Jump to content

2006.01.24 Wigan Athletic H


Andain

Recommended Posts

Jeg skjønner ikke hvorfor alle sier at Reyes spilte så dårlig!! Hvis dere ser på rapportene fra kampen er reyes innvolvert i så å si alle situasjonene! Pires hadde ingen gode offensive prestasjoner, og vi vet alle hvor lite han bidrar defesivt. Bergkamp hadde mye intiativ, men det så synd at farten ødelgger for han mange ganger i løpet av kampen. Likevel så burde han scort minst ett mål i går, i likhet med Reyes, da han bomma på straffa. Hleb og Reyes kom seg forbi mennene sine i motsetning til de andre som bare sentret bakover i banen. De Reyes og Hleb fortsatte ofte å drible fordi de var for dårlig bevegelse framover! Dersom Van Persie hadde spilt fra start istedenfor Bergkamp hadde nok vi vunnet 4 - 1 ! Med unntak av avlutningen (som så mange ganger i år) spilte vi bra offensivt. kampen var underholdende og vi spilte i alle fall en god kamp! Vi ble kanskje slått ut, men vi viste gode tendenser jeg har sett lite av i år.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 287
  • Created
  • Last Reply
Guest Beelzebot
må le av de som sier reyes spilte dårlig. manglende fotballforståelse eller synsproblemer må være årsaken...

 

 

reyes spilte veldig bra i dag. litt ujevn og bommet på straffen, men pasningene og overblikket er suverent. som å se bergkamp i glansdagene. han sto bak så og si samtlige gode angrep arsenal produserte i dag. han jobbet som en helt, driblingene satt bra og, som nevnt, pasningene er uovertrufne.

 

selve kampen synes jeg var brukbar. bra bevegelse uten ball og laget skapte bra med målsjanser. problemet er at et par enkeltspillere holder ikke mål. bergkamp er dessverre alt for gammel. senderos og sol campbell er, i beste fall, et middelmådig stopperpar og flamini og gilberto er ikke god nok til å styre den sentrale midtbanen.

 

det positive var gilbert, reyes, van persie, henry og hleb som jeg synes viste glimt av storhet i dag...

37337[/snapback]

 

Det er en ganske tåpelig kommentar. Du har ingen forutsetninger til å vurdere andres fotballforståelse. Når 9 av 10 mener at Reyes spiller en heller dårlig kamp så er det kanskje majoriteten som har rett??

 

Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg har en fotballbakgrunn og håndballbakgrunn som går langt utenpå de fleste her både i år og i erfaring- Uten å hovere kan jeg si at et par år i utlandet som spiller ofte har en sammenheng med kunnskap og forståelse..

Reyes gjør så mange feilvalg i kampen i går at han alene ødelegger 5 gode overganger bare i ekstraomgangene. Han starter riktignok bra både i 1. og 2. omgang, resten er crap og atter crap. Han klarer altfor ofte å senke tempoet eller gjøre løp i allerede blokkerte korridorer og han har i de 2 siste kampene fått middelmådige backer til å fremstå som kanongode. Det er den største prestasjonen han har gjort i disse kampene. Når han i tillegg sutrer og pådrar seg helt tåpelige frispark(burde vært utvist) så viser han at han selv vet hvor dårlig han spiller. Tror han merker selv at ingenting fungerer for ham og at selvtilliten er meget lav. Han løper å jobber som en helt, men det hjelper så lite å være best uten ball..

37378[/snapback]

 

du har en fotballbakgrunn som går utenpå de fleste og dette er 'analysen' din av reyes' prestasjon i går? :) morsomt...

 

reyes spilte bra i går. ferdig med det. de som ikke klarer å se det, burde kanskje innse at fotball ikke er idretten for dere. om han filmer eller sutrer er fullstendig irrelevant mtp det han faktisk presterer på banen. fakta er at reyes var den som regisserte de aller fleste av arsenals angrep. det var han som spilte gjennom medspillerne og satte litt fart på ballen. det var han som løp i bakrom da ballen ble spilt opp på henry. det var han som jobbet bakover og hjalp forsvaret.

 

for meg er denne kampen et prima eksempel på hvor liten forståelse majoriteten av fotballsupportere egentlig har. de ser seg blinde på episoder som er helt ubetydelige og ignorerer det som ikke passer inn i deres syn på enkeltspillere. et syn de har fastslått a priori.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Jeg skjønner ikke hvorfor alle sier at Reyes spilte så dårlig!!

