Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Ifølge Optajoe på Twitter

 

76 - Manchester United have not conceded a penalty in any of their last 76 Premier League games. Spot.

 

ryÄn_FC @ryanellwood23 1h

That's nothing. They went 11 years between 1993-2004 without conceding a penalty at Old Trafford.

Og vi vet jo alle at det er uttallige tilfeller hvor det burde vært en straffe eller to.

Link to comment
Share on other sites

Det er ren flaks at de har vunnet de to siste kampene. De spiller elendig. Skal det bli topp 4 på dem i år må det skje forandringer.

-----

ikke nødvendigvis. Når de klarer å hanke inn trepoengere på denne måten kan de sikkert klare det neste gang også. De har jo holdt på sånn i tjue år...

Link to comment
Share on other sites

ren og skjær flaks hadde de da nok avganger under AF også, og vant opptil flere pokaler på det... og da mener jeg ikke at ALT de har gjort under AF var flaks. Man vinner ikke så mye over så lang tid på flaks alene. Men det vi har sett de to siste kampene har vi sett mange ganger tidligere. alt for mange ganger...

Link to comment
Share on other sites

ren og skjær flaks hadde de da nok avganger under AF også, og vant opptil flere pokaler på det... og da mener jeg ikke at ALT de har gjort under AF var flaks. Man vinner ikke så mye over så lang tid på flaks alene. Men det vi har sett de to siste kampene har vi sett mange ganger tidligere. alt for mange ganger...

Jeg har ALDRI sett at Manu har vunnet en kamp uten å skape en eneste sjanse!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ALDRI sett at Manu har vunnet en kamp uten å skape en eneste sjanse!

---------------

vel, de vant CL i 1999 etter to flipperspillmål (akurat som scoringen mot Norwich) som knapt kan kalles "skapte" sjanser, begge på overtid, etter å ha blitt rundspilt i 90 minutter...

 

men det er nok klart at ManU fremstår som mer tannløse nå enn de fleste av årgangene under AF. Men uansett hvor tannløse de er, de klarer å vinne likevel...

Link to comment
Share on other sites

Hahaha de tapte mot tottene! Etter en liten seiersrekke har de begynt å drømme om gullet igjen, men et slikt tap skulle vel sette en demper på de ambisjonene.

De klarer neppe å kvalifisere seg til CL neste år. Håper Everton, en klubb jeg faktisk liker, tar den siste plassen.

Link to comment
Share on other sites

United og Tottenham ruler på ett område;

 

Januzaj becomes the 4th most booked player in Premier League history for diving after todays (3) behind Young (4), Bale (4) & Bentley (5)

 

At Suarez og ikke minst Ronaldo er på denne listen er skremmende.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...