Jump to content

Canal +


Haraldac

Recommended Posts

Er det ingen andre som fortsatt er irittert over at Canal + har rettighetene til PL. Før hadde vi PL på TV2 og NRK. Fine programmer med gode kommentatorer. Canal + har jo bare avdankede fotballtrenere i ekspertpanelet(drillo føyer seg inn i rekken)

 

Jeg vil bare høre deres mening rundt det med canal +??

 

Er det ikke litt for ille at vi skal betale for å se Engelsk fotball på tv?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

jeg er fornøyd med canal+. de viser jo arsenal kvar gong :) tv 2 klarer jo ikkje å vise kampen direkte. husker når de viste FA cupen, da viste de arsenal - chelsea i redigert opptak. Så jeg e kjempe fornøyd med canal+ med Dag Solheim i studio hehe

Link to comment
Share on other sites

Er det ingen andre som fortsatt er irittert over at Canal + har rettighetene til PL. Før hadde vi PL på TV2 og NRK. Fine programmer med gode kommentatorer. Canal + har jo bare avdankede fotballtrenere i ekspertpanelet(drillo føyer seg inn i rekken)

 

Jeg vil bare høre deres mening rundt det med canal +??

 

Er det ikke litt for ille at vi skal betale for å se Engelsk fotball på tv?

21797[/snapback]

 

Helt glimrende at Canal+ har rettighetene. De lager sendinger LANGT UTOVER det som NRK og TV2 evner. Forøvrig så har Canal+ i Fredheim, Alsaker, Haugen og Johannesen de beste kommentatorene. Canal+ er i en klasse for seg selv, så langt, når det gjelder engelsk fotball.

 

Forøvrig så er ikke Drillo i ekspertpanelet til Canal+. Semb og Tjernås gjør et utmerket analysejobb.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er helt greit at canal+ har retighetene. Ser som oftest kampene på pub uansett. Værken Tv2 eller nrk vil ha nubbesjan å vise like mange kamper som canal+ gjør i dag. Tv2 kunne selfølgelig brukt tv2 zebra, (eller hva det nå er) man da hadde man vært like langt.

 

Når det gjelder komentatorene er det vel bare Scheie som er vesentlig bedre enn de på canal+. Egentli er jeg sjeleglad vi slipper Ivar Hoff og resten av "ekspertene" til tv2, de er rett og slett elendige. Canal+ har et rimelig bra ekspertpanel, men personlig synes jeg disse diskusjonene i pausen og etter kampen er ganske kjedlige på tv. De vi har på puben er mye morsomere, der for man jo selv være med...

Link to comment
Share on other sites

Thor Rune Haugen et pluss med C+?

Det kan du ikke mene?

Har du hørt det tonefallet..?

 

Nei, dårligere kommentatorer skal du lete lenge etter...men resten av gjengen er stort sett ok...Fredheim og Alsaker er best spør du meg...

 

Nrk/TV2 har ikke nubbesjans til å konkurrere med Canal+, når d gjelder rettighetene...

Link to comment
Share on other sites

Hadde det ikke vært for at canal+ har rettighetene ville vi i løpet av en sesong kanskje sett arsenal maks fem ganger. Hvordan skulle det være mulig for NRK eller Tv 2 å kunne sende fire kamper direkte på lørdag 1300, 2 på 1600 og en 1kamp 1800, to kamper på søndag og en på mandag og noen ganger tirsdag. I tllegg til enkelte kamper i opptak.

 

Skjønner deg godt Haraldac, men det ville ruinert fortballsendinger og interesse for mange av oss som er rimelig gale etter å få sett 38 ligakamper, aller helst. Verre er det at Arsenal ikke blir sendt på viasat1, men på viasat 2 som er sjelden vare. i chL. Men det er alltid mulig å gå enkelte steder, puber, å få sett kampene.

Når det gjelder kommentarene synes jeg at det er klasseforskjell på gutta i canal+ i forhold til de ofte usaklige og faglig mangelfulle kommentarer i TV2. I NRK er det annerledes, de har jo Arne. Kanskje Arne kunne trivdes i canal+ med all fokus på fotball.

 

Nei jeg takker for at vi har canal+. Ellers ville arsenal vært noe vi måtte forholde oss til via avisnotiser.

Link to comment
Share on other sites

Så lenge jeg slipper å høre Hoff, Wathne i sammenheng med fotball er jeg meeeget fornøyd. Eneste som mangler er kongen(av fotb.komantatorer) Arne Scheie.

Det skulle Canal+ fått til, tilbudt mannen en pensjons avtale der....

Men har akkurat fått canal+ i stua, og er sål angt fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke forstå at noen kan savne sendingene på TV2. De sendte jo stort sett bare United-kamper. Med Canal+ får man sett over 30 PL-kamper med Arsenal hver sesong. Det ville vi ikke fått med TV2.

