Jump to content

2006.01.24 Wigan Athletic H


Andain

Recommended Posts

Hallo Wenger.

Han som vet alt så jævli bra.....

 

Senderos og Campbell er dårlig mix.....det oppdaget jeg forlengst. Men AW trenger noen måneder for å få banka det inn i nøtta.

 

Og ha van Persie på benken, mens Reddkamp spiller. Hallo AW våkn mann!!!!!!!!

37365[/snapback]

AW har i forkant av denne kampen få alternativer til midtstopperplassen. At Wenger velger rutinerte Campbell og talentfulle Senderos er vel ingen stor overraskelse ? Han kunne selvsagt valgt den litt yngre sveitser i midtforsvaret. Du kommer med kritikk, men hvem skulle du ønsket å sett i forsvaret i denne kampen ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 287
  • Created
  • Last Reply
må le av de som sier reyes spilte dårlig. manglende fotballforståelse eller synsproblemer må være årsaken...

 

 

reyes spilte veldig bra i dag. litt ujevn og bommet på straffen, men pasningene og overblikket er suverent. som å se bergkamp i glansdagene. han sto bak så og si samtlige gode angrep arsenal produserte i dag. han jobbet som en helt, driblingene satt bra og, som nevnt, pasningene er uovertrufne.

 

selve kampen synes jeg var brukbar. bra bevegelse uten ball og laget skapte bra med målsjanser. problemet er at et par enkeltspillere holder ikke mål. bergkamp er dessverre alt for gammel. senderos og sol campbell er, i beste fall, et middelmådig stopperpar og flamini og gilberto er ikke god nok til å styre den sentrale midtbanen.

 

det positive var gilbert, reyes, van persie, henry og hleb som jeg synes viste glimt av storhet i dag...

37337[/snapback]

 

Det er en ganske tåpelig kommentar. Du har ingen forutsetninger til å vurdere andres fotballforståelse. Når 9 av 10 mener at Reyes spiller en heller dårlig kamp så er det kanskje majoriteten som har rett??

 

Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg har en fotballbakgrunn og håndballbakgrunn som går langt utenpå de fleste her både i år og i erfaring- Uten å hovere kan jeg si at et par år i utlandet som spiller ofte har en sammenheng med kunnskap og forståelse..

Reyes gjør så mange feilvalg i kampen i går at han alene ødelegger 5 gode overganger bare i ekstraomgangene. Han starter riktignok bra både i 1. og 2. omgang, resten er crap og atter crap. Han klarer altfor ofte å senke tempoet eller gjøre løp i allerede blokkerte korridorer og han har i de 2 siste kampene fått middelmådige backer til å fremstå som kanongode. Det er den største prestasjonen han har gjort i disse kampene. Når han i tillegg sutrer og pådrar seg helt tåpelige frispark(burde vært utvist) så viser han at han selv vet hvor dårlig han spiller. Tror han merker selv at ingenting fungerer for ham og at selvtilliten er meget lav. Han løper å jobber som en helt, men det hjelper så lite å være best uten ball..

Link to comment
Share on other sites

Guest RomanOfChelsea

Legger man i tillegg til at Wigan ble snytt for 2 klare straffer så er det jo bare å gratulere rett lag med finaleplass.

 

Ellers er det jo meget kult for meg å se at en Arsenal supporter på eget forum faktisk tar opp det jeg har sagt i et par år nå. Wenger er egentlig ikke en så jævlig god manager som enkelte skal ha det til. Han arvet et forsvar, og en forsvarsfilosofi, som han fløyt på en stund. Nå er alle de borte og han må bygge et forsvar selv. Det har jo ikke vært noe suksess akkurat ;)

 

Når det gjelder angrepsspillet så er han heller ikke her særlig oppegående. Han flyter på å ha verdens beste spiss i Henry, men gurimalla å lett det er å stoppe Arsenal når de spiller som i går. Trangt, trangt, og atter trangt. Det er ytterst sjelden dere skyter fra distanse, men ønsker helst å spille helt inn til 5 meteren.

