Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Maty Ryan skal ha uttalt at vi er ute etter en keeper som er 'homegrown'(noe som kan forklare hvorfor vi ikke fornyet kontrakten med ham), noe Ramsdale vil være hvis vi får hentet ham. Ramsdale ble utelatt av Sheffields ligacuplag som slo Carlisle 1-0 i går, slik at han ikke er 'cup tied' hvis han skulle bytte klubb i løpet av de neste ukene. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Maty Ryan skal ha uttalt at vi er ute etter en keeper som er 'homegrown'(noe som kan forklare hvorfor vi ikke fornyet kontrakten med ham), noe Ramsdale vil være hvis vi får hentet ham. Ramsdale ble utelatt av Sheffields ligacuplag som slo Carlisle 1-0 i går, slik at han ikke er 'cup tied' hvis han skulle bytte klubb i løpet av de neste ukene. 

Jaja bruk 200 mill på en ordinær keeper. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Maty Ryan skal ha uttalt at vi er ute etter en keeper som er 'homegrown'(noe som kan forklare hvorfor vi ikke fornyet kontrakten med ham), noe Ramsdale vil være hvis vi får hentet ham. Ramsdale ble utelatt av Sheffields ligacuplag som slo Carlisle 1-0 i går, slik at han ikke er 'cup tied' hvis han skulle bytte klubb i løpet av de neste ukene. 

Ikke imponert over forklaringen. Han var den perfekte keeper for oss

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Ben Elfen said:

Ikke imponert over forklaringen. Han var den perfekte keeper for oss

Har lest en del rykter at fra neste år så må klubbene ha flere homegrown spillere. Garlick har vel jobbet i FA og har sikkert informert Arsenal om det. Tror det er derfor vi er linket til en del engelske spillere.

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, Rosicky07 said:

Mange melder nå at vi nærmer oss ramsedale…. Da begynner jeg nesten å grine…. 
 

vi mangler høyreback, vi mangler 10er , mulig en spiss, mulig sentral midtbane. Så svir vi av 30 mill på en keeper… solgte Martinez for mindre. Utrolig

Det er vel lenge siden vi har gjort det bra når det gjelder kjøp og salg av spillere. Vi har jo til tider lekt butikk. Kontrakter som går ut , spillere går gratis , låner ut spillere og i retur kommer de , flere vi ikke får solgt , sky høye lønninger. Det har til tider vært et helvetes rot.

Nå starter sesongen om 2 dager og vi mangler de typene som nevnes over , også reserve keeper , men dette skulle ha vært løst for lenge siden.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Rosicky07 said:

Mange melder nå at vi nærmer oss ramsedale…. Da begynner jeg nesten å grine…. 
 

vi mangler høyreback, vi mangler 10er , mulig en spiss, mulig sentral midtbane. Så svir vi av 30 mill på en keeper… solgte Martinez for mindre. Utrolig

Ja ja, hvis han kommer, så får vi håpe han blir en suksess. For lin del kunne klubben like gjerne sjanser på Okonkwo som andrekeeper.

Tanken på at vi kunne hatt Martinez i stedet, svir noe så grønnjævlig. 

Link to comment
Share on other sites

Uavhengig av om maddison eller Silvia kommer, så denne keeper greien ekstremt merkelig ut . Folk i andre klubber må jo le seg i hel. Er ikke i nærheten av der skoen trykker hardest. Ender vil opp med ramsedale og Ødegård inn, så kan Edu bare pakke baggen spør du meg…

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Rosicky07 said:

Uavhengig av om maddison eller Silvia kommer, så denne keeper greien ekstremt merkelig ut . Folk i andre klubber må jo le seg i hel. Er ikke i nærheten av der skoen trykker hardest. Ender vil opp med ramsedale og Ødegård inn, så kan Edu bare pakke baggen spør du meg…

Så hvis vi ender med Romsdals, Ødegaard, Lokonga, Tavares og White inn, samt forlengelse på Xhaka og ESR så kan Edu pakke bagen og gå? 
 

vi lever på totalt forskjellige planeter

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Ben Elfen said:

Så hvis vi ender med Romsdals, Ødegaard, Lokonga, Tavares og White inn, samt forlengelse på Xhaka og ESR så kan Edu pakke bagen og gå? 
 

vi lever på totalt forskjellige planeter

Kommer vi inn på topp 4 så sitter alle trygt i Arsenal. Blir det en sesong som blir lik siste sesong , så vil det bli krevd avganger.  Med publikum på tribunene sist sesong så hadde ikke Arteta fått fortsette. 

