Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Beelzebot

Hvis du mener at problemene begynte lenge før cole ble skada så snakker vi jo om nærmere seriestarten....Og da var jo dekningen bra. Og hvem kunne forutsi at Senderos og Campbell skulle spille som de har gjort??? Og alle skadene....

39715[/snapback]

 

 

de svake prestasjonene på banen begynte allerede i fjor vår. likevel klarte man å kjempe seg til en rekke bra resultater, men selve prestasjonene var stort sett svake. skadene synd de, men på ingen måte en forklaring på årets svake sesong. arsenal tok f.eks. ett(!) poeng på tre bortekamper med cole på banen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

 

de svake prestasjonene på banen begynte allerede i fjor vår. likevel klarte man å kjempe seg til en rekke bra resultater, men selve prestasjonene var stort sett svake. skadene synd de, men på ingen måte en forklaring på årets svake sesong. arsenal tok f.eks. ett(!) poeng på tre bortekamper med cole på banen.

39730[/snapback]

 

Korrekt nok. Men generaltabben var å selge Vieira. Det er Wenger`s store og i realiteten eneste tabbe. Det er katalysatoren for årets dårlige sesong. Det som har skjedd skademessig kan ingen, absolutt INGEN manager forutse. Ei heller Sol`s private problemer.

39739[/snapback]

 

ikke glem edu. rutinert, sterk og god med ballen. han hadde vært svært nyttig å ha sentralt på midtbanen.

 

til slutt vil jeg påpeke at det er først og fremst de rutinerte spillerne som har skuffet denne sesongen. de unge har spilt, dog litt ujevnt, stort sett bra. spillere som cesc, gilbert, toure, reyes og van persie har alle prestert ganske så bra denne sesongen.

 

wengers store styrke er lagbygging. der er han uovertruffen. det kan ingen motsi. problemet er at det virker som han ikke klarer å bygge på suksess. forbedre et allerede strålende lag. dette så vi ikke bare etter 2004-laget, men også etter 97/98. det jeg etterlyser er en mer aktiv innkjøpspolitikk også etter gode sesonger. være litt mer proaktiv og ikke bare reaktiv.

 

edit:

jeg synes også dette tullet med 4-5-1 er en tabbe av wenger. virker som en dårlig gjennomtenkt 'panikkløsning'.

Link to comment
Share on other sites

I dag så vi det Wenger er god til.. Når Arsenal tar ledelsen er det ikke mange jeg kan huske som har slått oss.. Han spiller forsiktig offensiv fotball og har et lavt press som gjør det vanskelig å trenge gjennom.. Ingen unødvendige bytter, Wenger i medgang er klasse. Wenger i motgang sitter stort sett bare og holder seg på magen.

 

Men er fullstendig enig med trådstarter.. Gi mannen livstidskontrakt!

Link to comment
Share on other sites

En genial manager, uten han vet jeg ikke om det hadde blitt så mye suksess de siste årene, for det er utrolig hvor mye han klarer å dyrke framav et vanligvis ganske stramt innkjøpsbudsjatt. Hans to små svakheter er forsvarstrategien, der burde Arsenal hentet inn en ny mann for å få orden på forsvaret og kanskje litt svakhet i kampsituasjon.

Men ikke misforstå, en utrolig dyktig manager!!!!!!! :-|

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Håper ikke Arsene Wenger får livstidskontrakt som andre håper på her...

 

Hvis vi skal kunne vinne noe nå mer, så må vi skaffe oss en manager som handler! Et lag kan ikke klare seg med en innkjøpt A-lagsspiller på 3 år eller no' sånt! Arsene's storhetstid er over er jeg redd for! Spesielt etter det tapet idag. Det er ikke bare spillerne sine feil, det er også manager'n sin feil!

 

Arsene`s storhetstid er definitivt ikke over!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Håper ikke Arsene Wenger får livstidskontrakt som andre håper på her...

 

Hvis vi skal kunne vinne noe nå mer, så må vi skaffe oss en manager som handler! Et lag kan ikke klare seg med en innkjøpt A-lagsspiller på 3 år eller no' sånt! Arsene's storhetstid er over er jeg redd for! Spesielt etter det tapet idag. Det er ikke bare spillerne sine feil, det er også manager'n sin feil!

