Jump to content

2006.01.24 Wigan Athletic H


Andain

Recommended Posts

Guest Kroken:D

Gidder ikke quote så mye.

 

Reyes skulla da også hatt straffe, hvis det andre "fjaset" var straffe.

Scharner skulle hatt en tidlig dusj, og på flere av sjansene til Wigan er det frispark i forveien til Arsenal. Jason Roberts er FÆL til å brukte armer!

 

Phil Dowd var langt under pari idag, noe vi også var. Dessverre.

Vi har mange muligheter til å score, men misbruker dem hver gang!

Kan gjerne skylde på mye uflaks osv, men det er også udugelighet foran mål! Det er dårlig foran begge mål for vår del idag. det er det som avgjør kampen!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 287
  • Created
  • Last Reply

Akkurat no er eg berre forbanna over at me klarer å rote det til heilt på tampen. Men det låg i lufta. Wigan hadde fleire sjanser som fort kunne vore utnytta bedre, og til slutt fekk sjølvsagt roberts hull på byllen.

 

Håper elfenbenskysten ryker fort ut av afrikamesterskapet. Senderos og campbell er ein skandale i lag som stopparar.

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Nå er jeg så forbanna at jeg holder på å koke over... Det der skal IKKE skje! Campbell & Senderos: NEI NEI NEI! Og at folk i tillegg klarer å gratulerer Wigan sånn rett etter det her er meg en gåte.. Her tapte vi en finale muligens mot united når det var igjen sekunder!

Link to comment
Share on other sites

Så ikke 1 - 2 målet før nå. Fy faen til kløneri. Begynner å bli lei alt tullet til Senderos nå og jeg håper vi får se Djourou i neste kamp. Også enig at Campbell er like klønete, skal forvente så mye mer av en hvis han tror han skal få noe spilletid i vm. Men er glad Van Persie er tilbake, kanonscoring

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg så forbanna at jeg holder på å koke over... Det der skal IKKE skje! Campbell & Senderos: NEI NEI NEI! Og at folk i tillegg klarer å gratulerer Wigan sånn rett etter det her er meg en gåte.. Her tapte vi en finale muligens mot united når det var igjen sekunder!

37289[/snapback]

 

Det kom vel ikke akkurat som noen stor bombe at vi ryker ut av Carling Cup, til tross for at kampen gikk på Highbury. Trenden for sesongen ble satt allerede i FA Community Shield før sesongstart og har siden fulgt oss på fremmed gress utover sesongen. Det er nok derfor man klarer å gratulere Wigan Athletic med CC Finale plassen, og ikke minst en stor prestasjon for et nyopprykket lag i Premier League.

 

Det kom liksom ikke som noen bombe for undertegned at vi ryker ut i Carling Cup, slik tingenes tilstand er nå.

Link to comment
Share on other sites

Helsike!!!

Det skal ikke være mulig at to midtstoppere kan nøle så mye, hadde dommeren vært rettferdig hadde Arsenal fått 2-3 straffer i mot på grunn av midtstoppernes nedriving når de kom bakpå på grunn av en ting: Nøling.

Samarbeidet mellom midtstopperne i Arsenal har lenge vært et problem og det er ikke mye bedre med Toure-Cambell. det må innen kort tid hentes en ny midtstopper på høyt internasjonalt nivå som kan lede vårt klart dårligste ledd:Forsvaret.

Cambell blir bare tregere og tregere og ikke minst mer nølende for hver dag som går.

 

Har noen ett forslag?, fordi her må det handles!!!

 

 

NB: Utrolig imponert av Gilbert og van Persie( Målet bør vel bli årets mål). :)

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg så forbanna at jeg holder på å koke over... Det der skal IKKE skje! Campbell & Senderos: NEI NEI NEI! Og at folk i tillegg klarer å gratulerer Wigan sånn rett etter det her er meg en gåte.. Her tapte vi en finale muligens mot united når det var igjen sekunder!

37289[/snapback]

 

Selvsagt gratulerer jeg Wigan. Totalt sett, over de to semifinalekampene, fortjente laget finaleplassen.

Link to comment
Share on other sites

Veit det berre er ligacup , men herregud så bittert.. vi må jo vinne noe iår ettersom det er siste sessong på Highbury. Det går ikkje an å bruke Sendros og Campbell ilag, tregt og uryddig heile tida, og verst av alt taper dei unødvendig mykje duellspel. Hleb hadde vel sin beste kamp idag, Reyes sin verste. Gilbert imponerer. Og fint å ha en Persie goal etter skaden, men det er kjipt at dei 2 stopperane skal ødelegge kvelden.

