Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Litt skremmende å tenke på at Tottenham kan komme a poeng med United om de vinner hengekampen mot Everton. Men for en herlig kamp! :)

 

Umiddelbart er det litt skremmende, men det er noe jeg kan leve med og det er noe alle burde kunne leve med slik ting er blitt nå. Om vi kommer bak Tottenham, men foran ManU (ja, det tror jeg er mulig) og trygt innenfor topp 4, så har sesongen tross alt ikke vært noen katastrofe. Når det er sagt tror jeg vi tar igjen Tottenham etter hvert, men det er greit å ha muligheten til å ta igjen ManU også.

 

Begge disse lagene, samt Chelsea, kommer sannsynligvis til å avgi mer enn nok poeng til at vi kan havne over dem dersom nå bare Arsenal får sine egne ting i orden. City tar nok førsteplassen og på veien må de gjerne ta poeng fra motstanderne våre.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg så av Scholes rett før han ga seg var patetisk dårlig. Jeg liker ikke så godt sammenligningen mellom det å hente ham tilbake til ManU og slik Arsenal hentet tilbake Lehmann og Henry. Sistnevnte har vi visse forventninger til og førstnevnte ble en suksess. Han fikk spille en hel kamp i nødens stund der han spilte godt og var sterkt delaktig i Arsenals seier (selv om jeg husker at han kunne ha blitt utvist). Det var en bortekamp mot Blackpool hvor Arsenal vant 1-3.

 

EDIT: Scholes er faktisk på banen mot City nå. Han kom inn for Nani etter ca. 60 spilte minutter.

Link to comment
Share on other sites

Henry hentes i hvert fall ikke tilbake fra pensjonisttilværelse. En viss forskjell er det.

 

Det røde til Kompany syns jeg er greit. Det kan ikke være noe vilkår for å få rødt at man brekker beina på motspiller. Taklingen er farlig. Enkelt og greit. Synd det ikke ble flere røde og omkamp!

Link to comment
Share on other sites

Det jeg så av Scholes rett før han ga seg var patetisk dårlig. Jeg liker ikke så godt sammenligningen mellom det å hente ham tilbake til ManU og slik Arsenal hentet tilbake Lehmann og Henry. Sistnevnte har vi visse forventninger til og førstnevnte ble en suksess. Han fikk spille en hel kamp i nødens stund der han spilte godt og var sterkt delaktig i Arsenals seier (selv om jeg husker at han kunne ha blitt utvist). Det var en bortekamp mot Blackpool hvor Arsenal vant 1-3.

 

Janei, sier meg veldig uenig der! Så reservelagskampene Lehmann spilte før han kom på benken og etterhvert en kamp som keeper for oss. MYE feil og jeg hadde hjerte i halsen flere ganger. Kampen han spilte på førstelaget gjorde han mye bra, men mye hodeløst og veldig nervepirrende! Sier ikke at han ikke viste stor autoritet og lederegenskaper på banen, noe vi har savnet i de siste årene, men han var på ingen måte en trygg og stabil keeper lengre.

 

Dessuten begynte Scholes ganske bra i forrige sesong med "player of the month" i PL kåring på høsten og "man of the match" flere ganger for united. De siste kampene før han la opp var derimot ikke noe å skryte av, med lavt tempo og hodeløse taklinger..

Link to comment
Share on other sites

 

Janei, sier meg veldig uenig der! Så reservelagskampene Lehmann spilte før han kom på benken og etterhvert en kamp som keeper for oss. MYE feil og jeg hadde hjerte i halsen flere ganger. Kampen han spilte på førstelaget gjorde han mye bra, men mye hodeløst og veldig nervepirrende! Sier ikke at han ikke viste stor autoritet og lederegenskaper på banen, noe vi har savnet i de siste årene, men han var på ingen måte en trygg og stabil keeper lengre.

 

Dessuten begynte Scholes ganske bra i forrige sesong med "player of the month" i PL kåring på høsten og "man of the match" flere ganger for united. De siste kampene før han la opp var derimot ikke noe å skryte av, med lavt tempo og hodeløse taklinger..

 

Ja, du har delvis rett. Jeg så samtlige av reservekampene hvor Lehmann spilte og det var ikke veldig imponerende. Vi får vel si det sånn at han var god da det gjaldt.

 

Jeg hadde glemt av Scholes fikk player of the month-prisen, men det hadde jeg nok glemt fordi han var langt i fra det nivået utover i sesongen. Jeg husker ham stort sett som en grisespiller. Det var han hele karrieren og på slutten var det det eneste han hadde igjen. Hvordan han gjorde det i dag vet jeg ikke, men jeg har forstått at det var en feilpasning av ham som førte til det ene City-målet.

Link to comment
Share on other sites

Han fikk vel først og fremst Player of the Month-prisen i august fordi han storspilte i Community Shield-kampen mot Chelsea...

 

Gjorde det helt greit i dag. Midtbanekampen var naturligvis preget av at City var i mindretall, men han slo nå ørten kortpasninger på tvers som alltid.

Link to comment
Share on other sites

Så reservelagskampene Lehmann spilte før han kom på benken og etterhvert en kamp som keeper for oss. MYE feil og jeg hadde hjerte i halsen flere ganger.

 

Får du hjerte i halsen når det gjøres tabber på vårt reservelag?

Link to comment
Share on other sites

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/-ferguson-vurderer-bud-paa-dortmunds-stjerneduo-3677535.html

 

Dette ville jo vært katastrofe for alle andre! Det er akkurat to slike spillere United mangler... Ikke at jeg tror det er veldig realistisk, men med Ferguson vet man aldri! Håper for all det ikke skjer

Link to comment
Share on other sites

Driter i Subotic akkurat nå da vi har Koscielny, Vermaelen og Mertesacker pdd., men Götze ville vært ufattelig kjipt å miste til United (eller City). Jeg håper fortsatt enten Hazard eller Götze havner i Arsenal, men jeg realistisk sett så har jeg liten tro på det. Dog tviler jeg på at Götze forsvinner i januar. Kan forsvinne til sommeren derimot..

Link to comment
Share on other sites

Ingen av dem kommer til å havne i Arsenal. Både Götze og Hazard er i Barcelona/Real Madrid/Milan/Inter/City/Chelsea-segmentet av klubber som kan og gjerne vil betale absurde lønninger og overgangssummer for supertalenter som dem. De kommer ikke til å havne i United heller av samme grunn.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så var United ute av FA-cupen også. De er allerede ute av CC og CL, det siste fra en latterlig svak gruppe. Kanskje De som mener at United har så fantasktisk mye bedre tropp enn oss skal tenke over om det virkelig stemmer? Visst gjør de det mye bedre enn oss i serien, selv jeg ser det, men vi har imponert i CL. Først ved å slå ut et meget sterkt Udinese i kvalifiseringen når vi hadde masse skader og uro i troppen og senere ved å vinne en meget sterk gruppe med en kamp til gode.

Link to comment
Share on other sites

Enig, Tapapa. Jeg synes virkelig ikke det er noen kvalitetsforskjell mellom lagene Arsenal og ManU. Det at de ligger 15 poeng foran oss i serien er et dårlig mål å sammenligne lagene med.

 

Jeg er uansett veldig glad for at ManU røk ut. Arsenal bør også kunne nå langt i FA-cupen i år og nå slipper vi også å møte ManU, noe vi sikkert hadde måttet gjøre på Old Trafford, som vanlig. :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...