Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Helt latterlig at vi ikke solgte Bendtner i januar når det så godt som ble bekreftet at Newcastle la inn et sjokkbud på nesten £17M for Bendtner når Carroll forsvant..

 

Men, men. £9M er bedre enn ingenting :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Solgt Bendtner og kjøpt Samba for pengene hadde vært en grei løsning. I stedet ble det Bendtner på vingen og Squillaci. :lol:

 

Bra du klarer å le av det ;) Sjokkerende dårlig valg av AW...

 

Burde tatt pengene, men vi skal huske på at han var meget viktig i kampene mot Barca f.eks.

 

Som når han kunne sendt oss videre i siste spilleminutt på Nou Camp, men klønet med mottaket?

Link to comment
Share on other sites

Greit at Bendtner blir solgt, siden Wenger missbruker han på vingen uansett.. Men hvis han blir solgt til en annen Permier League klubb er jeg dessverre sikker på at han kommer til å putte veldig mye, også mot oss. Bendtner som SPISS, kan bli og er delvis en meget god målscorer.

Link to comment
Share on other sites

Burde tatt pengene, men vi skal huske på at han var meget viktig i kampene mot Barca f.eks.

 

Tror du tenker på 09/10 sesongen. I 10/11 var han temmelig elendig mot Barcelona og spilte vel bare litt i bortekampen?

Link to comment
Share on other sites

Hadde han ikke assisten på både Arshavin og Van Persie?

 

Assisten til Arshavin var Nasri etter en genial pasning fra Fabregas (men, Bendtner sentret ballen til Wilshere etter en pasning fra Koscielny som ga den videre til Cesc) og van Persie sin var fra en temmelig elegant lobb av Clichy.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Wenger skal vistnok forlange 15 mill £ for dansken. Er han tett i pappen? Han er fan ikke verdt 1 mill en gang! Wenger skal være sjeleglad om noen vil betale for den arrogante og selvopptatte fjompen.

 

Er vel et lager med Hubba Bubba og som skal med på lasset da. Helt grei sum da :P

Link to comment
Share on other sites

Wenger skal vistnok forlange 15 mill £ for dansken. Er han tett i pappen? Han er fan ikke verdt 1 mill en gang! Wenger skal være sjeleglad om noen vil betale for den arrogante og selvopptatte fjompen.

 

haha, noe av det beste jeg har hør rundt Bendtner på lenge :P

 

Jeg mener det budet på £10 som kom inn, burde vært akseptert...

Link to comment
Share on other sites

haha, noe av det beste jeg har hør rundt Bendtner på lenge :P

 

Jeg mener det budet på £10 som kom inn, burde vært akseptert...

 

Jeg blir så imponert over at folk vet så veldig mye. Hvordan vet du at vi har fått inn et tilbud på £10 mill? Hvordan vet noen at Wenger forlanger £15 mill for Bendtner?

 

Hele silly season er full av tvilsomme rykter og personlig har jeg stort sett et veldig avslappet forhold til det som skjer i denne perioden. Om vi har hatt en god eller dårlig overgangsvindu kan vi først vite når vinduet stenger siste dagen i denne måneden. Jeg vil imidlertid legge til at jeg hadde håpet at vi hadde avklart ankomster og avganger til nå, det har vi sannsynligvis ikke så jeg er litt misfornøyd med akkuart det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir så imponert over at folk vet så veldig mye. Hvordan vet du at vi har fått inn et tilbud på £10 mill? Hvordan vet noen at Wenger forlanger £15 mill for Bendtner?

 

Hele silly season er full av tvilsomme rykter og personlig har jeg stort sett et veldig avslappet forhold til det som skjer i denne perioden. Om vi har hatt en god eller dårlig overgangsvindu kan vi først vite når vinduet stenger siste dagen i denne måneden. Jeg vil imidlertid legge til at jeg hadde håpet at vi hadde avklart ankomster og avganger til nå, det har vi sannsynligvis ikke så jeg er litt misfornøyd med akkuart det.

