Jump to content

2006.09.09 Middlesborough H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Elendig rett og slett. Arsenal per i dag er jo kun enkeltmanns prestasjoner. Null samhandling og lagspel.

 

Fabregas speler sdin verste Arsenal kamp så lenge eg har sett. Ser ut som han er sliten. At Henry ikkje blir bytta er for meg utrulig, men det som er mest utrulig er at fuckings FA ikkje utsetter seriestarten eit par veker etter et så stort mesterskap!

Link to comment
Share on other sites

Fy **!"#¤Y/"Y/"(T"&/!!!!!!!! Tror jeg aldri har vært så jævela pissed i hele mitt liv. Fy f*** så irriterende å se på at vi er det laget med flest sjanser etter 3 serierunder, men fortsatt det laget med størst måltørke!! Vi trenger faen meg en straffe for å klare å sette den ***** Nike ballen i nettet. Spørsmålet Wenger burde stille seg selv er: "Burde jeg trekke meg som trener?" Svaret på spørsmålet er åpenlyst JA hvis han ikke gjør noe innen neste PL kamp. Grøss og gru. Med denne måltørken som vi har sett hittil så lurer jeg på hva resulatet mot ManU blir. Det som er sikkert er at vi får en smultring i neste PL kamp. Spørsmålet er vel egentlig hvor mange ManU kommer til å score. Allerede nå kan vi konkludere med at vi ikke kommer blant topp 5. Et mirakel må finne sted hvis vi skal kunne klare topp 5.

 

Dette er helt klart konsekvensen av for dårlig med handlinger i transfer vinduet.

 

Det er så mye, mye mer negativt jeg vil si og mange, mange flere banneord som har lyst til å komme frem, så jeg tror jeg ikke skal skrive mer enn dette. punktum.

Link to comment
Share on other sites

taugooneren: Kor mange kampar skal ein seie slikt? Det er 3. kampen Arsenal har dominert til de grader. Men når motstanderlaget legger seg utanfor sin egen 16 meter, klarer ikkje Arsenal å kombinere seg gjennom forsvaret deira. Det blir kun forsøk fra enkelte spelerar som går til helvete omtrent kvar gong.

Link to comment
Share on other sites

Dette var ikke verst!

 

Vi holder ballen i laget og spiller flott Arsenalfotball. Vi slipper ikke til Middlesbrough mer enn en eneste gang. Imponerende forsvarsspill av Djorou & co holder boro unna målsjanser.

 

Midtbanen imponerer også voldsomt med flotte pasninger på tvers av banen og massevis av posession. La gå at Gilberto misser en del pasninger, tenk på den utrolige defensive jobben han gjør!!! Gilberto er en meget viktig mann i slike knallharde PL kamper. Fabregas hadde kanskje ikke sin beste kamp i Arsenal-trøya, men husk han er bare en unggutt ennå. Her har vi mye å glede oss til i tiden framover. Hleb og Ljungberg gjør en fantastisk jobb på kantene, spesielt defensivt!

 

Van Persie og Henry er en konstant trussel mot Middlesbrough-forsvaret og setter Woodgate og hans kompanjonger på vanskelige prøver hele kampen igjennom. Også Eboue med fart, teknikk og en helt utrolig innleggsfot er en trussel for boro-forsvaret!!

 

Wenger gjør en flott jobb fra sidelinjen. Frisk satsing på småspill foran 16-meteren til motstanderen må etterhvert gi resultater. Er veldig glad for at vi slipper alle de unødvendige skuddene, mye viktigere å spille seg gjennom og bevise for verden hvilket fantastisk lag vi er. Wenger har gjort en spesielt bra jobb med Hleb! Se på de skuddfintene!! Herlig at han ikke avslutter i tide og utide. Helb hadde forresten en del uflaks i dag med pasnignene, men det kommer seg nok!!

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg der tau!

 

Laget føler jeg fungerer meget bra frem til 16-meteren til m.brough, faktisk greit ut på sidene også.

 

Vi mangler fightervilje innenfor 16..... mener nå jeg... det sier seg egentlig selv med så mange cornere uten avslutning på mål....

 

"#!¤!¤%%"#¤&"!% er alt en kan si for slik et ran av poeng

Link to comment
Share on other sites

Merkelig kamp, vi får to sifret i både cornere og sjanser men greier først å score på straffespark.

På det frisparket Henry tok tidlig burde han fått ballen i mål. Jaja det er jo bare spilt tre kamper for Arsenal.

