Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

De har et utrolig lag, men greier å messe det opp allikevel.

 

et utrolig lag? Da er det noe jeg ikke har fått med meg.

Jeg ser ikke mye så som er så utrolig bra med dette laget.

 

Defensivt er de som alltid veldig slurvete. På midtbanen har de kjøpt en del spillere i år( Bentley, Dos Santos, Modric) Alle sammen er lette tekniske spillere, ogman kan ikke basere seg på bare sånne typer spillere.

På topp har de mistet Defoe, keane og Berbatov de siste månedene. erstatteren er en russer som er glad i vodka, og en reservelagsspiller fra Man utd.

 

Kan noen forklare meg hva som er så utrolig bra med dette mannskapet?

Link to comment
Share on other sites

Nei, ikke jeg heller. Jeg mente stort sett i forhold til prestasjonene, men når jeg ser lagoppstillinga så er det definitivt et lag jeg setter godt over topp 10 i PL hvis jeg skulle måle kvalitet.

 

At de ligger på en suveren sisteplass er ikke fordi de har et for dårlig mannskap.

Link to comment
Share on other sites

når jeg ser lagoppstillinga så er det definitivt et lag jeg setter godt over topp 10 i PL hvis jeg skulle måle kvalitet. At de ligger på en suveren sisteplass er ikke fordi de har et for dårlig mannskap.

 

Neida, Tottenham har naturligvis et bedre mannskap enn tabellsituasjonen tilsier, selv om å kalle dem UTROLIG bra i beste fall er en grov overdrivelse! ;) Og for øvrig ser jeg ingen grunn til å være særlig saklig på denne tråden, selv om spurs ofte fremstår som komiske også sett i et saklig lys (der er de i særklasse), jfr Paul Mersons gode vurderinger...! :P

Link to comment
Share on other sites

Kom over denne på facebook, mulig den er gammel? Jeg har iallefall ikke sett den før:

 

 

------

A seven-year-old boy was at the centre of a London courtroom drama yesterday when he challenged a court ruling over who should have custody of him. The boy has a history of being beaten by his parents and the judge initially awarded custody to his aunt, in keeping with child custody law and regulations requiring that family unity be maintained to the degree possible.

 

The boy surprised the court when he proclaimed that his aunt beat him more than his parents and he adamantly refused to live with her. When the judge then suggested that he live with his grandparents, the boy

cried out that they also beat him.

 

After considering the remainder of the immediate family and learning that domestic violence was apparently a way of life among them, the judge took the unprecedented step of allowing the boy to propose who should have custody of him. After two recesses to check legal references and confer with child welfare officials, the judge granted temporary custody to Tottenham Hotspur Football Club whom the boy firmly believes are incapable of beating anyone."

------

Link to comment
Share on other sites

Vi må slutte å mobbe Tottenham. De har klart uavgjort null null mot "formlaget" Newcastle til pause. Det beviser at de er heite kandidater til CL plass.........

 

Ja, Tottenham er kjempe gode i år. leder 1-0 borte mot Newcastle etter 64 minutter. Dette er stort. Pavlyuchenko Scorte nettopp.

 

:lol:

 

Jøjje meg.. 2-0! Hara.

 

Dette er en makt demonstrasjon!

 

 

 

Flere enn meg som gleder seg til å høre om ambisjonene dems etterpå, vis de vinner med 2 mål i kveld? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Takk Gud. Endelig et resultat som er positivt denne helga! Ellers begynner det å se mørkt ut for Scum nå, selvom jeg ikke klarer å glede meg over det akkurat nå. Men fortsetter de som dette begynner det å se bra ut, hvis jeg kan si det sånn! Også gledelig å se at Tony og Sol fortsette med å slå Scum, selvom de ikke er i Arsenal lenger...

 

Helgens oppmuntring ;) (They're going down, They're going down, They're going - Tott'nams going down!)

Link to comment
Share on other sites

Takk Gud. Endelig et resultat som er positivt denne helga! Ellers begynner det å se mørkt ut for Scum nå, selvom jeg ikke klarer å glede meg over det akkurat nå. Men fortsetter de som dette begynner det å se bra ut, hvis jeg kan si det sånn! Også gledelig å se at Tony og Sol fortsette med å slå Scum, selvom de ikke er i Arsenal lenger...

 

Helgens oppmuntring ;) (They're going down, They're going down, They're going - Tott'nams going down!)

Egentlig burde jeg jublet for at det møkkalaget tapte IGJEN, men når vi ikke slår Hull City på hjemmebane (og t.o.m taper), så tror jeg at bare venter til neste anledning...

Link to comment
Share on other sites

Egentlig burde jeg jublet for at det møkkalaget tapte IGJEN, men når vi ikke slår Hull City på hjemmebane (og t.o.m taper), så tror jeg at bare venter til neste anledning...

 

Feil innstilling. Her kommer jeg med litt eder og galle:

 

Takk til de høyere makter! Det finnes rettferdighet her i livet!! ;)

 

For med Arsenals arbeidsuhell mot Hull, var håpet at Spudz fikk et vendepunkt etter deres arbeidsuhell i midtukekampen mot Newcastle. Ja, for det må jo være et arbeidsuhell når de en sjelden gang vinner.

 

Yidsa var høyt oppe i går, og det med god grunn. Arsenals flause og en del lavmålinnlegg her på Gunners.no gjorde dagen komplett for Yidsa. Selvsagt vokser ingen trær til himmelen. Det lå i kortene at Spudz måtte drite seg ut igjen.

 

TV-forumet bugner over av gode tråder i øyeblikket. Til og med Ramos begynner å få mange kritikere. Ganske utrolig hvor fort stemningen skifter. Nå slaktes det over en lav sko. Frykter at mange følger Dawson til slakteriet.

 

Skal bli spennende å se hva som skjer fremover. Hvor lenge klarer styret å se på dette?

Link to comment
Share on other sites

Egentlig burde jeg jublet for at det møkkalaget tapte IGJEN, men når vi ikke slår Hull City på hjemmebane (og t.o.m taper), så tror jeg at bare venter til neste anledning...

 

Feil innstilling. Her kommer jeg med litt eder og galle:

 

Takk til de høyere makter! Det finnes rettferdighet her i livet!! ;)

 

For med Arsenals arbeidsuhell mot Hull, var håpet at Spudz fikk et vendepunkt etter deres arbeidsuhell i midtukekampen mot Newcastle. Ja, for det må jo være et arbeidsuhell når de en sjelden gang vinner.

 

Yidsa var høyt oppe i går, og det med god grunn. Arsenals flause og en del lavmålinnlegg her på Gunners.no gjorde dagen komplett for Yidsa. Selvsagt vokser ingen trær til himmelen. Det lå i kortene at Spudz måtte drite seg ut igjen.

 

TV-forumet bugner over av gode tråder i øyeblikket. Til og med Ramos begynner å få mange kritikere. Ganske utrolig hvor fort stemningen skifter. Nå slaktes det over en lav sko. Frykter at mange følger Dawson til slakteriet.

 

Skal bli spennende å se hva som skjer fremover. Hvor lenge klarer styret å se på dette?

Er bare akkurat nå jeg er skuffet, har STOR tro på fremtiden, så er ikke så redd for det. Mot Porto på tirsdag er nok skuffelsen forbi, og vi storspiller og vinner ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...