 

Arsene`s storhetstid er definitivt ikke over!

 

hva har du å si imers, for å si det sånn er jeg glad du ikke er i Arsenalstyret :D ikke vondt ment

 

Arsene knows, gi nå vår geniale manager tid til å bygge det nye storlaget

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sjøl vært kritisk til Wenger,men har har alltid hatt troen på

Monsieur Wenger.

Det han har fått til i det siste spesielt med Laure,Cole og Campbell ute er

intet mindre enn imponerende.

Det som kjennetegner Wenger er litt som Graham.Han har en egen evne til

å finne spillere som passer inn i systemet til Arsenal.

Jeg er allikevel redd for at dette laget er for ungt ennå til å havne helt

til topps.

Men Wenger har tryllet før ..... :D

Link to comment
Share on other sites

Denne fra Myles er fin:

 

NO WONDER president Florentino Perez resigned. If Madrid could solve their problem by taking an ad the headline would be : WANTED - Football manager who is proven club-builder, must be attacking coach who plays stylish football.

 

There's only one guy with that CV and he is not available.

Link to comment
Share on other sites

Robert Pires cures AIDS.

Jens Lehmann turns into the Hulk.

Reyes sells more villas.

Fabregas gets his mullet back and stars in "Walk The Line 2:Revenge of the burning ring of fire"

Kolo frees all the zoo animals in the world.

Freddie gets his hair back thanks to new and improved Grecian 3000XP and has a red stripe (ed: I think the red in the hair not the wife beater).

Cole transforms Internet laws and becomes a saviour for millions worldwide.

Campbell grows an extra 2 inches.

Gilberto's passes all go to Arsenal players.

Dennis can turn all things to ice and solves global warming.

Almunia hunts down Osama with his crack team of escaped Vietnam commandos; The Al Team

Hleb can now run and score goals, even if he darts forward for 2 yards.

Senderos can punch people without touching them

 

Fy søren Bergkampboy, beste jeg har lest :-|

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

samtidig som laget skal ha mye skryt om dagen, så tenker jeg på vår geniale franskmann somm jobber i kulissene og på teningsfeltet

 

jeg er imponert over Wenger, hvor tro han er mot det han tror på, og hva han får frem av spillere, som han henter ukjent til spottpris

 

spurvene synes det er latterlig at vi ikke har engelskmenn, for å si det sånn : de spiller ikke verdens vakreste angrepsfotball og kjemper om titler år etter år heller :D

Og den fotballen Wenger dyrker er den vakreste jeg har sett, kommenterorer snakker om arsenal fotball, og at laget går på skinner

 

Som Vg skrev etter Real: Arsenal sitt angrepsfotball er å få tårer i øynene av

 

At han nå bygger et kanonlag er det vel flere enn meg som har fått opp øynene for

 

Takk Wenger, keep up the good work :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jeg drar opp denne igjen, bare for å TAKKE mannen som står bak

 

TAKK WENGER!!

 

 

Tror nok det er mange som burde være ganske ydmyke mot denne mannen, etter all den kritikken han fikk den første halvdelen av sesongen.

Wenger har gjort Arsenal til en av de aller beste klubbene i Europa, og i hjemlig liga har vi blitt bortskjemte med både pokaler og fantastisk angrepsfotball.

 

Denne sesongen lot han ungutta få sjansen, samt at skader ødela MYE av stabiliteten fra starten.

Fra første stund fikk Wenger kritikk, og det kunne være ting som:

* Hvorfor lot du Henry bli captein, for han er INGEN capteins type?

* Hvorfor hentet du ikke inn en erstatter til Vieira?

* Hvorfor kjøper du ikke etablerte stjerner?

 

Det var også en del som mente Wenger hadde mistet grepet, og alt dette pga en litt svakere åpning enn det vi har blitt vant til. Rekk opp hånda de som ville sparke mannen, :lol:

Nei, Wenger beviser at å bygge et nytt storlag ikke gjøres over natten, men allerede NÅ ser vi hvor stort potensialet dette laget har. Allerede NÅ hamler de opp med det ene store laget etter det andre, selv om vi ikke er videre ennå i CL.