Får håpe at når Emirates blir mer "hjemmekoselig" om noen kamper eller ti blir det nok mer mål.

Link to comment
Share on other sites

Dette var ikke verst!

 

Vi holder ballen i laget og spiller flott Arsenalfotball. Vi slipper ikke til Middlesbrough mer enn en eneste gang. Imponerende forsvarsspill av Djorou & co holder boro unna målsjanser.

 

Midtbanen imponerer også voldsomt med flotte pasninger på tvers av banen og massevis av posession. La gå at Gilberto misser en del pasninger, tenk på den utrolige defensive jobben han gjør!!! Gilberto er en meget viktig mann i slike knallharde PL kamper. Fabregas hadde kanskje ikke sin beste kamp i Arsenal-trøya, men husk han er bare en unggutt ennå. Her har vi mye å glede oss til i tiden framover. Hleb og Ljungberg gjør en fantastisk jobb på kantene, spesielt defensivt!

 

Van Persie og Henry er en konstant trussel mot Middlesbrough-forsvaret og setter Woodgate og hans kompanjonger på vanskelige prøver hele kampen igjennom. Også Eboue med fart, teknikk og en helt utrolig innleggsfot er en trussel for boro-forsvaret!!

 

Wenger gjør en flott jobb fra sidelinjen. Frisk satsing på småspill foran 16-meteren til motstanderen må etterhvert gi resultater. Er veldig glad for at vi slipper alle de unødvendige skuddene, mye viktigere å spille seg gjennom og bevise for verden hvilket fantastisk lag vi er. Wenger har gjort en spesielt bra jobb med Hleb! Se på de skuddfintene!! Herlig at han ikke avslutter i tide og utide. Helb hadde forresten en del uflaks i dag med pasnignene, men det kommer seg nok!!

Enten går du på lykkepiller, eller så innheld det innlegget ein god del ironi.

Link to comment
Share on other sites

Fullstendig uenig med deg #11RvP

For det første så har Arsenal vanvittig bra lagspill, bare målet som mangler og for det andre så var det bedre at RvP ble bytta enn Henry!!!!

 

Utrolig feil, merkelig post du lagte B)

 

 

Var helt riktig å bytte RvP istedenfor Henry.. RvP hadde ett gult kort og jeg er redd for at han

fort kunne ha fått sitt andre gule kort for dagen da ikke alt gikk vår vei i dag, han har vel ikke akkurat

den lengste lunta i klubben..

Link to comment
Share on other sites

Det var en forbanna kamp nok en gang, tenk at vi rettferdig kunne vært igjen med 9 poeng på disse tre kampene, men vi har jo bare 2..

Kan ikke forstå det, dette er noe av den dårligste starten jeg har sett på lenge, vi kommer nesten helt sikkert til å tape mot United også, nå må vi kjempe for å ikke rykke ned, bare på grunn av de ikke kan skyte!

Blir nok 4plass eller nedover på oss, det er målene som teller og ikke å spille veggspill inne i 16-meteren..

BARE SKYT!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Fy **!"#¤Y/"Y/"(T"&/!!!!!!!! Tror jeg aldri har vært så jævela pissed i hele mitt liv. Fy f*** så irriterende å se på at vi er det laget med flest sjanser etter 3 serierunder, men fortsatt det laget med størst måltørke!! Vi trenger faen meg en straffe for å klare å sette den ***** Nike ballen i nettet. Spørsmålet Wenger burde stille seg selv er: "Burde jeg trekke meg som trener?" Svaret på spørsmålet er åpenlyst JA hvis han ikke gjør noe innen neste PL kamp. Grøss og gru. Med denne måltørken som vi har sett hittil så lurer jeg på hva resulatet mot ManU blir. Det som er sikkert er at vi får en smultring i neste PL kamp. Spørsmålet er vel egentlig hvor mange ManU kommer til å score. Allerede nå kan vi konkludere med at vi ikke kommer blant topp 5. Et mirakel må finne sted hvis vi skal kunne klare topp 5.

 

Dette er helt klart konsekvensen av for dårlig med handlinger i transfer vinduet.

 

Det er så mye, mye mer negativt jeg vil si og mange, mange flere banneord som har lyst til å komme frem, så jeg tror jeg ikke skal skrive mer enn dette. punktum.

 

Det var da bra. Fornuftig. Wenger trekke seg? Er du mentalt tilbakestående, Imers?

 

Vi kommer. Det er bare snakk om at det skal løsne. Det er 35 kamper igjen. Godt gjennomført kamp. Dårlige avslutninger. Det er konklusjonen.