 

Selv om det hadde vært artig å høre Scheie kommentere engelsk toppfotball igjen, så tror jeg nok Canal+ uansett er det beste alternativet. Og skulle noen annen kanal overta rettighetene i fremtiden, så la oss håpe det blir NRK. For TV2 har ikke en eneste kvalifisert kommentator, samt at de er så pro United at det er kvalmt.

Link to comment
Share on other sites

Er det ingen andre som fortsatt er irittert over at Canal + har rettighetene til PL. Før hadde vi PL på TV2 og NRK. Fine programmer med gode kommentatorer. Canal + har jo bare avdankede fotballtrenere i ekspertpanelet(drillo føyer seg inn i rekken)

 

Jeg vil bare høre deres mening rundt det med canal +??

 

Er det ikke litt for ille at vi skal betale for å se Engelsk fotball på tv?

21797[/snapback]

 

Helt glimrende at Canal+ har rettighetene. De lager sendinger LANGT UTOVER det som NRK og TV2 evner. Forøvrig så har Canal+ i Fredheim, Alsaker, Haugen og Johannesen de beste kommentatorene. Canal+ er i en klasse for seg selv, så langt, når det gjelder engelsk fotball.

 

Forøvrig så er ikke Drillo i ekspertpanelet til Canal+. Semb og Tjernås gjør et utmerket analysejobb.

21801[/snapback]

Drillo skal begynne i Canal + jo.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke forstå at noen kan savne sendingene på TV2. De sendte jo stort sett bare United-kamper. Med Canal+ får man sett over 30 PL-kamper med Arsenal hver sesong. Det ville vi ikke fått med TV2.

 

Selv om det hadde vært artig å høre Scheie kommentere engelsk toppfotball igjen, så tror jeg nok Canal+ uansett er det beste alternativet. Og skulle noen annen kanal overta rettighetene i fremtiden, så la oss håpe det blir NRK. For TV2 har ikke en eneste kvalifisert kommentator, samt at de er så pro United at det er kvalmt.

21887[/snapback]

Morten langli er en utrolig god kommentator som er MYE bedre enn de uengasjerte Canal + kommentatorene. Sendingene fra studio blir for pjatte og kjedelige. Ingen førsteklasses sendinger der nei dessverre...

Link to comment
Share on other sites

Synes det er helt greit at canal+ har retighetene. Ser som oftest kampene på pub uansett. Værken Tv2 eller nrk vil ha nubbesjan å vise like mange kamper som canal+ gjør i dag. Tv2 kunne selfølgelig brukt tv2 zebra, (eller hva det nå er) man da hadde man vært like langt.

 

Når det gjelder komentatorene er det vel bare Scheie som er vesentlig bedre enn de på canal+. Egentli er jeg sjeleglad vi slipper Ivar Hoff og resten av "ekspertene" til tv2, de er rett og slett elendige. Canal+ har et rimelig bra ekspertpanel, men personlig synes jeg disse diskusjonene i pausen og etter kampen er ganske kjedlige på tv. De vi har på puben er mye morsomere, der for man jo selv være med...

21826[/snapback]

Ivar Hoff er jo en person med stor fotballfagelig kunnskap og som virkelig farger opp fotball norge. Tror nok C+ gjerne skulle hatt han i studio..heheh

Link to comment
Share on other sites

Helt glimrende at Canal+ har rettighetene. De lager sendinger LANGT UTOVER det som NRK og TV2 evner. Forøvrig så har Canal+ i Fredheim, Alsaker, Haugen og Johannesen de beste kommentatorene. Canal+ er i en klasse for seg selv, så langt, når det gjelder engelsk fotball.

 

Forøvrig så er ikke Drillo i ekspertpanelet til Canal+. Semb og Tjernås gjør et utmerket analysejobb.

21801[/snapback]

Må si meg helt enig med deg der Chaz. Er også fornøyd med Canal+ folka!

Link to comment
Share on other sites

Er det ingen andre som fortsatt er irittert over at Canal + har rettighetene til PL. Før hadde vi PL på TV2 og NRK. Fine programmer med gode kommentatorer. Canal + har jo bare avdankede fotballtrenere i ekspertpanelet(drillo føyer seg inn i rekken)

 

Jeg vil bare høre deres mening rundt det med canal +??

 

Er det ikke litt for ille at vi skal betale for å se Engelsk fotball på tv?

21797[/snapback]

 

Helt glimrende at Canal+ har rettighetene. De lager sendinger LANGT UTOVER det som NRK og TV2 evner. Forøvrig så har Canal+ i Fredheim, Alsaker, Haugen og Johannesen de beste kommentatorene. Canal+ er i en klasse for seg selv, så langt, når det gjelder engelsk fotball.

