Jump to content

2006.01.24 Wigan Athletic H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 287
  • Created
  • Last Reply
Guest Kroken:D
Reyes skulle hatt rødt og Wigan er snytt for tre straffer... :P  Sjelden at dommeravgjørelser går så til de grader i vår favør.

 

Forøvrig synes jeg Wigan har kommet faretruende etter målet. Dette blir tøft ;)

37214[/snapback]

 

SVAK dømming! SVAK!

Utrolig frustrerende å se på!

Link to comment
Share on other sites

Guest Kroken:D
Så klarte vi faen meg å tape!!!! Helvete. UT med senderos, han suger!!!!!!!!

37245[/snapback]

Kan du være så snill å bruke hue, sjøl om vi taper?

Link to comment
Share on other sites

Vi vant, men tapte allikevel. Skuffende at vi slipper inn helt på slutten, men vi vinner kampen i alle fall og det får gutta ta med seg videre. Dette er bare ligacupen, så tar uansett det ikke så fryktelig tungt. Vi har nok igjen å spille for denne sesongen :angry:

 

Gilbert var god i dag, og et fantastisk raid når han la opp målet til Henry. Flott også av Henry som gir Gilbert all kreditt for den scoringen! :( van Persie sin scoring var jo pure class!!

Link to comment
Share on other sites

Synd!

 

For som United-fan hadde jeg ønsket å møte Arsenal!

 

Drømmen hadde vært 0-0 etter å ha bli rundspilt etter alle kunstens regler i 120 minutter, for deretter å vinne på straffespark!! Ja til forveksling likt det som skjedde sist lagene møttes i cup-finale!

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele
Snipp snapp snute! Dårlig forsvarsspill av gutta på det målet.

 

Føles litt urettferdig. Vi har vært best, men Wigan ga aldri opp. Greit nok!

37244[/snapback]

 

Vel, hvor mange kamper kan vi gjemme oss bak unnskyldningen om at "vi var best". Med unntak av Boro-kampen er det en god stund siden vi var klart best. Nå må vi gjøre et eller annet. Håper i det lengste at Wenger har kontroll.....det har ihvertfall ikke Senderos og Campbell :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...