Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Kanskje det ville vært like greit å kvitte seg med dansken? Han har jo de siste årene vært mye involvert i mye utenomsportslig. Vi husker nok alle oppførselen mellom Bendtner og Adebayor under cup kampen mot spurvene for et par år siden, og det er vell en kjent sak at de to ikke var særlig gode venner. Nå vet vi alle at Adebayor er en stor idiot, og kan godt forstå at dansken ikke likte han, men alle saker har to sider. Kanskje det var Bendtner som var det største uromomentet? Vi så hvilke resultater det ga defensivt etter vi kvittet oss med Toure, som ikke kom overens med Gallas. Nå forsvinner nok Gallas også, og da står vi bare igjen med et uromoment igjen i laget. Bendtner virker som en type som er lett å like, men også lett å ikke like, og jeg tror det kommer til å slå positivt ut for laget å kvitte oss med Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Trodde dette var en spiller man bare kunne like, like og fortsette å like til evig tid! Men det stoppet virkelig her. Håper han råtner i Wankership eller noe.

 

 

Dette er slike innlegg som har gjort at forumet har blitt så dårlig de siste årene, håpløst!! <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke tenke meg at Bendtner har uttalt seg på den måten. Dagbladet er søppel, så jeg ønsker ikke å trekke noen raske konklusjoner. Først og fremst må Bendtner spille seg til fast plass på laget, og han gjør ikke veien kortere hvis disse utsagnene stemmer.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

La merke til at Bendtner ikke er med til Østerrike, og syns det er litt rart. Spillere som Sagna, Clichy, Diaby og Song var også med i VM, men røk ut i gruppespillet, tydelig at Bentner har fått en lengre ferie enn dem? Har kanskje noe med skaden hans å gjøre.

 

Edit; glem det, leste dette nå: "... while some players are absent due to injury.."

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6458650,00.html

Jeg har trua på Bendtner i år! Han liker å snakke mye i mediene, men tiden vil vise. Jeg synes han hadde en positiv innhopp mot Birmingham.

Synes det har vært vel mye snakk på den gutten. "Put your money where your mouth is" er vel noe han burde vurdere snart :)

Link to comment
Share on other sites

Siterer Nettavisen i omtale om dagens cup kamp: "likeså er det ventet at målmaskinen Nicklas Bendtner starter."

 

Moro og se positiv omtale om Arsenals gutter i norske aviser. Som regel har Bendtner blitt omtalt i helt andre ordlag av norske "sportsjournalister", om de kan kalles det.

Link to comment
Share on other sites

Siterer Nettavisen i omtale om dagens cup kamp: "likeså er det ventet at målmaskinen Nicklas Bendtner starter."

 

Moro og se positiv omtale om Arsenals gutter i norske aviser. Som regel har Bendtner blitt omtalt i helt andre ordlag av norske "sportsjournalister", om de kan kalles det.

De to målene han har scoret på ca 90 minutter, er virkelig en "målmaskin" verdig ;)

Link to comment
Share on other sites

Tydeligvis at han lært noe av Thierry. Vil si begge måla hans i de 2 siste er klassiske Henry/DB mål.

Med en målkåt Walcott også der må det jo bli mye mål.

Angrepsmessig er vi fryktinngytende med alle på plass.

Eneste er Vela som jeg syns faller litt utenom.

Link to comment
Share on other sites

Tydeligvis at han lært noe av Thierry. Vil si begge måla hans i de 2 siste er klassiske Henry/DB mål.

Med en målkåt Walcott også der må det jo bli mye mål.

Angrepsmessig er vi fryktinngytende med alle på plass.

Eneste er Vela som jeg syns faller litt utenom.

 

Godt oppsummert!

 

Hvis Bendtner og Walcott fortsetter som så gode målgarantister, så bør dette bli bra. Tar vi med Chamakh og Arshavin, så har vi mange strenger å spille på. I bakhånd venter en spillesugen nederlender. Vela fikk lite til å stemme i går, men har scoret noen fine mål så langt i år. Satser på at han er rett rundt hjørnet.

 

Har virkelig sansen for Bendtner! Og hvilke fantastiske mål han har gjort etter comebacket. Nesten like fine som seiersmålet (2-1) på yidsa hjemme på Emirtaes for et par sesonger siden. :)

Link to comment
Share on other sites

Godt oppsummert!

 

Hvis Bendtner og Walcott fortsetter som så gode målgarantister, så bør dette bli bra. Tar vi med Chamakh og Arshavin, så har vi mange strenger å spille på. I bakhånd venter en spillesugen nederlender. Vela fikk lite til å stemme i går, men har scoret noen fine mål så langt i år. Satser på at han er rett rundt hjørnet.

 

Har virkelig sansen for Bendtner! Og hvilke fantastiske mål han har gjort etter comebacket. Nesten like fine som seiersmålet (2-1) på yidsa hjemme på Emirtaes for et par sesonger siden. :)

 

eneste er denne Arshavin.... han har virkelig ikke overbevist i år. Og denne formduppen hans har nå vart i 2 måneder... og veldig mange kamper. Må vvære slutt på klippekortet snart nå...?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...