Jump to content

2006.09.09 Middlesborough H


Andain

Recommended Posts

Championship here we come!

 

Latterlig av Wenger å vente så lenge med byttene, og når han først foretar byttene, så er det en stor skandale at Hleb får fortsette på banen. Han er rett og slett ikke god nok for Premier Leauge.

 

Nå bør du lære spillerne å skyte Wenger

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Boro er et drittlag som bør knuses.

Helt enig!! I fjor vant vi 7-0. Året før 5-3. Hvorfor vinner vi ikke i år?!

Kan det være at Wenger er naiv og tror at de 10+ spillerne som har gått fra klubben de siste årene ikke trengs å erstattes? Ja. Wenger er naiv tror jeg. Og hvorfor skyter vi nesten aldri utenfor 16-meteren? Er det Wengers policy dette også? "Ikke skyt, det er satans verk!!" lyder det sikkert i garderoben til Arsenal før hver kamp. Fab hadde noen skudd utenfor 16 i dag, Gallas hadde ett, men de får sikkert en skyllebøtte av Wenger etter kampen for å ha trosset hans ordre om skuddvegring.

 

Melding til Wenger: SKYYYYYYYYYYYYT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Boro er et drittlag som bør knuses.

Helt enig!! I fjor vant vi 7-0. Året før 5-3. Hvorfor vinner vi ikke i år?!

Kan det være at Wenger er naiv og tror at de 10+ spillerne som har gått fra klubben de siste årene ikke trengs å erstattes? Ja. Wenger er naiv tror jeg. Og hvorfor skyter vi nesten aldri utenfor 16-meteren? Er det Wengers policy dette også? "Ikke skyt, det er satans verk!!" lyder det sikkert i garderoben til Arsenal før hver kamp. Fab hadde noen skudd utenfor 16 i dag, Gallas hadde ett, men de får sikkert en skyllebøtte av Wenger etter kampen for å ha trosset hans ordre om skuddvegring.

 

Melding til Wenger: SKYYYYYYYYYYYYT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du burde kanskje se å roe deg litt ned før du skriver flere innlegg nå.

Link to comment
Share on other sites

Vi hadde då langt fleire avslutningar frå langt hald i dag enn tidlegare kampar, og faktisk også tidlegare ÅR! Kan ikkje huske at vi hadde spesielt mange langskot i unbeaten-sesongen... Er einig i at vi ikkje skal vere redd for å skyte, men no må vi ikkje ta heilt av her...

 

Å tilskrive Wenger skylda for at topp gasjerte angriparar ikkje avsluttar på gode moglegheiter, eller rett og slett avsluttar for dårlig er rett og slett skivebom. Det er dei ut på bana som avgjer når dei skal skyte - ikkje Wenger som sitt og trykkar på knappar.

Link to comment
Share on other sites

Latterlig av Wenger å vente så lenge med byttene, og når han først foretar byttene, så er det en stor skandale at Hleb får fortsette på banen. Han er rett og slett ikke god nok for Premier Leauge.

 

Det var det fleire på midtbana i dag som ikkje var i tilfelle...

Link to comment
Share on other sites

Latterlig av Wenger å vente så lenge med byttene, og når han først foretar byttene, så er det en stor skandale at Hleb får fortsette på banen. Han er rett og slett ikke god nok for Premier Leauge.

 

Det var det fleire på midtbana i dag som ikkje var i tilfelle...

 

Det kan hende det Paddy, men forskjellen fra de andre 3 på midten, er at Hleb fremdeles har tilgode å vise at han har noe i PL å gjøre. I løpet av det året han har vært i Arsenal, har han ikke spillt en eneste god PL-kamp.

Link to comment
Share on other sites

Det at Henry er ute av form tror jeg er en veldig viktig årsak til at Arsenal ikke lykkes... Jeg har fått igjen pusten (forstanden?) etter kampen og sitter med ett intrykk av at Henry`s rykk med ballen og kliniske avsluttninger er forsvunnet som dugg for solen... I dag så vi alt for ofte at Henry bruke for lang tid på ballen og slår ofte meningsløse inlegg/pasninger. ;)

 

Det i tillegg til at vi har underskudd på typiske måljegere...

Link to comment
Share on other sites

Nei jeg er ikke tilbakestående. Bare frustrert over at Wenger ikke tar tak i noen ting etter forrige kamp. Det resulterte i et elendig resultat i denne kampen.

 

Skal Wenger sparkes eller trekke seg, Imers?

Det som kommer først! ;)

Mener du det seriøst?

Link to comment
Share on other sites

Nei jeg er ikke tilbakestående. Bare frustrert over at Wenger ikke tar tak i noen ting etter forrige kamp. Det resulterte i et elendig resultat i denne kampen.

 

Skal Wenger sparkes eller trekke seg, Imers?

Det som kommer først! ;)

Mener du det seriøst?

 

Oh no, vi har spilt to uavgjort og tapt en kamp på tre kamper. Ja det er jo klart Wenger må sparkes da. Herregud, at det går an!!

