Jump to content

2006.01.24 Wigan Athletic H


Andain

Recommended Posts

Jeg kan ikke se kamper på SporteN lenger. Har skiftet grunnpakke i Lyse!

 

Derfor blir det et nytt forhåpentligvis forsøk med streaming og greier... Håper inderlig de sender den på Guangdong. Da vet jeg ta jeg får det til.

 

Ellers er jeg utrolig spent med masse forventninger til Diaby. Tenk om vi kunne få til noe stort med den karen!

 

Gleder meg til kvelden....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 287
  • Created
  • Last Reply
Guest Ola Løvsletten

interessant det wenger sier på arsenal.com

 

et godt poen at vi trenger seier og avansement for å spille på oss selvtillit til de tøffe cup-kampene vi har i vente

 

Wigan er et godt lag,men når vi mønstrer flere A-lagsspillere enn sist, og i tillegg befinner oss på Highbury ligger det an til seier

 

Diaby tror jeg starter i dag, skal bli veldig spennende å se han

 

gleder meg til kampen

 

et høydepunkt i uka å se Arsenal på en hverdag

Link to comment
Share on other sites

Det er bortemålsregel sånn at det er kun ved 1-0 det kan bli ekstraomganger Sant?

 

Nei, bortemålsregelen gjelder kun etter ekstraomganger.

37119[/snapback]

 

Du mener ikke dette? Er det bortemålsregel så gjelder denne ved fulltid og ikke ellers. Jeg vet ikke, men jeg tror ikke bortemålsregelen gjelder ligacupen.

Link to comment
Share on other sites

Det er bortemålsregel sånn at det er kun ved 1-0 det kan bli ekstraomganger Sant?

 

Nei, bortemålsregelen gjelder kun etter ekstraomganger.

37119[/snapback]

 

Du mener ikke dette? Er det bortemålsregel så gjelder denne ved fulltid og ikke ellers. Jeg vet ikke, men jeg tror ikke bortemålsregelen gjelder ligacupen.

37120[/snapback]

http://www.arsenal.com/article.asp?article...t+in+Semi-Final

Link to comment
Share on other sites

Det er bortemålsregel sånn at det er kun ved 1-0 det kan bli ekstraomganger Sant?

 

Nei, bortemålsregelen gjelder kun etter ekstraomganger.

37119[/snapback]

 

Du mener ikke dette? Er det bortemålsregel så gjelder denne ved fulltid og ikke ellers. Jeg vet ikke, men jeg tror ikke bortemålsregelen gjelder ligacupen.

37120[/snapback]

 

Fra www.carlingcup.com;

 

"In the Semi-Final ties , if the aggregate score is level at the end of the second game an extra half-hour shall be played. If the aggregate score are still level at the end of extra time the tie shall be decided by goals scored away from home counting twice. If the teams remain equal after this procedure the tie shall be determined by the taking of kicks from the penalty mark in accordance with the Laws of Association Football".

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å se denne kampen på SportN. TRor vi vinner, det skylder Arsenal oss :D :D

37115[/snapback]

 

Arsenal skylder oss absolutt ingeting!!!

37118[/snapback]

 

Arsenal skylder supporterne absolutt alt. Uten supportere, hadde det vært umulig å drive klubben

Link to comment
Share on other sites

Når kan Walcott begynne å spille kamper for Gunners?

37099[/snapback]

 

Når Arsene Wenger mener han er klar til å spille kamper for Arsenal, han slutter seg til laget om ikke så alt for lenge (Wenger uttalte for en stund tilbake at Theo skulle få hvilt seg ca. 10 dager).

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å se denne kampen på SportN. TRor vi vinner, det skylder Arsenal oss :D :D

37115[/snapback]

 

Arsenal skylder oss absolutt ingeting!!!

37118[/snapback]

 

Arsenal skylder supporterne absolutt alt. Uten supportere, hadde det vært umulig å drive klubben

37123[/snapback]

 

Det kommer vel helt ann på hva du legger i "Arsenal skylder supporterne absolutt alt". Uten supportere (noe som er helt usannsynlig) hadde det nok vært fullt mulig å drive klubben, men da snakker vi kanskje i samme serie som vår kjære nabo Barnet.

 

Men som Arsenal supporter kan man nok forvente at klubben skal være med å kjempe om de aller gjeveste pokalene (og i tillegg Carling Cup), men kan på ingen som helst måte se at klubben "skylder" oss samtlige tittler. For all del uten den supporter massen som Arsenal har, er det klart at det stilles store forvetninger til laget og resultatene.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å se denne kampen på SportN. TRor vi vinner, det skylder Arsenal oss :D :D

37115[/snapback]

 

Arsenal skylder oss absolutt ingeting!!!

37118[/snapback]

 

Arsenal skylder supporterne absolutt alt. Uten supportere, hadde det vært umulig å drive klubben

37123[/snapback]

 

Arsenal kan fint klare seg uten supportere som har en slik innstilling. Arsenal presterer nemlig så bra, at det er mange der ute som føler seg beæret over å få følge dette laget!

Link to comment
Share on other sites

Den skal gå på Super Soccer. Har ikke noe link til den kanalen, men følg med her :D

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å se denne kampen på SportN. TRor vi vinner, det skylder Arsenal oss :D :D

37115[/snapback]

 

Arsenal skylder oss absolutt ingeting!!!

37118[/snapback]

 

Arsenal skylder supporterne absolutt alt. Uten supportere, hadde det vært umulig å drive klubben

37123[/snapback]

 

Arsenal kan fint klare seg uten supportere som har en slik innstilling. Arsenal presterer nemlig så bra, at det er mange der ute som føler seg beæret over å få følge dette laget!

37127[/snapback]

 

Så flott at vi har så fantastiske supportere som deg da :D :D

Link to comment
Share on other sites

Guest sas2002

finnes det linker? ser rundt om kring på .fbtz.com forumet der står det litt rykter men fan skal ikke gå glipp av denne kampen???

 

 

let etter linker folkens,

Link to comment
Share on other sites

Her er kveldens lag:

 

Almunia

Gilbert - Senderos - Campbell - Lauren

Hleb - Gilberto - Diaby - Reyes

Bergkamp - Henry

 

Subs:

Poom, Djourou, Pires, Flamini, van Persie

37162[/snapback]

 

kommer til å bli interessant å se Diaby :) Et veldig sterkt lag dette, så da får vi håpe at vi klarer å snu kampen til vår fordel og komme oss videre til ligacupen. Lenge siden vi vant ligacupen, så hadde vært gøy å vinne det trofeet igjen :o

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...