 

 

Selvfølgelig, alt er jo bare rykter. Men, både Dortmund, Galatasaray og Sporting har vært på banen med en sum på rundt £10 mil.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir så imponert over at folk vet så veldig mye. Hvordan vet du at vi har fått inn et tilbud på £10 mill? Hvordan vet noen at Wenger forlanger £15 mill for Bendtner?

 

Hele silly season er full av tvilsomme rykter og personlig har jeg stort sett et veldig avslappet forhold til det som skjer i denne perioden. Om vi har hatt en god eller dårlig overgangsvindu kan vi først vite når vinduet stenger siste dagen i denne måneden. Jeg vil imidlertid legge til at jeg hadde håpet at vi hadde avklart ankomster og avganger til nå, det har vi sannsynligvis ikke så jeg er litt misfornøyd med akkuart det.

 

Det eneste budet jeg har hørt som fra temmelig troverdige kilder var fra Newcastle i januarvinduet når Carroll var på vei ut døra. Visstnok rundt £15-17M, men dette ble blankt avslått av Arsenal.

 

Hvorvidt det kan diskuteres om hvor troverdig det var eller ikke er helt klart, men en ting er hvertfall sikkert og det er at siden januar så har prisen for Bendtner betydelig skrumpet inn etter temmelig labre opptredener og det faktum at både klubb og spiller har vært temmelig vokale om at de ønsker å skille lag.

 

£8-10M burde være godt nok til å la han gå innen overgangsvinduet stenger. Han kan rett og slett ikke bli i Arsenal etter 1 september.

 

Forøvrig: Noen som tror Bendtner kunne fått en liten "reality check" om hvor god han er hvis absolutt ingen klubber virkelig er interesserte i han? :P

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig: Noen som tror Bendtner kunne fått en liten "reality check" om hvor god han er hvis absolutt ingen klubber virkelig er interesserte i han? :P

Snarere tvert imot. Hvis ingen byr så er det fordi de ikke har penger nok :)

Link to comment
Share on other sites

Sesongen 2010/11 spilte Bendtner kun 1460 minutter av våre totalt 5250 spilleminutter. Det tilsvarer i overkant av 16 kamper og er i underkant av 28% av total spilletid.

 

Mens Bendtner var på banen scoret vi 35 mål og slapp inn bare 12. Pr 90-minutter gir det 2,16 scorede mål og 0,74 innslupne.

 

I løpet av de 3790 minuttene Bendtner IKKE var på banen scoret vi 84 mål og slapp inn 52. Pr 90-minutter gir det 1,99 scorede mål og 1,23 innslupne.

Link to comment
Share on other sites

Sesongen 2010/11 spilte Bendtner kun 1460 minutter av våre totalt 5250 spilleminutter. Det tilsvarer i overkant av 16 kamper og er i underkant av 28% av total spilletid.

 

Mens Bendtner var på banen scoret vi 35 mål og slapp inn bare 12. Pr 90-minutter gir det 2,16 scorede mål og 0,74 innslupne.

 

I løpet av de 3790 minuttene Bendtner IKKE var på banen scoret vi 84 mål og slapp inn 52. Pr 90-minutter gir det 1,99 scorede mål og 1,23 innslupne.

Jeg håper Bendtner blir og får enda flere sjanser i år. Helst som midtspiss. Uansett så tilfører hodestyrken hans laget vårt veldig mye både på dødballer i mot og dødballer i angrep. I tillegg så er han en av få spillere som gidder å ta skikkelige løp inne i boksen(men dette har vi mest sett når han har fått spille midtspiss). Tror kanskje likevel at han ikke kommer til å få ut sitt potensiale i Arsenal nettopp pga spillestilen vår. Mener han kunne blomstret i et lag som baserer spillet sitt(og øver!) mer på innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...