Jump to content

2006.01.24 Wigan Athletic H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 287
  • Created
  • Last Reply

Forsvaret er helt utafor, men vi holder fortsatt nullen..utrolig nok.

Mista mye kraft framover når Hleb og Henry ble byttet ut.

 

La oss nå håpe vi slipper straffekonk og avgjør dette før den tid! ;)

 

Dommer'n følger ikke med på noe og det skal kanskje vi være mest glad for?? :P

Link to comment
Share on other sites

Nå blir det åpent! Det er jeg sikker på.

 

Utrolig dumt av Reyes. Hadde ikke vært mye å si om han fikk rødt. Dommeren har gjort mye rart begge veier.

 

Dumt at vi ikke klarer å avgjøre dette etter 90 minutter. Campbell burde ha gjort det bedre når han hadde muligheten. Nå blir det 30 tøffe minutter og kanskje en ny runde med straffer.

Link to comment
Share on other sites

Reyes skulle hatt rødt og Wigan er snytt for tre straffer... :P  Sjelden at dommeravgjørelser går så til de grader i vår favør.

 

Forøvrig synes jeg Wigan har kommet faretruende etter målet. Dette blir tøft ;)

37214[/snapback]

 

 

Skulle ikke Scharner oxo det?? taklingen av Reyes!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig fornøyd med andre omgang. Synes vi viser bra spill og tråkk i nærkampene. Vi er også farlige på kontringene.

 

Den positive overraskelsen har vært Gilbert. Han bidrar offensivt, og gjør til at vi får mer flyt i spillet fremover. Et kanoninnlegg fra dødlinjen av Gilbert, på hodet til Henry... Lenge siden vi har sett en back i Arsenaltrøye gjøre noe sånt! Jeg savner Cole!

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Hvorfor ut med Henry? Var det en skade jeg ikke fikk med meg? Bergkamp og VP blir for like synes jeg - ingen av dem har farten som sin styrke..

 

Savner fortsatt Arsenalspillere som stormer inn i boksen. Vi løper inn en og en, mens resten står rundt 16-meteren i påvente av baller som aldri kommer...Vi må gå inn med DØDSFORAKT! Vi gjorde det en gang, løpet til Gilbert, og da ble det mål.

Link to comment
Share on other sites

hva skjedde med caifu??? Plutselig begynte de å vise real-madrid?????

37223[/snapback]

veit, helt håpløst. Får "se" resten av kampen på VGnett da ;)

37224[/snapback]

 

Last ned TVkoo (se første innlegget i denne tråden), kampen vises på den kanalen med flest seere (bare å sortere etter 'user')

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...