Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

He he.Må ærlig innrømme jeg liker Wengers engasjement

på sidelinja.

Synd det ikke smittet mer over på spillerne idag.

Det kan bli litt for mye av og til :angry:

 

Ja, bytt han ut. Spark Wenger og frigi Henry frå kontrakta!

 

Var det ironi Paddy?

Link to comment
Share on other sites

He he.Må ærlig innrømme jeg liker Wengers engasjement

på sidelinja.

Synd det ikke smittet mer over på spillerne idag.

 

Og det er vel kanskje Wengers største svakhet. Han klarer veldig sjeldent å endre kamper på noen som helst måte i pausen. Går førsteomgangen dårlig for Arsenal kan du banne på at andre omgangen går minst like dårlig. Det er svakt. Og det som skjedde med Pardew var uprofesjonelt og langt over streken.

Link to comment
Share on other sites

Av kven? Kva sa Pardew? Veit du det?

Wenger var frustrert. Pardew går mot han hoverande etter å ha tatt leiinga. Uten at eg veit kva som blei sagt, så er det vel tidleg å halshugge Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Av kven? Kva sa Pardew? Veit du det?

Wenger var frustrert. Pardew går mot han hoverande etter å ha tatt leiinga. Uten at eg veit kva som blei sagt, så er det vel tidleg å halshugge Wenger.

 

Det har ingen betydning. Han skal heve seg over det uansett. Å svare fysisk er rett og slett dumt. Halshugge gjør jeg ikke, men det er så absolutt kritikkverdig!

 

Edit: For å ha sagt det vil jeg ikke frikjenne Pardew heller.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig.Vi vet lite hva som skjedde og uansett...takke meg

meg til en manager som viser engasjement.

Kan være enig i at byttene til Wenger var noe rare idag,men ennå

mer frustrerende er det som Paddy sier mye som blir sagt her.

Er frustrert og skuffa,men alltid stolt av å være en Gooner.

Ikke minst i motgang.

Link to comment
Share on other sites

Dette er så jæ***** typisk!!!! Når vi av og til taper en kamp så kommer det så fryktelig masse tåpelige kommentarer på dette forumet!! Herregud, hvor har dere hodet hen?????

 

Nå får dere for pokker meg se hva Wenger har oppnådd i klubben og heller tenke på at vi kommer til å snu dette!! For et par kamper siden var vi uslåelige og ingen ville ha noen nye spillere, men etter en uavgjort i serien og et tap i dag så skal Wenger gå etc. Dette blir for dumt! Blir bare så fryktelig frustrert over å se alle disse tåpelige kommentarene!

Link to comment
Share on other sites

Dette er så jæ***** typisk!!!! Når vi av og til taper en kamp så kommer det så fryktelig masse tåpelige kommentarer på dette forumet!! Herregud, hvor har dere hodet hen?????

 

Nå får dere for pokker meg se hva Wenger har oppnådd i klubben og heller tenke på at vi kommer til å snu dette!! For et par kamper siden var vi uslåelige og ingen ville ha noen nye spillere, men etter en uavgjort i serien og et tap i dag så skal Wenger gå etc. Dette blir for dumt! Blir bare så fryktelig frustrert over å se alle disse tåpelige kommentarene!

 

Det er vel bare en person som mener Wenger bør gå her? Og tanken om at vi bør se på hva Wenger har gjort for Arsenal støtter jeg ikke, og vil jeg heller aldri støtte. Vi bør se framover heller enn bakover. Spørsmålet er ikke hva Wenger har gjort for oss, spørsmålet er hva han kan tilføre oss fremover. Jeg mener utvilsomt at han er rett mann for oss fortsatt, rett og slett fordi jeg han har et utrolig spennende lag på gang!

 

Og at han fortjener kritikk for oppførselen sin i dag er det vel ikke tvil om. Wenger knows, ja vel, men han er for pokker ingen uangripelig gud heller!

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke en person. Det er sånn hver gang vi går på en smell eller to så er det mange her inne som kommer med slike kommentarer. Jeg skjønner ikke vitsen med å komme med sånne ting, fordi av og til taper man kamper og det må man leve med. Jeg syns man SKAL se på hva Wenger har fått til tidligere, fordi hver gang vi har slitt tidligere så har vi kommet desto sterkere tilbake!

 

Helt enig i at oppførselen ikke var særlig god av hverken Wenger eller Cesc i dag og jeg syns det ikke var særlig bra, men så skal vi også huske på at vi ikke står der nede på linja. Vi vet ikke hva som blir sagt og når man får et sånt mål i trynet rett før slutt så tror jeg også du hadde klikka fullstendig hvis du hadde sett Pardew hoppe rundt deg der og juble over målet. Vi klarer ikke å sette oss inn i den situasjonen og vi vet ikke hva som ble sagt der heller.