Link to comment
Share on other sites

Nei jeg er ikke tilbakestående. Bare frustrert over at Wenger ikke tar tak i noen ting etter forrige kamp. Det resulterte i et elendig resultat i denne kampen.

 

Skal Wenger sparkes eller trekke seg, Imers?

Det som kommer først! ;)

Mener du det seriøst?

Som sagt: Hvis han ikke begynner å gripe inn snart, så mener jeg det ja!

Link to comment
Share on other sites

Nei jeg er ikke tilbakestående. Bare frustrert over at Wenger ikke tar tak i noen ting etter forrige kamp. Det resulterte i et elendig resultat i denne kampen.

 

Skal Wenger sparkes eller trekke seg, Imers?

Det som kommer først! ;)

Mener du det seriøst?

Som sagt: Hvis han ikke begynner å gripe inn snart, så mener jeg det ja!

 

"Gripe inn"? Forklar er du snill.....

Link to comment
Share on other sites

Nei jeg er ikke tilbakestående. Bare frustrert over at Wenger ikke tar tak i noen ting etter forrige kamp. Det resulterte i et elendig resultat i denne kampen.

 

Skal Wenger sparkes eller trekke seg, Imers?

Det som kommer først! ;)

Mener du det seriøst?

 

Tja vis vi forsetter slik å vi bli ligganes i gjærma og ikke klarer å vinne fotball kamper, så må noe skje etter vært, syns Fabregas var utrolig dårlig i dag han har starta denne sesongen elendig. Nei nå ser vi hvor viktig Vieira var for Arsenal og de som sier noe annet har nok ikke greie på fotball. Vieira har vært utrolig go i Juventus og Inter, han har gjort det utrolig bra på Frankrike også, nei vi har ikke klart å få inn en go erstater.

Link to comment
Share on other sites

Nei jeg er ikke tilbakestående. Bare frustrert over at Wenger ikke tar tak i noen ting etter forrige kamp. Det resulterte i et elendig resultat i denne kampen.

 

Skal Wenger sparkes eller trekke seg, Imers?

Det som kommer først! ;)

Mener du det seriøst?

Som sagt: Hvis han ikke begynner å gripe inn snart, så mener jeg det ja!

 

"Gripe inn"? Forklar er du snill.....

Ser du det ikke? Vi har fått elendige resultater mot lag som vi vanligvis slår.

Ingenting er endret fra kamp 1 i denne sesongen. Det samme har gjentatt seg 2 ganger siden Villa kampen.

Wenger må da innse at noe må gjøres?

Link to comment
Share on other sites

70/30 i banespill.Boro med 1 skudd på mål og klarer uavgjort.

Virker ikke som den nye banen helt har satt seg for spillerne.

Er vel kun Eboue som bruker kanten.

Vi er rett og slett for svake i det avgjørende trekket foran mål og hvor er de hurtige kontringene blitt av?

Dette var ikke godt nok,men men når har vi spilt godt etter en internasjonal uke.

At Wenger skal sparkes blir for dumt.

Link to comment
Share on other sites

Nei jeg er ikke tilbakestående. Bare frustrert over at Wenger ikke tar tak i noen ting etter forrige kamp. Det resulterte i et elendig resultat i denne kampen.

 

Skal Wenger sparkes eller trekke seg, Imers?

Det som kommer først! ;)

Mener du det seriøst?

Som sagt: Hvis han ikke begynner å gripe inn snart, så mener jeg det ja!

 

"Gripe inn"? Forklar er du snill.....

Ser du det ikke? Vi har fått elendige resultater mot lag som vi vanligvis slår.

Ingenting er endret fra kamp 1 i denne sesongen. Det samme har gjentatt seg 2 ganger siden Villa kampen.

Wenger må da innse at noe må gjøres?

 

Hva da? Skal han hive innpå juniorlaget? Eller skal Wenger spille selv?

 

Forøvrig; allerede i et 66 minutt gjorde Wenger 3 offensive bytt. Er ikke det "å gjøre noe"?

Link to comment
Share on other sites

Nei jeg er ikke tilbakestående. Bare frustrert over at Wenger ikke tar tak i noen ting etter forrige kamp. Det resulterte i et elendig resultat i denne kampen.

 

Skal Wenger sparkes eller trekke seg, Imers?

Det som kommer først! ;)

Mener du det seriøst?

 

Tja vis vi forsetter slik å vi bli ligganes i gjærma og ikke klarer å vinne fotball kamper, så må noe skje etter vært, syns Fabregas var utrolig dårlig i dag han har starta denne sesongen elendig. Nei nå ser vi hvor viktig Vieira var for Arsenal og de som sier noe annet har nok ikke greie på fotball. Vieira har vært utrolig go i Juventus og Inter, han har gjort det utrolig bra på Frankrike også, nei vi har ikke klart å få inn en go erstater.

