Jump to content

2006.01.24 Wigan Athletic H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 287
  • Created
  • Last Reply

Dette er vel den turneringen vi realistisk sett kan ta pokal.

Satser på at Wenger bruker litt rutine i denne kampen

og laget blir som følger:

 

Alumunia

 

Gilbert Senderos Djorou Cole

 

Pires Diaby Fab Reyes

 

DB VP

 

Res: Poom,Hleb,Flamini,Henry,Cygan

Link to comment
Share on other sites

Dette er vel den turneringen vi realistisk sett kan ta pokal.

Satser på at Wenger bruker litt rutine i denne kampen

og laget blir som følger:

 

Alumunia

 

Gilbert Senderos Djorou Cole

 

Pires Diaby Fab Reyes

 

DB VP

 

Res: Poom,Hleb,Flamini,Henry,Cygan

36922[/snapback]

A Cole kan du bare glemme pga han er ute med skade.

Link to comment
Share on other sites

Troppen:

 

Manuel Almunia

Mart Poom

Johann Djourou

Mathieu Flamini

Abou Diaby

Alexander Hleb

Kerrea Gilbert

Lauren

Sol Campbell

Philippe Senderos

Gilberto

Robert Pires

Thierry Henry

Jose Antonio Reyes

Dennis Bergkamp

Robin van Persie

 

Hvilket kanskje vil si dette laget:

Almunia

Gilbert - Senderos - Djorou - Lauren

Hleb - Diaby - Gilberto - Reyes

Bergkamp - van Persie

 

Tror ihvertfall Thierry og Sol blir hvilt fra start. Tror nok AW gjerne skulle spart Gilberto også, men bredden på stallen er rett og slett ikke stor nok til å tillate det.

 

Håper og tror på en 3-0 seier. Tilbake på fortet nå!

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Gilbert - Senderos - Djorou - Lauren

 

Pires - Fab - Diaby - Hleb

 

Bergkamp - Reyes

 

 

Sub: Almunia, Campell, Gilberto, Van Persie og Henry

 

 

Jeg satser på at Van Persie kanskje kommer innpå, men at han spares i denne battle`n. Ellers blir det derfor Hleb i stedet for Reyes på siden. Er litt usikker på hvor slagkraftige vi bør være i begynnelsen mot Wigan. Vi trenger så sårt å spille på oss litt selvtillit, og regner derfor med at det blir noen bytter i 2 omg dersom vi ikke leder...

 

Diaby må få kamptrening og tid til å spille seg opp i ryggen på Gilberto. Med en god kamp nå, er han der... :D

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Gilbert - Senderos - Djorou - Lauren

 

Pires - Fab - Diaby - Hleb

 

Bergkamp - Reyes

 

 

Sub: Almunia, Campell, Gilberto, Van Persie og Henry

36996[/snapback]

 

Lehmann er ikke med og Fabregas er vel suspendert (i alle fall ikke med i troppen)

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Gilbert - Senderos - Djorou - Lauren

 

Pires - Fab - Diaby - Hleb

 

Bergkamp - Reyes

 

 

Sub: Almunia, Campell, Gilberto, Van Persie og Henry

36996[/snapback]

 

Lehmann er ikke med og Fabregas er vel suspendert (i alle fall ikke med i troppen)

36997[/snapback]

 

Aj, der gikk jeg i fella. Det var DUMT. Da blir det vel Flamini og Almunia inn i stedet for Fab og Leh.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok både Quincy, Gilbert, Diaby og Flamini starter denne kampen. Håper Poom starter til fordel for Almunia, selv om Almunia har vist seg viktig for laget i cupen tidligere.

Lauren fortsetter nok på venstreback, og Henry blir nok plassert på benken fra start.

Håper på:

Poom

Gilbert-Djourou-Campbell-Lauren

Pires-Flamini-Diaby-Hleb

Reyes-Bergkamp

Benken: Almunia, Senderos, Gilberto, van Persie

Link to comment
Share on other sites

Følgende spillere er tatt ut i troppen til hjemmekampen mot Wigan:

 

Arsenal (from): Almunia, Poom, Djourou, Flamini, Diaby, Hleb, Gilbert, Lauren, Campbell, Senderos, Gilberto, Pires, Reyes, Bergkamp, Van Persie, Henry.

 

Wigan (from): Pollitt, Chimbonda, Jackson, Henchoz, Johansson, Mahon, Kavanagh, Francis, Scharner, Teale, Bullard, Skoko, Baines, Roberts, Ziegler, Mellor, Filan.

Link to comment
Share on other sites

Det er en meget sterk tropp som Arsene Wenger har tatt ut. Dette bør være nok til å gå videre, uten at disse navnene er noen garanti for det.

 

Hjemme har vi vært sterke og bør kunne fortsette den gode trenden. Videre burde spillerne være interessert i å vise seg frem på en langt bedre måte enn hva tilfellet var på lørdag. Føler meg sikker på at Henry starter på benken og eventuelt blir en viktig innbytter dersom det butter i mot.

 

Håper at Diaby får sin mulighet, samt at det utvalgte spiller på seg en god porsjon selvtillit. Motivasjonsfaktoren bør ligge i en finalebillett!

