Jump to content

HAN GIKK !!!


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Ser ikke noen grunn til at Vieira skal gå ut å kommentere en enkeltpersons uttalelser. Den dagen en faks med en reell henvendelse til klubben kommer er det på tide å sverge sitt troskap. Nå bør han bare konsentrere seg om de neste kampene.

Lite korrekt av RM å starte dette nå. Bør ties ihjel.

Link to comment
Share on other sites

At det florerer av rykter i fotballverdenen er jo ingen bombe akkurat, og Vieira/Real Madrid-ryktet er et av de mer vedvarende og stabile i så måte. Vi får vel bare å vente å se til sommeren, og foreløpig satse på at mannen fortsetter som i de siste kampene fremover.

Link to comment
Share on other sites

Det pleier som regel å begynne med disse "løse" ryktene, men som kjent så pleier de å blomstre utover våren og sommeren, slik er det hver gang da det gjelder Real og Patrick!

Blir bekymret da jeg leser sånn!

Da det gjelder sportslig suksess så er det vel mye som tyder på at Vieira ikke bør gå til Madrid-klubben, de er i øyeblikket en fallende storhet! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg alltid har sagt. Hvorfor skulle Vieira kommentere dette?

Da kunne han like godt begynt som journalist. Alle vet at RM ønsker

Vieira, men vil aldri få han.

Sånn er media og det gjelder bare å sile ut 95% så har du an.

Link to comment
Share on other sites

Alle vet at RM ønsker Vieira, men vil aldri få han.

Sånn er media og det gjelder bare å sile ut 95% så har du an.

 

Du lærte tydeligvis ikke all verden av fjoråret? Real Madrid vil aldri få Patrick Vieira? De var jammen ikke langt unna i fjor, da Patrick Vieira først i 12. time fant ut at han ikke syntes det var verdt å bytte bort stjernestatus i Arsenal med ikke-galaticostatus og -lønn i Real Madrid.

 

Med bakgrunn i hvordan Vieira har prestert i år, så er jeg mer avslappet enn noensinne i forhold til om Arsenal beholder ham eller ikke. Han er jevnt over ikke den spilleren han en gang var. Han er ikke lenger like uunnværlig for Arsenal. Selges han i sommer, så er det dessverre ett år for sent. Prestasjonene, alderen og det faktum at han nå kun har to år igjen av kontrakten sin er alt sammen argumenter som taler mot en overgangssum i nærheten av det det ble spekulert i forrige sommer.

 

Når det er sagt, så tror jeg ikke Patrick Vieira forsvinner i sommer. Det ville i såfall sette kjærlighetserklæringene han kom med i etterkant av Vieiragate 04 i et merkelig lys. Jeg er nemlig sikker på at Wenger har like lite lyst å selge ham kommende sommer som han hadde forrige sommer - så skulle en overgang bli noe av, er det fordi Patrick Vieira vil gå, og bare derfor.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

I motsetning til tydeligvis en del andre, tror jeg det er essensielt at vi beholder kapteinen vår til neste sesong. Den spilleren som har prestert jevnest og best etter jul er etter min mening Vieira. Men det virker som meningen om at han er så forferdelig mye dårligere enn før, og at det at han vurderte å gå fra klubben i fjor sommer er så utilgivelig, at folk kanskje blir litt blinde når det kommer til Vieira sine prestasjoner.

 

Når Vieira har vært på sitt beste, har han og hans makker (petit/berto) hatt ansvaret for defensiv trygghet på midtbanen i år. I år har han hatt dette ansvaret alene, og det er ikke alltid nok. Spesielt når motstanderne har stilt emd 5 på midten, noe som etterhvet har begynt å skje mer og mer.

 

Å kaste seg på ryktevogna igjen her er det dummeste vi kan gjøre. Jo flere treff disse ryktene får, jo flere vil det komme.

