Jump to content

2006.09.09 Middlesborough H


Andain

Recommended Posts

Arsenal - Middlesborough

]Emirates Stadium, Lørdag 9 September, klokken 16:00

 

Lagoppstilling:

Arsenal:

-

 

Middlesborough:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

ART Sports 6

Galaxie Sport

Sport 1 (Hun)

Sport TV2

SuperSport 8 SA

TPS Star

 

TV / Radio streams:

Dubai Sports

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Viktig kamp å vinne slik at vi kan komme tilbake på vinnersporet. Tror vi stiller med gallas i denne kampen jeg og er spent på hvordan forholdet Toure/Gallas fungerer. De er jo garantert førstevalg med djorou/senderos bak. Tror kanskje Baptista begynner på benken men kommer inn på midtbanen og viser muskler senser i kampen.

 

BØR vinne kampen. Uavgjort blir det samme som tap

Link to comment
Share on other sites

Gallas på backen er vel usanssynlig tror jeg..

 

Så laget blir som følger:

 

--------------------------------------------Lehmann----------------------------------------------

 

Eboue--------------Kolo------------------------------------Gallas------------------------Hoyte

 

Hleb----------------Gilberto--------------------------------Cesc-------------------------Freddie

 

 

--------------------------------------Henry--------------RvP-------------------------------------

 

Innbyttere: Almunia, Rosicky, Baptista, Ade, Djourou

Link to comment
Share on other sites

Er du pesimist Gooner4ever? Vi kommer til å mose Boro(eller vinne)sånn som vi har gjort de siste åra.

Tipper på denne opstilingen:

----------------------Lehmann--------------------------

Eboue-------Toure------------Gallas-----------Hoyte/Clichy

Hleb---------Cesc-----------Gilberto/Baptista-----Rosicky/Walcott

----------------RvP-------------Henry---------------

Link to comment
Share on other sites

Første kampen etter landslagssamling er sjelden bra. Tror vi skal slite hardt i denne kampen, men mener allikevel vi bør klare å få med oss minst ett poeng. Blir veldig spennende å se om Wenger ønsker å satse på nykommerne allerede fra start, eller om han vil starte med et tilnærmet likt lag som vi stilte mot Villa og City. Jeg tror på det siste...

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig ikke vi avgir poeng her. Etter å ha avgitt 5 poeng allerede er det viktig komme tilbake på vinnersporet, og det trur jeg vi gjør.Litt tidelig med tanke på laget men prøver meg på dette

jensemann, Eboue, Toure, Gallas, Clichy\Flamini, Hleb, Gilberto, Fabregas, Rosicky, henry, RVP\Baptista

Nå med Gallas på plass kunne det muligens vært en ide med å prøve Kolo på VB hvis clichy ikke er klar og det tviler jeg strengt tatt på at han er. Liker ikke hå hoyte der. Tviler dog sterkt på at Wegner vil flytte på kolo nå.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en meget spennende kamp. Er spent på om Wenger dytter de nye gutta rett inn på laget,noe jeg er ganske sikker på. Håper på seier og at det er disse gutta som fikser det:

 

Lehmann

 

Eboue-Toure-Gallas-Djorou

 

Ljungberg-Fabregas-Gilberto-Rosicky

 

Henry-Baptista

 

Subs: v.Persie,Walcott,Flamini,Almunia og Hleb

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper at Gallas starter kampen, men at Baptista starter på benken. Føler det på meg at Wenger gjør det fordi Gallas kommer fra en klubb i England, mens Baptista ikke gjør det. Vet ikke helt hvorfor jeg har den følelsen, men på en merkelig måte høres det bare litt logisk ut. hehe

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper at Gallas starter kampen, men at Baptista starter på benken. Føler det på meg at Wenger gjør det fordi Gallas kommer fra en klubb i England, mens Baptista ikke gjør det. Vet ikke helt hvorfor jeg har den følelsen, men på en merkelig måte høres det bare litt logisk ut. hehe

 

Enig.

