Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

7 hours ago, Stefanb said:

Hadde dette vært Arteta som sagt, så hadde nok media kost seg. Bli såpass opprørt over å ryke ut av ligacupen? Makan til greier.

Arteta og Arsenal kan ikke gjøre noe riktig i medias øyne. Taper vi en toppkamp er vi for svake. Vinner vi en toppkamp feirer vi for mye. Hvis vi ikke roterer laget, betyr det at Arteta ikke stoler på benken. Roterer vi laget så vet ikke Arteta hva som er hans beste 11'er. Hvis Arteta gir spillere tillit over tid er han ikke "ruthless" nok. Når han kjøper en fullverdig konkurrent til Ramsdale er han "disrespectful". Jeg ler og koser meg med det. Det betyr at vi gjør noe riktig. 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Simbad said:

Hvis han hadde skrevet:

"Vi er det eneste PL-laget som fortsatt er ubeseiret i alle turneringer(Tottene tapte på straffer mot Fulham i Carabao Cup)", hadde han hatt rett. 

Det var det jeg mente. Tottenham ble slått ut av Carabao Cup en runde før vi i det hele tatt hadde spilt.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Det er mulig det hat skjedd før, men verken titt eller ofte.

Egentlig tar jeg sjeldent eller aldri feil.

Jeg synes du veldig ofte tar feil jeg. Men det gjør jeg også, spesielt med tanke på lagoppstillingene jeg håper på. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Er det noen som har sett Serhou Guirassy spille?  Han scorer som gal i Bundesliga, er 27 år gammel og jeg hadde aldri hørt om han før i år.

Tror han bare er i sitt livs form hvor alt går fantastisk. Hadde et scoringssnitt på ca. 1 i hver 3 kamp før denne sesongen på toppnivå. Ikke fantastisk men ganske så bra. Han minner meg litt om Grafite når han plutselig eksploderte i en sesong for Wolfsburg med 28 mål på 25 kamper, eller han Michu for Swansea. En vanvittig sesong etterfulgt med middelmådighet.

Uansett moro å se på :)

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Stefanb said:

"Å nei så sjokkert jeg er".

Er helt sjukt. Alle klubbene i England burde nekte å spille en eneste fotballkamp så lenge PGMOL sine dommere dømmer.

Jeg sier bare, i hvilken annen sport blir dommerne betalt av en av utøverne eller en av utøverklubbenes eiere? 

Jeg mener det er ganske åpenbart hva som foregår her. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Simbad said:

Jeg sier bare, i hvilken annen sport blir dommerne betalt av en av utøverne eller en av utøverklubbenes eiere? 

Jeg mener det er ganske åpenbart hva som foregår her. 

Helt enig. Det er rimelig åpenbart hva som skjer.

I tillegg kan man ta med i regnestykket at så og si samtlige av dommerne ansatt av PGMOL er fra Manchester. PGMOL har rett og slett 0% troverdighet i mine øyne. De er så partiske og korrupte at FIFA nesten er imponert.

map-of-premier-league-referees-place-of-

Link to comment
Share on other sites

On 10/12/2023 at 6:05 PM, Simbad said:

På monge måtar sjokkerande, men likevel ikkje overraskande. Dersom dette ikkje vert rydda opp i sporenstreks grev toppfotballen si eiga grav, der dei fyste spadetaka allerede er teke meinar eg. Oliver som ikkje viste ut Kovacic verkar jo berre enda meir mistenksam, ettersom han er på lønningsliste til dei same som eig klubben han dømde i (og for) er jo berre heilt utruleg. 
i tillegg er det jo ufatteleg provoserande å lese uttalelsane til Pep etter kamp som seier at; «it wasn’t a sending off, because he wasn’t sent off»ish, fyttirakkern for en type! Like kvalm som korrupsjonsklubben han leiar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...