 

Og når det gjelder knall og fall, så har dere vel 2 av verdens største pingler i stallen. Pires detter jo bare noen kommer mot han, og Reyes er og blir en spanjol. Skal liksom ligge nede og ha jævlig vondt hver gang noen treffer han.

 

Heia Blackburn idag da, så ender både arsenal og Manu uten trofeer i år :)

Link to comment
Share on other sites

En annen ting som bekymrer er det manglende presset vi har når motspilleren har ballen

til tider. Der er vi rett og slett for dårlig.

 

Og B&M: Mange spillere presterte mye dårligere enn DB igår.

Blant annet de Parlour nevner.

Link to comment
Share on other sites

må le av de som sier reyes spilte dårlig. manglende fotballforståelse eller synsproblemer må være årsaken...

 

 

reyes spilte veldig bra i dag. litt ujevn og bommet på straffen, men pasningene og overblikket er suverent. som å se bergkamp i glansdagene. han sto bak så og si samtlige gode angrep arsenal produserte i dag. han jobbet som en helt, driblingene satt bra og, som nevnt, pasningene er uovertrufne.

 

selve kampen synes jeg var brukbar. bra bevegelse uten ball og laget skapte bra med målsjanser. problemet er at et par enkeltspillere holder ikke mål. bergkamp er dessverre alt for gammel. senderos og sol campbell er, i beste fall, et middelmådig stopperpar og flamini og gilberto er ikke god nok til å styre den sentrale midtbanen.

 

det positive var gilbert, reyes, van persie, henry og hleb som jeg synes viste glimt av storhet i dag...

37337[/snapback]

 

Det er en ganske tåpelig kommentar. Du har ingen forutsetninger til å vurdere andres fotballforståelse. Når 9 av 10 mener at Reyes spiller en heller dårlig kamp så er det kanskje majoriteten som har rett??

 

Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg har en fotballbakgrunn og håndballbakgrunn som går langt utenpå de fleste her både i år og i erfaring- Uten å hovere kan jeg si at et par år i utlandet som spiller ofte har en sammenheng med kunnskap og forståelse..

Reyes gjør så mange feilvalg i kampen i går at han alene ødelegger 5 gode overganger bare i ekstraomgangene. Han starter riktignok bra både i 1. og 2. omgang, resten er crap og atter crap. Han klarer altfor ofte å senke tempoet eller gjøre løp i allerede blokkerte korridorer og han har i de 2 siste kampene fått middelmådige backer til å fremstå som kanongode. Det er den største prestasjonen han har gjort i disse kampene. Når han i tillegg sutrer og pådrar seg helt tåpelige frispark(burde vært utvist) så viser han at han selv vet hvor dårlig han spiller. Tror han merker selv at ingenting fungerer for ham og at selvtilliten er meget lav. Han løper å jobber som en helt, men det hjelper så lite å være best uten ball..

37378[/snapback]

 

Jaja. Ikke noe er som en Reyes-hater på krigsstien...

Link to comment
Share on other sites

Legger man i tillegg til at Wigan ble snytt for 2 klare straffer så er det jo bare å gratulere rett lag med finaleplass.

 

Ellers er det jo meget kult for meg å se at en Arsenal supporter på eget forum faktisk tar opp det jeg har sagt i et par år nå. Wenger er egentlig ikke en så jævlig god manager som enkelte skal ha det til. Han arvet et forsvar, og en forsvarsfilosofi, som han fløyt på en stund. Nå er alle de borte og han må bygge et forsvar selv. Det har jo ikke vært noe suksess akkurat ;)

 

Når det gjelder angrepsspillet så er han heller ikke her særlig oppegående. Han flyter på å ha verdens beste spiss i Henry, men gurimalla å lett det er å stoppe Arsenal når de spiller som i går. Trangt, trangt, og atter trangt. Det er ytterst sjelden dere skyter fra distanse, men ønsker helst å spille helt inn til 5 meteren.