Det som kanskje svir mest er at ikveld drog vi in fleire av dei rutinere for få den finaleplassen..men..

Mener seriøst vi bør begynne å bruke Djourou , sånn at vi får litt fart der bak.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på om jeg har sett en annen kamp en mange her inne jeg. Synes absolutt ikke Hleb var god idag. Virker som han er vant til et mye lavere tempo og møter ALDRI ballen. Det ender som regel med at han får en forsvarspiller helt opp i ryggen som enten snapper ballen eller takler. I tilegg har han for enkle driblinger som for sjelden lykkes.

 

Gilbert er dagens mann for meg, syntes også Henry var en fin kaptein i gesten etter scoringen..

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

bittert, holdt på å koke over da Wigan scoret....

 

mye positivt i kampen,men bakover var det ikke bra

 

senderos og campbell i LAG er ikke et stopperalternativ,mangler farta til Toure der bak

 

 

gratulere Wigan???? aldri i verden

 

men i Diaby synes jeg å se den nye Vieira, eller er jeg for optimistisk?

Link to comment
Share on other sites

Hva med å prøve denne forsvarsfireren når Clichy kommer tilbake?

 

        Gilbert Toure Cole Clichy

 

Man kan i alle fall prøve!!!!(Alt er bedre enn det vi så i dag)

37303[/snapback]

 

Ja og hvorfor ikke bare prøve Thierry Henry som midtstopper mens vi er i farten også ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

hvorfor??? fordi VI skulle vært der, synes beste laget var Arsenal

 

uansett kommer jeg aldri til å gratulere en motstander som har slått oss, det være seg et hatlag eller Wigan

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Surt som f..

Men Wigan vant fortjent sammenlagt. Likevel skal vi ikke være så ukonsentrert å slippe inn et mål noen sek. igjen når vi vet at Wigan kommer til å gjøre alt for å få det ene målet.

 

Men men, syns vi gjør en brukbar kamp. Veldig underholdende sådan og mye fint og ta tak i!

første målet vårt er herlig, et av årets fineste=) Kerrea Gilbert imponerer!

 

Andre målet..slett ikke verst det heller. Robin van Persie er om mulig en enda bedre frispark skytter enn Henry! *Drømme seg bort*

 

Morsom kamp, bare synd at vi ikke klarer å dra det helt inn.

 

Almunia - 7

Gilbert - 8

Campbell - 6

Senderos - 6

Lauren - 6

Reyes - 5

Gilberto - 5

Diaby - 6

Hleb - 7

Henry - 7

Bergkamp- 6

 

van Persie- 6

Flamini - 6

Pires - 5

Link to comment
Share on other sites

Veginho

Forfattet den , 11:51 PM Hva med å prøve denne forsvarsfireren når Clichy kommer tilbake?

 

Gilbert Toure Cole Clichy

 

Man kan i alle fall prøve!!!!(Alt er bedre enn det vi så i dag)

 

Ja, med 3 backer i en forsvarsrekke vil nok helt klart gi oss mere stabilitet og kvalitet bakover :)

Hva har dette med dagens kamp å gjøre?

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank
Nå er jeg så forbanna at jeg holder på å koke over... Det der skal IKKE skje! Campbell & Senderos: NEI NEI NEI! Og at folk i tillegg klarer å gratulerer Wigan sånn rett etter det her er meg en gåte.. Her tapte vi en finale muligens mot united når det var igjen sekunder!

37289[/snapback]

 

Det kom vel ikke akkurat som noen stor bombe at vi ryker ut av Carling Cup, til tross for at kampen gikk på Highbury. Trenden for sesongen ble satt allerede i FA Community Shield før sesongstart og har siden fulgt oss på fremmed gress utover sesongen. Det er nok derfor man klarer å gratulere Wigan Athletic med CC Finale plassen, og ikke minst en stor prestasjon for et nyopprykket lag i Premier League.

 

Det kom liksom ikke som noen bombe for undertegned at vi ryker ut i Carling Cup, slik tingenes tilstand er nå.

37293[/snapback]

 

 

Må si det er overaskende at vi ikke klare Wigan på Highbury når vi starter med det laget vi gjør.. Men er ikke det som var poenget mitt.. Jeg syns bare det er helt for jævlig å tape på den måten her.. Om det hadde vært mot Folkstone Fc eller Real Madrid så hadde det vært surt..Jeg blir utrolig lei meg som Arsenal supporter når laget går glipp av en finalekamp på den måten der..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...