 

fordi supportere flest har ikke peiling. så enkelt er det. de har et irrasjonelt hat overfor reyes og får blod på tann når han 'går på rævva' eller sutrer til dommeren. da ignorerer de alt det positive han tilførte laget i går. reyes' pasningsspill var intet mindre enn strålende i går. reyes sto bak det meste av det arsenal produserte offensivt...

Link to comment
Share on other sites

Etterå ha sett målet til wigan nå så er det bare en ting å si: "FYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!"

 

Værre forsvarsspill skal man lete langt og lenge etter, kanskje man ikke finner værre enn dette stopperspillet uansett??????!!!

 

Campbell & Senderos = NEI, ALDRI I VERDEN!!!!

 

Men to fine mål scoret vi jo, selv om det ikke har en jævla liten drittbetydning når forsvaret og spesielt Senderos SUGER!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Etterå ha sett målet til wigan nå så er det bare en ting å si: "FYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!"

 

Værre forsvarsspill skal man lete langt og lenge etter, kanskje man ikke finner værre enn dette stopperspillet uansett??????!!!

 

Campbell & Senderos = NEI, ALDRI I VERDEN!!!!

 

Men to fine mål scoret vi jo, selv om det ikke har en jævla liten drittbetydning når forsvaret og spesielt Senderos SUGER!!!!!!!!!!

37498[/snapback]

Sukk..

Hvis målet til Wigan var det eneste du så av Senderos/Campbell igår syns jeg det er ganske unødvendig å slenge ut slike kommentarer.

Enig i at de ikke fungerte optimalt i går, men der stopper det.

Link to comment
Share on other sites

Ingen på banen, inkludert linjedommere, dommer og reserver som varmet opp i pausen var dårligere enn Bergkamp i går. Jeg har dessverre sett maken fra han tidligere, men merkelig nok aldri av noen andre. Når faen skal han forstå at han ikke lurer noen med heade - løpe bak og håpe forsvareren bommer på ballen - finten sin. SKANDALEDÅRLIG!

 

Bergkamp har noe blant annet Reyes og Hleb mangler fullstendig om dagen. Det er spilleforståelse og evnen til å spille ballen riktige steder til riktig tidspunkt. Bergkamp har aldri vært noen hodespiller, og som du sier bør han snart skjønne at den late som jeg header finten ikke funker. Men etter min mening spillte Bergkamp en relativt bra kamp, manglet ett mål eller 2 for å gjøre en meget god kamp. Men han hadde flere meget gode gjennomspill igår.

 

Ps! Banning gjør seg veldig dårlig i skriftlig form og gjør at man oppfattes 90% mindre seriøst.

37394[/snapback]

 

Tusen takk for det siste tipset og for at jeg kastet bort 15 sekunder på å lese svada om at Bergkamp gjorde en god kamp.

Link to comment
Share on other sites

må le av de som sier reyes spilte dårlig. manglende fotballforståelse eller synsproblemer må være årsaken...

 

 

reyes spilte veldig bra i dag. litt ujevn og bommet på straffen, men pasningene og overblikket er suverent. som å se bergkamp i glansdagene. han sto bak så og si samtlige gode angrep arsenal produserte i dag. han jobbet som en helt, driblingene satt bra og, som nevnt, pasningene er uovertrufne.

 

selve kampen synes jeg var brukbar. bra bevegelse uten ball og laget skapte bra med målsjanser. problemet er at et par enkeltspillere holder ikke mål. bergkamp er dessverre alt for gammel. senderos og sol campbell er, i beste fall, et middelmådig stopperpar og flamini og gilberto er ikke god nok til å styre den sentrale midtbanen.

 

det positive var gilbert, reyes, van persie, henry og hleb som jeg synes viste glimt av storhet i dag...

37337[/snapback]

 

Det er en ganske tåpelig kommentar. Du har ingen forutsetninger til å vurdere andres fotballforståelse. Når 9 av 10 mener at Reyes spiller en heller dårlig kamp så er det kanskje majoriteten som har rett??

 

Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg har en fotballbakgrunn og håndballbakgrunn som går langt utenpå de fleste her både i år og i erfaring- Uten å hovere kan jeg si at et par år i utlandet som spiller ofte har en sammenheng med kunnskap og forståelse..

