Jump to content

Canal +


Haraldac

Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Ellers håper også jeg at Canal+ fortsetter å sende PL. Dersom det blir Viasat (måtte gud forby) kommer jeg til å grine. Å bruke penger på den dritten der kommer til å sitte LAAAAAAAAANNGT inne!

 

Brekninger.. Dette er hva som som kommer uke ut og uke inn hvis trynene og stemmene til Fjørtoft,Stokke (& resten av suppegjengen) kommer før,under og etter PL-kamper. En skulle tro det ikke gikk ann å mislike et tv-personell så sterkt, men det gjør det altså... - Nei fy f***, hold dem vekk fra verdens beste liga. Nok at de forpester verdens beste turnering

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Håper inderlig Canal+ får fortsette å sende PL.

De har ikke bare de beste kommentatorene,men de har

et proft opplegg med Tjernås og bra gjester i studio.

Det verste scenarioet er Viasat.

Link to comment
Share on other sites

Eg vil heller ha Olav Traaen og Karl Petter Løken som kommentatorar av PL enn at Viasat skal få vise noko som helst som liknar PL-fotball.. Eg skammar meg over å vere frå samme fylke som Fjøra...

 

Hvis Viasat og Fjøra får Canal +, så tror jeg det blir kinesiske kanaler på nettet for meg fremover.

Tragisk hvis Canal + mister rettighetene, fordi de har hele veien levert PL på en utsøkt måte.

Link to comment
Share on other sites

Viasat ville være tragisk. De har sine folk allerede og holder et sørgelig nivå. En annen ny aktør derimot ville ha behov for rekruttering, og det ville da være noen arbeidsledige i Canal+.

 

Primert status quo, men hvis denne tankerekken medfører noen form for riktighet så er det anything but Viasat som gjelder.

Link to comment
Share on other sites

Et enda verre alternativ enn Viasat er en oppstykking av rettighetene. Det er ikke utenkelig at Canal+, Viasat og TV2 alle vil ha en bit. For oss som forbrukere/supportere vil det å måtte ha 2-3 forskjellige pakker for å følge ett lag i én konkurranse være absolutt verste alternativ!

Link to comment
Share on other sites

Et enda verre alternativ enn Viasat er en oppstykking av rettighetene. Det er ikke utenkelig at Canal+, Viasat og TV2 alle vil ha en bit. For oss som forbrukere/supportere vil det å måtte ha 2-3 forskjellige pakker for å følge ett lag i én konkurranse være absolutt verste alternativ!

Skaff deg Get, for da får du alle pakker! (men du må bo i by/nær by da :D )

Link to comment
Share on other sites

Tror vi vil ende opp med enda flere som benytter seg av streams hvis rettighetene blir splittet. Jeg blir ikke å betale for canal+ hvis de ikke sender Premier League som i dag, og jeg vil heller si opp alt og skaffe meg viasat sin pakke hvis de får rettighetene. Hvis Viasat ikke bytter programledere innen den tid vil jeg ikke skru å kampen før den nøyaktig starter, og skifte kanal i pausen. De er rett og slett skandale hele gjengen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Bedre enn Viasat! Men nå må man jo kjøpe tv2sport i TILLEGG! Håpløst! B)

 

Tipper det ganske så sikkert kommer en ny pakke for Premier League.

De skal jo vise alt av Tippeligaen også så TV2 Sport blir vel brukt til det så lenge den holder på.

 

Men frykter prisen på PL blir en god del dyrere enn Canal+ sitt tilbud :)

Link to comment
Share on other sites

Bedre enn Fjørtoft & co ja!

Utrolig synd for Solheim, Fredheim og Tjærnås. Canal+ har blitt utrolig flinke til å produsere engelsk fotball i Norge. Supportere fra alle lag blir invitert til studio, spennende diskusjoner, og med eksperter som er nøytrale. Nå kommer de til å miste mange abonnenter. Jeg gjetter 50%, kanskje mer.