Link to comment
Share on other sites

Nå ønsker jeg på ingen måte å selge Vieira, selv om jeg heller ikke tror det vil være noen katastrofe for laget. Men hverdagen som supporter fremover kommer til å bli slitsom hvis man hele tiden skal måtte forholde seg til eller bekymre seg for rykter om at flere av lagets viktigste spillere skal selges. Det beste er vel derfor å ta slike rykter med store skuffer med salt, og egentlig gi fullstendig blaffen i dem. 99% av ryktene er jo uansett vås tatt ut fra løse lufta av media som ønsker å fremstille seg som mer viktige enn de egentlig er!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper faktisk at Vieira blir i klubben. Ikke fordi at han er uerstattelig, for det er han ikke lenger. Men fordi til sommeren, så skal vi kjøpe spillere, og beholde de vi har, for å skape bedre bredde i stallen.

 

Det med at Vieira ikke skal kommentere rykter, synes jeg er bare bullshit. Hvis han kommer med et presseskriv, hvor han forteller at han ønsker å bli i klubben, og ikke har noen intensjon om å dra til RM til sommeren, så vil disse ryktene dø ut. Det er tross alt en grunn til at det nesten aldri er rykter rundt Henry. Det er fordi han er tidlig ute og dreper ryktene, med å stadfeste at han elsker klubben, og at han ønsker å bli der resten av karrieren.

 

Så hvis Vieira går ut nå å stadfester sin lojalitet til klubben, så slipper vi en ny saga denne sommeren. Klart det vil være rykter, men ikke så ille som forrige sommer.

Link to comment
Share on other sites

Brukte sommern i fjor til å bekymre meg over hele greia. Fryktet at et salg av vieira kunne hentyde noe om en klubb i nedtur. Glad han ble da han jo er en av de største verden har sett. Men enig i at han har skuffet og at det har blitt mye feilpasninger. I år gidder jeg ikke bekymre meg om dette. Tror jeg. Tenker at arsenal er i frammars uansett. Med nytt stadion, med styrets velsignelse om at wenger skal få en halv milliard og handle for. Skulle vieira gå vil det kanskje bli enda mer penger.

Men ikke misforstå meg. Jeg håper til langt inn i mitt hjerte at vieira blir.

Link to comment
Share on other sites

Sier meg nok engang enig md jazzmakrellen. Merkelig hvor mye smart denne fyren sier til tider. Vieira har vært veldig opp og ned i starten av denne sesongen, kanskje ikke rart når han mistet hele pre-season? Etter jul har han vært den dominerende kraft på midtbanen.

 

Likte spesielt godt presidenten i Real M sin forklaring på hvorfor Vieira nok kunne tenke seg å gå til Real M i sommer: Arsenal er ute av Europa og gjør det ikke særlig godt i hjemlig serie!!

Det var rette fi... som feis ville vi sagt i Surnadalen om det der!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Vieira blir.... :( Det er jeg helt sikker på :D Tror jo at dette bare er rykter, men HAN BLIR.

 

Vieira åååååå Vieira åååååå

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Under pressure

 

The Arsenal captain's on-off move to Real Madrid last summer led to a season of frustration and lost form. As his side's last chance for a trophy, the FA Cup final, approaches, Jason Cowley speaks to Patrick Vieira, his friends and confidants, to discover how deeply the Spanish saga has affected him

 

Veldig lang, og veldig god artikkel om Patrick Vieira.

Anbefales.

Link to comment
Share on other sites

Så er det på'an igjen. Eg vart rimelig lei denne sagaen sist sommar, og no ser det ut som det blir likedan kommande sommar.

Nokre ord frå Paddy no hadde ikkje skada.

3566[/snapback]

 

Hehe..

However, with Arsenal out of the UEFA Champions League and third in The Premiership. osv osv.

third in The Premiership?? når ble vi det??

Link to comment
Share on other sites

Så er det på'an igjen. Eg vart rimelig lei denne sagaen sist sommar, og no ser det ut som det blir likedan kommande sommar.

Nokre ord frå Paddy no hadde ikkje skada.

3566[/snapback]

 

Hehe..

However, with Arsenal out of the UEFA Champions League and third in The Premiership. osv osv.

third in The Premiership?? når ble vi det??

8336[/snapback]

 

Kanskje greit å se på datoen på innlegget før du quoter? 17. mars er en stund siden... Og Vieira-ryktene har foreløbig dødd ut. De dukker nok snart opp igjen da, skal du se..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...