Det er fortsatt litt tid igjen av vinduet så mye kan skje . Vinner vi fredag så får vi en bra inngang mot Chelsea kampen. Taper vi fredag så er det støy igjen. Da kommer presset fra media og supportere  og så får vi se hvordan det går i fortsettelsen. Vinner vi de to første så kan mye positivt skje fremover. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Gunners68 said:

Kommer vi inn på topp 4 så sitter alle trygt i Arsenal. Blir det en sesong som blir lik siste sesong , så vil det bli krevd avganger.  Med publikum på tribunene sist sesong så hadde ikke Arteta fått fortsette. 

Det er fortsatt litt tid igjen av vinduet så mye kan skje . Vinner vi fredag så får vi en bra inngang mot Chelsea kampen. Taper vi fredag så er det støy igjen. Da kommer presset fra media og supportere  og så får vi se hvordan det går i fortsettelsen. Vinner vi de to første så kan mye positivt skje fremover. 

Topp 6 så er alle trygge, men mitt svar var til @Rosicky07 som mente at dersom man endte opp med det jeg skrev Ove for så kunne Edu pakke sekken og gå. Det gir, for meg, ingen mening

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Ben Elfen said:

Topp 6 så er alle trygge, men mitt svar var til @Rosicky07 som mente at dersom man endte opp med det jeg skrev Ove for så kunne Edu pakke sekken og gå. Det gir, for meg, ingen mening

Her må jeg si meg enig med deg BE. Får vi inn Ramsdale og Ødegaard før vinduet lukker vil jeg absolutt si at sommeren har vært veldig bra. Jeg er også en av de som har kritisert Xhaka mye, men ser ikke på det at han har fått forlenget kontrakt som noe fryktelig negativt. Klarer Arteta å demme opp for svakhetene hans med de andre spillerne vi har(og få frem styrkene hans), kan han fort finne på å ha en god sesong for oss.

Får vi inn de to nevnte spillerne vil jeg si at vi absolutt burde være gode nok til å kjempe om topp 4, men i det minste klare topp 6.

Link to comment
Share on other sites

Vi starter vell med samme midtbanen som i fjor. Fortsetter partey å være skadet sliter vi, han var på vei til noe. Å forvente at Sambi skal være en frelser fra start syns jeg er naivt. Å tro xhaka etter 4-5 år i klubben plutselig skal ha en sesong uten at han koster oss poengene i 2-3 av kampene , ser jeg ikke for meg… ergo skoen trykker. Elneny ikke god nok , torriera sliter mentalt(det er synd, jeg likte typen)

salget av willock syns jeg dog er greit.
 

en 10er av klasse har vært et problem for klubben i noen år nå. Ødegård kommer ikke til å løse dette, jeg syns rett å slett han ikke er god nok. Hadde tatt Aouar , maddison eller Silva over hver dag i uken… samtlige er noen hakk bedre

at vi nok engang går inn i en sesong med 3 jevngode terningkast 3 høyrebacker er for meg ubegripelig. Her burde det vært tatt tak og hentet et klart førstevalg. 
 

Og på toppen av det hele så kan vi bruke 300 mill på en antatt reservekeeper? Vi er en klubb uten de helt store ressursene om dagen … syns dette er for mye av Cappen. Aldri syns ramsedale har vært noe særlig. Ikke god i feltet, gir mye returer og har aldri spilt for noen lag som skal spille seg ut for en hver pris. Hadde vært mange bedre og rimeligere alternativer der ute. 
 

kjempe happy med sambi, tavares og white. Men fakta er vell at bare White forsterker oss fra dag en …

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Nei, men det er bred enighet om at han ikke er god nok til å være reservekeeper i en storklubb som Arsenal.

Han ble ikke enig med den tyrkiske klubben om lønn og har ikke spilt en treningskamp engang 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Men da har vi reservekeeper - god nok eller ikke.  Jeg er vel rimelig trygg på at det hentes inn en eller annen før vinduet lukkes men vi må klare oss med Islendingen i 2-3 kamper og krysse fingrene på at Leno holder seg skadefri eller ikke blir utvist igjen.

Joda, vi har også Hein og Okonkwo

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...