Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Så tilfeldigvis på serieåpningen i Nederland, der Ajax spilte mot Groningen. Det slo meg at både Van Der Wiel og Stekelenburg startet og fullførte kampen for Ajax. Begge to var fast på Nederland, som tok seg til finalen. Hvorfor skulle ikke Van Persie være klar? Håper det er "taktikk" fra Wenger sin side, for uten Van Persie og Cesc så skal vi få det voldsomt tøft (kanskje litt for tøft) mot Liverpool.

 

De fikk kanskje ikke like lang ferie som Cesc og RvP, ikke vet jeg. Men jeg håper inderlig på at det er litt taktikk ute og går, ja!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

De fikk kanskje ikke like lang ferie som Cesc og RvP, ikke vet jeg. Men jeg håper inderlig på at det er litt taktikk ute og går, ja!

Wenger har jo i mange tilfeller pleid å være dønn ærlig vedrørende hvem som kan spille og ikke, men det er jo lov å håpe :(

Link to comment
Share on other sites

Håper faktisk at Özil stikker til Barca. Regner jo selvfølgelig med at dette betyr at Cesc ikke blir kjøpt neste sommer heller. Men vi vet jo aldri med klubben der, de vil vell ha både Özil og Cesc kan jeg se for meg!

Jeg tror det er mange klubber, Barca og Real Madrid inkludert, som begynner å se de økonomiske realitetene av det de driver med. Boblen kommer til å sprekke snart så det kan godt tenkes vi får beholde Cesc i mange år til

Link to comment
Share on other sites

Jeg registrer at Cesc spiller for spania i skrivende øyeblikk. Om han er klar nok for landslagspill, så burde han være klar til søndag mot mugsmasher også. Må være taktikk fra Wenger sin side.

 

Det er nok det. Spiller du for Spania er du klar igjen etter ferien.

Det at han blir tatt ut etter en omgang er i avtale med sjefen vår.

Betyr nok at han spiller på søndag. Jeg gleder meg så veldig og ønsker meg en god start.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje Liverpoolfansen hadde rett i at Arsenal simulerte en skadesituasjon.. Vil også si at kjøpet av Ozil ikke utelukker noe fremtidig Cesc-kjøp fordi Ozil vil passe bedre i Pedro sin rolle..

 

Özil ville ikke tatt plassen fra Pedro. Se bare på Yaya Touré som var suverent god når han fikk spille, men istedet brukte de heller Sergio Busquets kun fordi han var katalaner. I hvertfall var det den eneste grunnen jeg kan skjønne om hvorfor Touré slet benken pga. Busquets..

Link to comment
Share on other sites

<_<-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 12 2010, 12:31 AM) 203276[/snapback]

Özil ville ikke tatt plassen fra Pedro. Se bare på Yaya Touré som var suverent god når han fikk spille, men istedet brukte de heller Sergio Busquets kun fordi han var katalaner. I hvertfall var det den eneste grunnen jeg kan skjønne om hvorfor Touré slet benken pga. Busquets..

Tipper det er fordi Sergio har slike glimrende skuespilleregenskaper

Link to comment
Share on other sites

<_<--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 12 2010, 12:31 AM) 203276[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Özil ville ikke tatt plassen fra Pedro. Se bare på Yaya Touré som var suverent god når han fikk spille, men istedet brukte de heller Sergio Busquets kun fordi han var katalaner. I hvertfall var det den eneste grunnen jeg kan skjønne om hvorfor Touré slet benken pga. Busquets..

 

Tipper det er fordi Sergio har slike glimrende skuespilleregenskaper

 

Word!

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic , men hvordan kan de ha seg vi velger å hvile våres største stjerner (RVP og Cesc ) mot Pool med tanke på at de må hvile. Likevell jobber Liverpool på spreng for å fjerne skaden til Torres slik han kan spille for han trenger vell ikke hvile ? Sist gang jeg sjekket spilte også han et Vm nede i Sør Afrika?

 

Hadde virkelig håpet på Robin og Cesc mot Pool er det i det hele tatt mulig at Wenger er slu; og tek med disse to i troppen ? :)

 

Slått deg at det er en grunn til at Torres blir skadet på nytt rett etter at han har vært skadet? Det skjer gang på gang på gang, Pool jobber på spreng for å få han frisk, så tar det to kamper, så er han skadet igjen. Tror nok det er idioti av Liverpool, og smartness av Wenger.

 

En ting som er sikkert, heller hvile RvP og Cesc og ha dem friske utover sesongen enn 3 poeng imot Liverpool. Vi har mye mer igjen for skadefrie klassespillere som RvP og Cesc i de kampene som kommer. Sesongen er lang.....

Link to comment
Share on other sites

Slått deg at det er en grunn til at Torres blir skadet på nytt rett etter at han har vært skadet? Det skjer gang på gang på gang, Pool jobber på spreng for å få han frisk, så tar det to kamper, så er han skadet igjen. Tror nok det er idioti av Liverpool, og smartness av Wenger.

 

En ting som er sikkert, heller hvile RvP og Cesc og ha dem friske utover sesongen enn 3 poeng imot Liverpool. Vi har mye mer igjen for skadefrie klassespillere som RvP og Cesc i de kampene som kommer. Sesongen er lang.....

 

Helt klart dette, men håper at Wenger har dem på benken sånn at vi "kan" om det blir nødvendig hive både Cesc og RVP utpå for å sikre seieren.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke det fysiske som er problemet, det er det mentale.

Akkurat det tviler jeg på. Og hvis så skulle være tilfelle så er det i alle fall viktig å få han raskt på banen slik at han kan legge sommerens sirkus bak seg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.dagbladet.no/2010/08/23/sport/j...eague/13076765/

 

Vis Barca enner opp med Mascherano er det veldig bra for Arsenal med tanke på Cesc.

 

Da for de en go erstatter for Toure som var en benksliter det siste året.

 

Tror neppe Mascherano enner opp i Barca for å sitte på benken.

 

Mascherano nekter å spille mot city på vei til Bara ;)

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10017766

Link to comment
Share on other sites

I artikkelen fra kampen i går (City-Pool) står det at Maskerado har blitt enig med Barca om personlige betingelser, selv om Liverpool ikke har godtatt noe bud!?

 

Er dette et nytt eksempel på Barcas manglende folkeskikk?

Får virkelig håpe at Liverpool setter seg på bakbeina og henviser Mascherano til reservelaget

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...