Jump to content

2006.09.09 Middlesborough H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Det spennende er vel hvem han plukker på vingene,.

Har mest tro på Hleb og Rosicky

 

Frykter desverre at han velger Hleb på kanten ja

 

Tar hintet ditt og har ingen problem med at Hleb ikke har hatt en ikke bra start så langt.

Egentlig er det et fett hvem som spiller av Hleb og Ljungen,men Rosicky håper jeg

spiller seg fort inn.Var meget imponert av denne spilleren i VM.

Vi har i ihvertfall 3 kantspillere med en enorm arbeidskapasitet her og egentlig

er det nokså åpent hvem som spiller.

Mulig Wenger sparer Ljungen for å slippe å ¨få han skadet med en gang etter

landskampene.

Link to comment
Share on other sites

Endelig kamp igjen. Og den er viktig! Vi må komme på sporet så raskt som mulig. Og da kan vi ikke teste ut alle mulige varianter. Vi må få et lag til å sette seg.

 

Jeg satser derfor på:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djorou - Gallas

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Ljungberg

 

Henry - Adebayor

 

 

Jeg tror forsvarskonstellasjonen er best når Toure og Djorou får fortsette. Og så kommer stabile Gallas inn på backen! Lenger fremme på banen venter jeg på at skoringene skal sitte. Det er snakk om en forløsning. Vi har produsert nok med det laget vi har stilt med, og synes vi skal fortsette der vi slapp...

 

Sub: Almunia, Flamini, Baptista, Walcott, Van Persie

 

Obs: hadde dette vært bortekamp, ville nok Song tatt plassen til Walcott på benken

Link to comment
Share on other sites

Det er vel duka for Flamsteren på venstreback no, eller kanskje til og med Djourou.

 

Mener også at Flamini bør få sjansen på backen mot Boro. Etter innsatsen hans i vår ville jeg trod han var førstevalg nå, i hvertfall foran Hoyte, men Wenger ser mye i unge Justin tror jeg.

Noen som vet hvordan Clichy ligger an i løypa forresten?

 

Gael Clichy's foot injury is expected to sideline him for the first six weeks of the season. "The news is quite good for Clichy but he will not be back before October," said Arsène Wenger on August 1.

Link to comment
Share on other sites

Endelig kamp igjen. Og den er viktig! Vi må komme på sporet så raskt som mulig. Og da kan vi ikke teste ut alle mulige varianter. Vi må få et lag til å sette seg.

 

Jeg satser derfor på:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djorou - Gallas

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Ljungberg

 

Henry - Adebayor

 

 

Jeg tror forsvarskonstellasjonen er best når Toure og Djorou får fortsette. Og så kommer stabile Gallas inn på backen! Lenger fremme på banen venter jeg på at skoringene skal sitte. Det er snakk om en forløsning. Vi har produsert nok med det laget vi har stilt med, og synes vi skal fortsette der vi slapp...

 

Sub: Almunia, Flamini, Baptista, Walcott, Van Persie

 

Obs: hadde dette vært bortekamp, ville nok Song tatt plassen til Walcott på benken

 

Og derfor tror jeg Gallas ikke spiller venstreback.Gallas skal nok spilles inn som midtstopper.

Link to comment
Share on other sites

Endelig kamp igjen. Og den er viktig! Vi må komme på sporet så raskt som mulig. Og da kan vi ikke teste ut alle mulige varianter. Vi må få et lag til å sette seg.

 

Jeg satser derfor på:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djorou - Gallas

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Ljungberg

 

Henry - Adebayor

 

 

Jeg tror forsvarskonstellasjonen er best når Toure og Djorou får fortsette. Og så kommer stabile Gallas inn på backen! Lenger fremme på banen venter jeg på at skoringene skal sitte. Det er snakk om en forløsning. Vi har produsert nok med det laget vi har stilt med, og synes vi skal fortsette der vi slapp...

 

Sub: Almunia, Flamini, Baptista, Walcott, Van Persie

 

Obs: hadde dette vært bortekamp, ville nok Song tatt plassen til Walcott på benken

 

Og derfor tror jeg Gallas ikke spiller venstreback.Gallas skal nok spilles inn som midtstopper.

 

Helt enig. Tror også han spiller som midtstopper. Var vel en av grunnene til at han forlot Chelsea, han hater visst å spille som venstreback. Synes vi skal satse på Flamini.