 

Wenger burde uansett klart å holdt hodet kaldt, men av og til så kan det koke over for alle og enhver. Vi er tross alt bare vanlige mennesker hele gjengen!

Link to comment
Share on other sites

Begynner snart å lure på om det er på tide å bytte ut Wenger!?

Har han vært for lenge i Arsenal?

 

Så nå i dag som det gikk dårlig at han var hissig og sur på VÆR eneste dommeravgjørelse.

 

Hva syns dere?

Vært ganske lenge i Arsenal nå.

Dette er det dummeste jeg har hørt!

Hvem fikk Henry, hvem fikk Tourè, hvem fikk Fabregas?

WENGER, og de er spillere på verdens klasse/talent nivå!

 

Å nei, David Dein, jeg håper virkelig at du ikke kommer til å vurdere det engang

Link to comment
Share on other sites

Begynner snart å lure på om det er på tide å bytte ut Wenger!?

Har han vært for lenge i Arsenal?

 

Så nå i dag som det gikk dårlig at han var hissig og sur på VÆR eneste dommeravgjørelse.

 

Hva syns dere?

Vært ganske lenge i Arsenal nå.

 

Ærlig talt! Dette skal ikke være mulig.

 

Satt nesten og ventet på dette kravet. Regner med at dette er skrevet i ren frustrasjon. Om det ikke skyldes frustrasjon, så skulle man tro at du hadde mange gode argumenter for å sparke Wenger.

 

Ta en titt bakover i tid. Se hva mannen har utrettet og hvor langt han har ført klubben. Tar du og kikker enda lenger bakover, vil du oppleve en klubb som ikke alltid leverte pokal og flott fotball.

 

Finnes det pr. dags dato bedre alternativer? Wenger blir!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synest det er merklig at ingen i klubben utenom Hill Wood har sagt noe etter kampen mot West H.

 

Wenger var åpenbart rasende etter West H sitt mål og resten av kampen. Det sies også at han nektet å snakke med Pardew når han oppsøkte Arsenal sin garderobe etter kampen (aner ikke om dette er rykter med hold i).

 

Pardew må ha sagt noe veldig stygt for å få Wenger til å reagere på den måten. At Pardew også rett etter kampen er på sky for å beklage er litt rart. Om det er som han sier at han bare feiret målet og så videre er det rart han absolutt vil beklage så sterkt rett etter kampen. På klipp kan det se ut som Pardew sier "f*ck ...." til Wenger etter målet, men jeg er ingen ekspert på å lese på leppene.

 

Om det kun var en liten hendelse som Hill Wood sier er det rart man ikke hører noe fra Le Boss. Kanskje han heller bruker tiden på å sveise laget enda mer for å få dem i gang igjen i stedet for at dumme ting blir sagt i media. At det er helt stille etter en kamp for første gang i hans tid i Arsenal er "skummelt". Jeg synest det er litt foruroligende.

 

Fikk Wenger nok etter West H kampen? Lei engelsk fotball? Mannen er sta som få når det gjelder spillestil og vil ikke endre den for noe her i verden. Men når du da to ganger i året blir sparket, holdt og tacklet til tap og uavgjort av medaljeløse managere som Moyes, Allardyce, Pardew osv blir man kanskje lei. Kanskje han også er lei av at disse managerne blir hyllet hver gang de klarer å stoppe Arsenal sin fine maskin med steinalder taktikker og høye baller ut av banen. Kanskje det som skjedde mot West H ikke var pga Pardew, men en reaksjon på ting som har bygd seg opp over tid. Chelsea og rublene, negativ fotball og det at hans eget meget tekniske mannskap ikke når helt opp. Han var nok også skuffet over å se at ingen av byttene han gjorde i kampen mot West H fungerte. Nå synest ikke jeg det er så oppsiktsvekkende. Wenger er ikke noe taktisk geni, og byttene han gjør er av og til rar.

 

Uansett hva grunnen er var det tåpelig å gå "fysisk" til verks mot Pardew. Det ligner ikke sjefen i det hele.

 

Den dagen Wenger forsvinner fra Arsenal er det på hans eget ønske. Han får aldri sparken. Å be om hans avgang er tåpelig. Jeg er mer redd for at Wenger selv tenker på sin avgang.

 

Up the Arse!

 

Edit: Etter jeg skrev dette har Arsenal.com lagt ut preview på Everton kampen der sjefen snakker. Jeg abonnerer ikke, så vet ikke hva han sa, men han har hvertfall vist seg.