 

Forøvrig så er ikke Drillo i ekspertpanelet til Canal+. Semb og Tjernås gjør et utmerket analysejobb.

21801[/snapback]

Drillo skal begynne i Canal + jo.

21893[/snapback]

 

Link?

Link to comment
Share on other sites

Er det ingen andre som fortsatt er irittert over at Canal + har rettighetene til PL. Før hadde vi PL på TV2 og NRK. Fine programmer med gode kommentatorer. Canal + har jo bare avdankede fotballtrenere i ekspertpanelet(drillo føyer seg inn i rekken)

 

Jeg vil bare høre deres mening rundt det med canal +??

 

Er det ikke litt for ille at vi skal betale for å se Engelsk fotball på tv?

21797[/snapback]

 

Helt glimrende at Canal+ har rettighetene. De lager sendinger LANGT UTOVER det som NRK og TV2 evner. Forøvrig så har Canal+ i Fredheim, Alsaker, Haugen og Johannesen de beste kommentatorene. Canal+ er i en klasse for seg selv, så langt, når det gjelder engelsk fotball.

 

Forøvrig så er ikke Drillo i ekspertpanelet til Canal+. Semb og Tjernås gjør et utmerket analysejobb.

21801[/snapback]

Drillo skal begynne i Canal + jo.

21893[/snapback]

 

Skulle ikke Drillo ta over for Eggen i tv3?

Link to comment
Share on other sites

Akkurat det er negativt. Canal+ er glimrende.

Har vel aldri sett Arsenal så mye som nå. Se på TV3

når prioriterer de Arsenal live?

Og når vi i tillegg får Brekke i studio så borger det for

kvalitet. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke forstå at noen kan savne sendingene på TV2. De sendte jo stort sett bare United-kamper. Med Canal+ får man sett over 30 PL-kamper med Arsenal hver sesong. Det ville vi ikke fått med TV2.

 

Selv om det hadde vært artig å høre Scheie kommentere engelsk toppfotball igjen, så tror jeg nok Canal+ uansett er det beste alternativet. Og skulle noen annen kanal overta rettighetene i fremtiden, så la oss håpe det blir NRK. For TV2 har ikke en eneste kvalifisert kommentator, samt at de er så pro United at det er kvalmt.

21887[/snapback]

 

 

Enig i at TV2 ikke er kvalifisert til dette, men vil også tilføye at jeg blir enda mer kvalm over hvilke favorittstempel United, og ikke minst Liverpool får i NRK, der synes jeg faktisk Wathne og co er mye bedre.

Da det gjelder sending, og kommentator er jeg forøvrig helt enig i at NRK er hakket bedre!

 

Kan vel konkludere med at C+ er det overlegent beste alternativet, med mest kamper, beste kommentatorer, høyest saklighetsnivå, og bra nøytralitet. ;)

Link to comment
Share on other sites

Er det ingen andre som fortsatt er irittert over at Canal + har rettighetene til PL. Før hadde vi PL på TV2 og NRK. Fine programmer med gode kommentatorer. Canal + har jo bare avdankede fotballtrenere i ekspertpanelet(drillo føyer seg inn i rekken)

 

Jeg vil bare høre deres mening rundt det med canal +??

 

Før i tiden hadde vi en tippekamp klokken 1600 på Lørdager på NRK, idag har vi x antall kamper i helgen og midtuken på Canal +. Tror jeg foretrekker at Canal+ sitter på rettighetene sålenge dem prioriterer å sende så mange kamper fra Premier League.

 

Er det ikke litt for ille at vi skal  betale for å se Engelsk fotball på tv?

21797[/snapback]

 

Synes så definitivt at det ikke er for ille at vi må betale for å se kamper fra Premier League da jeg tror alternativet hadde vært at vi ikke fikk sett Arsenal så ofte som vi nå gjør.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Guest thorchristian

canal - er elendig hvorfor viser ikke SportN og tv3 premier league de har bedre komentatorer og koster nesten ingenting. pluss kommentatorene på c- er elndige

Link to comment
Share on other sites

Canal+ har da defintivt de beste kommentatorene, og det er hevet over enhver tvil at engelsk toppfotball aldri har blitt bedre dekket enn etter at Canal+ "overtok ansvaret" for fotballen på koksholmen.

You got that right Brekke. :)

 

Kommentatorene rundt omkring på kanalene har vært av ymse kvalitet.Hverken TV2 el TV3 har den standarden eller kvaliteten som Canal+ viser. Til og med i pausene har Canal+ glimtet til.

 

Skal vi finne bedre kommentatorer enn det Canal+ har må vi over fjorden til England :) .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...