 

Nei, de som tvilte og kritiserte burde snart innse at ting kan ta tid. Det er selvfølgelig lov å komme med konstruktiv kritikk, men fy F hvor mye usaklig kritikk Mr GOD har fått av mange denne sesongen.

 

Du ER og BLIR GUD, og du har absolutt IKKE mistet grepet.

For en mann, for en manager, og han styrer ARSENAL.

 

Takk Wenger!!!!!

Link to comment
Share on other sites

jeg drar opp denne igjen, bare for å TAKKE mannen som står bak

 

TAKK WENGER!!

 

 

Tror nok det er mange som burde være ganske ydmyke mot denne mannen, etter all den kritikken han fikk den første halvdelen av sesongen.

Wenger har gjort Arsenal til en av de aller beste klubbene i Europa, og i hjemlig liga har vi blitt bortskjemte med både pokaler og fantastisk angrepsfotball.

 

Denne sesongen lot han ungutta få sjansen, samt at skader ødela MYE av stabiliteten fra starten.

Fra første stund fikk Wenger kritikk, og det kunne være ting som:

* Hvorfor lot du Henry bli captein, for han er INGEN capteins type?

* Hvorfor hentet du ikke inn en erstatter til Vieira?

* Hvorfor kjøper du ikke etablerte stjerner?

 

Det var også en del som mente Wenger hadde mistet grepet, og alt dette pga en litt svakere åpning enn det vi har blitt vant til. Rekk opp hånda de som ville sparke mannen, :)

Nei, Wenger beviser at å bygge et nytt storlag ikke gjøres over natten, men allerede NÅ ser vi hvor stort potensialet dette laget har. Allerede NÅ hamler de opp med det ene store laget etter det andre, selv om vi ikke er videre ennå i CL.

 

Nei, de som tvilte og kritiserte burde snart innse at ting kan ta tid. Det er selvfølgelig lov å komme med konstruktiv kritikk, men fy F hvor mye usaklig kritikk Mr GOD har fått av mange denne sesongen.

 

Du ER og BLIR GUD, og du har absolutt IKKE mistet grepet.

For en mann, for en manager, og han styrer ARSENAL.

 

Takk Wenger!!!!!

Kunne ikke sagt det bedre sjøl :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

elsket intervjuet som de viste før kampen, noen som fikk med seg det?

 

herlig, rett og slett herlig, jeg ble SÅ STOLT

Link to comment
Share on other sites

Wenger rules out Real move

 

Om det noen gang var noen tvil - Wenger bekrefter igjen at han blir. Og skal man tolke dette, så blir han enda i klubben i noen år til, også utover 2008-sesongen.

 

"If I left I would feel a deserter - like the guy who walks away from the army once there is a war. I am highly committed to this club.

 

"I love what I do here and love the spirit of the team. I feel committed to the players and the club.

 

"I don't consider for a second that I'll change my mind. I've started to build a new team again and want to see the job through."

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

wenger er fotballgeni, men selv måtte jo innrømme at han har gjort flere feil denne sesongen. han har på det sterkeste avvist at dette er en 'mellomsesong'. han ville vinne serien og trodde laget var sterkt nok.

 

får bare håpe at laget fortsetter den gode trenden og tar fjerdeplassen(evt vinner champions league). hvis ikke tror jeg henry stikker og da rakner nok laget okke som...

Link to comment
Share on other sites

Slik laget har fremstått den siste måneden er det sterkt nok.

 

Om dette er en formtopp eller om laget rett og slett har modnet med våren skal være usagt. Om sistnevnte er tilfellet, har modningen bare skjedd litt senere enn Wenger hadde trodd. Unge spillere uten så mye erfaring og 'ballast' tror jeg er mer avhengige av medgang og selvtillit for å spille godt enn garvede spillere som har vært ute en vinternatt før. Og med unntak av november, har jo Arsenal knapt hatt en god periode på mer enn to uker før nå i det siste. De unge spillerne har blitt 'slått ned igjen' før de i det hele tatt har fått spilt på seg den nødvendige selvtilliten. Forhåpentligvis har det snudd for alvor denne gangen. I såfall kan resten av sesongen bli morsom.

