Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Det er lagt til 11 minutter!

 

Ja, Stoke har god tid til å ydmyke tottene!

 

Straffe til Stoke!

 

"Straffe Stoke City Ricardo Fuller. Utrolig! Fuller skyter i høyrestangen, ballen går via den andre stangen og ut i feltet - før returen bankes rett i tverrliggeren og ut!"

 

lol :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nok ett rødt kort til Spurs

 

 

Jepp, bare synd begge 2 står over heste helg og ikke om 10 dager..

Taklingen til Dawson kvalifiserer nok til mer enn en kamps karantene, situasjonen ved det første røde har jeg ikke sett men røde kort gir ofte 2+ kamper karantene.

Link to comment
Share on other sites

Der var det slutt! :D Det er stygt å le av andre, men... HAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!! :lol: :D

 

Jeg tippet Spurs på samme tabellplassering som i fjor, nemlig 12.plass. Fy søren så flaut av meg! At jeg kan ha så store forvetninger til tottene er jo ikke til å tro :D Haha! De er jo verre enn Derby!

 

Arsenal vinner, Tottenham taper... Same old story! Premier League? You're havin a larf!

 

TV-forumet: her kommer jeg, IGJEN! Hahaha!!!

Link to comment
Share on other sites

For en kamp! :D

 

To røde til Spurvene, en haug med skader og 5-6 stolpetreff. Og selvfølgelig det beste: Tottenham-tap! :lol:

 

Men skaden til Corluka så virkelig vond ut. Kneet til Gomes knallhardt opp i ansiktet. Sånne skader fortjener ingen fotballspillere, selv om de spiller for Spurs. God bedring, Corluka!

 

Men angående soning for røde kort. Ved direkte rødt er det vel 3 kampers karante som automatisk blir satt opp? Noen som vet noe mer om dette?

 

Uansett:

 

I år blir det en rekordtidlig St. Totteringsday! :D

Link to comment
Share on other sites

Litt av noen tilstander på TV-forumet nå. At et lag kan rakne så mye, kan jeg ikke skjønne. Greit nok at de kanskje har en noe oppskrytt stall, men det de har prestert i år er på et helt ubegripelig lavnivå. At Jenas er kaptein sier vel sitt. Det er tydelig at det er stor frustrasjon blant spillergruppen, noe det siste røde kortet i dag tilsier. Jeg har ventet på vendepunktet en stund nå, men det ser ikke ut som det kommer med det første etter dagens kamp.

 

Nå kommer de til å være uten Corluka, Dawson, Bale og King mot oss om 10 dager. Gomes blir kanskje også tvilsom? I tilegg skal de spille mot et hardspillende Bolton-lag som lukter skader. Tror de kan få en tøff kamp på Emirates!

 

Jeg tror ikke de rykker ned, men slik de har spilt i det siste, er det like før jeg begynner å tvile litt. Stoke, som er en klar nedrykkskandidat tok jo 3 viktige poeng mot dem, og Newcastle kommer nok til å samle en del poeng når de får sin nye manager på plass.

Link to comment
Share on other sites

Et lite referat fra TV forumet

 

Forsettelse kan leses her.

 

vi rykker ned GARANTERT.

og vi tar med oss ligans dårligste poengsum noensinne.

 

dette er det bare å le av,ett mer tannløst møkkalag har jeg aldri sett(FLOPPINGHAM)

 

FARVEL RAMOS

 

 

for ærlig talt, vi spiller den dårligste fotballen av samtlige pl-lag og vi fortjener å ligge sist!

 

 

Savner Jol!!!

Come back to us, Martin!

 

Kort oppsummert:

 

* Lavt tempo, ingen framdrift

* Ingen vilje, ingen glede

* En taktikk som jeg mistet helt tråden i etter det første røde kortet. Zokora på venstreback og Benny på benken? Ut med Bentley og Bent over på høyre?

* Vi har den dårligste kapteinen i hele PL

* To fullt fortjente,hodeløse røde kort

* To påskekyllinger i dress på tribunen som ikke evner å vise engasjement en gang

* To forvirra vegglus på benken

* Vi er PL`s dårligste lag og hadde slitt i 1. divisjon også

 

Har begynt å grue meg til Arse kampen, en kamp vi skal spille uten 3 av våre midtstoppere.......

 

 

virke faen meg som Ramos e leid inn for å sabotere, fy faen så rævvva. Kem faen velge jenas som vise kaptein

 

 

hahahah. Legg ned klubben

 

omg for en fitte kamp, heile styre kan liga godt fykka me R****

 

har hatt trua på ramos lenge. men ikke nå lenger!!! Få den jævla spanjolen vekk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by Moen
Link to comment
Share on other sites

Rett og slett imponerende! Hvordan er huleste h.... er dette mulig? Vi snakker om en klubb som har satset enormt mye. Stoke klarte med dette å skaffe seg en luke til Spudz. Ramos sine dager må vel snart være talte?

 

Nå ser det virkelig svart ut. Etter forrige runde måtte man tilbake til 1912. Lurer på hvor langt man må tilbake denne gangen.

 

Tydelig at frustrasjonen virkelig har gjort seg gjeldende. Spillerne løper rundt som hodeløse høns og på toppen av det hele klarer de å få med seg to røde kort. Makan til grisespillende lag skal man lete lenge etter.

På tide å avlegge TV-forumet et besøk nå. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Denne var fin:

 

Skandaleklubb sei alle, og dei har heilt rett. Fyfaen kor dårlig vi er. På fylla i går, og må d vel igjen idag. d blir en tung dag på jobb i morgen(Nok en gong)

 

 

virke faen meg som Ramos e leid inn for å sabotere, fy faen så rævvva. Kem faen velge jenas som vise kaptein
Link to comment
Share on other sites

Må hive meg på her å sende inn en jeg også :lol:

 

Vi rykker faen meg ned i år! Det skal faen ikke være mulig!

 

Jeg blir depressiv!

 

 

Joda, alt er mulig for dere. Lykke til i "The Championship" :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...