Link to comment
Share on other sites

Hørte en kamerat sa att de sa på Kanal 24 att Wenger hadde forsvunet og ikke befunnet seg på treningsfelt eller noe slikt.

Denne kameraten din høyrest ikkje veldig pålitelig ut.. ;) No offence.

Link to comment
Share on other sites

Hørte en kamerat sa att de sa på Kanal 24 att Wenger hadde forsvunet og ikke befunnet seg på treningsfelt eller noe slikt.

Denne kameraten din høyrest ikkje veldig pålitelig ut.. ;) No offence.

Jeg har en liten følelse av at han er en yid som bare vil strø mer syre i det åpne såret etter søndagens kamp :blink: Hvis det hadde kommet noe om dette på kanal24, hadde det vel vært sikkert 30 linker om dette på newsnow, noe som ikke er tilfelle.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+-+FA+Statement

 

Både Wenger og Pardew blir gjenstand for tilltale fra FA.

Ikke overraskende, men egentlig litt greit. Kanskje vi kan få en forklaring på hvorfor Wenger reagerte så til de grader sterkt. Mulig han mistet fatningen helt, uten grunn, men jeg synes det er rart ikke flere har stilt et spørsmålstegn ved hvorfor han gjorde det. Stort sett samtlige kommentarer går på at dette var uakseptable handlinger, uten å tenke tanken på at Pardew faktisk kan ha sagt stygge ting. Vi har vel aldri sett Wenger reagere på den måten før, virker merkelig om dette skjedde uten grunn. Men gjorde det det, så er en unnskyldning på sin plass!

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Hørte en kamerat sa att de sa på Kanal 24 att Wenger hadde forsvunet og ikke befunnet seg på treningsfelt eller noe slikt.

Denne kameraten din høyrest ikkje veldig pålitelig ut.. ;) No offence.

Jeg trur kameraten kan ha hatt rett (I at de har sagt det på radion, ikke at det stemmer at han har forsvunnet). For i går ringte pappa, som forøvrig er medlem i denne supporterklubben, meg og sa det samme.

Link to comment
Share on other sites

Wenger skuffer litt her.Dette gir et dårlig inntrykk av Arsenal som klubb.

En småfornærma Wenger som ikke vil snakke med pressen.

Svakt Wenger!

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6520284,00.html

 

 

Dersom dette medfører riktighet så må jeg si Wenger skuffer stort. I såfall setter han seg selv, sitt sårede ego, foran klubben, spillerne og fansen. Dette er bare dumt Wenger.

Håper dette er sedvanlig tull fra useriøse ths Sun.

Link to comment
Share on other sites

Wenger skuffer litt her.Dette gir et dårlig inntrykk av Arsenal som klubb.

En småfornærma Wenger som ikke vil snakke med pressen.

Svakt Wenger!

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6520284,00.html

 

 

Dersom dette medfører riktighet så må jeg si Wenger skuffer stort. I såfall setter han seg selv, sitt sårede ego, foran klubben, spillerne og fansen. Dette er bare dumt Wenger.

Håper dette er sedvanlig tull fra useriøse ths Sun.

 

Ryktet bekreftes flere steder, ikke bra.. SNAKK TIL OSS WENGER!! Håper han bare får bot og ikke blir utestengt.

 

Håper det bare er tyst før stormen og at vi knuser Liverpool som aldri før.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=158487

 

http://fotball.aftenposten.no/england/article68962.ece

Link to comment
Share on other sites

Det her er skuffende. Men tror nok jeg ville gjort noe av det samme. Han vill ikke si noe til pressa om saken mellom han og Pardrew. tror dette har veldig mye å si i denne saken.

Men jeg tror presse som vi og mange andre setter på han er for stort. Det er en stor og sterk mann ja. men jeg tror ikke han tåler for mye press. se Sol Campbell. Håper ikke formen til Wenger daler som formen til Campbell da blir det en tragisk sesong.

Link to comment
Share on other sites

Ja, Wenger er en gentleman. Ja han er en flott ambassadør. Og ja, jeg skjønner meget godt hans spontane reaksjon på Pardews oppførsel. Men nå er det på tide å komme seg videre. Get over it Wenger, Pardew har bedt om unnskyldning og den unnskyldningen synes jeg du skal akseptere.

Å være langsint på denne måten fører ingenting godt med seg - og er rett og slett litt barnslig.

 

Kom ut og akseptér unnskyldningen, så kan presse, fans, FA og du selv flytte fokus til langt viktigere ting !

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...