Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 hours ago, Marius- said:

Velger å ikke le så mye når vi er så bedritne selv. Er mye gøyere når vi selv har noe å vise til.

Klart det er gøy å påpeke at de aldri har vunnet PL, i motsetning til store klubber som Blackburn og Leicester. Klart det er gøy å påpeke at Peter Schmeichel har vunnet PL, fått en sønn som har vokst opp og vunnet PL han også, uten at Liverpool har vunnet serien en eneste gang i mellomtiden. 

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, det er personlig morsommere for meg når vi selv har noe å vise til. Når det er sorgen i egen klubb, klarer jeg ikke more meg over andres «elendighet». Iallfall ikke sitte å skrive det her i offentligheten, men vi er alle forskjellige ;) 

Vi kan jo ta å vinne den cupen vi spiller ikveld, så blir det nok litt artigere å tulle med andre for egen del også. 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
2 hours ago, Marius- said:

Gjør det godt å skrive de ordene? Forstår ikke hensikten, all den tid de er oss overlegne selv om man finner en ubetydelig statistikk som for øyeblikket er i vår favør. 

Nå må du tillate litt humor da, Marius :) Vi er inne i en bekmørk periode som Arsenal-supportere. Noen håndterer det med humor, mens andre klager til krampen tar dem. Det er forskjellige tilnærminger til å håndtere skuffelse. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Verminator5 said:

Nå må du tillate litt humor da, Marius :) Vi er inne i en bekmørk periode som Arsenal-supportere. Noen håndterer det med humor, mens andre klager til krampen tar dem. Det er forskjellige tilnærminger til å håndtere skuffelse. 

Ok, jeg forstod ikke humoren :) Etter forrige kamp for vi håpe den bekmørke perioden er over! Men det hjelper lite å hakke på de som er bedre enn oss. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

Ok, jeg forstod ikke humoren :) Etter forrige kamp for vi håpe den bekmørke perioden er over! Men det hjelper lite å hakke på de som er bedre enn oss. 

Det er lov å håpe at det også resultatmessig, går mot bedre tider. Arsenal blir ikke bedre av at vi supportere hakker på andre lag. Dog er jo det en viktig del av supporterkulturen. Vi gir oss ikke med å le av Tottenham, selv om de har havnet over oss på tabellen ved noen anledninger :) 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Verminator5 said:

Det er lov å håpe at det også resultatmessig, går mot bedre tider. Arsenal blir ikke bedre av at vi supportere hakker på andre lag. Dog er jo det en viktig del av supporterkulturen. Vi gir oss ikke med å le av Tottenham, selv om de har havnet over oss på tabellen ved noen anledninger :) 

Tottenham er det jo obligatorisk mobbing av :) Det har jeg sjeldent problemer med, er verre med andre lag fra andre byer. Som attpåtil er oss overlegne i flere år, for meg blir det litt patetisk å sendte stikk til slike. 

Link to comment
Share on other sites

Stikket mot Liverpool i innlegget over fra Tapapa anser jeg ikke som mobbing eller som et "stikk", jeg tolker det som reinspikka ironi.
Ironi er noe som det kan være lett å misforstå. Jeg anser meg selv i utgangspunktet som en som normalt lett tar ironiske poeng. Det hender dog at jeg bommer en og annen gang i blant 😋 på ironiske kommentarer/poeng.

Marius, når du sier at du ikke forstod humoren, så bringer du frem noe som er en "kjepphest" for meg i det daglige. PS!!! Ikke tolk det jeg skriver nå som et angrep på deg, det er mer ment som et allment inntrykk jeg får i dagens verden.

Alt for mange reagerer, og til og med blir fornærmet når noen sier eller skriver noe som ikke passer deres "verdensoppfattning". Enkelte her i verden synes å ha som et mål å bli fornærmet. Det kan synes nå i samfunnet at det er den som hører noe eller leser noe som er den som har retten til å komme med den "korrekte" tolkningen av et utsagn og ikke den som kommer med utsagnet. Folk er generelt blitt for hårsåre rundt det meste av meninger som kommer ut.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Tar poenget ditt, er enig i det generelt sett.  Ser ikke på meg selv som så voldsomt hårsår, men ironi eller ei, så jeg ikke poenget med utsagnet :) Men så er det mye jeg ikke forstår fra de brødrene der, så kan ligge noe der gitt! 
Neste gang skal jeg la det forbli ubemerket 👍

Link to comment
Share on other sites

ja, det gjorde godt langt inn i sjela. Fryktet at Liverpool skulle klare dette, men det har jo vært veldig nære å ryke flere ganger, og da måtte det vel statistisk sett gå galt før eller senere? Og enig Simbad, dette viser virkelig hvor vanskelig det er å gå en hel sesong uten tap. Fortjener en liten markering dette! Cheers! 🍺

og nå spiller det egentlig ingen rolle at Pool blir ligamester. Og ifølge mine Pool-bekjente er det å vinne ligaen mye viktigere enn rekorder, tross alt. De fortjener det utvilsomt, og den reisen  Liverpool har hatt under Klopp er absolutt noe å lære av, og som vi bare kan håpe Arteta og hans elever får til noe i nærheten av. For tre år siden slet Pool med mange av de samme problemene Arsenal har nå. Utrolig hva kjøpene av Allison og van Dijk gjorde.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool har vært overlegne denne sesongen. Likevel klarer de ikke å gå uten tap. Det sier ganske mye. Både om ligaen og Liverpool, men også om sesongen 03/04. Wenger snakket om å gå ubeseiret få sesonger i forveien. Tottensupporterne solgte t-skjorter med 'Comical Wenger'.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...