 

Dagen blir forøvrig reddet av at Spurs taper for United.

Link to comment
Share on other sites

Dette var ikke verst!

 

Vi holder ballen i laget og spiller flott Arsenalfotball. Vi slipper ikke til Middlesbrough mer enn en eneste gang. Imponerende forsvarsspill av Djorou & co holder boro unna målsjanser.

 

Midtbanen imponerer også voldsomt med flotte pasninger på tvers av banen og massevis av posession. La gå at Gilberto misser en del pasninger, tenk på den utrolige defensive jobben han gjør!!! Gilberto er en meget viktig mann i slike knallharde PL kamper. Fabregas hadde kanskje ikke sin beste kamp i Arsenal-trøya, men husk han er bare en unggutt ennå. Her har vi mye å glede oss til i tiden framover. Hleb og Ljungberg gjør en fantastisk jobb på kantene, spesielt defensivt!

 

Van Persie og Henry er en konstant trussel mot Middlesbrough-forsvaret og setter Woodgate og hans kompanjonger på vanskelige prøver hele kampen igjennom. Også Eboue med fart, teknikk og en helt utrolig innleggsfot er en trussel for boro-forsvaret!!

 

Wenger gjør en flott jobb fra sidelinjen. Frisk satsing på småspill foran 16-meteren til motstanderen må etterhvert gi resultater. Er veldig glad for at vi slipper alle de unødvendige skuddene, mye viktigere å spille seg gjennom og bevise for verden hvilket fantastisk lag vi er. Wenger har gjort en spesielt bra jobb med Hleb! Se på de skuddfintene!! Herlig at han ikke avslutter i tide og utide. Helb hadde forresten en del uflaks i dag med pasnignene, men det kommer seg nok!!

Enten går du på lykkepiller, eller så innheld det innlegget ein god del ironi.

 

Fullstendig enig i alle konklusjonene til Anabole B)

Link to comment
Share on other sites

11RVP....

 

Jeg mener du burde gått på lykkepiller hvis du nå ikke er fornøyd med spillet vårt...

Hvis vi nå har 100% possesion, blir det da også umulig for det andre laget å score mål...

 

Ivåre beste sesonger har det riktignok ikke vært satset på possesion, men et utrolig kontringsspill som vi på en tid var best til i verden mener nå jeg...

 

Det å eie en kamp resulterer ikke alltid i å vinne, men sjangsene er store... jeg er fornøyd men misfornøyd av denne kampen

Link to comment
Share on other sites

Fy **!"#¤Y/"Y/"(T"&/!!!!!!!! Tror jeg aldri har vært så jævela pissed i hele mitt liv. Fy f*** så irriterende å se på at vi er det laget med flest sjanser etter 3 serierunder, men fortsatt det laget med størst måltørke!! Vi trenger faen meg en straffe for å klare å sette den ***** Nike ballen i nettet. Spørsmålet Wenger burde stille seg selv er: "Burde jeg trekke meg som trener?" Svaret på spørsmålet er åpenlyst JA hvis han ikke gjør noe innen neste PL kamp. Grøss og gru. Med denne måltørken som vi har sett hittil så lurer jeg på hva resulatet mot ManU blir. Det som er sikkert er at vi får en smultring i neste PL kamp. Spørsmålet er vel egentlig hvor mange ManU kommer til å score. Allerede nå kan vi konkludere med at vi ikke kommer blant topp 5. Et mirakel må finne sted hvis vi skal kunne klare topp 5.

 

Dette er helt klart konsekvensen av for dårlig med handlinger i transfer vinduet.

 

Det er så mye, mye mer negativt jeg vil si og mange, mange flere banneord som har lyst til å komme frem, så jeg tror jeg ikke skal skrive mer enn dette. punktum.

 

Det var da bra. Fornuftig. Wenger trekke seg? Er du mentalt tilbakestående, Imers?

 

Vi kommer. Det er bare snakk om at det skal løsne. Det er 35 kamper igjen. Godt gjennomført kamp. Dårlige avslutninger. Det er konklusjonen.

 

Dagen blir forøvrig reddet av at Spurs taper for United.

Nei jeg er ikke tilbakestående. Bare frustrert over at Wenger ikke tar tak i noen ting etter forrige kamp. Det resulterte i et elendig resultat i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo egentlig ikke så mye han får gjort. Spillet er jo absolutt bra nok, problemet er bare at vi ikke klarer å få til bra nok avslutninger og bra nok sjanser som resulterer i mål. Føler at dette vil løsne etterhvert.

