den lagoppstillingen, men dette er liksom rollene de forskjellige skal spille, men det blir nesten som en 4-4-1-1 eller 4-5-1

 

EDIT:

Glemte å skrive om Eboue og Djourou. Men jeg mener at det er litt kjapt å hive dem innpå allerede nå mot Liverpool i en viktig kamp, siden de har vært ute en stund. Da er det kanskje bedre med en nærvøs Phillipe, og en litt klønete Justin.

Men misforstå meg rett.. jeg synes Eboue og Djourou er klaaaare førstevalg foran de andre to, men det er i denne sammenhengen jeg kanskje ville sett dem på benken, og at de heller kom inn etter en stund. Men er de klare, så er det bare bra hvis de får spille fra start, for det er de som er de beste for øyeblikket.

 

hvorfor har du cesc med i lagoppstillingen din???

 

noen som vet om RVP er suspendert eller ikke?? hvert mye rot om han er det eller ikke..

 

hadde hvert gøy og sett baptista sammen med henry der oppe, håper på det jeg og

Link to comment
Share on other sites

Robin van Persie er da vel ikke suspandert. Han har 8 gulekort og sonet vel ved sitt 5. Wenger ble spurt om RvP var suspandert i intervjuet på ATVO Fredag. Da var svaret det at Cecs var ute men ikke RvP.

 

Lehmann

Hoyte-Toure-Senderos-Clichy

Hleb-Gilberto-Flamini-Rosicky

RvP-Henry

Link to comment
Share on other sites

Troppen i dag;

....

 

Hvor har du dette fra? BBC nevner at Fabregas er suspendert, men ikke van Persie. Jeg tror på dette laget:

Lehmann

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Hleb - Flamini - Gilberto - Rosicky

Henry - RvP

 

 

Nøkkelen for sukess her i kampen ligger etter min mening i Hleb og Rosicky. Siden Fabregas er ute, er vi avhengig av at våre andre kreative krefter får det til. Rosicky og Hleb må få ballene ute på kantene og starte angrepene derfra, istedenfor at Flamini og Gilberto skal styre kampen fra sentral midtbane. Det er de ikke gode nok til. Vi får håpe vingspillet vårt fungerer, og at backene våre kommer på noen helhjerta overlapper. Da tror jeg Liverpool skal få store, store problemer! Dette vinner vi! :)

Link to comment
Share on other sites

Edit: et helt offtopic spm, men noen som vet hvorfor jeg har sånn Warn: (0%) Under nicek mitt? :S

 

Jeg har skrevet i "Nye Moderatorer"-tråden om akkurat det. Var vel du som spurte der også?

 

Takk for oppdatering på skader osv, Donaraz.. alltid greit!

 

Men da blir vel laget omtrent slik:

- - - - - - - Lehmann - - - - - - - - -

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

- - - - - - - Gilberto - - - - - - - - -

Hleb - - - - Fabregas - - - Rosicky

- - - - - - - Baptista - - - - - - - - -

- - - - - - - - Henry - - - - - - - - - -

 

Nå ble det satt litt på spissen med den lagoppstillingen, men dette er liksom rollene de forskjellige skal spille, men det blir nesten som en 4-4-1-1 eller 4-5-1

 

EDIT:

Glemte å skrive om Eboue og Djourou. Men jeg mener at det er litt kjapt å hive dem innpå allerede nå mot Liverpool i en viktig kamp, siden de har vært ute en stund. Da er det kanskje bedre med en nærvøs Phillipe, og en litt klønete Justin.

Men misforstå meg rett.. jeg synes Eboue og Djourou er klaaaare førstevalg foran de andre to, men det er i denne sammenhengen jeg kanskje ville sett dem på benken, og at de heller kom inn etter en stund. Men er de klare, så er det bare bra hvis de får spille fra start, for det er de som er de beste for øyeblikket.

 

hvorfor har du cesc med i lagoppstillingen din???

 

noen som vet om RVP er suspendert eller ikke?? hvert mye rot om han er det eller ikke..

 

hadde hvert gøy og sett baptista sammen med henry der oppe, håper på det jeg og

 

Gammel vane å skrive Cesc med..

 

Men la oss bytte han med Baptista, og slenge RvP inn der Baptista skulle spille ifølge meg.

Link to comment
Share on other sites

Troppen i dag;

....

 

Hvor har du dette fra? BBC nevner at Fabregas er suspendert, men ikke van Persie. Jeg tror på dette laget:

Lehmann

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Hleb - Flamini - Gilberto - Rosicky

Henry - RvP

 

 

Nøkkelen for sukess her i kampen ligger etter min mening i Hleb og Rosicky. Siden Fabregas er ute, er vi avhengig av at våre andre kreative krefter får det til. Rosicky og Hleb må få ballene ute på kantene og starte angrepene derfra, istedenfor at Flamini og Gilberto skal styre kampen fra sentral midtbane. Det er de ikke gode nok til. Vi får håpe vingspillet vårt fungerer, og at backene våre kommer på noen helhjerta overlapper. Da tror jeg Liverpool skal få store, store problemer! Dette vinner vi! :)

 

 

Enig i mye av det du skriver, men tror Eboue blir kastet inn på høyre back istedenfor Hoyte. Ikke fordi Hoyte er et dårlig valg, men fordi Eboue nok er et hakk bedre på noen områder og har også mer rutine på slike store oppgjør (viktige kamper)

 

Vi har en ganske dårlig statistikk borte mot Liverpool på de 90 kampene vi har spilt der. Dette har resultert i 22 seiere, 16 uavgjort, og 52 tap. Vi har scoret 91 mål på disse kampene, men sluppet inn hele 171.