 

2-0 til Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

Føler meg sikker på at Henry starter på benken og eventuelt blir en viktig innbytter dersom det butter i mot.

37047[/snapback]

 

Sitat Wenger -

 

“You will certainly see the same defence [as Saturday]

 

“Lehmann will not play, Alumnia is in. But Campbell will play and Henry will certainly play. Pires is in the squad but I don’t know if he will start or not.”

Link to comment
Share on other sites

Vel, det viser iallefall at AW har skumle intensjoner med denne cupen, og er villig til å spille de etablerte for å sikre billetten. Er litt betryggende å se, "normalt" ville han kanskje si at dette var ungguttenes/reservenes kamp...men her viser han at han tar CC seriøst.

 

Sier litt om hva som er skjedd i engelsk fotball når AFC og MU tar CC såpass seriøst...

Skulle bare ønske vi var like langt i FA-cupen allerede... :P

Link to comment
Share on other sites

Sånn blir det nok framover og er Chelski like suverene.

Da er det FA og Useless cupp som blir trofeene å hente.

Positivt at Wenger har tatt ut en så god tropp til denne kampen.

Må innrømme at jeg håper Quincy ikke spiller. Etter all opphausingen her

på forumet har han vært en gedigen skuffelse i de

kampene jeg har sett han.

Laget blir nok noe sånt:

 

Waldemar(Alumunia)

 

Gilbert Senderos Campbell Lauren

 

Hleb Diaby Flamini Reyes

 

DB Henry

 

Vi vinner dette og kommer oss til finalen med 2-0...

Link to comment
Share on other sites

Ikke helt enig med deg mmaelan, jeg håper Quincy spiller på ett tilnærmet toppet Arsenal lag. Ett lag med flyt og bra angreps spill hjemme på Highbury. Dette kan være kampen hvor Quincy slår skikkelig til å lykkes. Ellers er jeg enig med laget ditt.

 

Tror dette kan bli en meget underholdene kamp. Skulle dog gjerne ha sett Djourou i midtforsvaret sammen med enten Sol eller Senderos. Mangelen på fart sentralt er tydelig når Toure ikke spiller.

Link to comment
Share on other sites

Ikke helt enig med deg mmaelan, jeg håper Quincy spiller på ett tilnærmet toppet Arsenal lag. Ett lag med flyt og bra angreps spill hjemme på Highbury. Dette kan være kampen hvor Quincy slår skikkelig til å lykkes. Ellers er jeg enig med laget ditt.

 

Tror dette kan bli en meget underholdene kamp. Skulle dog gjerne ha sett Djourou i midtforsvaret sammen med enten Sol eller Senderos. Mangelen på fart sentralt er tydelig når Toure ikke spiller.

37065[/snapback]

 

Quincy er ikke med i troppen.

 

Satser på dette laget:

 

Aluminium

Gilbert-DJ-Sol-Ralph

Hleb-Diaby-Flamini-Reyes

Persie-Henry

Link to comment
Share on other sites

Ikke helt enig med deg mmaelan, jeg håper Quincy spiller på ett tilnærmet toppet Arsenal lag. Ett lag med flyt og bra angreps spill hjemme på Highbury. Dette kan være kampen hvor Quincy slår skikkelig til å lykkes. Ellers er jeg enig med laget ditt.

 

Tror dette kan bli en meget underholdene kamp. Skulle dog gjerne ha sett Djourou i midtforsvaret sammen med enten Sol eller Senderos. Mangelen på fart sentralt er tydelig når Toure ikke spiller.

37065[/snapback]

 

Jeg har sett Quincy i alle kampene han har spilt og jeg syns det er lite fremdrift i han.

Etter alle superlativene her trodde jeg dette var en skikkelig komet, men han har

vært intet mindre enn en skuffelse.

Selvfølgelig håper jeg han slår til jeg og, men må ærlig innrømme at jeg har

mine tvil om han.

 

Ellers er jeg enig med deg ang midtforsvaret. Ville også hatt Djorou inn for

farten sin skyld.

Link to comment
Share on other sites

Har også sett alle kampene med Quincy og er tildels enig med deg. Jeg synes han var meget god den ene kampen jeg så, men klarer selvfølgelig ikke å komme på motstander i farten.

 

Men Quincy er nok ingen mann som står frem å løfter laget i motgang. Er redd han er en typisk medgangs spiller, og det har vi vel strengt tatt nok av allerede. Hadde selv håpet at Quincy skulle blomstre mer denne sesongen, og toget er vel iferd med å kjøre fra han. Men nekter å gi helt opp enda.

Link to comment
Share on other sites

Bra at Wenger kliner til med et sterkt lag denne kampen , det var akkurat dette jeg håpet på :P . Dette er kanskje eneste sjansen for en pokal denne sesongen , og pluss at det er viktig at det er bra underholdning. Det var det IKKE første kampen vi spilte mot Wigan i CP .

 

Håper på ny målfest på Highbury , det er hjemme vi er farlige denne sesongen .

 

 

Hva tror dere stillingen blir folkens ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...