Har Inter spilt noen kamper ennå denne sesongen? HAn har vel ikke vært så utrolig god heller. Ikke var han store mannen i Juve heller. Greit han var stor for Arsenal, men å begynne å rope etter Vieira, det blir for dumt nå.

Link to comment
Share on other sites

Nei jeg er ikke tilbakestående. Bare frustrert over at Wenger ikke tar tak i noen ting etter forrige kamp. Det resulterte i et elendig resultat i denne kampen.

 

Skal Wenger sparkes eller trekke seg, Imers?

Det som kommer først! ;)

Mener du det seriøst?

Som sagt: Hvis han ikke begynner å gripe inn snart, så mener jeg det ja!

 

"Gripe inn"? Forklar er du snill.....

Ser du det ikke? Vi har fått elendige resultater mot lag som vi vanligvis slår.

Ingenting er endret fra kamp 1 i denne sesongen. Det samme har gjentatt seg 2 ganger siden Villa kampen.

Wenger må da innse at noe må gjøres?

 

Hva da? Skal han hive innpå juniorlaget? Eller skal Wenger spille selv?

 

Forøvrig; allerede i et 66 minutt gjorde Wenger 3 offensive bytt. Er ikke det "å gjøre noe"?

Stiller man dumme spørsmål får man dumme svar...

Joda han gjorde noe med de byttene. Men han burde ikke bytte ut spiss med spiss og midtbane med midtbane. Da er man like langt. Så det var ikke offensive bytter det han gjorde.

Link to comment
Share on other sites

Nå må jeg først og fremst si jeg er forbanna over alle de supporterne som sutrer over at vi kommer til å havne under 4. plass o.s.v. Se på de andre topplagene: Man U har spilt mot møkkalag, selv om de tross alt har imponert med mange mål. Liverpool har vært elendige, og i motsetning til oss har de spilt dårlige kamper, istedenfor ineffektive kamper. Chelsea har tapt en kamp, men vunnet resten. Likevel har de ikke virket osm det vinnelaget man skulle trodd de var med de spillerne. Pompey, Villa og Everton har bare en flying start, og kommer fort til komme ned på 6. plass og nedover. VI HAR SPILT 3 KAMPER, 1 KAMP MINDRE ENN DE OVER OSS, OG I TEORIEN KAN VI FÅ OVER 100 POENG!

 

Men over til kampen. Akkurat som i de to andre kampene dominerte vi ekstremt. Vi SKULLE vunnet denne kampen, men utrolig nok gjorde vi ikke det. Som alltid er vi udugelige på dødballer, og ikke engang frispark i gode posisjoner klarer vi å score på. Videre er vi mer forutsigbare enn en Baywatchepisode i angrepsspillet, og skuddvegringen har bedret seg litt, men er likevel ille. Fabregas og Hleb: STRAFF DEM MED 2 TIMERS SKUDDTRENING HVER DAG. De skal lære seg å skyte mere samtidig som at skuddene dems skal bli bedre. Begge burde scora i dag, særlig Hleb like før Boro målet da han kunne plassert ballen enkelt til side for keeper istedenfor å hodeløst skyte ballen vekk. Effektiviteten vår er verre en høy Ade med bind for øynene og vi klumper oss for mye sammen, selv om vi har bedret oss litt på dette området også.

 

Men over til det positive: Vi har 69% possession, får 16 cornere (mot deres 0) og får frispark i gode posisjoner og ikke minst kommer til mange sjanser. Defensivt er vi veldig gode, og det er meget bra boro spilling som resulterer i målet, ikke passiviteten til forsvaret. Djourou og Toure er et godt par, og jeg vil gjerne seg Sveitseren/Ivorianeren ute på på venstrebakcen hvis Gallas blir skøvet inn i midtforsvaret - inntil Lauren eller Clichy er tilbake. Videre er vi veldig gode fram til vi kommer til 16-meteren, men der stopper kreativiteten. Rosicky og Gallas imponerte, mens Baptista får vi nok ser mere til. Sidebackene våre synes jeg gjør mye bra, og er flink til å komme med uforutsigbarheter. Pasningsprosenten var også mye bedre enn hvordan den var i de fleste kampene våre i fjor. Jeg må også nevne at Dommeren (fortjener stor forbokstav ;)) var veldig god i dag da han gav oss straffe og delte ut mange riktige kort.

 

Neste kamp er Man U. De kommer ikke til å legge seg bakpå, så først nå får vi se hvordan laget vårt fungerer mot et lag som spiller NORMALT!! Hvis vi SPILLER likt som vi har gjort i de 3 første kampene kommer vi til å ta djevlene, men hvis vi er like ineffektive kan vi se langt etter seier. Det kommer til å løsne snart, og kanskje vi får se på onsdag hva som lever i laget vårt! Jeg venter fortsatt på å se kontringene som vi er så kjente for.

 

Når vi først vinner, kommer det til å løsne, og ingen kommer til å klare å stoppe oss!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...