Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Er det ikke antall innlegg som avgjør hvor lang en side er ? :blink:

 

Uansett, Keane må nok innse at påstanden ble i stor grad motbevist. Vi har faktisk enda flere skader enn Spurs (dog kanskje ikke på like sentrale spillere), og vi så alle hvilket lag som dominerte kampen - både i spillet og på statistikkene.

Link to comment
Share on other sites

Et meget dekkende sitat fra Guardian :blink:

 

Robbie Keane, who had mused beforehand that his club might now have a better squad than Arsenal's, was taken off in the 65th minute, leaving the captain to begin a period of reflection that will be shared by everyone at White Hart Lane.

 

http://www.guardian.co.uk/football/2009/oc...ttenham-hotspur

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke tapt mot Spurs hjemme siden siste serierunde 1993. I går fant jeg ut av at dette var laget vi stilte med da:

 

Miller

Lyderson (McGowan 45)

Keown

Marshall

O'Leary

Bould

Flatts (Carter 76)

Selley

Smith

Dickov

Heaney

 

Det vil si at de ikke har slått oss utenom et tilnærmet reservelag siden 1.januar 1985!

 

24 år!!! zzzzzzzzzz....... :)

Link to comment
Share on other sites

Er vel på tide å regne litt på mulige st.Totterings-datoer, er det ikke? Noen med foreløpige estimater?

 

Harry skylder forøvrig på skader efter dagens tap. Hvilket er smått ironisk sett i lys av Keanes pre-match kommentater.

 

Nå er det vel for mye å forlange at uttalelser fra N17 skal ha noen som helst logisk konsistens? Jeg synes stort sett alt som kommer derfra er usammenhengende rør...! :)

 

Men er skader årsaken? Arsenal mistet Bendtner tidlig i kampen. I tillegg har de jo Walcott, Rosicky, Denilson, Djorou, Wilshere ute. Så skadelista til Arsenal er vel ikke så mye kortere enn den til Tottenham...? Og spillere som Walcott og Rosicky hadde jo kunne trivdes som rever i en hønsegård mot det statiske og utekniske forsvaret til spurs, og ført til at sifrene kunne blitt enda styggere sett med tottenham-øyne...! ;)

 

Poenget er at man kan ikke bortforklare en så stor kvalitetsforskjell som vi så i går med skader...! B)

 

og apropos St.Totteringsday, så kommer den nok like årvisst som andre høytider, den faller vel sammen med påske tenker jeg. Men det er jo kun den teoretiske dagen, I PRAKSIS er vi vel der allerede..!? ;)

Link to comment
Share on other sites

 

og apropos St.Totteringsday, så kommer den nok like årvisst som andre høytider, den faller vel sammen med påske tenker jeg. Men det er jo kun den teoretiske dagen, I PRAKSIS er vi vel der allerede..!? ;)

 

Amen to that. En sannhet helt UTEN modefikasjoner! And.....Teddy`s still a friggin`cunt!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Hehe, den var fin. Er det snakk om doktorgrad han har fått seg eller?

 

Det fasjonable universitetet har nok ennå mye å lære/avlære Bentley. Det er nok derfor en lavere grad, uten at jeg kan si dette sikkert.

 

 

Fant forresten et godt gammelt bilde med tilhørende spørsmål: Hva er forskjellen på denne lille krabaten og Tottenham?

 

squirrel2004_46587a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Stakkars Tottenham får gjennomgå for tida, også i London Evening Standard, der blant anna Robbie Keane vert samanlikna med

. Eg tykkjer dette er litt ufint mot Ali, som i all si forvirring må kunne seiast å ha ein viss sjarm. Tottenham generelt, og Komiske Robbie spesielt, er omtrent like sjarmerande som ei gjennomsnittleg norsk vårgytande sild.

Eg held faktisk ein knapp på silda.

Link to comment
Share on other sites

Det fasjonable universitetet har nok ennå mye å lære/avlære Bentley. Det er nok derfor en lavere grad, uten at jeg kan si dette sikkert.

Fant forresten et godt gammelt bilde med tilhørende spørsmål: Hva er forskjellen på denne lille krabaten og Tottenham?

squirrel2004_46587a.jpg

 

Den lille krabaten har vært med i en CL kamp, det har ikke Spurs, og det vil de aldri få oppleve heller! :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...