Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Skulle nesten trodd at alle var betalt bortsett fra Wilshere :ph34r:. God kamp av unggutte nvår mot Man U, og ikke minst veldig viktig kamptrening. Hadde det ikke vært for en strålende van der Sar, ville Wilshere hatt 2 assists i førsteomgang. Ellers kan det sies at Vidic skulle blitt utvist noen minutter før det andre målet, og at Bolton var fullt på høyde med dem spillemessig. Om det var Bolton som var gode, eller omvendt får vi se i midtuka!

Link to comment
Share on other sites

Vidic risikerer utestengelse etter albuen mot Elmander. Hadde vært en gledelig overraskelse om iallfall en ManUtd-spiller får straffen han fortjener.

 

Som United alltid har, flaks ! FA gidder ikke lage noe sak av det!

Herregud så hjernedøde dem i FA kan være!

En klar albue som Rodolph Austin på Brann fikk 3 kampers karantene, det burde Vidic også fått!

Er det bare meg eller er Vidic alltid så jævla heldig med slikt? Jeg ser han gang på gang spile stygt, men blir veldig få ganger straffet.

Eller er FA redde for Red Nose ? For at han skal komme med skyllebøtte på FA ? Slik som dommere, nervevrak til tusen når de ser Ferguson hisser seg opp.

Link to comment
Share on other sites

Hadde van Gaal startet med sine to beste spisser hadde Bayern ledet nå, men i stedet starter han med Olic og Müller!!! Idiot!

Trudde BM skulle være overlegene i luftrommet, vertfall med dem midtstopperne. Men dem feilberegner jo den ene kossern etter den andre! Heldigvis bommer Rooney på noe også!

Link to comment
Share on other sites

 

Ferguson said: "His eyes were on the ball".

 

Da kan man dele ut albuer i alle retninger såfremt man har blikket festet på ballen.

Både kommentarer og reaksjon som forventet.

 

Ellers regner jeg med at Man U tar dette. De fortjener skryt når det kommer til resultater.

Link to comment
Share on other sites

Nå fratok dommern Bayern en alene mot keeper-sjanse ved å dømme et helt latterlig frispark! Rett før kunne Bayern hatt straffespark. Når Manu har både dommern og flaks på sin side, er de vertfall vanskelige å slå

 

Må også nevnes at dommeren unnlot å gi Scholes et gult kort for en soleklar stempling i låret til Altintop.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 30 2010, 09:34 PM) 193197[/snapback]

Må også nevnes at dommeren unnlot å gi Scholes et gult kort for en soleklar stempling i låret til Altintop.

Scholes er blitt en stygg gris på sine eldre dager! Henger ikke med på temopet og kompanserer med noen ville taklinger! Men spiller du i den stygge drakten så har du jo lov til slike ting!!

Link to comment
Share on other sites

Herlig at Bayern klarte å snu det, og veldig, veldig fortjent!

 

Så dessuten ut som om Rooney skadet seg igjen på slutten der. Mulig ny metatarsalskade? Veldig kjedelig for United i innspurten i så fall!

Link to comment
Share on other sites

Herlig at Bayern klarte å snu det, og veldig, veldig fortjent!

 

Så dessuten ut som om Rooney skadet seg igjen på slutten der. Mulig ny metatarsalskade? Veldig kjedelig for United i innspurten i så fall!

 

Fistpumpa faktisk når Olic putta på overtid her, haha :)

 

Gliste ikke mindre når jeg så Rooney hinke av banen skal det sies.

Link to comment
Share on other sites

Herlig at Bayern klarte å snu det, og veldig, veldig fortjent!

 

Så dessuten ut som om Rooney skadet seg igjen på slutten der. Mulig ny metatarsalskade? Veldig kjedelig for United i innspurten i så fall!

 

 

Med fare for å bli stemplet som en drittsekk av medgoonere, så gleder deg meg at han ble skadet. Det er ikke akkurat slik at jeg skadet han, jeg bare innser at vi har mye større sjanse til å vinne serien hvis han blir borte lenge.

 

Mulig jeg ikke er et like godt menneske som Chaz, Tusmo m.fl., det får så være.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...