Jump to content

2006.01.24 Wigan Athletic H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 287
  • Created
  • Last Reply

Dette er bittert.

 

Vi spillte bra, men når sentrale spillere svikter igjen blir dette vanskelig.

 

Henry, Pires, BERGKAMP og Reyes skal stå for det offensive, men svikter mer eller mindre totalt.

 

Bra kamp av Hleb og Gilberto, Almunia viser også klasse.

 

Vi er så utrolig spak framover, huff og huff!

Link to comment
Share on other sites

Reyes skulle hatt rødt og Wigan er snytt for tre straffer... :( Sjelden at dommeravgjørelser går så til de grader i vår favør.

 

Forøvrig synes jeg Wigan har kommet faretruende etter målet. Dette blir tøft :(

37214[/snapback]

 

SVAK dømming! SVAK!

Utrolig frustrerende å se på!

37242[/snapback]

:angry:

 

Så klarte vi faen meg å tape!!!! Helvete. UT med senderos, han suger!!!!!!!!

37245[/snapback]

Konstruktivt....

Link to comment
Share on other sites

Snipp snapp snute! Dårlig forsvarsspill av gutta på det målet.

 

Føles litt urettferdig. Vi har vært best, men Wigan ga aldri opp. Greit nok!

37244[/snapback]

 

Må si meg enig. God arbeidsmoral i 2 omgang og videre utover, men Wigan jobber på samme effektive måte defensivt som vi gjorde under George Graham. Enorm arbeidskapasitet og moral i dette Wigan laget.

 

Surt, men jeg kan ikke annet enn å gratulere Wigan med byen og laget`s første fotballfinale.

Link to comment
Share on other sites

Ja ja :( Helt fortjent.

 

Rare bytter og ett utrolig dårlig stopperpar koster oss finaleplass :(

37248[/snapback]

 

men van persie scoret han.. :angry:

 

uheldige Senderos da..

37254[/snapback]

uheldig senderos ja, men synes han er "uheldig" altfor ofte og det går ikke ann når man spiller på førstelaget til arsenal. Han er altfor veik og selvom han spiller en god kamp nå og da så holder ikke det når han gjør så mye dumt så ofte som fører til mål

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til Adebayor ankommer, da får vi i alle fall enda litt mer skyts fremover. Han burde klare å smelle inn en del av di sjansene vi skaper hele tiden. Ser det på alle spillerne at vi absolutt ikke er i form denne sesongen. Det er veldig synd, men jeg er helt sikker på at vi kommer sterkere tilbake og vi må jo kunne tåle litt motgang også etter alle disse sesongene med suksess.

Link to comment
Share on other sites

Ja ja :( Helt fortjent.

 

Rare bytter og ett utrolig dårlig stopperpar koster oss finaleplass :(

37248[/snapback]

 

men van persie scoret han.. :angry:

 

uheldige Senderos da..

37254[/snapback]

 

 

Det var mye mer trøkk i angrepsspillet med Henry på banen. Nå er det ikke det faktum at Van Persie kom inn jeg klager på men at det var nettopp Henry som gikk ut.

 

Når det gjelder Senderos så er han ei kløne :( Når sant skal sies så er også Campbell en spiller som tydeligvis har sett sine beste dager. Disse to klønet det til i dag og de gjorde det samme mot Everton.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kroken:D
Reyes skulle hatt rødt og Wigan er snytt for tre straffer... :( Sjelden at dommeravgjørelser går så til de grader i vår favør.

 

Forøvrig synes jeg Wigan har kommet faretruende etter målet. Dette blir tøft :(

37214[/snapback]

 

SVAK dømming! SVAK!

Utrolig frustrerende å se på!

37242[/snapback]

:angry:

 

 

Så klarte vi faen meg å tape!!!! Helvete. UT med senderos, han suger!!!!!!!!

37245[/snapback]

Konstruktivt....

37259[/snapback]

 

Og med :( mener du?

Link to comment
Share on other sites

Vi har all grunn til å være skuffet, men Wigan har fulgt oss i to kamper og all ære til dem!!!

 

Gratulerer Wigan!

 

Nå må vi virkelig samle oss.

