Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

noen som vet hvor mye drakta vil koste, med frakt, porto osv osv, hvis man bestiller den fra Arsenal.com? og vil vi få den til 25. Juni her i Norge å?

 

vil gjerne ha den så fort som mulig, nydelig drakt! blir Arshavin 23 på meg :!:

 

fett bilde zaY- btw :proud: håper for man u supportenes skyld at det ikke er drakta dems, styggere drakt skal man lete lenge etter

Link to comment
Share on other sites

noen som vet hvor mye drakta vil koste, med frakt, porto osv osv, hvis man bestiller den fra Arsenal.com? og vil vi få den til 25. Juni her i Norge å?

 

vil gjerne ha den så fort som mulig, nydelig drakt! blir Arshavin 23 på meg :!:

 

fett bilde zaY- btw :proud: håper for man u supportenes skyld at det ikke er drakta dems, styggere drakt skal man lete lenge etter

 

Alt står på Arsenal.com, når du bestiller der vil det etterhvert vises hvor mye det koster for frakt osv. Ikke glem at det i tillegg kommer ett tollbelegg på 25% når du henter drakta på posten.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle han fått nytt nummer?

 

Ikke det at jeg tror at han kommer til og bytte, men hvorfor byttet Fabregas? Hvorfor byttet Toure?

Så er jo mulig for at bytter hvis han har lyst til det. Lite sannsynlig, men er alltid en viss sjanse.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle han fått nytt nummer?

 

Ikke det at jeg tror at han kommer til og bytte, men hvorfor byttet Fabregas? Hvorfor byttet Toure?

Så er jo mulig for at bytter hvis han har lyst til det. Lite sannsynlig, men er alltid en viss sjanse.

Er ikke Arshavin veldig stor fan av nr. 10? skal ikke se bort i fra at han tar over det nummeret den dagen Gallas legger skoene på hylla. Personlig håper jeg ikke det skjer før om mange år!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle han fått nytt nummer?

 

Ikke det at jeg tror at han kommer til og bytte, men hvorfor byttet Fabregas? Hvorfor byttet Toure?

Så er jo mulig for at bytter hvis han har lyst til det. Lite sannsynlig, men er alltid en viss sjanse.

Er ikke Arshavin veldig stor fan av nr. 10? skal ikke se bort i fra at han tar over det nummeret den dagen Gallas legger skoene på hylla. Personlig håper jeg ikke det skjer før om mange år!

 

Mener å huske at Gallas sitt yndlingsnummer er 13, kan hende Gallas tar 13 i sommer og Arshavin tar 10? Sikkert ikke veldig sannsynlig dog :P

 

Her er en artikkel om en mulig ny tredjedrakt. Hvis det er som de sier at retro drakta kun var for en sesong så skal man ikke se bort ifra at denne drakta kan være erstatningen. Tror ikke vi får så mye bruk for den uansett om det stemmer B)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hvis den tredje blir den hvite som ligger rundt om kring på nett så blir jeg skuffet. Minner mer om en baseball trøye. Selv om jeg liker årets borte drakt og hjemme så er det litt komisk at hjemmedrakten ser mer ut som en charlton drakt, bortedrakt i likhet med chelsea(fargen isåfall) og da en tredjedrakt som ligner en spurs drakt med baseball trend :P

 

Jaja, tulling som jeg er så kjøper jeg vel den også ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis den tredje blir den hvite som ligger rundt om kring på nett så blir jeg skuffet. Minner mer om en baseball trøye. Selv om jeg liker årets borte drakt og hjemme så er det litt komisk at hjemmedrakten ser mer ut som en charlton drakt, bortedrakt i likhet med chelsea(fargen isåfall) og da en tredjedrakt som ligner en spurs drakt med baseball trend :)

 

Jaja, tulling som jeg er så kjøper jeg vel den også :D

Klubben har tydeligvis gått bort fra sine prinsipper ved å degradere forrige bortedrakt til tredjedrakt. Nå er det to nye draktsett hver sesong. Jaja, kapitalismen råder så lenge tullinger som kellex og undertegnede finnes.

Link to comment
Share on other sites

Hvis den tredje blir den hvite som ligger rundt om kring på nett så blir jeg skuffet. Minner mer om en baseball trøye. Selv om jeg liker årets borte drakt og hjemme så er det litt komisk at hjemmedrakten ser mer ut som en charlton drakt, bortedrakt i likhet med chelsea(fargen isåfall) og da en tredjedrakt som ligner en spurs drakt med baseball trend :)

 

Jaja, tulling som jeg er så kjøper jeg vel den også :D

Klubben har tydeligvis gått bort fra sine prinsipper ved å degradere forrige bortedrakt til tredjedrakt. Nå er det to nye draktsett hver sesong. Jaja, kapitalismen råder så lenge tullinger som kellex og undertegnede finnes.

 

Draktsalget er jo en viktig inntektskilde, se bare på da Zidane ble kjøpt av Real for en halv millijard. Draktsalget etter det finnansierte nesten hele signeringen.

 

Når gjelden fra vår nye stadion er godt slettet kan de heller senke billettprisene. De holder ikke akkurat arbeiderklassenivå

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da kom den nye bortedrakta levert på døra!! Arshavin#23. (tredje drakt med russeren allerede...)

 

Hadde også bestilt bortedrakta fra '89, så jeg fikk også den, sammen med en sekk, pengebok og badeball fra Arsenal som man får i tillegg til bortedrakta. Og når Gunners Post også kom tidligere i dag ble det nesten som juleaften for meg :D Så ut som et herlig blad, nok en gang!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...