 

Og når det gjelder knall og fall, så har dere vel 2 av verdens største pingler i stallen. Pires detter jo bare noen kommer mot han, og Reyes er og blir en spanjol. Skal liksom ligge nede og ha jævlig vondt hver gang noen treffer han.

 

Heia Blackburn idag da, så ender både arsenal og Manu uten trofeer i år :)

37379[/snapback]

 

Fuck off. Pell deg bort..

Link to comment
Share on other sites

må le av de som sier reyes spilte dårlig. manglende fotballforståelse eller synsproblemer må være årsaken...

 

 

reyes spilte veldig bra i dag. litt ujevn og bommet på straffen, men pasningene og overblikket er suverent. som å se bergkamp i glansdagene. han sto bak så og si samtlige gode angrep arsenal produserte i dag. han jobbet som en helt, driblingene satt bra og, som nevnt, pasningene er uovertrufne.

 

selve kampen synes jeg var brukbar. bra bevegelse uten ball og laget skapte bra med målsjanser. problemet er at et par enkeltspillere holder ikke mål. bergkamp er dessverre alt for gammel. senderos og sol campbell er, i beste fall, et middelmådig stopperpar og flamini og gilberto er ikke god nok til å styre den sentrale midtbanen.

 

det positive var gilbert, reyes, van persie, henry og hleb som jeg synes viste glimt av storhet i dag...

37337[/snapback]

 

Det er en ganske tåpelig kommentar. Du har ingen forutsetninger til å vurdere andres fotballforståelse. Når 9 av 10 mener at Reyes spiller en heller dårlig kamp så er det kanskje majoriteten som har rett??

 

Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg har en fotballbakgrunn og håndballbakgrunn som går langt utenpå de fleste her både i år og i erfaring- Uten å hovere kan jeg si at et par år i utlandet som spiller ofte har en sammenheng med kunnskap og forståelse..

Reyes gjør så mange feilvalg i kampen i går at han alene ødelegger 5 gode overganger bare i ekstraomgangene. Han starter riktignok bra både i 1. og 2. omgang, resten er crap og atter crap. Han klarer altfor ofte å senke tempoet eller gjøre løp i allerede blokkerte korridorer og han har i de 2 siste kampene fått middelmådige backer til å fremstå som kanongode. Det er den største prestasjonen han har gjort i disse kampene. Når han i tillegg sutrer og pådrar seg helt tåpelige frispark(burde vært utvist) så viser han at han selv vet hvor dårlig han spiller. Tror han merker selv at ingenting fungerer for ham og at selvtilliten er meget lav. Han løper å jobber som en helt, men det hjelper så lite å være best uten ball..

37378[/snapback]

 

Jaja. Ikke noe er som en Reyes-hater på krigsstien...

37385[/snapback]

 

Med slike kommentarer vil det aldri bli noe godt grunnlag for en videre diskusjon.

Dette Reyes hater bullshitet som det har kommet et par ting på idag er usaklig og

fullstendig uten belegg for å si det.

Når det er sagt må Arsenal...(Reyes) brillene ha vært ekstremt rosa for Reyes hadde

ingen god dag på jobb i går.

Hans egen frustrasjon over seg selv sier også sitt.

Link to comment
Share on other sites

En annen ting som bekymrer er det manglende presset vi har når motspilleren har ballen

til tider. Der er vi rett og slett for dårlig.

 

Og B&M: Mange spillere presterte mye dårligere enn DB igår.

Blant annet de Parlour nevner.

37381[/snapback]

 

Jammen Morten, vi spilte jo ikke så aller værst i går? Det var bare den forbaskede avslutningen. Vi hadde vunnet 2-0 om det ikke hadde vært for den. Men 2-0 hadde vært bra mot Wigan det! Vi skapte også en del andre sjanser... Jeg syntes det var bra tegn til spill og tæl i går. Gjør vi det samme mot Bolton til helgen, vinner vi. Kanskje vi kan nå helt frem med pasningene våre også, da.

