Jensegutt Posted June 20, 2005 Report Share Posted June 20, 2005 Jaja, så var vi igang igjen, med sagaen som aldri tar slutt! Juve skal stå klar med et direkte komisk bud på Vieira.. Europa klarer tydelig ikke å innse at han er og Blir Arsenal spiller! http://www.channel4.com/sport/football_italia/jun19e.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted June 20, 2005 Report Share Posted June 20, 2005 Litt dødt i Silly Season og lite overganger om dagen vettu, så de må jo finne på noe. For å si det sånn...Hvem vil ikke ha Vieira?? De må bare prøve, men jeg er trygg på at Paddy sparer oss for en ny saga i år! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magnus Posted June 20, 2005 Report Share Posted June 20, 2005 Jepp, verker som Vieira har tenkt å bli i Arsenal ut karriera. Heldigvis..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted June 20, 2005 Report Share Posted June 20, 2005 De må bare prøve, men jeg er trygg på at Paddy sparer oss for en ny saga i år! 12181[/snapback] At Vieira blir, er jeg temmelig sikker på, men at han sparer oss for en ny saga i år, er jeg ikke så sikker på. Hvert eneste år hvor det har vært snakk om at Real og Juve er ute etter å kjøpe Vieira, så får vi hverken vite fugl eller fisk. Forrige sesong, valgte han ikke å uttale seg, rett og slett fordi han faktisk vurderte en overgang veldig sterkt. Hvis Vieira er 100% sikker på at han ønsker å bli i Arsenal, mener jeg han like så greit kan legge inn en uttalelse med engang, så slipper vi samme sirkuset som tidligere sesonger. Ingen som sier at han skal være nødt til å avkrefte alle rykter. Men når man ser hvor kjapt ryktene rundt Henry dør ut når han går ut og bekrefter sin lojalitet til klubben, så burde det også funke for Vieira. Men da må det gjøres mens ryktene er ferske. Hvis ikke er jeg redd det vil bli en ny saga også denne sommeren. Og det er hverken fansen eller klubben tjent med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted June 21, 2005 Report Share Posted June 21, 2005 Det har han allerede gjort Kim. I intervjuet med Tips ga han klar beskjed om at han ikke forlater Arsenal og at alle ryktene foran sesongen som var ødela mye for han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted June 21, 2005 Report Share Posted June 21, 2005 Vi må også huske på at de fleste av gutta er på ferie akkurat nå... Og at de derfor ikke går ut og dementerer hvert eneste rykte, men at de nyter den korte ferien sin så lenge den varer, er bare rett og rimelig.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 En av Juventus (Luciano Moggi) direktører har vistnok blitt sitert med følgende : "What we want is a midfield partner for Emerson - and our wish is to buy Vieira if Arsenal are willing to sell," Moggi is quoted as saying in The Sun. "Obviously, they will not let him go cheaply as he is a magnificent, winning midfielder but if Arsenal are willing to do business, we'd buy him tomorrow." Kilde : Juve set sights on Gunner Vieira [bBC Sport] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted June 27, 2005 Author Report Share Posted June 27, 2005 Paddy er ikkje til salgs, så Juve må nok sjå etter nokon andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Paddy er ikkje til salgs, så Juve må nok sjå etter nokon andre. 12677[/snapback] Det meste kan kjøpes for penger, inkludert Vieira. Men årest utgave av Vieira ryktene er nok ikke like håndfaste som forrige sommer. Vieira valgte Arsenal tilslutt og lar seg neppe friste denne gangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Beelzebot Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Litt dødt i Silly Season og lite overganger om dagen vettu, så de må jo finne på noe. For å si det sånn...Hvem vil ikke ha Vieira?? jeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TAA Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 for pokker, skal det aldri bli stille rundt Vieira, nå står det nok en gang om Juventus på SkySport, jeg er så inn i helvete (unskyld språket) dritt lei alle spekulasjonene rundt vår kaptein. Går pokker meg ikke en eneste sommer uten at vi må igjennom dette Truls, drittlei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 According to The Mail, Arsene Wenger and Highbury vice-chairman David Dein have 'resolved that now would be a mutually beneficial time for Vieira and Arsenal to part company', adding 'the fact that Juve were invited to fly to England to open negotiations was a clear signal that Vieira's nine-year stay at Highbury was drawing to a close’. However, The Guardian says that although Juve are keen on Vieira, the Arse 'would resist any moves for their captain, who would be extremely unlikely to return to Italy anyway'. Robert Pires appears a more likely departure and with Arsenal apparently on the look-out for another central midfielder to provide cover for Gilberto Silva a deal for Juve’s Stephen Appiah could include Pires. Jaha... Invitert dem til England, ja ... Virker ikke som Vieira skal bort ifølge The Guardian, men mer Pires, og da skal visst Stephen Appiah inn som en reserve for Gilberto! Jeg som nettopp har kjøpt den nye Arsenal-drakta med Vieira 4 bakpå! Håper bare ikke han skal bort da! (Vieira altså!