IPB Style© Fisana

Jump to content

Photo

Useriøse rykter

2672 replies to this topic

#2661 Wojciech53

Wojciech53

Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPipPip
  • 7,133 posts

Posted 09 July 2017 - 07:45 PM

Siden denne tråden heter "useriøse rykter" så har jeg et rykte som er så "svakt" at det kanskje kommer i kategorien "ekstra useriøse rykter".

Det er noen (få) påstander på veven om at Marc Overmars kanskje er på vei inn i styret, og hvis dette usannsynlige ryktet skulle være sant så ville jeg anta at han ville få en slags "DD"-rolle, der vi i stedet for en sportsdirektør får litt mer fotballkunnskap inn i styret som kan være en "hjelpende hånd" for vår manager.

Det å få inn personer med mer fotballfaglig bakgrunn i styret er noe jeg støtter helhjertet, om det nå skulle være Overmars eller noen andre som har en tilknytning til Arsenal.

Pires også vært linket inn i styret de siste dagene. Håper vi får en med fotballkunnskaper på innsiden av det styret snart, uansett hvem det måtte bli. Om det blir Gilberto, Pires, Overmars eller en annen av våre tidligere helter bryr jeg meg lite om :)

Posted Image

"In Arsene we trust! "
"Once a Gooner, forever a Gooner!"

#2662 Polljen

Polljen

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,729 posts

Posted 09 July 2017 - 08:22 PM

Pires også vært linket inn i styret de siste dagene. Håper vi får en med fotballkunnskaper på innsiden av det styret snart, uansett hvem det måtte bli. Om det blir Gilberto, Pires, Overmars eller en annen av våre tidligere helter bryr jeg meg lite om :)

Det finnes nok mange gode kandidater til styret, med fotballfaglig bakgrunn, "i våre rekker". En jeg ikke vil se der er min "gamle" helt Big Tone (nå tror jeg heller ikke det er noen fare for at han skulle ende opp der). En fantastisk stopper, men ikke så mye å skryte av som manager (sportslig leder) eller som "pundit".

Det viktigste er å få skiftet ut en (eller flere) av styregrossistene med noen som er litt mer oppdatert på fotballens verden.

Edited by Polljen, 09 July 2017 - 08:22 PM.

#2663 Polljen

Polljen

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,729 posts

Posted 10 July 2017 - 05:42 AM

Arsenal har offentliggjort sin tropp for "touren" til Australia og Kina, og hvis man ser på spillere som IKKE er med på denne reisen så gir det grunn for å spekulere litt om spillere som kan være på vei ut av klubben i dette vinduet. 

Følgende er ikke med på turen:

Spillere som var med i troppen til Arsenal sist sesong (spilte i en eller flere turneringer eller var på benk):

Gibbs

Perez

Debuchy

Jenkinson

Spillere som var på utlån:

Szczesny

Wilshere (skadet?)

Campbell

Akpom

I tillegg så er det en del spillere som ikke er med på turen, men som har "lovlig fravær" p.g.a. skader eller at de fremdeles har ferie etter å ha deltatt i turneringer med sine landslag i juni/juli.

Sanchez

Mustafi

Bellerin

Holding

Chambers

Gabriel (skadet)

Cazorla (skadet)

#2664 Polljen

Polljen

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,729 posts

Posted 14 July 2017 - 08:23 PM

En spiller som garantert ikke kommer til å bli solgt i dette vinduet er Joel Campbell. Han har blitt skadet under spill for Costa Rica og er forventet å være ute i rundt seks måneder. Han vil da ha lite treningsgrunnlag når vi kommer til januarvinduet, så jeg antar at han mest sannsynlig vil stå ut kontrakten som utløper neste sommer og da gå gratis til ny klubb.

#2665 Wojciech53

Wojciech53

Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPipPip
  • 7,133 posts

Posted 18 July 2017 - 06:06 PM

Følgende er ikke med på turen:

Spillere som var med i troppen til Arsenal sist sesong (spilte i en eller flere turneringer eller var på benk):

Gibbs

Debuchy

Spillere som var på utlån:

Szczesny

Wilshere (skadet?)

Polakken bekreftet som Juve-mann (?)