 

Men jeg tror ikke det er derfor Baptista evt. blir benket. Wenger må liksom vise litt respekt foran de som var førstevalg før han kom til klubben også, og la han heller komme inn som innbytter i de 4-5 første kampene. Det virker mest logisk for meg.

Og egentlig: Jeg er ikke så sikker på om han er førstevalg hverken som spiss eller på midten.

 

Gallas er et så klart førstevalg at man trenger ikke vise den respekten jeg snakker om, overfor Djourou osv, for Johan er klar over at han blir benket nå [eller Hoyte hvis Gallas spiller på backen.]

Link to comment
Share on other sites

Synes Gallas skal spille venstreback frem til Clichy er frisk, stoler mere på Djourou enn Hoyte, så fortsette med den gamle backrekka bare bytte ut Hoyte er best synes jeg.

 

Er rimelig spent på hvordan Wenger komponerer midtbana i denna kampen.

 

Rosicky, Hleb, Ljungberg, Fabregas, Baptista, Gilberto og Walcott - mye bra spillere, alt for få plasser på laget.

 

tipper Baptista starter på benken, sammen med Walcott og Hleb eller Rosicky,

Link to comment
Share on other sites

Har ikke for vane å tippe lagopstillinger men hvilket mannskapet Wenger tar ut til denne kampen er spennende.

 

Mitt tips er:

 

Lehmann

Eboue - Toure - Djourou - Gallas

Hleb - Gilberto - Fabregas - Ljungberg

VanPersie - Henry

 

Hva jeg ønsker meg ligger tett opptil hva jeg tror. Håper på Rosicky i stedet for svensken :P

 

Forøvrig tror jeg ketchupeffekten kommer i denne kampen. Mye uforløst skal ut og jeg tror vi scorer minst fire mål :huh:

Link to comment
Share on other sites

Det er vel duka for Flamsteren på venstreback no, eller kanskje til og med Djourou.

 

Mener også at Flamini bør få sjansen på backen mot Boro. Etter innsatsen hans i vår ville jeg trod han var førstevalg nå, i hvertfall foran Hoyte, men Wenger ser mye i unge Justin tror jeg.

Noen som vet hvordan Clichy ligger an i løypa forresten?

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en meget spennende kamp. Er spent på om Wenger dytter de nye gutta rett inn på laget,noe jeg er ganske sikker på. Håper på seier og at det er disse gutta som fikser det:

 

Lehmann

 

Eboue-Toure-Gallas-Djorou

 

Ljungberg-Fabregas-Gilberto-Rosicky

 

Henry-Baptista

 

Subs: v.Persie,Walcott,Flamini,Almunia og Hleb

 

håper på laget ditt jeg!! kansje bytte om på gallas og djourou, og en kant med walcott :huh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper dette laget:

 

Lehmann

 

Eboue Toure Gallas Djourou

 

Ljungberg Gilberto Fabregas Rosicky

 

van Persie Henry

 

Subs: Almunia, Baptista, Adebayor, Walcott, Flamini'

 

60 min: ---> Baptista || Fabregas <------

75 min: ---> Rosicky || Walcott <------

80 min: ----> RvP || Ade <------

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper dette laget:

 

Lehmann

 

Eboue Toure Gallas Djourou

 

Ljungberg Gilberto Fabregas Rosicky

 

van Persie Henry

 

Subs: Almunia, Djourou, Baptista, Adebayor, Walcott, Flamini'

 

60 min: ---> Baptista || Fabregas <------

75 min: ---> Rosicky || Walcott <------

80 min: ----> RvP || Ade <------

 

Djourou både på back og benk?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper dette laget:

 

Lehmann

 

Eboue Toure Gallas Djourou

 

Ljungberg Gilberto Fabregas Rosicky

 

van Persie Henry

 

Subs: Almunia, Djourou, Baptista, Adebayor, Walcott, Flamini'

 

60 min: ---> Baptista || Fabregas <------

75 min: ---> Rosicky || Walcott <------

80 min: ----> RvP || Ade <------

 

Djourou både på back og benk?

 

Glemte å ta han vekk fra benken. Endra nå :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...