Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Hilario er sent nede og klarer ikke strekke seg så langt, Cech som er over 1.90 cm ville nok tatt den ja :D

 

Nettopp! :D

 

Forøvrig, til dere som ikke har tilgang til kampen, kan jeg informere om at Bridge ikke tok tidligere bestekompis Terry i handa under hilsningene før kampstart! ;)

 

Always cheating - same old Terry!

 

EDit: JAAAA!! Bellamy gjør 1-2!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Nettopp! :D

 

Forøvrig, til dere som ikke har tilgang til kampen, kan jeg informere om at Bridge ikke tok tidligere bestekompis Terry i handa under hilsningene før kampstart! :D

 

Always cheating - same old Terry!

 

EDit: JAAAA!! Bellamy gjør 1-2!!!!!

 

Og nok en gang er Hilario i fokus med dårlig keeperspill. Han er alt for sent nede og dekker alt for lite av det borteste hjørnet. Men fantastisk gjort av City å komme tilbake i kampen!

Link to comment
Share on other sites

Hvilke kamper må egentlig Cech stå over? Kan bli noen poengtap med Cech, Essien og Cole ute i viktige kamper. :(

 

Cech er ute i en måned ;)

Jeg vet ikke om dem skal spille mot Liverpool nå snart, håper de gjør det og taper, Men håper ikke at dem spilelr mot United, for da drar United bare mer å mer ifra oss.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Chelsea har rotet seg oppi mange overgangssaker som ikke har gått rett for seg nå. Tror nok de kan forvente seg ganske kraftige reaksjoner etter hvert!

Link to comment
Share on other sites

Det er på sin plass at Chelsea får en straff som virkelig svir denne gangen, har vært nok av "skandaler" i forbindelse med overganger til klubben. Kanskje ikke annet å vente med russiske mafia på eiersiden.

 

Har min tvil, men kan jo håpe på at FA tar seg et skikkelig tak mellom beina og kjenner at det faktisk er baller der denne gangen!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...