Debuchy kobles til Nice og ble meldt at han skulle bli klar ila. 48 timer (Så bekreftet Nice signeringen av Jallet, så blir kanskje vanskelig å bli kvitt Debuchy nu)

Wilsh linkes til Sampdoria

Gibbs ser ut til å gå til WBA snart.

Akpom, Jenko og Lucas er det ganske stille rundt... Mer rykter om spillere ut nå enn tidligere, det er helt greit

Posted Image

"In Arsene we trust! "
"Once a Gooner, forever a Gooner!"

#2666 Polljen

Polljen

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,729 posts

Posted 21 July 2017 - 06:10 PM

Siden tråden heter useriøse rykter, så hvorfor ikke..........

De siste par dagene så har ryktene om en eventuell overgang til PSG for Alexis Sanchez skutt fart.

I dag så skal visst nok Sanchez ha blitt observert på et hotell i Paris og dermed så skyter ryktene enda mer fart.

Jeg er klar over at rykter, uavhengig av spiller, er i hovedsak piss/bullshit, men hvis PSG blir endestasjonen for Sanchez så er det i det minste bedre enn alternativet oppe i Manchester.

Jeg lever fremdeles i håpet om en ny Arsenalkontrakt for Alexis, men jeg innser selv at dette håpet henger i en særdeles tynn tråd.

Edited by Polljen, 21 July 2017 - 06:10 PM.

#2667 Rosicky07

Rosicky07

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 1,759 posts

Posted 22 July 2017 - 03:48 PM

Vi må forsterke like mye som Chelsea ,city og de andre topplagene . Basta!!!

Sig-24.png

#2668 Polljen

Polljen

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,729 posts

Posted 22 July 2017 - 04:40 PM

Vi må forsterke like mye som Chelsea ,city og de andre topplagene . Basta!!!

I utgangspunktet så burde vi forsterke mer enn vår hardeste konkurrenter, Arsenal har tross alt et "etterslep" når det gjelder fornying av stallen.

#2669 Simbad

Simbad

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 5,011 posts

Posted 22 July 2017 - 10:29 PM

Ryktes at Barca vil 'gi' oss Rafinha for £30 mill. Hvis det stemmer, kjør på sier jeg!
"Sports teaches you character, it teaches you to play by the rules, it teaches you to know what it feels like to win and lose-it teaches you about life. Sports are a microcosm of society." — Billie Jean King

#2670 Stefan B

Stefan B

Klubbeier

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 14,820 posts
  • Interests:Arsenal

Posted 23 July 2017 - 12:33 AM

Hente inn en skadeplaget spiller for å erstatte en skadeplaget spiller..? Ikke akkurat det vi trenger.

Er for øvrig en grunn til at Barcelona på tross av å trenge midtbanespillere at de ønsker å kvitte seg med han. Har stagnert og vært skadeplaget. For å ikke snakke om at hvis han kommer seg over dette og faktisk blir en kjempe spiller så kommer Cuntelona på banen igjen og maser om "Barca DNA". Er så forbanna lei den drittklubben der..

"Dennis is the best player I have ever played with as a partner. It is a dream for a striker to have him in the team with you." - Thierry Henry

#2671 Simbad

Simbad

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 5,011 posts

Posted 30 July 2017 - 12:14 PM

http://www.dailystar...lianelli-Gossip

Hvor troverdig er Giulianelli?
"Sports teaches you character, it teaches you to play by the rules, it teaches you to know what it feels like to win and lose-it teaches you about life. Sports are a microcosm of society." — Billie Jean King

#2672 Marius-

Marius-

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 5,268 posts

Posted 30 July 2017 - 12:55 PM

Skeptisk. Tror det er en av alle de som får følgerne sv å påstå ting og kanskje traff en gang.

#2673 Polljen

Polljen

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,729 posts

Posted 30 July 2017 - 12:58 PM

http://www.dailystar...lianelli-Gossip

Hvor troverdig er Giulianelli?

Mer en ryktesmed enn en troverdig "journalist".

her er et par tweeter fra to år tilbake.

Benzema will join Arsenal. 4 years contract at €9mln/y. #afc #gunners

12:27 PM - 5 Aug 2015

@EmaGiulianelli
 Follow
More

Benzema told to his entourage that he's excited about Wenger and Gunners. He loves Arsenal fans. #afc

1:19 PM - 5 Aug 2015

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users