 

2 poeng er ikke bra nok, og jeg er ikke særlig positiv med poeng i neste kamp mot United borte, men kanskje det er kampen hvor det snur.

Link to comment
Share on other sites

Slik ser tabellen ut i øyeblikket. Legg spesielt merke til hvor vi ligger. Ingen endring på oss fra forrige serierunde.

 

Lag------------- S--Mål-- Poeng

Manchester U. 4 11 - 2 12

 

Portsmouth 4 8 - 0 10

Everton 4 8 - 2 10

Chelsea 4 8 - 3 9

Aston Villa 3 5 - 2 7

Bolton 4 4 - 3 7

Fulham 4 5 - 7 7

West Ham 3 5 - 4 4

Liverpool 3 3 - 5 4

Manchester City 3 1 - 3 4

Middlesbrough 4 5 - 9 4

Reading 3 4 - 5 3

Wigan 3 2 - 3 3

Newcastle 3 3 - 5 3

Tottenham 4 2 - 5 3

Charlton 4 4 - 8 3

Arsenal 3 2 - 3 2

 

Sheffield United 4 1 - 4 2

Blackburn 4 1 - 6 2

Watford 4 3 - 6 1

Link to comment
Share on other sites

Det er heller få ting å ta tak i for Wengers del, spillet må løsne som Chaz sier...

En manager er bare en manager, spillerne spiller kampen... han gjør et trippelbytte for å få satset enda mer fremover, og spillerne som gikk ut kunne ikke vært noen andre enn ljungberg vp og gilberto.. den som hadde byttet ut verdens beste spiss som noen her hentyder skulle vært gjort, hadde vært tilbakestående på linje med en kamel

Link to comment
Share on other sites

11RVP....

 

Jeg mener du burde gått på lykkepiller hvis du nå ikke er fornøyd med spillet vårt...

Hvis vi nå har 100% possesion, blir det da også umulig for det andre laget å score mål...

 

Ivåre beste sesonger har det riktignok ikke vært satset på possesion, men et utrolig kontringsspill som vi på en tid var best til i verden mener nå jeg...

 

Det å eie en kamp resulterer ikke alltid i å vinne, men sjangsene er store... jeg er fornøyd men misfornøyd av denne kampen

 

For å være helt ærlig så er det spillet det er absolutt noe galt med!! Jeg er mest av alt misfornøyd med spillet etter denne kampen. Vi er helt skandaløst lite oppfinnsomme og triller ball fram og tilbake foran 16-meteren. Angrepsspillerne er stillestående og midtbanespillerne er skuddredde. Hadde spillet fungert hadde vi vunnet denne kampen. Boro er et drittlag som bør knuses.

Link to comment
Share on other sites

Fy **!"#¤Y/"Y/"(T"&/!!!!!!!! Tror jeg aldri har vært så jævela pissed i hele mitt liv. Fy f*** så irriterende å se på at vi er det laget med flest sjanser etter 3 serierunder, men fortsatt det laget med størst måltørke!! Vi trenger faen meg en straffe for å klare å sette den ***** Nike ballen i nettet. Spørsmålet Wenger burde stille seg selv er: "Burde jeg trekke meg som trener?" Svaret på spørsmålet er åpenlyst JA hvis han ikke gjør noe innen neste PL kamp. Grøss og gru. Med denne måltørken som vi har sett hittil så lurer jeg på hva resulatet mot ManU blir. Det som er sikkert er at vi får en smultring i neste PL kamp. Spørsmålet er vel egentlig hvor mange ManU kommer til å score. Allerede nå kan vi konkludere med at vi ikke kommer blant topp 5. Et mirakel må finne sted hvis vi skal kunne klare topp 5.

 

Dette er helt klart konsekvensen av for dårlig med handlinger i transfer vinduet.

 

Det er så mye, mye mer negativt jeg vil si og mange, mange flere banneord som har lyst til å komme frem, så jeg tror jeg ikke skal skrive mer enn dette. punktum.

Og vinner vi mot manu er vel Wenger Gud?

Wenger kan ikke noe som helst med at alle lag legger seg med 11 mann inne i egen 16 meter og Lehmann ikke har vært nær ballen mer enn en håndfull ganger.

Link to comment
Share on other sites

Spillerbørs i det som ble frustrerende Arsenalforestilling nok en gang...