 

Nå blir det spennende å se hva slags pakke TV2 legger opp til.

Link to comment
Share on other sites

Bedre enn Viasat! Men nå må man jo kjøpe tv2sport i TILLEGG! Håpløst! :)

Du må kjøpt TV2 sport, men du slipper utgiftene til C+. (Med mindre du skal ha den kun for å få sett et par CCkamper i året)

 

Synes det er meget synd at C+ mister rettighetene, men TV2 er bedre enn både Viasat og en deling mellom kanalene. TV2 var nok andrevalget, selv om C+ var et klart førstevalg!

Link to comment
Share on other sites

Veldig skuffende...

Hvordan blir dette når Tippeligaen og PL havner på de samme dagene og tidene? Skulle ønsker canal + hadde fått beholde rettighetene, fordi canal + har vist PL på en veldig god måte.

 

Overlapping på PL og Tippeligaen blir det jo uansett, men TV2 bør jo etter min mening sørge for å ha nok kanaler til å vise alle kampene i begge ligaene.

Link to comment
Share on other sites

En liten gladnyhet og en liten dårlignyhet.

Den glade er at jeg kan få se Premier League.

Den andre er vel at det blir vel elendige kommentatorer, jeg syns engelske er mye bedre enn norske, man fårstår jo uansett hva de engelske sier når man kan engelsk. Men jeg håper jo at Tv2 ansetter noen skikkelige kommentatorer.

Det kan også bli litt skuffende med kanalene, og ikke minst prisen! Tv2 har jo skyhøye priser på Sumo og de andre sportskanalene sine. Håper dem komemr med en grei prispakke !

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke at det er tv2, som kanskje (ingenting er spikret enda) får disse rettighetene.

 

http://msn.tv2sporten.no/om/dette-er-tv-2-...en-1797451.html

 

Med en slik gjeng, som skal komme med den ene morsomheten etter den andre i en analyse som langt ifra er kvalitativ, det gir meg en sterk følelse av at dette IKKE kommer til å bli bra.

Etter å ha sett tv2 sporten under tippeligaen (det har ikke skjedd ofte med tanke på mine erfaringer med hva som blir sagt i studioet før, under, og etter kamp), så frykter jeg at det samme konseptet blir kjørt videre i PL.

Masse tull, mye "morsomme" kommentarer som langt ifra har noe med fotballen å gjøre, og få folk som virkelig kan "faget" sitt.

 

Nei, jeg håper virkelig ikke at dette kommer til å skje. Har virkelig ikke lyst til å miste det lille som er av gode analyser (kamp + spiller), som man nå får oppleve på canal+.

Seriøse analyser er canal+ sin store svakhet (min mening), men desverre er tv2 langt langt unna å være på "høyde" med canal+.

 

Nedtur!

Link to comment
Share on other sites

Jeg setter stor pris på hva canal+ har gjort for meg oppigjenna alle årene med fantastiske sendinger. Dyktige er de(stort sett) hele gjengen. Nå må vi på en måte nullstille oss og tilpasse oss til tv2. Jeg håper de starter helt på nytt, bygger opp en helt ny ekspertisme og gir oss gode tilbud på tilleggspakker.

 

De er nok klare over at hvis prisene blir for høye, vil det bli opprettet flere fotballpuber der supporterne strømmer til for å se fotballkamper. Ikke minst streamer vil bli brukt enda mer.

 

Dette er nesten en trist dag for oss norske fotballsupportere.

Link to comment
Share on other sites

Hadde Solheim og resten av gjengen kunnet være verter for Premier League kampene, bare under Tv2 så kunne jo det blitt veldig bra !

Noen kunnet jo lage en gruppe for dem som vil ha Solheim & Co til Tv2`s PL sendinger på facebook.. Kommer vel en snart kan jeg tenke meg.

 

Wahne, Hoff, Mini, Johnsen kan holde seg i stolene i TL, dem kan holde seg unna PL.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...