 

Dette er selvfølgelig statistikk fra hele historien, men tar vi de 10 siste oppgjørene på Anfield (kun ligakamper), så får vi disse tallene:

2 seiere, 2 uavgjort, og 6 tap.

Målforskjell: 7-19

 

Vi møter et meget godt lag som trives veldig godt på hjemmebane, og Arsenal er desverre en klubb de har god statistikk mot. Jeg tror likevel det blir en åpen kamp i kveld, for vi har mer enn gode nok spillere til å sette kloa i Liverpool selv på bortebane. Nå begynner spillere å komme tilbake fra skade, noe som gjør at Wenger kan velge og vrake spillere til anledninger. (la spillere få hvile, hardere konkurranse om plassene, o.l) Vi så alle hvor stor Henry var mot Charlton selv etter en god stund på sidelinja, og dette er en spiller som kan gjøre Pool ekstra forsiktige med rommene bakover på banen.

 

Litt synd at Fabregas er ute idag, men slik er gamet. Jeg tror at Flamini kan gå inn å gjøre en viktig jobb idag mot Gerrard og Alonso på midten. Stresse de, slik at de ikke får mulighet til å bruke tid med å slå pasninger eller bygge opp spillet slik de ønsker. Flamini er en spiller som jobber meget bra, og som kan være mer irriterende enn en veps. (jeg synes veps er noen jævlige dyr iallefall....hehe)

 

Med Rosicky, Hleb, Persie, og Henry på det offensive planet, så kan ikke Pool selge seg for mye fremover. Gjør de det, ja da scorer vi MINST 1 mål på en overgang/kontring.

Senderos er fysisk sterk og god i lufta, noe vi trenger idag mot Crouch/Kuyt. Ellers tror jeg at vi må tørre å benytte oss av feil Pool gjør, og kjøre fremover når sjansen er tilstede. Er vel ikke akkurat redd at vi ikke kommer til å gjøre det, siden det er en viktig del i Wengers filosofi.

 

Nei, har Rosicky, Hleb, Persie, og Henry dagen, da tar vi dette. Vi er bedre når vi får spille spillet offensivt, enn at vi må forsvare oss.

 

Liverpool har hatt en meget sterk desember/januar, og er som Arsenal godt form. Det kommer nok til å bli en åpen kamp, men tror Arsenal har gode sjanser for å få omkamp, eller å gå seirende ut allerede idag.

 

Mitt lag idag:

 

Lehmann

Eboue, Toure, Senderos, Glichy

Hleb, Flamini, Gilberto, Rosicky

Persie, Henry

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig sikker på at dette blir lagoppstillingen:

 

---------------Lehmann-----------

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Hleb - Flamini - Gilberto - Rosicky

-----------Henry - RvP--------------

 

Baptista får sikkert spille de siste 5 min eller noe sånt. Bellamy (Offsideme) er tilbake for Liverpool, men alle spissene til Liverpool har vist god form i det siste, så det er det samme om hvem som starter ved siden av Kuyt. Jeg har tro på at vi enten vinner eller klarer uavgjort i denne kampen etter det laget har vist i det siste.

 

Offtopic, men Muamba og Bendtner starter for Birmingham når laget skal møte Newcastle. Kampen vises på stream.

Link to comment
Share on other sites

jeg håper virkelig arsenal får til en virkelig bra kamp. hadde vert utrolig deilig å hatt en seier i dag og kommet videre til neste runde :) men jeg er veldig usikker når det er i mot pool da. de er ikke det dårligste laget vi kunne ha møtt for å si det sånn ;)

Link to comment
Share on other sites

Troppen i dag;

....

 

Hvor har du dette fra? BBC nevner at Fabregas er suspendert, men ikke van Persie. Jeg tror på dette laget:

Lehmann

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Hleb - Flamini - Gilberto - Rosicky

Henry - RvP

 

 

Så det på en eller annen side her tidligere i dag, men fant ikke igjen linken nå. Det har vært så utrolig mye rot med van Persie nå så man aner jo egnetlig ikke før kampen er i gang. Var i alle fall den troppen som stod oppført på den siden jeg så det på, men har sett flere andre tropper i ettertid, så aner ikke hvor de hadde fått den fra. :)

 

Edit; Her var det at troppen stod; http://arsenal-mania.com/?page=articles&ar...from=rss&title=

Men nå har de satt på RVP helt nederst. ;)

Link to comment
Share on other sites

Pennant begynner snart å grine.. Clichy har spitl bra så langt!

Syns Senderos har vært veldig usikker! Får håpe det kommer etterhvert :)

 

 

Frispark fra farlig posisjon nå: I muren og til corner. Bra av Flamini

 

 

 

 

2-0!!!! Rosicky igjen for en spiller!!! Helt fantastisk... Dribler seg gjennpom hele laget

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...