Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Ble utligning. Syns uavgjort er fint her.

 

Utrolig, ManU har hatt 2 sjanser og puttet på begge 2. Er rett og slett irritert over hvor effektive de er i dag, Villa har vært klart best i denne kampen, men hjelper jo jævla lite når Ronaldo bestemmer seg for å klinke ballen i mål 2 ganger :)

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 5 2009, 06:42 PM) 164302[/snapback]

Ble utligning. Syns uavgjort er fint her.

 

Utrolig, ManU har hatt 2 sjanser og puttet på begge 2. Er rett og slett irritert over hvor effektive de er i dag, Villa har vært klart best i denne kampen, men hjelper jo jævla lite når Ronaldo bestemmer seg for å klinke ballen i mål 2 ganger :)

He's still a pussy :D

Link to comment
Share on other sites

5 minutter tillegg, ja.. 3 vanlige minutter og 2 Fergie-minutter. Å ja. Unnskyld. Det blir jo riktig.

 

Utrolig det også, er ingenting i denne kampen som tilsier at det skulle vært 5 minutter tillegg. 3 minutter hadde nok vært passelig, men Riley er vel jævla glad i detta laget.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 5 2009, 06:52 PM) 164307[/snapback]

5 minutter tillegg, ja.. 3 vanlige minutter og 2 Fergie-minutter. Å ja. Unnskyld. Det blir jo riktig.

 

Utrolig det også, er ingenting i denne kampen som tilsier at det skulle vært 5 minutter tillegg. 3 minutter hadde nok vært passelig, men Riley er vel jævla glad i detta laget.

 

Riley bestemmer ikke overtiden, det er det Alex/4. dommeren som gjør.

Link to comment
Share on other sites

united seier er egentlig et greit resultat for oss, nå har vi en 6-poengsluke ned til Villa, og det skal bli tøft for dem å ta oss igjen nåå..

Har du tatt med i denne betratkningen din at vi står igjen med kamper mot både Man Utd, Chelsea og Lierpool...? B)

Link to comment
Share on other sites

united seier er egentlig et greit resultat for oss, nå har vi en 6-poengsluke ned til Villa, og det skal bli tøft for dem å ta oss igjen nåå..

Har du tatt med i denne betratkningen din at vi står igjen med kamper mot både Man Utd, Chelsea og Lierpool...? ;)

 

Jeg kan ikke huske at har tapt mot noen av disse lagene tidligere i denne sesongen når vi ikke var i form, så jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke skal slå dem nå som vi spiller bedre og bedre B)

Link to comment
Share on other sites

united seier er egentlig et greit resultat for oss, nå har vi en 6-poengsluke ned til Villa, og det skal bli tøft for dem å ta oss igjen nåå..

Har du tatt med i denne betratkningen din at vi står igjen med kamper mot både Man Utd, Chelsea og Lierpool...? ;)

 

Jeg kan ikke huske at har tapt mot noen av disse lagene tidligere i denne sesongen når vi ikke var i form, så jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke skal slå dem nå som vi spiller bedre og bedre B)

 

Nå spiller vi tross alt borte både mot Manu og Liverpool, dessuten har Chelsea blitt et langt bedre fotballag etter trenerskifte.

Link to comment
Share on other sites

united seier er egentlig et greit resultat for oss, nå har vi en 6-poengsluke ned til Villa, og det skal bli tøft for dem å ta oss igjen nåå..

Har du tatt med i denne betratkningen din at vi står igjen med kamper mot både Man Utd, Chelsea og Lierpool...? ;)

 

Jeg kan ikke huske at har tapt mot noen av disse lagene tidligere i denne sesongen når vi ikke var i form, så jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke skal slå dem nå som vi spiller bedre og bedre B)

Vi spiller godt offensivt, men mot et annet lag enn City på lørdag, kunne vi fort tapt. Blant annet sjansen til Gelson hadde blitt bedre tatt vare på av Torres, Drogba, Rooney osv

Link to comment
Share on other sites

Kor sikter me oss inn? Håpet inderlig på uavgjort mellom utd og villa.

 

Uten de to overtidsmåla ville det vært 6 poeng opp til tredje, sju opp til andre og 8 opp til ligagull! Kalkulert med seire mot de tre store ville dette vært henholdsvis 3,4 og 5 poeng!!! Herlig spennende sesong, 8 kamper før slutt og det kan bli alt fra 1. til 6. plass. Kem hadde trudd dette i begynnelsen av februar?

 

mvh evig optimist

Link to comment
Share on other sites

Haha, i dag var det ingen Macheda som kom inn og redda dem. Porto er knallgode hjemme og jeg tror nå at Porto går videre! Jeg var helt sikker på at Man U ville knuse Porto hjemme, men slite stort borte. Når Porto nå har fått et knallbra borteresultat, blir det utrolig tøft for Man U å gå videre. Måtte Man U rakne.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nå offisielt store forhåpninger om at Porto skal ordne dette. Synd at de ikke fikk den straffen! Er vel ikke annet å vente på Old Trafford. Porto har rett og slett avansementet i sin hule hånd nå. Kan bli artig å se hva som skjer når de spiller hjemme.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...