 

Vil gjerne ofre FA cupen også om det er det som skal til for at vi tar 4. plassen.

 

Mot West Ham blir mye likt som idag og da håper jeg vi tar sjansene.

Link to comment
Share on other sites

Virka som om Henry hadde fått seg en smell. Han satte seg ofte ned og det så nesten ut som om han hadde vondt når han gikk av banen, så det kan jo evt være årsaken til at han gikk av. Vi får se hva som dukker opp av nyheter etterhvert, men håper inderlig ikke at så er tilfelle i alle fall. Viktig at vi har han frisk og rask!

Link to comment
Share on other sites

Reyes skulle hatt rødt og Wigan er snytt for tre straffer... :( Sjelden at dommeravgjørelser går så til de grader i vår favør.

 

Forøvrig synes jeg Wigan har kommet faretruende etter målet. Dette blir tøft :(

37214[/snapback]

 

SVAK dømming! SVAK!

Utrolig frustrerende å se på!

37242[/snapback]

:angry:

 

Så klarte vi faen meg å tape!!!! Helvete. UT med senderos, han suger!!!!!!!!

37245[/snapback]

Konstruktivt....

37259[/snapback]

Og med det mener du?

37268[/snapback]

Hvorfor er det så frustrerende for deg å se Arsenal slippe unna straffer imot?

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele
Dette er bittert.

 

Vi spillte bra, men når sentrale spillere svikter igjen blir dette vanskelig.

 

Henry, Pires, BERGKAMP og Reyes skal stå for det offensive, men svikter mer eller mindre totalt.

 

Bra kamp av Hleb og Gilberto, Almunia viser også klasse.

 

Vi er så utrolig spak framover, huff og huff!

37255[/snapback]

 

Vi spilte til tider bra, men ærlig talt, så bra var det ikke. Frisparket til VP var herlig. Gilbert og Almunia spiller bra. MEN, som du sier, sentral spillere svikter kapitalt. Henry må unntas fra kritikken - han scorer et mål. Gilberto slår knapt en god pasning hele kampen - han må trene på standard innsidepasning. Reyes skaper nada, men syter mye. Campbell og Senderos sikrer ikke for hverandre, men rører mye. Det er nesten aldri sikring når Wigan kommer. Lauren: jeg talte antall ganger han slo pasning med venstrefoten i 2. omg (jfr venstreback). Antallet: 0! Det gjør at han ofte må ta en berøring ekstra slik at motstanderen kommer oppi ham.

 

:angry: Er relativt frustrert nå, selvfølgelig. Kjipt å se et lag med så mye potensiale tape kamp etter kamp.

Link to comment
Share on other sites

Blir frustrert av å se på stopperene våre idag,wigan kunne fort fått 2 straffer å all den nølingen der bak er skremende!Håper Berkamp selv kan begrense spilletiden sin resten av sesongen,viser vel idag som mange ganger før at hans tid er OVER!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Synd!

 

For som United-fan hadde jeg ønsket å møte Arsenal!

 

Drømmen hadde vært 0-0 etter å ha bli rundspilt etter alle kunstens regler i 120 minutter, for deretter å vinne på straffespark!! Ja til forveksling likt det som skjedde sist lagene møttes i cup-finale!

37250[/snapback]

 

Likte fjorårsfinalen godt. Det gjør neppe du! :angry:

 

Det kunne ha blitt en spennende finale mellom Arsenal og Man U, om Man U klarer å ta Gamsten...

Link to comment
Share on other sites

Får prøve meg på en spillerbørs midt oppi alt..