 

Lehmann, tja... hva skal man si? Ikke sjans på baklengsen. Tok de tilbakespillene som var... 6

Eboue, var brukbart offensivt med i første omgang men burde kommet fram på kanten mye mer.. 6

Gallas, syndebukk ved Middbro målet, ellers en god debut. Bedre offensivt enn Eboue... 7

Toure, meget god... men naturligvis lite involvert... 9

Djourou, blir mer og mer imponert over denne karen, stor kamp igjen men lite å gjøre... 8

Hleb, gjør mye bra men holder ballen litt for lenge. Tror det gjør at vi mister litt av momentum... 7

Gilberto, blir aldri klok på den mannen. OK kanskje han er ett skjold men mange feilpasninger... 6

Fabregas, skuffende kamp. Varierer veldig og flere unødvendige feilpasninger... 5

Ljungberg, "venstre ving" noe som ikke kler ham. Tror han er over toppen, desverre... 5

VanPersie, skal han ikke lykkes i Arsenal? Mister ballen i viktige situasjoner - ofte... 4

Henry, mangler mye på formen. Trives ikke i ett overbefolket Middlesbro forsvar... 5

 

Byttene:

Adebayor, utrettet ikke stort mer enn Van Persie gjorde men en tanke bedre til å holde på ballen... 5

Rosicky, den mannen må starte han åpner forsvar og setter medspillere opp i gode situasjoner... 7

Baptista, litt usynlig men var bedre enn erstatteren. Lå litt lavt i starten men viser potensiale... 6

 

Alt i alt ett meget skuffende resultat. Frustrerende å se hvor vanskelig vi har for å åpne ett overbefolket forsvar. Gode vingspillere er vi kjemisk renset tfor og jeg begynner å lure på om vi ikke skulle solg Overmars allikevel :-|

Fra spøk til revolver så tror jeg vi vil få en enklere kamp mot ett Hamburg lag som er interessert i tre poeng, så framt de ikke scorer først da.... B)

Link to comment
Share on other sites

Mest tragiske Arsenal laget jeg har sett på mange år, faen feiler det Wenger? nei som jeg sa etter første kampen tragisk og se at vi må spille oss helt inn i 16 meteren vær jævla gang. Fotball består av å skore mål ikke hvem lag som klarer å holde på ballen mest, nei ser nå når Henry ikke fungere så har vi ingen andre som klarer å skore mål, dæven jeg savner Pires mere effektiv spiller skal man lete lenge etter B)

Link to comment
Share on other sites

Eg græmmes over alt småspillet som skjer rundt 16meter . Arsenal er nødt å skyt mere når sjansen byr seg , og helller prøv å ta en eventuell retur . En annen ting er at vi er totalt HÅPLØSE på dødballer , både offensivt og defensivt . 16 cornere skulle da føre til mere enn ingenting? . Andre lags strategi imot oss er nettopp å komme til dødball sjanser , fordi de vet at vi suger på nettopp dette . Ellers skjer akkurat det samme som har skjedd de 3 første PL kampene . Masse sjanser , posession , frispark og cornere . En god ting idag er at det blir dømt bra av dommer , ivertfall i viktige øyeblikk som da Eboue fikk straffe og da han ga rødt kort .

 

 

Trenden må snu snart , og viss dette fortsetter så blir vi til å slite masse i puljen vår i CL . Orker ikke å begynne å snakke om at gullet er tapt etter bare 3 spilte kamper , fordi ting snur seg fort , og Arsenal har stor imponert tidligere .

 

Neste PL borte mot manu kan bli tøff , de har fått en god start og slik gir selvtillit , det er kanskje denne selvtilliten som mangler i Arsenal .

Link to comment
Share on other sites

Vi skapar nok ein gong nok sjansar til å vinne kampen enkelt, så det er ikkje der problemet ligger. Problemet ligg i topploket til spelarane, og avslutningar i pressa situasjonar. Eg er heilt overbevist om at den kampen vi får det første målet så snur det.

 

Sjølvsagt skal vikkje vere fornøgd med resultata så langt, ei heller spelet - for det viktigaste i spelet er trass alt MÅL! Rettare sagt er det det einaste viktige.

 

Likevel vil eg påpeike at hadde vi scora på 3 av dei store moglegheitane vi hadde i dag, normal uttelling, så hadde det ikkje kome noko kritikk, sjølv om spelet var akkurat som i dag. Det er som vanleg anten himmel eller helvete.

 

Når det er sagt er vi for dårlige - både innafor eigen (alt for åpent innimellom) og innafor motstandaren sin 16. Det er klart dette skal trenast på, men når skulle vi gjere det i landslagspausen som har vore?

 

Det kjem, men vi kan ikkje tape så mange fleire poeng.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...