Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Jeg ønsker at Arsenal skal vinne ligaen, men jeg går ikke rundt å synser og håper at motstanderene skal bli svekket av skader. Skal vi vinne ligaen så skal vi gjøre det fordi vi er best - basta

 

Nettopp! Å ønske andre skadet er primitivt. La oss ikke synke ned på Tottenham-nivå!

Link to comment
Share on other sites

Ta diskusjonen på pm, de siste innleggene er slettet.

Link to comment
Share on other sites

Forsåvidt korrekt nok, men det startet med et brennende ønske om å se Rooney langtidsskadet, så bruken av denne tråden sånn sett er grei nok.

 

Du så ikke det innlegget der det sto "nei"... Men kan komme til topic nå.

 

Rooney ser ut til å miste Uniteds kamp på onsdag, synd på den stakkaren som har smerter, United sliter hvert fall stort uten han.

Link to comment
Share on other sites

Du så ikke det innlegget der det sto "nei"... Men kan komme til topic nå.

 

Rooney ser ut til å miste Uniteds kamp på onsdag, synd på den stakkaren som har smerter, United sliter hvert fall stort uten han.

 

Rooney er faktisk tilbake i trening, og det er en stor mulighet for at han rekker kampen onsdag!

 

EDIT: Han mister slett ikke kampen, han er klar og skal spille i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Å i det hele tatt ha glede av andre menneskers smerte er intet annet enn patetisk og ondskapsfullt. Det gjelder uansett hvilket menneske som er skadet: Fabregas, Rooney, Sheringham, A. Cole, Milosevich, Bin Laden. Alle er mennesker, og er like mye verdt.

 

Hvem sier det ? Hva så om alle mennesker like verdt, hvis de gjør noe forferdelig så fortjener de alt vondt,.

Link to comment
Share on other sites

Har ingen problemer med at folk her inne ønsker Rooney's bein knekt. Detet er et diskusjonsforum for Goonere, og man kan gjerne diskutere og ha andre meninger da dette er en del av meningen, men man trenger da ikke lage kvalme og hetse andre på brukere om en er uenig i vedkommendes meninger.

Link to comment
Share on other sites

Har ingen problemer med at folk her inne ønsker Rooney's bein knekt. Detet er et diskusjonsforum for Goonere, og man kan gjerne diskutere og ha andre meninger da dette er en del av meningen, men man trenger da ikke lage kvalme og hetse andre på brukere om en er uenig i vedkommendes meninger.

 

Her er jeg totalt uenig med deg. En ting er å ønske seg at Rooney brekker foten. Det er noe helt annet å skrive det her på forumet. Jeg mener slike innlegg ikke hører hjemme på forumet til Arsenal Norway. Jeg mener moderatorer bør fjerne slike innlegg. Slike innlegg forventer man å lese på TV-forumet, ikke på dette forumet. Det er på tide å vise at vi har litt mer mellom ørene enn Tottenhamsupportere.

Link to comment
Share on other sites

Her er jeg totalt uenig med deg. En ting er å ønske seg at Rooney brekker foten. Det er noe helt annet å skrive det her på forumet. Jeg mener slike innlegg ikke hører hjemme på forumet til Arsenal Norway. Jeg mener moderatorer bør fjerne slike innlegg. Slike innlegg forventer man å lese på TV-forumet, ikke på dette forumet. Det er på tide å vise at vi har litt mer mellom ørene enn Tottenhamsupportere.

 

Hva skyldes din utrolige sensuriver Kim? Du tar tydeligvis ikke avstand fra at folk mener det, men vil bare forby dette på forumet. Har du noen henvisninger til retningslinjene for ditt forslag om sensur? Hvis det ikke fanges opp av retningslinjene, hvorfor i granskauen skal moderatorene slå ned på det?

Link to comment
Share on other sites

Hva skyldes din utrolige sensuriver Kim? Du tar tydeligvis ikke avstand fra at folk mener det, men vil bare forby dette på forumet. Har du noen henvisninger til retningslinjene for ditt forslag om sensur? Hvis det ikke fanges opp av retningslinjene, hvorfor i granskauen skal moderatorene slå ned på det?

 

Jeg tar avstand fra at folk mener det, men det er ikke noe jeg eller andre kan gjøre noe med. Men å få satt en stopper for slike ytringer på forumet er noe som forhåpentligvis lar seg gjøre noe med. Henvisninger til retningslinjene? Det handler da for f*** om sunn fornuft. Vi kritiserer andre lags supportere for å fryde seg over at våre spillere blir skadet, så sitter vi her selv og ønsker at andre lags spillere skal brekke foten?

Link to comment
Share on other sites

Jeg støtter Kim 100% i denne saken. Det å ønske andre mennesker skadet er ondskapsfullt og patetisk. Enkelte scum- og manurefans håper på skader blant andre lags spillere, men det er under enhver gooners verdighet å ytre slik dritt. Om en av og til tenker tanken, det gjør sikkert alle, så hold den for deg selv! Vi er nemlig for gode til å skrive slikt.

 

Håper moderator tar aksjon og får fjernet denne dritten, for jeg skjemmes av å kalle meg arsenalfan når jeg leser slike ytringer fra mine medsupportere!

Link to comment
Share on other sites

Hater United, Chelsea, Liverpool og Tottenham. Ønsker de ingenting vel, bare ulykke. Skulle gjerne sett at de hadde fått skader på de beste spillerne slik at vi fikk de ut av ligakampen. Skulle gjerne ønsket at de hadde rykket ned og gått konkurs! F**k United, Chelsea, Liverpool and Tottenham, f**k them all!! :ph34r:

 

Men... :P

 

Det er kjekt å ha de med allikvel, for hvor kjedelig hadde det ikke vært om bare Arsenal hadde vunnet, hvor kjedelig hadde det ikke vært om alle de gode spillerne dro på seg skader. Da hadde vi aldri fått sett de i toppform. Og det er akkurat det som gjør fotball artig, gode spillere i toppform. Fotballkunst og engasjement. :D

 

Lenge leve fotballen. Lenge leve Arsenal! <_<

Link to comment
Share on other sites

Når skal denne klubben bli tatt for korrupsjon og kampfiksing??

 

Bolton-spilleren later som han er skuffet etter selvmålet sitt, men man ser jo tydelig at han har god tid og plasserer innlegget til Giggs perfekt helt nede ved stolperoten, utagbart for finnen.

 

Du er vell ikke seriøs? Syns det i så fall er paranoid av deg å tenke noe slikt. Tror ikke Samuel hadde gjort det der en gang til om han hadde fått muligheten.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...