Reyes gjør så mange feilvalg i kampen i går at han alene ødelegger 5 gode overganger bare i ekstraomgangene. Han starter riktignok bra både i 1. og 2. omgang, resten er crap og atter crap. Han klarer altfor ofte å senke tempoet eller gjøre løp i allerede blokkerte korridorer og han har i de 2 siste kampene fått middelmådige backer til å fremstå som kanongode. Det er den største prestasjonen han har gjort i disse kampene. Når han i tillegg sutrer og pådrar seg helt tåpelige frispark(burde vært utvist) så viser han at han selv vet hvor dårlig han spiller. Tror han merker selv at ingenting fungerer for ham og at selvtilliten er meget lav. Han løper å jobber som en helt, men det hjelper så lite å være best uten ball..

37378[/snapback]

 

du har en fotballbakgrunn som går utenpå de fleste og dette er 'analysen' din av reyes' prestasjon i går? :) morsomt...

 

reyes spilte bra i går. ferdig med det. de som ikke klarer å se det, burde kanskje innse at fotball ikke er idretten for dere. om han filmer eller sutrer er fullstendig irrelevant mtp det han faktisk presterer på banen. fakta er at reyes var den som regisserte de aller fleste av arsenals angrep. det var han som spilte gjennom medspillerne og satte litt fart på ballen. det var han som løp i bakrom da ballen ble spilt opp på henry. det var han som jobbet bakover og hjalp forsvaret.

 

for meg er denne kampen et prima eksempel på hvor liten forståelse majoriteten av fotballsupportere egentlig har. de ser seg blinde på episoder som er helt ubetydelige og ignorerer det som ikke passer inn i deres syn på enkeltspillere. et syn de har fastslått a priori.

37471[/snapback]

 

Og som vanlig klarer du ikke å se lengre enn din egen nesetipp.. Prøv om du kan ta av deg de meget tykke brillene dine og faktisk prøve å følge ditt eget eksempel i siste avsnitt. Det hadde vært en start. Det neste du kan gjøre er å se ekstraomgangene på nytt så kan du selv bestemme om 1 mot 2 situsjonen Reyes ødelegger for van Persie er ubetydelig som du hevder. Det er et godt eksempel på hvor galt Reyes løp i et par avgjørende situasjoner. Han gjør mye bra i begynnelsen av første og andre omgang som nevnt, men det kompenserer desverre dårlig for de feilene han gjør senere.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

Og som vanlig klarer du ikke å se lengre enn din egen nesetipp..

 

som betyr hva da...?

 

 

Prøv om du kan ta av deg de meget tykke brillene dine og faktisk prøve å følge ditt eget eksempel i siste avsnitt. Det hadde vært en start. Det neste du kan gjøre er å se ekstraomgangene på nytt så kan du selv bestemme om 1 mot 2 situsjonen Reyes ødelegger for van Persie er ubetydelig som du hevder. Det er et godt eksempel på hvor galt Reyes løp i et par avgjørende situasjoner. Han gjør mye bra i begynnelsen av første og andre omgang som nevnt, men det kompenserer desverre dårlig for de feilene han gjør senere.

 

her viser du hvor lite du faktisk forstår. reyes rotet bort den muligheten etterhvert, men først etter at pasningen fra van persie ble slått bak reyes. det var van persie som ødela kontringen. hadde han slått i rom og ikke på fot, ville reyes ha kunne løpt rett på mål. siden pasningen ble slått bak han, mistet angrepet all fart og forsvarsspilleren kom på rett side. å skylde på reyes i den situasjonen er direkte latterlig og fortjener ikke å bli tatt seriøst...

Link to comment
Share on other sites

reyes' pasningsspill var intet mindre enn strålende i går.

37472[/snapback]

 

Ikke at jeg vil starte en krangel her, men dett er vel intet mindre enn en overdrivelse. Feilprosenten på pasningene var høy, men innsatsen er heldigvis alltid til stede!

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
reyes' pasningsspill var intet mindre enn strålende i går.

37472[/snapback]

 

Ikke at jeg vil starte en krangel her, men dett er vel intet mindre enn en overdrivelse. Feilprosenten på pasningene var høy, men innsatsen er heldigvis alltid til stede!