 

Enig med deg at vi sliter litt i forsvaret. Men til helgen spiller vi vel 4-5-1 igjen ;)

Link to comment
Share on other sites

En annen ting som bekymrer er det manglende presset vi har når motspilleren har ballen

til tider. Der er vi rett og slett for dårlig.

 

Og B&M: Mange spillere presterte mye dårligere enn DB igår.

Blant annet de Parlour nevner.

37381[/snapback]

 

Jammen Morten, vi spilte jo ikke så aller værst i går? Det var bare den forbaskede avslutningen. Vi hadde vunnet 2-0 om det ikke hadde vært for den. Men 2-0 hadde vært bra mot Wigan det! Vi skapte også en del andre sjanser... Jeg syntes det var bra tegn til spill og tæl i går. Gjør vi det samme mot Bolton til helgen, vinner vi. Kanskje vi kan nå helt frem med pasningene våre også, da.

 

Enig med deg at vi sliter litt i forsvaret. Men til helgen spiller vi vel 4-5-1 igjen ;)

37388[/snapback]

 

Vi spilte bra, men så lenge vi hverken skyter og har 2 så dårlig samspilte

midtstoppere holder det ikke.

Enig i at det var mye positivt i går, men fotball handler tross

alt om å vinne og det gjorde vi ikke igår.

 

Jeg liker bedre 4-4-2 :)

Link to comment
Share on other sites

Wenger har vel også nevnt at han sparer Sol, Lauren og Henry til helgen. Nå er det kun 4 plassen i ligaen som betyr noe. Å få Henry skadet i en liga cup kamp er tragisk. Klart det hadde vært gøy med en finale, men totalt sett er CL plassen utrolig mye viktigere.

 

Forsvaret har vel egentlig vært relativt bra iår, ihvertfall med tanke på innsluppne mål. Men det er noe som mangler, det er ingen ro og trygghet bak. Vi så det igår også at Roberts fikk stå helt umarkert mellom Sol og Senderos både på inlegg og cornere. Hvordan kan dette skje?

 

Senderos har vel også begynnt å få en feil prosent som nærmer seg mer og mer Cygan's. Jeg tror både vi og Wenger må innse at vi mangler en midtstopper i toppklasse. Har vi ikke råd til en verdens stjerne så ta en sjanse på mini Ferdinand i West Ham. Han er ihvertfall om ikke billig så ung ;)

Link to comment
Share on other sites

Skuffelsen har lagt seg! Ble ikke så ille som jeg fryktet. ;)

 

Selvsagt er det surt. Vi vant kampen i går, men ryker på bortemål.

 

Mange hever sin kristiske røst over Senderos og Campbell etter gårdagens kamp. Kritikk er på sin plass, men for meg synes jeg heller noe av skylda skal plasseres fremover på banen. Hadde Henry, Bergkamp, Reyes & co gjort jobben sin, så hadde de puttet flere mål. Wigan-keeperen var god, men på en måte gjorde Arsenal han god. Vi hadde gode muligheter til å score, men forsøkene satt ikke som de burde ha gjort. Vi må score mål!!

Link to comment
Share on other sites

En annen ting som bekymrer er det manglende presset vi har når motspilleren har ballen

til tider. Der er vi rett og slett for dårlig.

 

Og B&M: Mange spillere presterte mye dårligere enn DB igår.

Blant annet de Parlour nevner.

37381[/snapback]

 

Ingen på banen, inkludert linjedommere, dommer og reserver som varmet opp i pausen var dårligere enn Bergkamp i går. Jeg har dessverre sett maken fra han tidligere, men merkelig nok aldri av noen andre. Når faen skal han forstå at han ikke lurer noen med heade - løpe bak og håpe forsvareren bommer på ballen - finten sin. SKANDALEDÅRLIG!