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Hleb Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 10 millioner pund lol lol lol lol lol lol lol lol hahahahahahahahahahahahahahaha lol lol lol lol lol lol lol lol hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 Jeg tør påstå disse ryktene om Vieira til Juve er bare vås fra ende til annen! Oppdiktede historier om at Dein driver i inviterer agenter m.fl. til Highbury. I don't buy it! Btw. sist jeg leste noe om Juve så hadde de vel ikke alt for mye penger... Paddy er verdt like mye som Gerrard og blir uansett ikke solgt under £25 mill. Han blir i Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 Glem det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Ja, jeg er ikke bekymret for Vieira. Han blir i klubben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Dette har jeg liten tro på. The Suns årlige Vieira vekk fra Arsenal story? Wenger blir beskyldt av Sevilla for ulovlig kontakt med Baptista.... se artikkel under. http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...5310410,00.html Her er en helt annen historie fra The Independant hvor artikkelen er omtrent....ja motsatt av The Suns....Viser hvordan The Sun opererer. http://sport.independent.co.uk/football/ar...ticle297596.ece Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TAA Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 joa sikkert ikke noe i disse ryktene om vieira til Juve .. MEN KAN DE DA IKKE SKRIVE DET PÅ SINE OFFISIELE SIDER SÅ VI IKKE LEVER I UVITENHET. Truls, irritert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Wenger har allerede uttalt at vieira blir i arsenal, det samme gjelder Henry og Pires! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Tror hverken Fabregas eller Flamini er modne nok i Vieira rollen til å dominere kamper slik Vieira kan. Er det Vieira's 9 år i Arsenal? Nå vingler du fælt B&m. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 I følge Juventus, Wenger og Hill-Wood så vil ikke Arsenal selge. En overgang er følgelig lite sansynlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsene Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Jeg tror faktisk Arsenal er villig til å selge for den rette prisen. Vieiras verdi vil synke betydelig de neste årene og når vi vet at pila peker nedover, da er det gunstig og selge. Vi bør se i øynene at Paddy aldri blir bedre enn han har vært og sansynligvis vil bli enda mere skadeutsatt de neste åra. Jeg sier selg, men bare for en god pris (15+). Vi kan kjøpe mye bra for den summen, samtidig som det rydder plass til sånne som Fabregas. For pengene fra salget må gå til nye investeringer på spillerfronten. Det er forutsetningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
10000gunners Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Arsenal krever (vist nok) €20 millioner for Viera, men Juventus er bare villige til å betale €7 millioner + Stephen Appiah (en spiller vi over hodet ikke trenger). Skal Appiah liksom være verdt €13 millioner (nesten dobbelt så mye som Viera)? Det er noe av det latterligste budet jeg har hørt om . Dette er en ren fornermelse mot Arsenal og Viera. Ser helst at Peter Hill-Wood viser denne Luciano Moggi (Juventus' mann i London) hvor døra er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted July 9, 2005 Report Share Posted July 9, 2005 Juventus transfer mogul Luciano Moggi has denied that the Serie A giants are chasing Arsenal midfielder Patrick Vieira. A notoriously slippery communicator, Moggi has expressed his admiration for the France captain in the past, but insists that his recent trip to London was completely unrelated. "There have never been any negotiations over Vieira," he told L'Equipe. "I went to London for other players, not Vieira. "Yes, I met with (Arsenal Coach) Arsene Wenger, but that's because he's a friend of mine – not to discuss Vieira's transfer." Så håper jeg dette avbekrefter alle spekulasjoner rundt Vieira og Juventus Kilde : Juventus rubbish Vieira talk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aih Posted July 9, 2005 Report Share Posted July 9, 2005 Hvis ein skal stole på dette fra Nettavisen: Juventus har begrensede midler tilgjengelig for innkjøp foran neste sesong, og klubben har lagt inn et bud 60 millioner kroner , pluss midtbanespiller Stephen Appiah. Arsenal krever 160 millioner kroner. Arsène Wenger har imidlertid vært interessert i David Trezeguet, og det spekuleres i om Arsenal eventuelt krever Trezeguet i retur. Så virkar det som om Arsenal er klare for å selgje til 160 mill. Arsenal er heller ikkje så avhengige av V4 som dei var for nokre sesongar sidan. Fabregas er klar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.