37512[/snapback]

 

feil, feilprosenten var relativt lav mtp hvilke pasninger reyes slår. han slår kreative og offensive pasninger.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer Wigan! Måtte dere vinne trofeet!

 

Situasjonen med Roberts og Senderos var da ikke straffe! Hvorfor, spør du kanskje? Jo fordi Senderos løp helt fra UTENFOR straffefeltet med armene godt rundt sin angrepsvenn.

 

Men når det er sagt, så synes jeg det var litt trist at unggutta ikke fikk fullføre semifinalene i år. Til og med mot Mannskit for et par år siden stilte Wenger et ungt lag! Men det var vel litt fristende å trumfe inn en finaleplass med å bruke de rutinerte. Nå i ettertid kan man vel påstå at det ikke gikk så bra som Wenger hadde håpet.

 

Frykter at vi ryker ut av FA-cupen på lørdag også, men greit nok. Det viktigste nå, slik denne begredelige sesongen har utviklet seg, er å jule Tottemhan og knipe 4.plassen i ligaen!

Link to comment
Share on other sites

Eg ser at forsvaret og særleg stopparane får ein del pepper etter denne kampen, og det er greit nok. Eg og kunne nok tenkt meg eit sterkare forsvar enn det vi har per i dag. Men eg støttar dei som hevdar at forsvaret ikkje har vore det største problemet denne sesongen. Gjennomgåande slepp vi inn få mål, sjølv med Cygan på banen. Derimot klabbar det alvorleg i angrep, på bortebane. Hadde vi kjempa i toppen av tabellen, slik vi har hatt for vane, ville dette tapet blitt gløymt rimeleg fort. For det var vel ikkje akkurat ligacup-trofeet dei fleste av oss hadde i tankane då denne sesongen starta. Snakk om nedtur.

Slik det er no har eg vondt for å sjå at vi vinn noko denne sesongen. Champions League verkar utenkeleg, og tanken på Bolton borte i FA-cupen er heller ikkje lysteleg. Men ein kan jo håpe det snur seg til helga. Det vi treng no er ein bortesiger med feiande flott angrepsfotball.

Link to comment
Share on other sites

Denne er absolutt verdt å laste ned:

 

"I was at the game, filmed the goal, looks great, reverse angle, filmed from east upper tier, center blocks"

 

2 - 0 Robin Van Persie Awesome Free Kick from 30 Yards

http://www.megaupload.com/?d=OCU7YSP0

 

Samme person filmet også straffebomen til Reyes:

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...e=reyes_pen.wmv

Credits : nawaz1983 @ maXxed

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Denne er absolutt verdt å laste ned:

 

"I was at the game, filmed the goal, looks great, reverse angle, filmed from east upper tier, center blocks"

 

2 - 0 Robin Van Persie Awesome Free Kick from 30 Yards

http://www.megaupload.com/?d=OCU7YSP0

 

Samme person filmet også straffebomen til Reyes:

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...e=reyes_pen.wmv

Credits : nawaz1983 @ maXxed

37579[/snapback]

Herlig scoring, og artig at fyren fikk det på video!

Link to comment
Share on other sites

AnabOle Yesterday, 07:40 PM Post #259

QUOTE(Parlour @ Jan 25 2006, 12:19 PM)

QUOTE

Ingen på banen, inkludert linjedommere, dommer og reserver som varmet opp i pausen var dårligere enn Bergkamp i går. Jeg har dessverre sett maken fra han tidligere, men merkelig nok aldri av noen andre. Når faen skal han forstå at han ikke lurer noen med heade - løpe bak og håpe forsvareren bommer på ballen - finten sin. SKANDALEDÅRLIG!

 

 

Bergkamp har noe blant annet Reyes og Hleb mangler fullstendig om dagen. Det er spilleforståelse og evnen til å spille ballen riktige steder til riktig tidspunkt. Bergkamp har aldri vært noen hodespiller, og som du sier bør han snart skjønne at den late som jeg header finten ikke funker. Men etter min mening spillte Bergkamp en relativt bra kamp, manglet ett mål eller 2 for å gjøre en meget god kamp. Men han hadde flere meget gode gjennomspill igår.

 

Ps! Banning gjør seg veldig dårlig i skriftlig form og gjør at man oppfattes 90% mindre seriøst.