Link to comment
Share on other sites

Ingen på banen, inkludert linjedommere, dommer og reserver som varmet opp i pausen var dårligere enn Bergkamp i går. Jeg har dessverre sett maken fra han tidligere, men merkelig nok aldri av noen andre. Når faen skal han forstå at han ikke lurer noen med heade - løpe bak og håpe forsvareren bommer på ballen - finten sin. SKANDALEDÅRLIG!

 

Bergkamp har noe blant annet Reyes og Hleb mangler fullstendig om dagen. Det er spilleforståelse og evnen til å spille ballen riktige steder til riktig tidspunkt. Bergkamp har aldri vært noen hodespiller, og som du sier bør han snart skjønne at den late som jeg header finten ikke funker. Men etter min mening spillte Bergkamp en relativt bra kamp, manglet ett mål eller 2 for å gjøre en meget god kamp. Men han hadde flere meget gode gjennomspill igår.

 

Ps! Banning gjør seg veldig dårlig i skriftlig form og gjør at man oppfattes 90% mindre seriøst.

Link to comment
Share on other sites

er det etter din mening bra nok at en arsenal spillere gjør en relativt bra kamp?det er det ikke for meg!Å vist det var en relativt bra kamp så er jeg veldig uenig med deg.Bergkamp skulle puttet minst 1 mål,gjorde feilvurderinger flere ganger på gjennomspill når andre var i bedre possisjoner.Han klarer ikke lengre å runde en motspiller å kruttet i skoene er vist brukt opp!

Link to comment
Share on other sites

Hallo Wenger.

Han som vet alt så jævli bra.....

 

Senderos og Campbell er dårlig mix.....det oppdaget jeg forlengst. Men AW trenger noen måneder for å få banka det inn i nøtta.

 

Og ha van Persie på benken, mens Reddkamp spiller. Hallo AW våkn mann!!!!!!!!

37365[/snapback]

AW har i forkant av denne kampen få alternativer til midtstopperplassen. At Wenger velger rutinerte Campbell og talentfulle Senderos er vel ingen stor overraskelse ? Han kunne selvsagt valgt den litt yngre sveitser i midtforsvaret. Du kommer med kritikk, men hvem skulle du ønsket å sett i forsvaret i denne kampen ?

37374[/snapback]

Jeg fikk sansen for Johann, sveitser ja!, han hadde hurtigheten.....som kompenserer manglene til Campbell og Senderos. Wigans mål var omtrent det samme som Everton scoret. Årsak; manglende fart!

37376[/snapback]

 

Vet ikke helt om manglende fart var årsaken i situasjonen ved målet, for der klovnet de det virkelig til,igjen!Helt utrolig å se at midstoppere på et av lag med Arsenals ambisjoner gjør slike smågutt-fotball feil i to kamper på rad!Ellers er det jo helt klart at de har tempoproblemer, og enda mer bekymringsverdig at de gang på gang blir avslørt som regelrette pingler i duell med Roberts. At de må ty til bryteknep er lavmål...

Link to comment
Share on other sites

På tide å skrive noen linjer.

 

Så kampen i går på hakkete linje fra Kina. Synest det tidvis var bra. Med litt flaks, som laget ikke har for tiden, hadde de vunnet. Ok, flaks at vi ikke fikk 2 straffer mot. Dommeren var latterlig som ikke blåste når både Senderos og Campbell river Roberts overende. Scharner var vel noe heldig som fikk fullføre også.

 

Gratulerer til Wigan som er det beste laget Arsenal har slått i år. De er et prov på at rubler ikke er det eneste som skal til for å lage gode lag. Wigan er ubestridt årets lag i England. Ingen over, ingen ved siden, men mange langt bak. De er også i besittelese av noe sånt som en fornuftig og god chairman. Ikke alle lag som kan slå i bordet med det. Jewell er en smart scouser som fortjener årets manager x 10 for det han har prestert med Wigan. Herlig gjeng spør du meg.