 

Det er aldri lett å si hva som kunne ha blitt, men slik Vieira har fremstått de par siste sesongene, denne inkludert, er jeg ikke sikker på at han hadde løst alle problemene i år heller. Noen flere poeng hadde sikkert blitt plukket i det som var en treg sesongstart, men neppe fler enn at vi hadde kjempet med Liverpool om tredjeplassen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

salget av vieira mener jeg var helt riktig, isolert sett. problemet var jo at man ikke hentet inn en ny midtbanespiller etter at både edu og vieira forlot klubben. i tillegg er det helt åpenbart at bergkamp, pires og sol ser ut til å være på vei ned som fotballspillere. en stopper og en sentral midtbanespiller burde helt klart vært hentet inn i fjor sommer. arsenal har en solid førsteelver, det har jeg hele tiden vært enig i, men mangler bredde. man er rett og slett alt for avhengig i at enkeltspillere er i form.

 

skal man kjempe med chelsea om ligagullet neste sesong, må man bruke penger. ingen tvil om det. laget er godt nok til å slå hvem som helst i enkeltkamper, men er sjanseløse over en hel sesong. en stopper, en midtbanespiller og en kreativ kantspiller må handles inn dersom man skal kunne utfordre chelsea og man u.

 

resten av sesongen kan bli moro, men det avhenger helt og holdent av om diverse enkeltspillere holder seg skadefri og i form. mister man f.eks. henry, cesc eller toure er laget straks langt svakere.

Link to comment
Share on other sites

salget av vieira mener jeg var helt riktig, isolert sett. problemet var jo at man ikke hentet inn en ny midtbanespiller etter at både edu og vieira forlot klubben. i tillegg er det helt åpenbart at bergkamp, pires og sol ser ut til å være på vei ned som fotballspillere. en stopper og en sentral midtbanespiller burde helt klart vært hentet inn i fjor sommer. arsenal har en solid førsteelver, det har jeg hele tiden vært enig i, men mangler bredde. man er rett og slett alt for avhengig i at enkeltspillere er i form.

 

skal man kjempe med chelsea om ligagullet neste sesong, må man bruke penger. ingen tvil om det. laget er godt nok til å slå hvem som helst i enkeltkamper, men er sjanseløse over en hel sesong. en stopper, en midtbanespiller og en kreativ kantspiller må handles inn dersom man skal kunne utfordre chelsea og man u.

 

resten av sesongen kan bli moro, men det avhenger helt og holdent av om diverse enkeltspillere holder seg skadefri og i form. mister man f.eks. henry, cesc eller toure er laget straks langt svakere.

 

Viera hadde vore i nedadgåande form i tillegg til at overgangsryktet hang over han heile tida, liten vits i å holde på han viss han ikkje var 100% motivert. juventuskampen isolert sett viser at vi ikkje savner han i det heile.

 

Sol har vore bobbob, men det er for tidleg å sei at han er over the top, toppstoppere skal holde lenger enn som så.

 

Pires har vore veldig ustabil denne sesongen, men i det siste har han vist gamle takter, så han er det også litt for tidleg å satse på, sjølvom eg er enig med sjefen at han bør godta "sesong for sesongkontrakt", for han er absolutt ikkje ein ungdom.

 

Dennis har vel snakka om å legge kvar vår, men likevel utvida med ein sesong til, dette har vore greit fram til denne sesongen, men iår har ikkje han vore mykje å skryte av. legg skoa på hylla og spel bedriftsfotball istaden.

 

vi treng ein stabil og litt rutinert stoppar til backe opp senderos, han har absolutt utviklinga seg, men han har dessverre enda litt for mange flaws, men håper å trur at han vil utvikle seg til å bli ein ny Tony. Han og Toure i tomspann saman med Eboue og Cole kan bli nye "fab four"

 

I tillegg treng vi allsidig midtbanemann til å dekke opp for alle skadene på midtbana og i tillegg ta over for Pires ettekvart eller so treng vi ein allsidig ving og eit anker på midtbana saman med Cesc.

 

På topp er vi no faktisk rimeleg godt dekka av investeringane av Walcott og adebayor + dei som allereide er på reservelaget.

 

 

Eg trur også resten av sesongen kan bli særdeles underholdande, men då bør ikkje fleire kjipe skader dukke opp eller lignande negative ting.