 

 

 

 

 

 

Tusen takk for det siste tipset og for at jeg kastet bort 15 sekunder på å lese svada om at Bergkamp gjorde en god

 

Hva du leser og ikke leser får være opp til deg. På dette forumet mener 95% at Bergkamp spiller elendig hver kamp uansett hvordan han faktisk spiller. Leser man diverse engelske medier og følger Wenger i denne saken så får man ett ganske annet inntrykk.

 

Bergkamp er unik og er fremdeles en meget viktig spiller for Arsenal. Som jeg skrev i tidligere innlegg tar han nesten utelukkenbde riktige passningsvalg. Ser man på andre Arsenal spillere som Reyes, Hleb og Van Persie så spilles ballen ofte til gal mann, i galt rom eller på galt tidspunkt. Van Persie ødela alene den ene 2-1 situasjonen hvor han og Reyes var igjennom. Ballen ble spillt altfor tidlig men også bak Reyes. Hleb er det værste eksempelet på dette. Her tas det foreløpig så mange gale valg at det er farlig å ha mannen på banen. Han har kjempe teknikk og kan dra av 4 mann, men det hjelper ikke hvis han ikke kommer til skudd eller får ballen videre til en bedre plassert medspiller. Reyes sliter med mye av det samme, gale valg. Både når han skal spille og når han skal utfordre.

 

Min konklusjon er at Reyes Hleb og Van Persie selvfølgelig er kjappere, bedre i mann mot mann situasjoner og ihvertfall Reyes har mye høyere arbeids kapasitet. Men uansett så har Bergkamp en rutine ett overblikk og geniale passninger som gir Arsenal flyt og noe litt mindre forutsigbart. Hvis du mener Bergkamp gang etter gang er så hårreisende dårlig så kan du vel heller ikke ha noe særlig tillit til Wenger!?

Link to comment
Share on other sites

Guest RomanOfChelsea

37379[/snapback]

 

Fuck off. Pell deg bort..

37386[/snapback]

 

 

En virkelig saklig respons. Om du tar deg en tur inn på vårt forum vil du finne et godt knippe "Arsenalsupportere" som ofte er inne og lager rent kvalm. De poster ikkeno annet enn dritt, og kommer ikke med saklige meninger engang. Så kommer en inn til dere og poster sin mening, og hva jeg står for, og så svarer du med den underutvikla responsen der?

 

Og bare for å ha besvart det også da, til han som sier seg enig med deg i ditt velformulerte svar; Jeg har holdt med Chelsea i 18-19 år nå, og opplevd mer dritt og motgang enn så og si alle dere her inne. Så velger dere å kalle meg for medgangssupporter så bør de fleste her inne titte seg i speilet!

 

Hvor mange her inne har opplevd at laget sitt rykker ned?

Link to comment
Share on other sites

37379[/snapback]

 

Fuck off. Pell deg bort..

37386[/snapback]

 

 

En virkelig saklig respons. Om du tar deg en tur inn på vårt forum vil du finne et godt knippe "Arsenalsupportere" som ofte er inne og lager rent kvalm. De poster ikkeno annet enn dritt, og kommer ikke med saklige meninger engang. Så kommer en inn til dere og poster sin mening, og hva jeg står for, og så svarer du med den underutvikla responsen der?

 

Og bare for å ha besvart det også da, til han som sier seg enig med deg i ditt velformulerte svar; Jeg har holdt med Chelsea i 18-19 år nå, og opplevd mer dritt og motgang enn så og si alle dere her inne. Så velger dere å kalle meg for medgangssupporter så bør de fleste her inne titte seg i speilet!

 

Hvor mange her inne har opplevd at laget sitt rykker ned?

37614[/snapback]

 

Godt poeng. Lite nedrykk her i gården. Personlig så mener jeg at saklig posting kan være på sin plass, uansett hvem man følger. Er kun med på å skape debatt. Ihvertfall blandt de som ønsker å være en smule seriøse innimellom.

Link to comment
Share on other sites

AnabOle Yesterday, 07:40 PM Post #259

QUOTE(Parlour @ Jan 25 2006, 12:19 PM)

QUOTE

Ingen på banen, inkludert linjedommere, dommer og reserver som varmet opp i pausen var dårligere enn Bergkamp i går. Jeg har dessverre sett maken fra han tidligere, men merkelig nok aldri av noen andre. Når faen skal han forstå at han ikke lurer noen med heade - løpe bak og håpe forsvareren bommer på ballen - finten sin. SKANDALEDÅRLIG!

