Jump to content

2006.09.09 Middlesborough H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Walcott blir hvilt i morgen, Gallas spiller venstreback og Djourou er klar fra skade. Baptista starter på benken. Alt iflg arsenal.com

Passer jo veldig bra at Gallas skal spille venstre-back da. En av grunnene til at han forlot Chelsea. Håper ikke han må spille der mye, ser han helst som midtstopper.

 

Jeg håper at Gallas godtar å spille venstreback til vi får Clichy / Lauren tilbake. Jeg ønsker at han skal spille i den posisjonen han trives og spiller best i, nemlig midtstopper. kanskje også Traore kan få prøve seg mot dårligere motstand.

Link to comment
Share on other sites

Etter Van Persie's oppvisning mot Hviterussland i midtuka, så håper jeg han starter i dag sammen med Henry....

Mitt Tips:

 

Lehmann

 

Eboue Toure Djorou Gallas

 

Hleb Fabregas Gilberto Rosicky

 

van Persie Henry

 

Sub: Almunia, Flamini, Hoyte, Baptista, Adebayor

 

 

 

Når spilles kampen egentlig? Står ingenting på fremsida på Gunners.no her.

Hvilke kanaler også?

 

Kampen går i dag 16.00 norsk tid.... Canal+sport sender den ialle fall :)

 

En fin søkeside for Arsenal på TV LINK

 

Skriv Arsenal i fritekstfeltet og kryss av på sport ;)

Link to comment
Share on other sites

Samme gamle skuddvegrinen. Hleb og Fabregas burde ha putta ett hver. Boro sitt mål var veldig bra, selv om vi var noe uheldige.

 

Rosicky inn, ljungberg ut --> Jeg vil ha inn en som kan skyte!

Hleb ut --> The beast inn. RvP på høyre!

Hvis dette skjer putter vi minst 2 mål!!

Link to comment
Share on other sites

Bra jeg ikke er hårsår, for så mye lugging av meg selv i ren desperasjon er det lenge siden jeg har opplevd B) Kreativiteten til innhopper Rosicky er i alle fall dagens lyspunkt :) ......Men det er vanskelig å vinne kamper der Arsenals beste angrepsfotball i første omgang faktisk kom fra høyreback Eboue :-| Lehmann trenger vel ikke å dusje etter denne kampen akkurat.........

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig?? :-|

 

Var A. Villa-kampen om igjen dette...fryktelig frustrerende!

20+ sjanser, 15 cornere...

 

Likevel virker gutta slitne, daffe og irriterende ensporet i angrepsspillet.

Tror jeg så gnist i 5 minutter i dag..

 

Jeg gidder ikke si mer! B)

Link to comment
Share on other sites

Fryktelig dårlig. Det er ikke spillet som er dårlig, men det er hvor håpløse vi er til å avslutte og skape de virkelige store målsjansene som er helt på trynet. Dette holder ikke. Nå har vi rota bort poeng i alle de tre kampene vi har spilt mot motstandere vi normalt slår.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...