 

Midtforsvaret sliter for tiden. Er det VM tanker som plager Campbell og Senderos? Begge kan i lange baner, men nå fungerer ikke noe. Forstår ikke helt hvorfor Senderos i manges øyne er så dårlig. Det han presterte forrige sesong var enormt. Han kommer tilbake. Tony Adams fremstod ikke som en redning for Arsenal sitt forsvar i sine unge dager. Har ikke tro på at tempoproblemer er årsaken til rotet i forsvarsrekken. Mer samhandling, plassering og forståelse mellom spillerne. Dixon, Bould, Adams og Winterburn var vel ikke sprintere, men sammensveiset til en spiller.

 

Keown er tilbake og trener med Arsenal. Skal vist nok lære unge Diaby duellspill. Kanskje han samtidig kan gi noen tips til forsvaret også. Lurer på om han har forelesninger i god oppførsel også?

 

Reyes sliter en del. Men du verden for en innsats han legger ned. Før eller siden lykkes han igjen. Nekter å tro at han ikke kan finne tilbake formen han var innehaver av i starten av forrige sesong. Kan ikke bare ha vært flaks. Men da var laget i fin flyt fra sesongen uten tap, andre lag var redde dem, og alt fungerte bedre. Slik er det ikke lengre. På tv kan reyes se ut til å slite med alt han foretar seg, men live fra tribunen synest jeg det er anerledes. Ingen har nedlagt så mye arbeid for Arsenal denne sesongen som Reyes.

 

Hleb har ikke vært lenge nok i Arsenal at jeg vil felle noen hard dom over han. Ser lovende ut teknisk sett, men virker som han/Wenger iike har funnet riktig plass og rolle på banen for han. Ser ikke noen grunn til å sette han ut til fordel for Pires. Bob har ikke noen god sesong for Gunners. I noen kamper står han listet i startelveren, men jeg har ikke sett han. Siste eksempel var mot Everton.

 

En blåmann som holder med laget fra Fulham sier at Wenger ikke er noen god Manager. Haha. Prisen for årets morsomste uttallelse går til deg. Er det slik at etter dere selv er reddet av penger og en god manager, så er andre plutselig dårlige? Angående spillere som faller er jeg lett med på at Pires og Reyes spiser gress for ofte. Men du er ikke rette mann til å sette fingeren på det. Robben er vel ikke flinkeste gutt i klassen når det kommer til å stå på beina? Han utmerket seg med mye fint skuespill i EM før han kom til store blå, og har fortsatt der. Kanskje ett av områdene Arsenal og Chelsea er like gode? Bra det er noen.

 

Kampen i går var grei den. Ensete vi kan gjøre er å gratulere Wigan med strålende innsats, og ønske dem lykke til i Cardiff. Håper de nyter hvert minutt av det!

 

Arse

Link to comment
Share on other sites

Ja, ja. Sånn kan det gå. Igjen og igjen. Wigan går etter min mening fortjent videre. Det laget som kjemper hardest og løper mest vinner som oftest. Nå vant vi i går, men ikke overbevisende.

Denne kampen skulle vi vunnet greit med god margin for å nå finalen hvis man tar forutsetningene i betraktning. Vi er en stor klubb overlesset med gode spillere og god økonomi til å hente flere. Wigan er en liten klubb med spillere funnet overflødige i andre klubber. Men de løper og de kjemper!

Hadde VI fylt boksen med spillere i angrep hadde VI vært i finalen. Hadde VI kjempet med hjertet utenpå drakta i 120 minutter hadde VI vært i finalen. Hadde VI brukt flankene som flanker skal brukes hadde VI vært i finalen.

All ære til Wigan for det Jewell og resten av apparatet får ut av ressursene. Flere Arsenal-spillere bør skamme seg en smule i dag for å ikke se hva som trengs til å vinne en slik kamp.

Link to comment
Share on other sites

Ikkje mykje som er usagt om denne kampen, men kjem med nokre få betraktningar:

 

Offensivt er vi GODE. Det er ein underhaldande kamp, frå begge lag - og det kunne fort kome mange fleire mål, begge veiar. Kanskje spesielt vår vei. Personlig tykkjer eg det er skivebom å skulde på det offensive for at vi ikkje går vidare.