 

 

Bergkamp har noe blant annet Reyes og Hleb mangler fullstendig om dagen. Det er spilleforståelse og evnen til å spille ballen riktige steder til riktig tidspunkt. Bergkamp har aldri vært noen hodespiller, og som du sier bør han snart skjønne at den late som jeg header finten ikke funker. Men etter min mening spillte Bergkamp en relativt bra kamp, manglet ett mål eller 2 for å gjøre en meget god kamp. Men han hadde flere meget gode gjennomspill igår.

 

Ps! Banning gjør seg veldig dårlig i skriftlig form og gjør at man oppfattes 90% mindre seriøst.

 

 

 

 

 

 

Tusen takk for det siste tipset og for at jeg kastet bort 15 sekunder på å lese svada om at Bergkamp gjorde en god

 

Hva du leser og ikke leser får være opp til deg. På dette forumet mener 95% at Bergkamp spiller elendig hver kamp uansett hvordan han faktisk spiller. Leser man diverse engelske medier og følger Wenger i denne saken så får man ett ganske annet inntrykk.

 

Bergkamp er unik og er fremdeles en meget viktig spiller for Arsenal. Som jeg skrev i tidligere innlegg tar han nesten utelukkenbde riktige passningsvalg. Ser man på andre Arsenal spillere som Reyes, Hleb og Van Persie så spilles ballen ofte til gal mann, i galt rom eller på galt tidspunkt veldig ofte. Van Persie ødela alene den ene 2-1 situasjonen hvor han og Reyes var igjennom. Ballen ble spillt altfor tidlig og også bak Reyes. Hleb er det værste eksempelet på dette. Her tas det foreløpig så mange gale valg at det er farlig å ha mannen på banen. Han har kjempe teknikk og kan dra av 4 mann, men det hjelper ikke hvis han ikke kommer til skudd eller får ballen videre til en bedre plassert medspiller. Reyes sliter med mye av det samme, gale valg. Både når han skal spille og når han skal utfordre.

 

Min konklusjon er at Reyes Hleb og Van Persie selvfølgelig er kjappere, bedre i mann mot mann situasjoner og ihvertfall Reyes har mye høyere arbeids kapasitet. Men uansett så har Bergkamp en rutine ett overblikk og geniale passninger som gir Arsenal flyt og noe litt mindre forutsigbart. Hvis du mener Bergkamp gang etter gang er så hårreisende dårlig så kan du vel heller ikke ha noe særlig tillit til Wenger!?

37601[/snapback]

 

Først; Takk for at du gjentok det jeg leste i forrige innlegg. Som du sikkert fikk med deg av svada-kommentaren min så skjønte du vel at jeg leste det innlegget?

 

Hvis Bergkamp hadde produsert pasninger i klasse med det han gjorde for noen år siden så hadde jeg også kunne forstått at han er med, selv om han er rævva på de fleste andre områder. Problemet hans er jo at teknikken og pasningene nå også er så godt som forsvunnet. Det blir sjeldnere og sjeldnere at vi ser de geniale stikkerne fra Bergkamp. Mottak feiler ofte, og pga tempoproblemene har hans sliter han med å passere spillere og dermed komme i posisjoner til å få slått pasninger. Han er rett og slett for dårlig på alle områder vår kjæreste Bergkamp. Misforstå meg ikke, pasningene hans er ok ut i fra en normal målestokk, men når han bidrar så lite på alle andre områder, og utelukkende er med for å slå forløsende pasninger så er det alt alt for dårlig.

 

Jeg har tillit til Wenger på de aller fleste områder, men synes han ganske ofte velger feil spillere både til å starte kamper og når det er snakk om bytter. Jeg er også veldig redd for at Wengers syn på spillere er farget. Hvilke andre forklaringer fins på at f.eks. Grimandi spilte midtforsvar gang på gang, Bergkamp får spilletid framfor mye bedre alternativer osv. Og ja,m jeg er klar over at mitt syn på spillere også sannsynligvis er farget. Men når det gjelder Bergkamp så fins det ingen unnskyldninger lengre. Hvor lenge skal vi vente på at han igjen skal slå til? Det verste er når han plutselig har en god kamp blant de ti dårlige. Da vet man med sikkerhet at man er nødt til å se Bergkamp fra start i fløere kamper på rad igjen. Med dårlig resultat selvsagt.