 

Tror faktisk at dette blir en "walkover". Boro tapte 0-4 på hjemmebane i forrige kamp mot Portsmouth.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal slo jo Boro 7-0 i fjor.

Kan jo bli spennende å se om Henry kan få putta på noen mål i den kampen her. Boro var høyt oppe etter å ha vinni mot chealse er nok litt nede igjen på jorda nå etter tapet sist...

 

hadde gjorrt seg med kopi av det resultatet, ja.. Viktigst er å få 3 poeng. Håper Henry åpner kontoen, også blir det spennende å sjå om Gallas og Baptista får vise seg fram i den fantastiske raude og kvite drakta!!! Tips: 3-1 (Henry (2), Ljungberg)

Link to comment
Share on other sites

Nå bør vel våre angripere åpne kontoene snart, ja.

En ting er jo at våre utlånte scorer i bøtter og spann,

Men Henry har scoret i to kamper på rad for Frankrike,

og van Persie scoret to mot Hleb på onsdag. Walcott

har scoret i begge sine U-21 kamper for England...

 

Er usikker på om Gallas spiller fra start, og tviler sterkt

på at Baptista gjør det. De har vel faktisk ikke trent en

eneste gang med laget enda? Det er godt mulig at Wenger

lar begge hvile i denne kampen - og det tror jeg ikke er så

dumt i så fall. Forsvaret vi har hatt i de to første kampene

skal være mer enn godt nok mot Boro, problemet er mer

som antydet over: at angriperne våre sparer scoringene til

landslagene :)

 

Mitt tips: 3-0

Link to comment
Share on other sites

Ser virkelig fram til denne kampen, etter to ukers ferie fra PL.

 

Henry, Persie og Walcott har funnet nettmaskene i løpet av denne uken og håper de fortsetter med det mot m'brough.

Leste en plass at Djorou hadde fått en skade og må muligens stå over i helgen.

Hvis han ikkje stiller fra start ser vi nok drømmerparet Toure-Gallas stille opp bak. Men hvis Djorou rekker kampen tror jeg enten at Gallas er på benken eller kommer inn på venstreback.

Skal også bli spennende å se Baptista, er ganske sikkert på benken.

Men blir overrasket hvis han ikkje kommer innpå.

 

Blir nok en hard kamp, men det er på tide at gutta score en del mål nå.

Så vi satser på en 3-0 seier--

 

satser på at dette er laget:

 

Jens

 

Eboue Toure Djorou Gallas

 

Hleb Silva Cesc Freddie

 

persie Henry

almunia, hoyte,baptista, walcott, adebayor.

Link to comment
Share on other sites

Endelig kamp igjen. Og den er viktig! Vi må komme på sporet så raskt som mulig. Og da kan vi ikke teste ut alle mulige varianter. Vi må få et lag til å sette seg.

 

Jeg satser derfor på:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djorou - Gallas

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Ljungberg

 

Henry - Adebayor

 

 

Jeg tror forsvarskonstellasjonen er best når Toure og Djorou får fortsette. Og så kommer stabile Gallas inn på backen! Lenger fremme på banen venter jeg på at skoringene skal sitte. Det er snakk om en forløsning. Vi har produsert nok med det laget vi har stilt med, og synes vi skal fortsette der vi slapp...

 

Sub: Almunia, Flamini, Baptista, Walcott, Van Persie

 

Obs: hadde dette vært bortekamp, ville nok Song tatt plassen til Walcott på benken

 

Og derfor tror jeg Gallas ikke spiller venstreback.Gallas skal nok spilles inn som midtstopper.

 

Vel, det vil overraske meg veldig om Wenger kaster Gallas inn som midtstopper allerede nå. Han har vel knapt fått trent med Toure. Nei, jeg tenker han får begynne på backen. Det er der vi er mest sårbare om dagen!

Link to comment
Share on other sites

Endelig kamp igjen. Og den er viktig! Vi må komme på sporet så raskt som mulig. Og da kan vi ikke teste ut alle mulige varianter. Vi må få et lag til å sette seg.

 

Jeg satser derfor på:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djorou - Gallas

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Ljungberg

 

Henry - Adebayor

 

 

Jeg tror forsvarskonstellasjonen er best når Toure og Djorou får fortsette. Og så kommer stabile Gallas inn på backen! Lenger fremme på banen venter jeg på at skoringene skal sitte. Det er snakk om en forløsning. Vi har produsert nok med det laget vi har stilt med, og synes vi skal fortsette der vi slapp...