 

Defensivt er vi skremmande dårlige, og Roberts viste seg som umulig å få has på. Den mannen fortjente eit mål. Roberts er for øvrig verkeleg ein god angripar.

Link to comment
Share on other sites

37374[/snapback]

Jeg fikk sansen for Johann, sveitser ja!, han hadde hurtigheten.....som kompenserer manglene til Campbell og Senderos. Wigans mål var omtrent det samme som Everton scoret. Årsak; manglende fart!

37376[/snapback]

 

Jeg hadde også helst sett Johann der bak og da helst sammen med Sol! Fart er nødvendig i forsvaret, men det er også muskler... Og med musklene/rutinen til Sol og farten/entusiasmen til Djourou, så kan får vi en fin mix :)

 

Men ellers syns jeg vi gjorde en god kamp! Men så var vi jo hjemme på Highbury og da :huh: Et par skuffelser var det, deriblant Dennis og Hleb. Hleb må lære seg å ikke bruke 6-7 touch hver gang han får ballen, han stopper altfor mange hurtige overganger pga av det!

Link to comment
Share on other sites

Legger man i tillegg til at Wigan ble snytt for 2 klare straffer så er det jo bare å gratulere rett lag med finaleplass.

 

Ellers er det jo meget kult for meg å se at en Arsenal supporter på eget forum faktisk tar opp det jeg har sagt i et par år nå. Wenger er egentlig ikke en så jævlig god manager som enkelte skal ha det til. Han arvet et forsvar, og en forsvarsfilosofi, som han fløyt på en stund. Nå er alle de borte og han må bygge et forsvar selv. Det har jo ikke vært noe suksess akkurat :huh:

 

Når det gjelder angrepsspillet så er han heller ikke her særlig oppegående. Han flyter på å ha verdens beste spiss i Henry, men gurimalla å lett det er å stoppe Arsenal når de spiller som i går. Trangt, trangt, og atter trangt. Det er ytterst sjelden dere skyter fra distanse, men ønsker helst å spille helt inn til 5 meteren.

 

Og når det gjelder knall og fall, så har dere vel 2 av verdens største pingler i stallen. Pires detter jo bare noen kommer mot han, og Reyes er og blir en spanjol. Skal liksom ligge nede og ha jævlig vondt hver gang noen treffer han.

 

Heia Blackburn idag da, så ender både arsenal og Manu uten trofeer i år :)

37379[/snapback]

 

Fuck off. Pell deg bort..

37386[/snapback]

 

Helt enig med Jensegutt!

Medgangsupporterene som holder med Chelsea kan holde srg unna dette forumet, det er et forum for Arsenalsupportere!!!!!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jaja. Ikke noe er som en Reyes-hater på krigsstien...

37385[/snapback]

 

Jeg er absolutt ingen Reyeshater, men blir kraftig provosert av en forståsegpåer som angriper med-debattanter fordi man har forskjellig oppfattelse av kampen. Jeg kan rise og rose spillere, men begrunner hvorfor. Er man uenig så gjerne for meg, men å trekke inn ord som manglende forståelse osv viser kun manglende respekt for andre. Prøv heller å begrunne hvorfor man mener det motsatte slik at diskusjonen kan bli konstruktiv.

Link to comment
Share on other sites

Ellers er det jo meget kult for meg å se at en Arsenal supporter på eget forum faktisk tar opp det jeg har sagt i et par år nå. Wenger er egentlig ikke en så jævlig god manager som enkelte skal ha det til. Han arvet et forsvar, og en forsvarsfilosofi, som han fløyt på en stund. Nå er alle de borte og han må bygge et forsvar selv. Det har jo ikke vært noe suksess akkurat :)

37379[/snapback]

 

Nei, for "The Invincibles" var jo spekka av spelarar frå det forsvaret Arsene arva....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...