Link to comment
Share on other sites

Dette er bullshit fra ende til annen. Bergkamp har spilt bra i mange kamper han.

Pasningene til DB er det kanskje en eller to spillere i Arsenal i dag som går

i samme nivået.

Når vi i tillegg har spillere idag som rett og slett ikke ser åpningene og kan time løpene sine blir det vanskelig.

Pr. idag er det 2 spillere som er ekstremt gode å time løpa sine og det er Henry og Ljungen.

 

Du Anabole har dine meninger om hvordan DB har spilt før avspark og

da sier det seg selv at det en helt idiotisk debatt å ta.

Du gjør det samme med Bergkamp som endel gjør med Cygan. Han spiller dårlig uansett

hva han gjør på banen.

Bergkamp gjorde en helt grei kamp mot Wigan.

 

Det du også glemmer er Bergkamps enorme spilleforståelse. Den og DB's følsomme fot skulle jeg ønske flere på Arsenal's lag var i besittelse av.

Link to comment
Share on other sites

Her tror jeg ikke vi kommer noen vei :)

 

Vi har forskjellige meninger og sånn får det bli. Om 4 mnd så har vår nederlandske maestro spillt sin siste kamp så da slipper du å lide deg igjennom flere elendige forestillinger fra den kanten.

 

Min mening er fremdeles at Bergkamp bidrar, også med sårt tiltrengt rutine på ett altfor ungt lag. Du skal ikke se bort ifra at Dennis også hjelper mange av de unge både før og underveis i kamper som ikke Van Persie eller de andre 20 åringen gjør enda.

 

Jeg og Wenger og mange med oss nyter fremdeles å se en av tidenes beste og viktigste Arsenal spillere gjennom tidene. Synd det snart er slutt.

Link to comment
Share on other sites

Dette er bullshit fra ende til annen. Bergkamp har spilt bra i mange kamper han.

Pasningene til DB er det kanskje en eller to spillere i Arsenal i dag som går

i samme nivået.

Når vi i tillegg har spillere idag som rett og slett ikke ser åpningene og kan time løpene sine blir det vanskelig.

Pr. idag er det 2 spillere som er ekstremt gode å time løpa sine og det er Henry og Ljungen.

 

Du Anabole har dine meninger om hvordan DB har spilt før avspark og

da sier det seg selv at det en helt idiotisk debatt å ta.

Du gjør det samme med Bergkamp som endel gjør med Cygan. Han spiller dårlig uansett

hva han gjør på banen.

Bergkamp gjorde en helt grei kamp mot Wigan.

 

Det du også glemmer er Bergkamps enorme spilleforståelse. Den og DB's følsomme fot skulle jeg ønske flere på Arsenal's lag var i besittelse av.

37620[/snapback]

 

Hahaha. Det er vel heller du som har dine meninger om Bergkamp før det er tatt avspark. Du gjør det samme med Bergkamp som endel gjør med Henry. Han spiller godt uansett hva han gjør på banen.

Bergkamp gjorde en elendig kamp mot Wigan.

 

Det du også glemmer er at Bergkamp ikke har tempo i kroppen til å spille toppfotball. Han misser enkle mottak og er vaksinert mot å score mål.

 

P.S. I noen få kamper i år har Bergkamp gjort det godt, og da har jeg også gitt han fortjent ros. Du har aldri gitt fortjent ris. Spørs hvem som tar feil her marmelademann.

Link to comment
Share on other sites

Nok sagt AnabOle. Makan til tåpelig måte å debattere på skal du lete langt etter. Jeg gidder ihvertfall ikke bruke mer tid på deg!!

37666[/snapback]

 

Som man sår høster man. mmaelan la opp til å få et slikt svar, og jeg ønsket ikke å skuffe han. Veldig fint at du ikke bruker mer tid på meg, for vi har så forskjellige meninger om Bergkamp at vi aldri hadde blitt enige uansett.

 

Forresten, vi er nige om at Bergkamp sannsynligvis hjelper de unge og urutinerte i Arsenal. Det veier dessverre, i mine øyne, ikke opp for alt det som er for dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...