 

Sub: Almunia, Flamini, Baptista, Walcott, Van Persie

 

Obs: hadde dette vært bortekamp, ville nok Song tatt plassen til Walcott på benken

 

Og derfor tror jeg Gallas ikke spiller venstreback.Gallas skal nok spilles inn som midtstopper.

 

Vel, det vil overraske meg veldig om Wenger kaster Gallas inn som midtstopper allerede nå. Han har vel knapt fått trent med Toure. Nei, jeg tenker han får begynne på backen. Det er der vi er mest sårbare om dagen!

 

Tror Gallas spiller stopper i og med at Djorou skadet seg i u-21 landskampen han spilte. Tror Gallas og Toure er så erfarne og gode at de vil fungere bra sammen allerede nå.

 

Ellers er jeg spent på om Baptista får starte og hvor han eventuelt spiller på banen. På topp mener jeg RvP bør starte etter to flotte mål mot Hlebs Hviterussland. Hvem som starter på venstrekanten er egentlig det samme for meg når jeg syntes Walcott har vært skremmende frisk de gangene han har fått sjangsen (17 år...) og Rosiscy vet vi er klasse. Etter en å ha imponert på backen i fjor syntes jeg Flamini fortjener den plassen. Blir spennede å se hvem som blir Wengers 11 utvalgte. Kan ikke huske sist jeg var så usikker på hvem som skal spille. Jeg satser på disse:

 

-------------Lehmann-------------

Eboue - Toure - Gallas - Flamini

Hleb - Gilberto - Cesc - Rosicky

-------van Persie - Henry--------

 

Ps. takk til ariokseth for link til vP's mål mot Hviterusserne

Link to comment
Share on other sites

Som i fjor sliter vi også nå med stort fravær i forsvaret. Takk og pris for at Gallas kom i grevens tid!

 

Tipper at Gallas går inn i midtforsvaret sammen med Toure. Er mer spent på hvem som vinner en plass av Hoyte og Flamini. Håper at Flamini får muligheten, men blir ikke overrasket om Hoyte fortsetter.

 

Ellers gir laget nesten seg selv. Regner med at Walcott igjen kommer inn som innbytter.

 

Tre poeng er et must. 2-0 til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikkje forstå at Wenger kan tenke på å bruke Gallas på ventrebacken lørdag viss Djourou er skada. Kven speler då midtstoppar med Toure? Connolly? Nei, trur nok Gallas blir å finne i midtforsvaret lørdag, så får heller Flamini og Hoyte sloss om å få spele venstreback. Sentralt på midtbanen speler nok Cesc og Gilberto. Kven som speler ving er vanskeleg å spå. Både Ljungen, Hleb, Walcott og Rosicky spelte 90 min for sine respektive landslag onsdag, så fitnessen er vel den samme for alle. Håper Ljungen starter saman med Hleb. Synes Ljungberg har meir å bidra med defensivt og mtp at Hoyte/Flamini speler venstreback er det nødvendig. Satser på at Wenger fekk med seg van Persies innsats mot Hviterussland i midtuka og dermed bruker han på topp med Henry. Som eg sa i ein annan tråd; viss ein dyrker spissparet Henry, vP kan det bli farlig bra. Baptista må nok finne seg i å bli benka lørdag saman med Walcott, Rosicky, Almunia og Flamini.

Link to comment
Share on other sites

Er usikker på om Gallas spiller fra start, og tviler sterkt

på at Baptista gjør det. De har vel faktisk ikke trent en

eneste gang med laget enda? Det er godt mulig at Wenger

lar begge hvile i denne kampen - og det tror jeg ikke er så

dumt i så fall.

Å joda, ser sånn ut! :)

 

Sjekk de eksklusive bildene: LINK

Link to comment
Share on other sites

Walcott blir hvilt i morgen, Gallas spiller venstreback og Djourou er klar fra skade. Baptista starter på benken. Alt iflg arsenal.com

Passer jo veldig bra at Gallas skal spille venstre-back da. En av grunnene til at han forlot Chelsea. Håper ikke han må spille der mye, ser han helst som midtstopper.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...