 

Eg trur at vi er "on the track again"

 

årets sesong har berre vore ein mellomsesong, neste sesong er vi igjen med i racet etter tittelen!

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

 

 

årets sesong har berre vore ein mellomsesong, neste sesong er vi igjen med i racet etter tittelen!

 

det tror jeg helt og holdent avhenger av at henry blir værende. forlater henry, kan man se langt etter trofeer neste sesong. nesten uansett hva man måtte foreta seg på overgangsmarkedet...

 

i tilleg må stallen forsterkes. per dags dato er den alt for tynn.

Link to comment
Share on other sites

 

 

årets sesong har berre vore ein mellomsesong, neste sesong er vi igjen med i racet etter tittelen!

 

det tror jeg helt og holdent avhenger av at henry blir værende. forlater henry, kan man se langt etter trofeer neste sesong. nesten uansett hva man måtte foreta seg på overgangsmarkedet...

 

i tilleg må stallen forsterkes. per dags dato er den alt for tynn.

 

Den er eg heilt med på.

 

Mister vi Henry, mister vi ein mållager, sjanselager og mållager.

Men eg ser ingen grunn til at vi skal miste han.

Kanskje er eg naiv, men han nærmer seg veldig tittlen mr. Arsenal.

Han er så altfor viktig for laget vårt, kanskje litt for viktig.

Men eg håper og trur at han ser at kjøpet av Adebayor vil gjere angrepet vårt enda bedra og enda bedra rusta!

Link to comment
Share on other sites

Fy fan eg har likt alt det du har gjort for klubben . Eg har gitt klubben kritikk ! , samme kritikk som eg gir spelarane når deg gir en dårleg innsats . Men i det siste har du fjerna mein tvil , tvilen om at du lager et lag som blir verdens beste no ( eller om nokre år . Uansett er du den rette med tanke på å LAGE FOTBALL som er tl underhholdning for alle , til og med Manu Fans liker oss .Da har du truffet rett på spikerene Wenger med dine planer for frmetideb

.

 

 

Mange kommer til å bli forbauset etter hvert . :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ifjor var vi litt desorientert etter salget av Vieira, samt at vi hadde mange uerfarne unggutter. I tillegg fikk vi en del skader. I år så har vi beholdt Henry, vi har fått inn en superstjerne i Rosicky, samt en rekke unggutter har fått masse med erfaring gjennom PL og CL spill, samt en del er også i VM. Unngår vi skader så kommer dette til å bli bra. Vi har mange spillere i troppen nå, så skal vi hente enda en spiller så bør det være enda en superstjerne, og da er det helt greit at Wenger tar seg tid.

 

Veldig enig med Frank.

 

I fjor bevisste talentene at selv med en tøff sesong, så klarte de å slå ifra seg. De har nå fått en sesong med god erfaring både i motgang og medgang, noe man vokser på som menneske. Opplever man aldri litt motgang, så kan fallhøyden bli stor når den dukker opp etter noen sesonger. Slik er det med oss supportere også, spesielt de som ikke hadde opplevd tiden før Wenger ankom klubben. Det fikk vi alle bevise på forumet her i ny og ne forrige sesong.

 

Wenger har en plan med laget, og jeg vil nok tro at han fortsetter med den. Det finnes masse talent i klubben, som nå har fått et år med viktig spille-erfaring. Dette er spillere som kan løfte klubben til nye PL pokaler i fremtiden, men det er viktig at vi har tålmodighet. Chelski gjør akkurat som de vil i England, og det ser vi med hva de har hentet inn denne sommeren også.

Vi kan ikke kreve at vi vinner ligaene selv om vi hentet inn et par klassespillere, men at progressen og planen fortsetter nye skritt neste sesong. Vi er gode nok til å gi Chelski kamp om pokalen (slik som Utd og Pool), men vi kan ikke ha som krav at vi skal vinne.

 

Vi har ikke den posisjonen med å kjøpe akkurat hva vi vil, men jeg har troa på at det Wenger gjør er det mest fornuftige på lang sikt.

Chelski vil snart merke det å ha 24 klassespillere som alle vil spille, ha en manager som gir de masse negativ omtale, en russer som kanskje ikke gidder mere om noen år, og spillere som snart kanskje mangler motivasjon med å spille som faktorer om at skipet snart er på vei ned.