 

Almunia - Redder oss flere ganger 8 BB

Gilbert - Denne gutten kan bli stor 8

Lauren - Sliter med å posisjonere seg på venstre 5

Senderos - Trenger nok litt hvile nå, virker fullstendig blottet for selvtillit 4

Campbell - Over the top 5

Hleb - Hans beste kamp etter skaden 8

Reyes - Ligger for det meste på bakken og rister på hodet, lykkes ikke med mye 5

Diaby - Viser potensiale! Balanserer midtbanen mye bedre enn Gilberto/Flamini 7

Gilberto - Bedre enn mot Everton, men fortsatt svakt 5

Bergkamp - Dårlig de første 90. Kommer seg i ekstra omg. 6

Henry - Kunne scot fler, men er god 8

 

Flamini - Begynner å miste litt trua 5

Pires - Fortjener ikke ny kontrakt med dette spillet 5

van Persie - Pent mål 7

 

 

Forsvaret - med unntak av unge Gilbert - svikter, mister all balanse på midten etter at Diaby går ut. Og vi sliter fremover etter at Hleb og Henry går ut. Mye positivt å ta med seg, men er igjen litt oppgitt over Wengers valg under kampen.

 

Da går det mot en ny søvnløs natt............ Huff..

Link to comment
Share on other sites

Det har slått meg i flere kamper. Senderos og Campbell er én stor kjøttklump for mye. Altfor like. Jeg vil ha spillende midtstoppere God damn it, som kan klarere en ball, som kan beholde roen. Dette har gjentatt seg litt for mange kamper nå.

 

Hvorfor Flamini kom inn i andre, vet jeg ikke. Han gjorde i allefall ingenting for å heve laget. Og Bergkamp, vel, det er stygt å si det, men nå begynner jeg å bli glad for at det nærmer seg slutten. Han har ikke lenger fysikken. Verken fart, styrke eller utholdenhet er som det en gang var. Det har selvsagt en sammenheng med at han nærmer seg 37, men spørsmålet er om han ikke burde kastet inn håndkleet etter forrige sesong.

 

Gilberto var ikke så verst i dag, synes jeg, det skal han ha. Backene var bra, spesielt morsomt med Gilbert som igjen imponerer. Hleb, vel, han driblet og har sublime ballkontroll, men nr 13 - fotball er et lagspill, ikke et soloshow i dribleserier.

 

Henry var et angrep alene. Bergkamp var anonym, Reyes prøvde og prøvde, men feilet og feilet. Som han har gjort i altfor mange kamper. Hvorfor han i det hele tatt tok straffen, aner jeg ikke. Har han noen gang tatt en straffe på seniornivå før?

 

Alt i alt skuffet, men ikke overrasket. Slik kampen utviklet seg etter 1-0 syntes jeg det hele tiden lå i kortene. At det var sterke Jason Roberts som scoret var ikke tilfeldig. Han var en konstant trussel i 120 min. med fysikken sin. Fantastisk god med ryggen mot mål.

Link to comment
Share on other sites

Da var vi ute av denne cupen.

 

Frustrerende kamp for begge lag. Arsenal skaper nok sjanser til å ro dette i land, mens dommeren gjør mye rart. Wigan skulle hatt 2 straffespark,og hadde i tillegg 2-3 gode sjanser.

 

Det som skuffer meg mest er:

Senderos sine stadige klareringer på hodet, og sitt markeringspill på angrepspilleren. Det skjedde sist mot Everton, og det skjer idag igjen. Han må ligge tett oppe i slike spillere, gir du de 2-3meter uten skikkelig press, ja da skaper det sjanser (OG MÅL.....)

 

Kan faktisk tenke meg Djourou mot Bolton til helga, for at Senderos skal få en liten pause..

 

Gilbert spiller en strålende kamp som høyreback, og setter han som lagets beste.

Reyes jobber bra, og har flere gode passninger. Irriterer meg at kommentatoren slakter han hele tiden, selv om han hadde også noen mindre vellykkede raid. Var likevel godkjent innsats fra nummer 9.

Persie: Et fantastisk mål, og jobbet bra i de minuttene han fikk spille.

 

 

Ellers synes jeg vi gjør det bra i store perioder,men blir stoppet av en fantastisk keeper. Likevel, med straffe (til Wigan) og rødt kort til Wigan i 1.omgang, så hadde det vært artig å sett hva kampbildet hadde blitt resten av kampen.

 

Sier ikke så mye, lar heller andre slakte spillerene OG Wenger.

Dette var en kamp som kunne gått begge veier, men slik er livet. Mye positivt å ta med seg videre i denne kampen, så får heller gutta slå tilbake i fa cupen til helga :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...