Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Jeg trenger 8 billetter til en kamp til nete år og håper på å få kjøpt om ikke alle, i hvert fall noen gjennom supporterklubben. Hvordan har man best sjangs til å få billetter?

 

1 søknad om 8 billetter eller 2 søknader om 4 billetter?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det å skaffe seg billetter til bortekamper? Er det lett å skaffe seg, og hvor bør jeg lete etter bortebilletter?

 

Helt avhengig av hvilket lag/sted, og om du skal sitte/stå sammen med Arsenal-fansen. Men flere her på forumet som har kontakter som av og til kan hjelpe til, evt spør supporterklubben her direkte så kanskje de har noen tips.

Hvis du syntes det er ok å sitte hvor som helst (og dermed gå i nøytrale klær samt sitte på hendene dine hele matchen for å ikk ejuble på feil sted) så kan det være betydelig enklere

Link to comment
Share on other sites

Ok. Takk for svar! Siktet meg inn på bortekampen mot Fulham i April. Har lyst å prøve noe nytt, og en bortekamp hvor jeg kan sitte/stå med bortefansen hadde vært fantastisk. Er vell noe tidlig å skaffe billetter allerede nå, men greit å få høre fra andre som har erfaring fra å bestille bortekamper. :)

Link to comment
Share on other sites

Ok. Takk for svar! Siktet meg inn på bortekampen mot Fulham i April. Har lyst å prøve noe nytt, og en bortekamp hvor jeg kan sitte/stå med bortefansen hadde vært fantastisk. Er vell noe tidlig å skaffe billetter allerede nå, men greit å få høre fra andre som har erfaring fra å bestille bortekamper. :)

 

Bortekamper mot andre Londonlag er som oftest vanskelig å få tak i billetter til. Krever ofte at man har opparbeidet seg oppimot 50 away credits. Man får 1 credit for hver bortekamp man kjøper billetter til på sitt red memberkort eller sesongkort.

 

Craven Cottage har en egen nøytralseksjon som man kan kjøpe billetter til direkte via Fulham. Denne er lokalisert ved siden av bortesupporterne, og er som oftest fyllt opp av bortesupportere. Så dersom du ikke har noen kontakter i England som kan hjelpe deg med å skaffe billetter blant bortesupporterne, er dette din største sjanse

Link to comment
Share on other sites

 

Helt avhengig av hvilket lag/sted, og om du skal sitte/stå sammen med Arsenal-fansen. Men flere her på forumet som har kontakter som av og til kan hjelpe til, evt spør supporterklubben her direkte så kanskje de har noen tips.

Hvis du syntes det er ok å sitte hvor som helst (og dermed gå i nøytrale klær samt sitte på hendene dine hele matchen for å ikk ejuble på feil sted) så kan det være betydelig enklere

Link to comment
Share on other sites

 

Helt avhengig av hvilket lag/sted, og om du skal sitte/stå sammen med Arsenal-fansen. Men flere her på forumet som har kontakter som av og til kan hjelpe til, evt spør supporterklubben her direkte så kanskje de har noen tips.

Hvis du syntes det er ok å sitte hvor som helst (og dermed gå i nøytrale klær samt sitte på hendene dine hele matchen for å ikke juble på feil sted) så kan det være betydelig enklere

Husker jeg spratt opp og skulle til å juble på Anield da "feil" lag scoret. Tok meg i det i samme sekund og endte med å skjelle ut Reina for dårlig keeperspill... :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ok, jeg er HELT noob når det kommer til Arsenal kamper. Jeg har levd i 22 år, og har enda ikke vært på en jævla Arsenal kamp(Kun i mine drømmer)

Hvordan går jeg frem dersom jeg vil se en kamp?

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Det er på tide å forsøke få neste generasjon Arsenalfans over en tur, og i forbindelse med dette lurer jeg på et par ting.

 

Jeg er selv Red Member og har tenkt å melde inn begge guttungene som Junior Gunners. Slik jeg forstår det registrerer jeg hver enkelt av dem som medlem og kjøper Junior Gunner pakke til dem. I etterkant kan jeg legge disse to kontoene i mitt nettverk på eget Red Member medlemskap. Jeg skal da kunne administrere alle tre kontoene fra en. Er dette riktig?

 

Synes Arsenal sin FAQ er litt vag i forhold til hvilke billetter jeg kan kjøpe, men regner med jeg kan kjøpe tre billetter som Red Member der Junior Gunner billettene vil være til full pris. Spørsmålet er om man kan kjøpe billetter på familieseksjon dersom det er ledig plass med ett Red Member medlemskap og to Junior Gunner medlemskap? Er det noen som vet dette?

 

På forhånd takk for svar :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Skal på den årlige familie/gutteturen til London i mai.

Det er planlagt å sjå qpr-arsenal.

Då turen skal vere 40års gåv til ein slektning som er Arsenalfan hadde det

vore absolutt kjekkast å kunne heie frå bortetribuna.

Kor stor er sjansen for å kunne få 2 billettar til denn tribuna gjennom supporterklubben

Sjølvsagt med medlemsskap..

Takkar på førehand for all hjelp...

Link to comment
Share on other sites

Veldig lett å kjøpe på gata før kamp:)

Skal over i jobbsammenheng første helga i februar, og det klaffer med hjemmekamp mot Stoke. Er det virkelig mulig å fortsatt få tak i billett på gata (var veldig enkelt i Highburytida...)? Jeg trodde man måtte ha med seg membership card? Vurderer å ha litt is i magen om dette er mulig - skal kun ha billett til meg selv, og det gjør det muligens lit enklere...

Link to comment
Share on other sites

Noen som har erfaring med lånte Red Member-kort? Har kjøpt billetter for en kompis og sønnen til City-kampen med mitt medlemskort, men fikk nå en standardmail om henting av billetter og ta med "Photo ID". Holder det med Red Member-kortet (mitt, uten bilde) eller må Box office ha beskjed om at de skal hentes av en annen (og tillater de det)? Noen som vet? Kompisen ble litt svett :shy:

Link to comment
Share on other sites

@Tangen: Ja, det var det jeg også trodde, men ikke slik jeg tolket e-posten.

Jeg har kjøpt to billetter (side om side) på samme kortet, kanskje det er derfor?

Under er teksten fra Arsenal (mine uthevinger, Jeg HAR kortet, så det er billettene de ber meg hente slik jeg tolker det):

 

Dear Supporter,

 

We have arranged for your ticket and/or membership card to be available for collection.

We have a number of collection points around the Emirates Stadium and we would like to confirm that your

collection point for the Arsenal v Manchester City match, on Sunday 13th January 2013 is The South

West Collection Office. This collection point can be found opposite turnstile S on Podium level.

 

This collection point is open from 13.00 until 16.00. Please can you bring with you photo id as a form of

identification. Please ensure that you have this communication with you and feel free to ask any steward or

member of staff for assistance in finding your collection point if required.

 

We hope that your visit to the Emirates Stadium is an enjoyable experience and we look forward to seeing you.

 

If you have any queries or questions then please contact us on 0207 619 5000 (option 1 for ticketing).

 

Kind regards Arsenal Box Office

Edited by Didrik
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Denne spørsmålet har nok dukket opp tidligere men jeg kjører på likevel.

Dersom jeg ordner meg en red member konto, kan jeg da bestille kampbilletter med en gang jeg har betalt og bekreftet kontoen eller må jeg vente en tid før jeg kan kjøpe billetter?

Setter pris på kjapp svar..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...