Når det først butter i mot, ja da tror jeg den klubben der får en krise som ikke er mulig å rettes opp de første årene. (om det i det hele tatt er mulig å rette opp skipet)

 

Hva har Wenger gjort foran neste sesong?

 

Vi har fått inn Rosicky som skal ta over rollen for Pires, en svært spennende spiller med masse kvaliteter. Vil nok kanskje trenge litt tid, men det er en fordel at han var klar før VM slik at han rett etter vm er klar for oppkjøringen hos Arsenal.

 

 

Ellers vil Hoyte komme tilbake fra Sunderland, en spiller som vi gi oss flere muligheter i forsvarsleddet. Han imponerter meg under de kampene jeg så med Sunderland ifjor (5-6 kamper) og vil gi oss nesten et luksusproblem på backplassene.

 

Andre talenter som vi ikke fikk se så mye til ifjor, men som kanskje denne sesongen vil blomstre for fullt er:

 

Djourou virket som et stort talent når han fikk spille ifjor, og dette er en spiller vi helt sikkert vil få se mye mer til i fremtiden. God i lufta, god til å markere, og ikke minst: gir maks i alle situasjoner.

 

Gilbert: Fikk spille et par kamper før han desverre ble skadet, men gjorde sine saker meget bra på backplassen. Rask og som de fleste andre backene i Arsenal, tør å sette fart fremover på banen når han fikk sjansen.

 

For meg trenger vi ikke spillere på det bakre leddet, om ikke Sol forlater oss. (noe som virker ganske sansynlig ut ifra de siste rapportene)

 

Midtbanen føler jeg også vi har ganske mange alternativer foran neste sesong, og så får man håpe Diaby kommer seg raskt tilbake etter skaden han pådro seg mot Sunderland.

Ljungberg, Reyes, Hleb, og Rosicky som alternativer på kantene, har vi mange gode spillere med enorme kvaliteter.

 

Gilberto, Fabregas, Flamini, Diaby (tilbake), og Song har vi nok et ledd med kanskje litt flere spørsmålstegn. Likevel tror jeg at det er mer enn godt nok, så lenge Fabregas holder seg skadefri. En spiller som jeg aldri ville byttet bort mot noen på denne posisjonen, og som mangler bare mål før alle journalistene snakker om han slik som Ballack, Gerrard og Lampard:

 

Hva skjer på topp?

Henry forlenget sin kontrakt, noe som var det viktigste for Arsenal som klubb på mange år.

Adebayor kom inn i januar, og gjorde sine saker godkjent. Tror han har mere å gå på, og vil være en god spiller å ha neste sesong.

Persie hadde en god sesong ifjor, men sleit litt med skader. Har virket svært god før vm for Nederland, og tror han kommer til å få en knallsesong for Arsenal 2006/07.

 

Og ikke minst får vi neste sesong oppleve Theo Walcott i Arsenal drakta, noe som skal bli en glede. Dette er en av få talenter som er på øverste hylle, og som kan gi oss en ny goalgetter i laget. En spiller som jeg tror kan sette sine spor akkurat som Rooney når han fikk muligheten i PL.

 

Nei, jeg tror det Wenger er iferd med å bygge, vil gi oss nye pokaler i PL i fremtiden. Tror det er viktig at vi er tålmodige, siden russerklubben fortsatt er noen hakk foran med sine midler.

Det vil ikke hjelpe med å kjøpe bare for å kjøpe, men å tenke langsiktig på hvordan vi igjen skal ta over tronen mot det laget som har alt i sin hånd.

 

Som Wenger sa det: (http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav=News&article=392412&lid=NewsHeadline&Title=Wenger+won%27t+rush+back+into+transfer+market)

 

“I would be comfortable yes [if we brought in no one else] but you never know, we might go for somebody else if the right occasion comes along. There are one or two positions we can still strengthen.”

 

Han har stor tro på den stallen han har, men om den spesielle dukket opp så skulle man ikke se bort ifra et kjøp. Er det snakk om en erstatter til Sol og en keeper som skal ta over for Lehmann i fremtiden??

Tiden vil vise........

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...