Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Men jeg er ferdig vokst for lenge siden,

 

Nåja, litt mer potetgull og litt mindre trim, og vips så er du oppe i L

 

Hehe...du sier noe der ja. Får styre unna potetgullet og trimme litt mer da :)

Link to comment
Share on other sites

Har sittet og sett på det norske damelaget spille OL-kamp. Syntes det var noe kjent med drakten, og joda det var noe kjent, drakten likner umisskjennelig på Arsenals hjemmedrakt. Arsenals drakt har en tynn mørk stripe mellom det røde og hvite og produsenten er en annen (Umbro), men på Tv'en ser de svært like ut. :P

Link to comment
Share on other sites

Årets drakter er rett og slett katastrofalt stygge.

 

En Arsenal-drakt skal ha hvite ermer for pokker! Det er liksom det som er greia. Ser snart ikke forskjell på oss, Pool og Manure.

 

Fjorårets bortedrakt var nydelig. Hvit og burgunder. Burgunder representerte en genial kobling til fortida.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har noen steder å anbefale meg å kjøpe den nye drakta fra? Snakker først og fremst om nettbutikker. Finnes det noen som sender som gave for å hindre toll?

 

Er det noen som har erfaringer med www.subsidesports.com?

 

Ja. En voldsomt dårlig sådan.

Link to comment
Share on other sites

Årets drakter er rett og slett katastrofalt stygge.

 

En Arsenal-drakt skal ha hvite ermer for pokker! Det er liksom det som er greia. Ser snart ikke forskjell på oss, Pool og Manure.

 

Fjorårets bortedrakt var nydelig. Hvit og burgunder. Burgunder representerte en genial kobling til fortida.

Jeg er uenig med deg i at de er stygge, men jeg, som alle andre savner nok helhvite ermer.

 

Har begge draktene og jeg synes begge er fine. ;)

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har noen steder å anbefale meg å kjøpe den nye drakta fra? Snakker først og fremst om nettbutikker. Finnes det noen som sender som gave for å hindre toll?

 

Er det noen som har erfaringer med www.subsidesports.com?

 

Jeg kjøpte både hjemme- og bortedrakten fra arsenal.com med ca. 1 mnd. mellomrom nå i sommer.

De sendte faktisk begge trøyene som gave slik at jeg slapp moms og toll ;) Det var jo hyggelig. ;)

Kostet meg 500-600 kr. pr. trøye.

Enten har de begynt med det nå når de sender utenlands eller så var jeg bare "the lucky one" ;)

 

Ellers har vel gunners.no fått den nye hjemmedrakten nå.

www.fotballshop.no har også et bra utvalg, men er nok ikke av de billigste.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har noen steder å anbefale meg å kjøpe den nye drakta fra? Snakker først og fremst om nettbutikker. Finnes det noen som sender som gave for å hindre toll?

 

Er det noen som har erfaringer med www.subsidesports.com?

 

Jeg kjøpte både hjemme- og bortedrakten fra arsenal.com med ca. 1 mnd. mellomrom nå i sommer.

De sendte faktisk begge trøyene som gave slik at jeg slapp moms og toll ;) Det var jo hyggelig. ;)

Kostet meg 500-600 kr. pr. trøye.

Enten har de begynt med det nå når de sender utenlands eller så var jeg bare "the lucky one" ;)

 

Ellers har vel gunners.no fått den nye hjemmedrakten nå.

www.fotballshop.no har også et bra utvalg, men er nok ikke av de billigste.

 

slapp du å betale toll?! ;) Jeg betalte 266 kroner i toll, og drakten kostet meg 56 pund, kunne like godt kjøpt den på fotballshop eller torshov sport..

er det en butikk jeg anbefaler å kjøpe drakter, så er det Torshov Sport. De har en sjappe som ligger på torshov, i tillegg så har de nettbutikk med et bra utvalg! Vet at hjemmetrøya kom på Torshov sport 2 dager etter at den ble "released" :P

Link to comment
Share on other sites

Aha. Takker. Jeg fikk faktisk en bestilling fra Arsena.com tidligere som var merket som gave (den kostet riktignok under 200 - under tollgrensa). Jeg angrer på at jeg ikke forhåndsbestilte på Arsenal.com for å få gavekort. Hm. Jeg får se litt videre. ;)

Link to comment
Share on other sites

Årets drakter er rett og slett katastrofalt stygge.

 

En Arsenal-drakt skal ha hvite ermer for pokker! Det er liksom det som er greia. Ser snart ikke forskjell på oss, Pool og Manure.

 

Fjorårets bortedrakt var nydelig. Hvit og burgunder. Burgunder representerte en genial kobling til fortida.

Jeg er uenig med deg i at de er stygge, men jeg, som alle andre savner nok helhvite ermer.

 

Har begge draktene og jeg synes begge er fine. ;)

 

Åkei da, jeg tok litt hardt i der. Hjemmedrakten er jo ikke isolert sett stygg. Kan det være slik at det er de samme menneskene som forkaster hvite ermer prinsippet som kommer opp med det geniale opplegget med å spille siste sesong på Highbury i burgunder drakter? Da er jeg forundret.

 

Så viderefører de burgunder i neste års bortedrakt. Genialt igjen. Men så plutselig skal det av økonomiske grunner spilles i gult og blått igjen. Tragisk.

Link to comment
Share on other sites

Årets hjemmedrakt minner meg veldig om Dreamcast drakta...

 

 

Legge på litt mer rød farge på ermene, dropp kragen og voila ;) eller det bare meg?

 

 

Drakten skal vel egentlig ha et minne om denne:

 

extra_football_shirt_441_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen er usikre på hva slags størrelse de skal ha så kan jeg legge ut noen bilder av meg med drakta. Jeg er ikke store gutten men 185 cm og litt under 80 kg så Large passer perfekt til meg. Jeg hadde Medium i fjorårets drakt, den passet den også men Large passet mye bedre.

 

http://img174.imageshack.us/my.php?image=cimg5128nr2.jpg

 

http://img174.imageshack.us/my.php?image=cimg5129np6.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Som de fleste sikkert vet, skal vi ha en ny bortedrakt neste sesong.

 

Det sies nå at den nye drakten skal være grønn. 1982-1983 sesongen var et unntak fra den gule bortedrakten som de hadde fra 1969-1994 og nå skal den grønne drakten på markedet igjen. :)

 

Kilde

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...