Jump to content

Canal +


Haraldac

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Såvidt meg bekjent viser ikke SkySport alle kampene heller.. (ikke 16:00 lørdagskampen)

 

Anyways er jeg veldig positiv til TV2! Tror virkelig dette kan bli et bra produkt!

-Det blir billigere enn før

-Kanskje ikke like bra studio, MEN er positiv til desse folka som ser ut som skal styre det! (slipper Davy og co.)

-Mye HD

-Flere kamper blir vist! (vi som liker å se kamper utenom de største)

-Canaldigital eller viasat kommer til å lage avtale iløpe av sommeren... Ellers vil jeg anbefale Alt-I-ett-boks:)

 

*Gler seg til seriestart*

 

 

Billigere?

 

Idag betaler jeg 80,- for å ha alle Canal Plus Sport kanalene. Der får jeg:

  • Premier League
  • Serie A
  • Primiera Divisjon
  • Æresdivisjon
  • Svensk fotball
  • NHL
  • Major League Soccer

Og sikkert mer jeg ikke husker.

 

Og nå skal jeg måtte betale 199 kroner for 3 Tv2 Premier League HD Kanaler - og kun rettigheter for Premier League. Spanderer jeg på 100 kroner til, (altså 299 pr måned) så får jeg den fantastiske tippeligaen i tillegg..

 

Dette er ett bedre og billigere tilbud? neeeeeeei....

Link to comment
Share on other sites

Billigere?

 

Idag betaler jeg 80,- for å ha alle Canal Plus Sport kanalene. Der får jeg:

  • Premier League
  • Serie A
  • Primiera Divisjon
  • Æresdivisjon
  • Svensk fotball
  • NHL
  • Major League Soccer

Og sikkert mer jeg ikke husker.

 

Og nå skal jeg måtte betale 199 kroner for 3 Tv2 Premier League HD Kanaler - og kun rettigheter for Premier League. Spanderer jeg på 100 kroner til, (altså 299 pr måned) så får jeg den fantastiske tippeligaen i tillegg..

 

Dette er ett bedre og billigere tilbud? neeeeeeei....

 

Hvor får du Canal+ Sport-pakken til 80,- pr mnd?

Link to comment
Share on other sites

Det skilnaden ved å ha Hele "Entertain" og "Family +film"

 

469 for entertain

386 for family film.

 

Ikke for å være et petimeter, men det blir jo ikke riktig å sammenligne når det ene alternativet er inklusive en "kvantumsrabatt". Tar man utganspunkt i grunnpris så er jo faktisk tv2 billigst.

Forøvrig har jeg samme abonnement som deg, så jeg skjønner jo hva du mener :)

Håper virkelig at Canal Digital og TV2 blir enige slik at vi slipper for mye balling med dette.

Link to comment
Share on other sites

Regnestykket er vel ganske enkelt og syns ikke det er særlig diskuterbart egentlig hvis man regner på hva man får for pengene.

Premier League er kanskje mest attraktivt for de aller fleste, men ift. hva man får med i pakkene gir jo Canal+ langt mer for pengene.

 

*TV2 PL (3 HD-kanaler) - 199 kr. mnd.

Rettigheter: Premier League

 

*TV2 PL + TV2 Sport - 299 kr. mnd.

Rettigheter: PL, Tippeligaen, + div. annen fotball og sport

 

+ eventuelt TV2 Sumo (229 kr. mnd.) for å få tilgang til alle kampene.

 

 

*CANAL+ TOTAL - 289 kr. mnd.: (basert på prisene til Canal Digital kabel-tv)

C+ Film HD, First, Action, Hits, Drama, Comedy, Series

C+ Sport 1, Sport, Extra, Sport HD

 

CANAL+ Sport 269 kr. mnd.

C+ Sport 1, Sport, Extra, Sport HD

 

Fra i høst kommer kanalene C+ Sport 3, Fotball og Hockey i tillegg.

 

Rettigheter: Primera Division, Copa Del Rey, Serie A, Carling Cup, Eresdivisie, MLS, Allsvenskan, deler av EM-kvalik. + EM 2012, Copa America 2011, Elitserien (hockey), tennis, NBA og motorsport.

 

Vi si det er særdeles mye man får for under 300 kr. hos Canal+ og de satser selvfølgelig på dette nå for å ikke miste så mange kunder.

Jeg sier ikke TV2 sitt opplegg er så dyrt, men vi betaler langt mer enn C+ i forhold til hva vi får.

Og med TV2 Sumo i tillegg blir det fort over 500 kr. mnd. for PL og Tippeligaen.

 

For de som har parabol er jo pakkeprisene litt annerledes, men hvis man ser på det rene produktet C+ tilbyr og TV2 PL/TV2 Sport er det etter det jeg kan se TV2 umulig komme ut som prisvinner her.

Link to comment
Share on other sites

Regnestykket er vel ganske enkelt og syns ikke det er særlig diskuterbart egentlig hvis man regner på hva man får for pengene.

Premier League er kanskje mest attraktivt for de aller fleste, men ift. hva man får med i pakkene gir jo Canal+ langt mer for pengene.

 

*TV2 PL (3 HD-kanaler) - 199 kr. mnd.

Rettigheter: Premier League

 

*TV2 PL + TV2 Sport - 299 kr. mnd.

Rettigheter: PL, Tippeligaen, + div. annen fotball og sport

 

+ eventuelt TV2 Sumo (229 kr. mnd.) for å få tilgang til alle kampene.

*CANAL+ TOTAL - 289 kr. mnd.: (basert på prisene til Canal Digital kabel-tv)

C+ Film HD, First, Action, Hits, Drama, Comedy, Series

C+ Sport 1, Sport, Extra, Sport HD

 

CANAL+ Sport 269 kr. mnd.

C+ Sport 1, Sport, Extra, Sport HD

 

Fra i høst kommer kanalene C+ Sport 3, Fotball og Hockey i tillegg.

 

Rettigheter: Primera Division, Copa Del Rey, Serie A, Carling Cup, Eresdivisie, MLS, Allsvenskan, deler av EM-kvalik. + EM 2012, Copa America 2011, Elitserien (hockey), tennis, NBA og motorsport.

 

Vi si det er særdeles mye man får for under 300 kr. hos Canal+ og de satser selvfølgelig på dette nå for å ikke miste så mange kunder. premier

Jeg sier ikke TV2 sitt opplegg er så dyrt, men vi betaler langt mer enn C+ i forhold til hva vi får.

Og med TV2 Sumo i tillegg blir det fort over 500 kr. mnd. for PL og Tippeligaen.

 

For de som har parabol er jo pakkeprisene litt annerledes, men hvis man ser på det rene produktet C+ tilbyr og TV2 PL/TV2 Sport er det etter det jeg kan se TV2 umulig komme ut som prisvinner her.

 

I forhold til en totalpakke så er jeg enig; canal+ er billigst. Men nå handler vel dette først og fremst om PL, og der kan jo ikke canal digital tilby noen ting som helst foreløpig. Og ut i fra KUN Premier League, så er TV2 billigere med tanke på fjorårets priser.

Canal+ gir en god pakke, men jeg personlig gir beng i premiera divisione, elitserien, boliviansk 1.divisjon eller hva det måtte være, Premier League er det interessante.

Alt i alt er det noe skit at canal+ ikke vant budrunden om videre visning av PL..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...